Municipal state Institution "Gabiden Mustafin…
MSI "Gabiden Mustafin Secondary School"

Learning the Kazakh language

Дос
друг
Question answer
Всего ответов: 69
Новых вопросов: 10

План работы летнего лагеря во время летних каникул (проведение мероприятий в режиме очного и онлайн формата)

«Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!»

«Дети Казахстана – наполним лето радостью!»

демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру

ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

 

 

Кіріспе

 

Балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Мемлекеттік органдар балаларды сауықтыру, спорттық, шығармашылық бос уақытты, жұмыспен қамту, лагерьлерді құрады және қолдайды.

Жазғы кезеңде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру мемлекеттің әлеуметтік саясатының ажырамас бөлігі және балалардың шығармашылық дамуына, олардың рухани әлемі мен интеллектін байытуға мүмкіндік болып табылады. Демалыс - бос, оқу сабақтарының уақыты, балаға ерекше назарды «аймақ», оны әлеуметтік қорғау.

 

Жалпы ережелер

 

Осы каникул кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру тұжырымдамасы (бұдан әрі - Тұжырымдама) тәрбиелеу және сауықтыру саласындағы мемлекеттік әлеуметтік саясат қағидаттарына негізделеді.

Тұжырымдаманың Принциптері:

1) ведомствоаралық өзара іс-қимыл, мемлекеттік басқару органдарының, білім беру ұйымдарының, қоғамдық ұйымдардың іс-қимылдарының келісілуін қамтамасыз ету;

2)   ашықтық-балалардың демалысы мен сауығуын ұйымдастыруға және мониторинг жүргізуге, балалардың қауіпсіздік нормалары мен ережелерінің сақталуына жұртшылықтың қатысуын қамтамасыз ету;

3) интеграция-іс-шаралардың білім беру, әлеуметтік-педагогикалық, сауықтыру, психологиялық, дамытушылық, мәдени-бос уақыт бағыттылығын қамтамасыз ету.

Тұжырымдама балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру мүмкіндіктерін кеңейту арқылы өскелең ұрпақты әлеуметтендіру мен дамытудың негізгі міндеттерін шешуге бағытталған және 1989 жылғы 20 қарашадағы БҰҰ Бас Ассамблеясының Бала құқықтары туралы Конвенциясында, Қазақстан Республикасының Конституциясында, «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Білім туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәрбие саясатының және 2020-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасы Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасына негізделеді.

Тұжырымдаманың өзектілігі коронавирустық инфекцияның таралуының алдын алу жағдайында жазғы демалыс кезінде балалардың демалысы мен сауықтыруын ұйымдастырудың барлық мүмкін нұсқаларын қарастыру қажеттілігінен туындайды.

Мақсаты –  шығармашылық, спорттық, көшбасшылық бағдарламаларды іске асыру үшін балалардың жазғы демалысын ұйымдастырудың бірыңғай тәсілдерін әзірлеу.

Міндеттер:

балалардың жазғы демалысы, сауықтыру және қазіргі заманғы жағдайларда жұмыспен қамтылуы жүйесін сақтауға және тұрақтандыруға бағытталған жағдайлар жасау; балалардың жазғы демалысы, сауықтыру және жұмыспен қамтылуы жүйесін кадрлық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету; балалардың жазғы демалысы ұйымдарының жұмыс істеуін санитарлық-медициналық, санитарлық-гигиеналық қамтамасыз ету; каникул кезінде балалардың бос уақытын, демалысын және сауықтырылуын әдістемелік қолдау; іс - шараларға, соның ішінде қашықтық, жазғы демалыс кезеңінде 1-4 сынып оқушыларының жаппай қамтылуын қамтамасыз ету; балалар демалысы мен сауықтыру қызметтерінің қолжетімділігін арттыру; өмірлік қиын жағдайда жүрген балалардың құқықтарын іске асыру.

