"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"Ғ. Мұстафин атындағы ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Күту, тосу
ждать.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 69
Жаңа сұрақтар: 10

Для родителей первоклассников

 

 

1-сынып оқушыларының бейімделуі бойынша ата-аналарға ұсыныстар.

Бала бірінші сыныпқа барды
Бала бірінші сыныпқа барды, бұл оның өмірінде үлкен өзгерістер болатынын білдіреді, қазір баладан қатаң тәртіп ғана емес, сонымен бірге сабақта 40-45 минут тыныштық сақтап, оқу материалын меңгеруі талап етіледі.

Бірінші сынып оқушылары үшін жиі кездесетін мәселелер:

- бала зейінін шоғырландыра алмайды;

- бала өз бетімен тапсырманы орындай алмайды;

- бала тапсырмаларды ұзақ уақыт орындап отыра алмайды, оны оқулықтар мен жазбалар емес, ойыншықтар көбірек қызықтырады.
Сондықтаната-ананыңбұлуақыттабалағакөрсетеалатынкөмегінасырабағалауқиын. Бастапқыда оныңкүнделіктімектепістеріненазараударыңыз. Мысалы, біріншісыныпоқушысыүшін сабақтақарындашсынғанкезде, қажеттітүстіқағазжоқнемесеүйдедәптерұмытылған жағдайда қандай күйзеліске түсетінін елестете алатындар аз. Сондықтан, әроқукүніқарсаңындатүрлі-түстіқарындаштардыңұшталған-ұшталмағанын, сөмкедебарлыққажеттіқұралдардың бар-жоғын, мектепкиімдерініңдұрыстығынтексеругеерінбеңіз.

1-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңестер
1. Балаңыздың кішкентай екенін «ұмытуды» бастаңыз. Оған үйдегі мүмкін болатын жұмысты беріңіз, міндеттер ауқымын анықтаңыз. Мұны былай жеткізіңіз: «сен қаншалықты өсіп қалғансың, біз саған ыдыстарды жууды (еденді жуу, шаңды сүрту және т.б.) сеніп тапсыра аламыз.

2. Ортақ қызығушылықтарды анықтаңыз. Балаларыңыздың кез келген сүйікті істеріне қатысыңыз, бос уақытыңызды олардың «жанында» емес, «бірге» өткізіңіз. Ол үшін бірге кино көріп, далада қардан бекініс тұрғызып немесе баланы толғандыратын тақырыптарда  әңгімелесетін болсаңыз жеткілікті.
3. Баланы балағаттау былай тұрсын, әсіресе бейтаныс адамдардың көзінше ұрыспаңыз. Балаңыздың сезімі мен пікірін құрметтеңіз. Балаңызды толғандыратын мәселелер жайында сізбен бөлісуге үйретіңіз.
4. Баламен құрдастарының немесе үлкендердің ара-қатынасында туындаған жанжалды жағдайларды талқылаңыз. Оның пікіріне шын жүректен қызығушылық танытыңыз, тек осылай ғана сіз оның өмірінде дұрыс ұстанымды қалыптастыра аласыз.
5. Балаңызбен жиі сөйлесіңіз. Сөйлеуді дамыту - жақсы оқудың кілті. Мұқият тыңдаңыз, бала сізді шынымен қызықтырып отырғанын сезінетіндей сұрақтар қойыңыз. Онымен бірге заттар, табиғат құбылыстары туралы әртүрлі фантастикалық оқиғаларды ойлап табыңыз.

6. Баланың әр сұрағына жауап беріңіз. Тек сол кезде оның танымдық қызығушылығы одан әрі арта түседі.

7. Кей кезде болсын әлемге балаңыздың көзімен қарауға тырысыңыз.

Дүниені өзгенің көзімен көру – өзара түсіністіктің негізі. Балаңызды жиі қолдап, мақтан тұтыңыз.

8. Мұғалімдерді қарсыласыңыз ретінде емес, жолдасыңыз ретінде көруге тырысыңыз.
 

Ата-аналарға ұсыныс.

1. Балаға тыныш, мейірімді ортаны қамтамасыз етіп, оның үнемі ата-анасының көмегі мен қолдауын сезінуі үшін бар күш-жігерін салу маңызды.

2. Балаға мұғалімнен нақтылау үшін қайталап сұраудан қорықпауын, түсінбеген сұрақтары немесе тақырыптары бар екенін жасырмай айту керектігін ескертіңіз.
3. Балаңызбен бірге күн тәртібін құрастырыңыз.

4. Баланы мұғалімді құрметтеуге (ең болмағанда ересек адам сияқты) үйрету өте маңызды.
5. Пәнмұғалімдеріменжәнесыныпжетекшілеріменбайланысорнату.

 

Балалардың денсаулығын сақтау бойынша ұсыныстар:

• спорт және би үйірмелеріне бару;

• баланың күнделікті таза ауада жеткілікті болуы (кемінде 2 сағат);

• жылжымалы ойындар;

 

• шынығу. Шынығудың ең жақсы түрі - бассейн.

 Кризис 7-ми лет (рекомендации для родителей).

1.      Прежде всего, нужно помнить, что кризисы – это временные явления, они проходят, их нужно пережить, как любые другие детские болезни.

2.      Причина острого протекания кризиса – несоответствие родительского отношения и требований желаниям и возможностям ребенка, поэтому необходимо подумать о том, все ли запреты обоснованы и нельзя ли дать ребенку больше свободы и самостоятельности.

3.      Измените свое отношение к ребенку, он уже не маленький, внимательно отнеситесь к его мнениям и суждениям, постарайтесь его понять.

4.      Тон приказа и назидания в этом возрасте малоэффективен, постарайтесь не заставлять, а убеждать, рассуждать и анализировать вместе с ребенком возможные последствия его действий.

5.      Если ваши отношения с ребенком приобрели характер непрекращающейся войны и бесконечных скандалов, вам нужно на какое-то время отдохнуть друг от друга: отправьте его к родственникам на несколько дней, а к его возвращению примите твердое решение не кричать и не выходить из себя во что бы то ни стало.

6.      Основное внимание родителям в это время следует уделять развитию учебной деятельности детей, их умению учиться, приобретать с помощью взрослых и самостоятельно новые знания и навыки.

Как можно больше оптимизма и юмора в общении с детьми, это всегда помогает!

 

 

Как помочь ребенку в приготовлении уроков 

 

1.     Проверьте, правильно ли организованно рабочее место ребенка.

2.     Садитесь делать уроки вместе с ребенком. На первом году обучения ему нужна ваша помощь, контроль.

3.     Иногда давайте ребенку дополнительные задания, кроме тех которые дали в школе.

4.     Приучайте ребенка во время садиться за уроки, не отвлекаясь.

5.     Делайте уроки сначала в черновике, а потом в чистовике.

6.     Для 7-летнего ребенка время непрерывной работы должно быть 15-20 минут, а к концу года 30 - 40 минут, перерыв – 5 минут.

7.     Никогда не решайте задачу и примеры за ребенка.

8.     Постепенно снижайте степень контроля при выполнении домашнего задания.

9.     Никогда не ругайте ребенка за исправления. Самоисправление  - это первая форма самоконтроля.

10.                       Поддерживайте старание ребенка, высказывайте уверенность, что все у него получится.