 

  Тұжырымдама балалардың демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын тиімді ұйымдастыруға мемлекеттік органдардың, жұртшылықтың, бизнес-қоғамдастықтардың, ҮЕҰ, БАҚ-тың назарын аударуға мүмкіндік береді.

  Тұжырымдама балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру сапасын жетілдіру жөніндегі іс-қимылдардың мақсатты, тұтастығы мен жүйелілігін қамтамасыз етуге арналған.

Текущая ситуация:

ҰББДҚ мәліметтері бойынша (2020 жылғы 30 сәуірге)республикада               1-10 сынып оқушылары – 3 203 498.

310 788 бала әлеуметтік жағынан осал отбасында тәрбиеленеді. Оның ішінде:

- 88 041 бала – жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасыларда (АӘК алушылар емес);

- 182 602 отбасыдағы балалар, АӘК алуға құқығы бар;

- 8448 жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар;

- 624 бала – сәтсіз отбасылардан;

- 30 906 – «жалпыға міндетті білім беру» қорынан көмек алу үшін білім басқармасының алқалық органымен анықталған өзге санаттағы балалар;

- 167 бала ТЖ нәтижесінде шұғыл көмекті қажет ететін отбасылардан.

Демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру үшін 13 114 балалар лагері бар,оның ішінде: 250 қала сыртындағы лагерьлер (140 мемлекеттік, 110 жеке меншік), оның ішінде 17 жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдар жанында, 11 228 жалпы білім беретін мектептер мен қосымша білім беру ұйымдары (мектеп жанындағы лагерьлер) жанындағы тамақтандырумен және тамақтандырусыз күндіз болатын лагерьлер (мектеп жанындағы лагерьлер),1 636 шатырлы, киіз үй лагерлері және басқалар.

Балалар лагерьлерінің жұмысына республиканың колледждері мен жоғары оқу орындарының студенттері арасынан педагогикалық жасақтар белсенді қатысады.

Жазғы демалыс кезінде қызмет саласын мектептен тыс білім беру ұйымдары кеңейтеді. Облыс, аудан орталықтарында жазғы уақытта оқушылар сарайлары, орталықтар, балалар шығармашылық үйлері, кітапханалар, жас техниктер, экологтар, натуралистер станциялары жұмыс істейді. Үйірмелерде, секцияларда, клуб студияларында әр баланың жеке басын дамытуға, оның қабілеттерін ашуға, азаматтың тәрбиесіне көңіл бөлінеді.

Елдегі және әлемдегі жағдайға байланысты, балалар арасында коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру, сауықтыру және жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету кезінде санитариялық эпидемиологиялық талаптарды орындау жөніндегі шаралар көзделетін болады.

Балаларды сауықтыру лагерьлерінің, орталықтардың, кешендердің, қала сыртындағы лагерьлердің, күндіз болатын лагерьлердің, шатырлы, киіз үй және басқалардың қызметін қайта бастау туралы шешімді санитарлық-эпидемиологиялық және эпидемияға қарсы нормалар сақталған жағдайда әрбір өңірдегі эпидемиологиялық жағдайға байланысты жергілікті атқарушы органдар қабылдайды.

Балаларды сауықтыру лагерлерінің жұмыс алгоритмі Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің қаулысымен бекітіледі.

 

III. Жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар

 

1. Жазғы демалысты күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау:

 

Апта

Күні

Апта бағыты

Апта тақырыбы

1 апта

1-07 маусым

Азаматтық-патриоттық

«Қазақстан - Менің Отаным»

2 апта

08 - 14 маусым

Өлкетану

«Саяхат уақыты»

3 апта

15 - 21 маусым

Адамгершілік-рухани, отбасылық

«Мейірімділік жолымен»«Отбасы-алтын бесік»

4 апта

22 - 28 маусым

Экологиялық

«Таза ғаламшар және жан экологиясы»

5 апта

29 Маусым-05 Шілде

Тарихи-мәдени

«Астана тарихы-ел тарихы!»

6 апта

06-12 шілде

Ғылыми-техникалық

«Пайдалы ойындар»

7 апта

13 - 19 шілде

Спорттық

«Біз салауатты өмір салты үшін»

8 апта

20 - 26 шілде

Көркем-эстетикалық

«Ғажайып әлем!»

9 апта

27 Шілде-02 Тамыз

Көркем-эстетикалық

«Таланттар әлемі!»

10 апта

03 - 09 тамыз

Еріктілік

«Қазақстан-мейірімділік аумағы»/ «Жақсылық жаса!»

11 апта

10 - 16 тамыз

Тарихи-өлкетану

«Ұлы даланың ұлы есімдері»

12 апта

17 - 23 тамыз

Ғылыми-эстетикалық

«Жас ғалым!»

13 апта

24 - 30 тамыз

Патриоттық

«Конституция-мемлекет тәуелсіздігінің негізі»

 

2. Жазғы демалыс кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру бойынша мүдделі тараптардың ведомствоаралық өзара іс-қимылының құрылымы

 

Мүдделі тараптар

Қызмет мазмұны

Мемлекеттік органдар

 

Білім және ғылым министрлігі Қазақстан Республикасы (БҚҚК,  МДОБК, БҒСБҚЕК ,   ЖЖООКБД, ТОБКБД)

 

Жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысы, бос уақыты және жұмыспен қамтылуы мәселелері бойынша ҚР Үкіметі жанындағы кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі ВАК отырысын өткізу.

Балалар мен ата-аналардың жазғы демалысты ұйымдастыруға қанағаттану деңгейінің мониторингі.

Жазғы демалысты дайындау және өткізу бойыншаонлайн конференциялар, кеңестер, отырыстар, кездесулер өткізу.

Жазғы демалыс кезінде балаларды жұмыспен қамту және дамыту картасынаұсыныстар әзірлеу.

Волонтерлік студенттік қозғалысты дамытутұжырымдамасын әзірлеу.

«ЖОО және балалар» жазғы жобасын әзірлеу.

БАҚ-тағы жарияланымдардыңмониторингі.

Жазғы демалысты қамтумониторингі.

Төтенше жағдайлар мен жазатайым оқиғалардыңмониторингі.

 

Білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету департаменттері

Балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша әлеуметтік желілердегіББССҚД басылымдары.

Жазғы демалысты және сауықтыруды ұйымдастыру бойынша қызмет көрсету кезінде туындаған кәмелетке толмағандарға қатысты проблемалық және төтенше жағдайларғажедел ден қою.

БАҚ және әлеуметтік желілерде жағымсыз жарияланымдарды тудырған себептерді жою бойыншашаралар қабылдау.

«Бала қорғау» телеграмм-чатында азаматтардың өтініштерін қарау.

Жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру мәселелері бойынша КТІОҚҚК отырыстарына қатысу.

 

Жергілікті атқарушы органдар (барлық деңгейдегі әкімдіктер, білім, мәдениет және спорт, денсаулық сақтау бөлімдері мен басқармалары, құқық қорғау органдары, әлеуметтік қорғау органдары )

2020 жылға арналған «Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!» - «Дети-Казахстана – наполним лето радостью!» демалыс кезеңінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастырудың өңірлік кешенді бағдарламаларын бекіту.

Құжаттарды дайындау:

- балаларды сауықтыру ұйымдарын пайдалануға дайындау және қабылдау жөніндегі ведомствоаралық комиссия құру туралы;

- лагерьлерді ашу туралы, жауапты тұлғаларды тағайындау туралы бұйрықтар, лагерьлерді, балалар объектілерін қабылдау актілері;

- балалар лагері туралы ереже;

- жазғы нысандардың ішкі еңбек тәртібі ережелері;

- жұмыс кестесі, экскурсиялар және т. б.

Тексеру:

- балалар объектілері;

- спорт алаңдары мен спорт ғимараттары;

- балаларды тасымалдауға арналған автокөлік;

- көпшілік шомылатын орындар;

- сауда нүктелері және т. б.

Балалар объектілерін жүріс бөлігіне жақын жерде жол белгілерімен, жаяу жүргіншілер өткелдерімен жабдықтау.

Жедел-алдын алу іс-шараларын өткізу.

ҚР ІІМ Төтенше жағдайлар комитетінің аумақтық бөлімшелерімен бірлесіп су қоймаларына жақын орналасқан балалар лагерьлерінде құтқару жабдықтарының, судағы қауіпсіздік шаралары туралы ақпараттық стенділердің бар-жоғын және жай-күйінтексеру.

Судағы демалуға арналған ресми орындардыңтізбесін анықтау.

Шомылуға тыйым салынған ықтимал қауіпті учаскелер мен орындарды тыйым салатын белгілерменжабдықтау.

Балаларды сауықтыру ұйымдарында өртке қарсы қауіпсіздіктіқамтамасыз ету

Құтқару қызметі, жедел жәрдем, суда құтқару станциясы телефондары көрсетілгенжаднамалар тарату.

Судағы, жолдағы және басқалардағы қауіпсіздік техникасы бойынша аймақтық ТВ-арналарда бейнероликтер орналастыру.

Балалар объектілерінің қызметкерлері мен педагогтарын санитарлық-гигиеналық оқыту.

Балаларды жүзудің базалық дағдыларына үйрету бойынша іс-шараларды ұйымдастыру үшін мемлекеттік, коммуналдық, коммерциялық емес, спорттық, сауықтыру, мәдени бейіндегі жеке ұйымдарменмеморандумдар жасасу.

Жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру бойыншаәкімдіктердің кеңейтілген отырыстарын өткізу, оның ішінде онлайн режимде.

Қашықтықтан бейіндік лагерьлер, аулакомандаларын құру.

Өңірлік конкурстарды ұйымдастыру:

- «Үздік аула командасы - 2020»;

- «Үздік мектеп Парламенті – 2020 (мәслихат, аймақ, көшбасшылар кеңесі және т. б.)»;

- «Балалар демалысының бейінді ауысымдарының Үздік қашықтық бағдарламасы»;

- «Балалар демалысын ұйымдастырудың үздік бағдарламасы»;

- «Жазғы педагогикалық идеялар-2020»;

- «Жыл тәлімгері» және т. б.

Демеушілер мен меценаттарды тарту.

Кинотеатрлар мен мұражайларға жеңілдік абонементтерін тарату.

 

Кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау комиссиялары

 

Көшпелі және онлайн жоспарлы отырыстардыөткізу.

Балалардың құқықтарын қамтамасыз етуге байланысты проблемалық жағдайларғажедел ден қою.

«Жасөспірім – жаз» ведомствоаралық алдын алу операцияларын жүргізу.

Білім беру басқармаларымен бірлесіп мониторинг жүргізу:

- аудандар, қалалар, білім беру ұйымдары бойынша жазғы демалысты ұйымдастыру;

- ішкі істер органдарында есепте тұрған балалар мен жасөспірімдерді, сондай-ақ әлеуметтік қауіпті жағдайдағы отбасыларды жұмыспен қамту.

Әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру

 

Ы.  Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы  

Жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету бойынша ұсынымдарды әзірлеуге қатысу

 

 

 

Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы

Балалар, білім беру ұйымдары арасында сырттай қашықтықтан шығармашылық конкурстар өткізу.

Қосымша білім беру педагогтарына вебинарлар өткізу.

 

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы

Шетел мамандарының қатысуымен тілдік және академиялық дағдылардың жазғы мектептерінің жұмысы

 

«Балдәурен»республикалық оқу-сауықтыру орталығы

Балалар лагерлері кеңесініңжұмысын ұйымдастыру.

Жас патриоттардыңжазғы қашықтық форумын өткізу.

Бірыңғай республикалық волонтерлік Вожатый қозғалысын құру.

 

«Бөбек» Ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы

Балалар үшінжазғы сауықтыру демалысын ұйымдастыру.

Рухани-адамгершілік білім беру мәселелері жөніндегі материалдардыңәлеуметтік желілердегі және БАҚ-тағы жарияланымдары.

 

«Ұлттық ғылыми-практикалық дене шынықтыру орталығы» республикалық мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

2020 жылғы жазғы демалыс кезеңінде балалар мен жасөспірімдер арасында бұқаралық спортты ұйымдастыру бойынша кешенді іс-шаралар жоспарын әзірлеу.

Жазғы демалысты ұйымдастыру бойынша вебинарлар өткізу:

- дене шынықтыру және спорт бойынша әдістемелік кабинет әдіскерлері;

- дене шынықтыру мұғалімдері;

- жүзу бойынша жаттықтырушылар;

- туризм бойынша нұсқаушылар және т. б.

Аула командалары арасында спорттық жобаларды ұйымдастыру

 

Әдістемелік кабинеттер, орталықтар

Өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, жазғы демалыс кезінде балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар дайындау. Жазғы демалысты ұйымдастыруға қатысатын педагогтардың барлық санаттары үшін семинарлар өткізу.

Өңірлік конкурстар өткізу:

- «Үздік аула командасы - 2020»;

- «Үздік мектеп Парламенті – 2020 (мәслихат, аймақ, көшбасшылар кеңесі және т. б.))»;

- «Балалар демалысының бейінді ауысымдарының Үздік қашықтық бағдарламасы»;

- «Балалар демалысын ұйымдастырудың үздік бағдарламасы»;

- «Жазғы педагогикалық идеялар-2020»;

- «Жыл Тәлімгері», т. б.;

 

Жоғары оқу орындары, колледждер

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдардың тәрбиеленушілеріне студенттердің тәлімгерлігін ұйымдастыру (4-қосымшаны қараңыз). Ғылыми орталықтар, технопарктер, бизнес-инкубаторлар, мұражайлар, ЖОО зертханалары, колледждердің жанында балалардың ғылыми үйірмелерін ашу.

 

Күтілетін нәтиже

 

Тұжырымдаманы іске асыру мынадай нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді:

Демалыс кезеңінде балаларды сауықтыру демалысымен, бос уақытпен және жұмыспен қамтамасыз етудің тиімді жүйесі құрылатын болады. Жаңа педагогикалық, ақпараттық және денсаулық сақтау технологиялары енгізілетін болады. Демалыс, сауықтыру, демалыс уақытында балалардың жұмыспен қамтылуы ұйымдарын материалдық-техникалық қамтамасыз ету жақсартылатын болады. Жетім балаларды, АҚҚБ демалумен және сауықтырумен 100% - ды құрайды. Жекелеген санаттағы балаларды демалумен және сауықтырумен 100% қамту құрайды. Балаларды бұқаралық спорт және туризм түрлеріне тарту көрсеткіші ұлғаяды. Оқушылардың туған өлкені практикалық тану, тарих, мәдениет ескерткіштерімен, қоршаған табиғатпен танысу арқылы экологиялық мәдениет артады. Салауатты өмір салты, алкогольдің, темекі шегудің, нашақорлықтың алдын алу және ескерту мәселелері бойынша оқушылардың білімі кеңейтіледі. Жазғы демалыс кезінде сырқаттанушылық көрсеткіші төмендейді.   Балалар арасындағы құқық бұзушылықтар санының көрсеткіші төмендейді. Балалар-жасөспірімдер қоғамдық және еріктілер қозғалысын дамыту үшін жағдайлар жасалатын болады. Балалар мен ата-аналардың жазғы демалысты ұйымдастыруға қанағаттану деңгейі артады; Балалардың демалуының қауіпсіз жағдайлары жасалатын болады.  

КОНЦЕПЦИЯ

организации оздоровительного отдыха,

досуга и занятости детей в период каникул

«Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!»

«Дети Казахстана – наполним лето радостью!»

 

Введение

 

Обеспечение прав и законных интересов детей является одним из основных направлений национальной политики Республики Казахстан. Государственными органами учреждаются и поддерживаются детские оздоровительные, спортивные, творческие организации досуга, занятости, лагеря.

Организация оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в летний период является неотъемлемой частью социальной политики государства и возможностью для творческого развития детей, обогащения их духовного мира и интеллекта. Каникулы - свободное от учебных занятий время, «зона» особого внимания к ребенку, его социальная защита.

 

Общие положения

 

Настоящая Концепция организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период каникул (далее - Концепция)основывается на принципах государственной социальной политики в сфере воспитания и оздоровления.

 

Принципы Концепции:

1) межведомственное взаимодействие, обеспечение согласованности действий органов государственного управления, организаций образования, общественных организаций;

2)   открытость - обеспечение участия общественности в организации и мониторинге отдыха и оздоровления детей, соблюдением норм и правил безопасности детей;

3) интеграция - обеспечение единства образовательной, социально-педагогической, оздоровительной, психологической, развивающей, культурно-досуговой направленности мероприятий.

 

Концепция направленана решение ключевых задач социализации и развития подрастающего поколения через расширение возможностей организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей и основывается на принципах воспитательной политики, определенных в Конвенции о правах ребенка Генеральной Ассамблеи ООН от 20 ноября 1989 года, Конституции Республики Казахстан, Законами Республики Казахстан«О правах ребенка в Республике Казахстан»,  «Об образовании», «О профилактике правонарушений среди несовершеннолетних и предупреждении детской безнадзорности и беспризорности», Государственной программой развития образования и науки Республики Казахстан на 2020-2025 годы.

 

Актуальность Концепции обусловлена необходимостьюпредусмотреть все возможные варианты организации детского отдыха и оздоровления  детей в период летних каникул в условиях профилактики распространения коронавирусной инфекции.

Цель - выработка единых подходов к организации летнего отдыха детей для реализации творческих, спортивных, лидерских программ.

Задачи:

создание условий, направленных на сохранение и стабилизацию системы летнего отдыха, оздоровления и занятости детей в современных условиях; кадровое и организационные обеспечение системы летнего отдыха, оздоровления и занятости детей; санитарно-медицинское, санитарно-гигиеническое обеспечение функционирования организаций летнего отдыха детей; методическаяподдержка занятости, отдыха и оздоровления детей в период каникул; обеспечение массового охвата обучающихся 1 - 10 классов участием в мероприятиях, в том числе, дистанционных, в период летних каникул; повышение доступности услуг детского отдыха и оздоровления; реализация прав детей, находящихся в трудной жизненной ситуации.

 

Концепция позволитпривлечь внимание государственных органов, общественности, бизнес-сообществ, НПО, СМИ к эффективной организации отдыха, досуга и занятости детей.

 

Концепция призванаобеспечить целенаправленность, целостность и системность действий по совершенствованию качества организации оздоровительного  отдыха, досуга и занятости детей. 

 

Текущая ситуация:

По данным НОБД (на 30 апреля 2020 года) в республике 3 203 498 учащихся                     1-10 классов.

310 788 детей воспитываются в социально-уязвимых семьях.

Из них:

- 88 041 ребенок в семьях, где среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;

- 182 602 ребенка в семьях, имеющих право на получение адресной социальной помощи;

- 8448 детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей;

- 624 ребенка из неблагополучных семей;

- 30 906 детей иных категорий, определенных коллегиальным органом управления образования, для получения помощи из фонда «всеобуча»;

- 167 детей из семей, требующих экстренной помощи в результате ЧС.

Для организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период каникулимеются13 114 детских лагерей, в том числе: 250 загородных лагерей (140 государственных, 110 частных), из них 17 при организациях для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей,  11 228 лагерей дневного пребывания с питанием и без питания при общеобразовательных школах и организациях дополнительного образования (пришкольные лагеря),      1 636  палаточных, юрточных лагерей и других.

В работу детских лагерей будут активно задействованы педагогические  отряды из числа обучающихся колледжей и студентов вузов республики.

Сферу деятельности в летнее каникулярное время расширят внешкольные организации образования. В областных, районных центрах в летнее авремя продолжат работать Дворцы школьников, Центры, Дома детского творчества, библиотеки, станции юных техников, экологов, натуралистов. В кружках, секциях, студиях клубах будет уделено внимание развитию личности каждого ребенка, раскрытию его способностей, воспиатнию гражданина.

В связи с ситуацией в стране и в мире, с целью недопущения распространения коронавирусной инфекции среди детей, будут предусмотрены меры по выполнению санитарных эпидемиологических требований при организации летнего отдыха, оздоровления и обеспечения занятости детей.

Решение о возобновлении деятельности детских оздоровительных лагерей, центров, комплексов, загородных лагерей, лагерей дневного пребывания, палаточных, юрточных и другихпринимается местными исполнительными органами в зависимости от эпидемиологической ситуации в каждом регионе,при условиисоблюдениясанитарно-эпидемиологических ипротивоэпидемических норм.

Алгоритм работы детских оздоровительных лагерей утверждается постановлением Главного государственного санитарного врача Министерства здравоохранения Республики Казахстан.

 

III. Рекомендации по обеспечению оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул

 

1. Календарно-тематическое планирование летних каникул:

 

Недели

Дата

Направление недели

Тема недели

1 неделя

1 - 07 июня

Гражданско-патриотическое

«Казахстан - Родина моя»

2 неделя

08 - 14 июня

Краеведческое

«Время путешествий»

3 неделя

15 - 21 июня

Нравственно-духовное ,  семейное

«Дорогою доброты»«Семья- золотая колыбель»

4 неделя

22 - 28 июня

Экологическое

«Чистая планета и экология души»

5 неделя

29 июня -             05 июля

Историко-культурное

«История столицы – история страны!»

6 неделя

06 - 12 июля

Научно-техническое

«Полезные игры»

7 неделя

13 - 19 июля

Спортивное

«Мы за здоровый образ жизни»

8 неделя

20 - 26 июля

Художественно-эстетическое

«Мир чудес!»

9 неделя

27 июля -           02 августа

Художественно-эстетическое

«Мир талантов!»

10 неделя

03 - 09 августа

Волонтерское

«Казахстан – территория доброты»/ «Твори добро!»

11 неделя

10 - 16 августа

Историко-краеведческое

«Великие имена Великой степи»

12 неделя

17 - 23 августа

Научно-эстетическое

«Юный ученый!»

13 неделя

24 - 30 августа

Патриотическое

«Конституция – основа Независимости государства»

 

2. Структура межведомственного взаимодействия заинтересованных сторон по организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул

 

Заинтересованные стороны

 

Содержание деятельности

 

Государственные органы

 

Министерство образования и науки Республики Казахстан (КОПД, КДСО, КОКСОН, ДВПО, ДТИПО)

 

Проведение заседанияМВК по делам несовершеннолетних и защите их прав при Правительстве РК по вопросам  оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул.

Мониторинг уровня удовлетворенностидетей и родителей организацией летнего отдыха.

Проведение онлайнконференций, совещаний, заседаний, встреч по подготовке и проведению летнего отдыха.

Разработка рекомендаций к карте занятости и развития детей в период летних каникул.

Разработка Концепцииразвития волонтерского студенческого движения.

Разработка летнего проекта«ВУЗ и дети».

Мониторинг публикаций в СМИ.

Мониторинг охвата летним отдыхом.

Мониторингчрезвычайных ситуаций и несчастных случаев.

 

Департаменты по обеспечению качества в сфере образования

 

Публикации ДОКСО в социальных сетях по вопросам охраны прав детей.

Оперативное реагированиена проблемные  и чрезвычайные ситуации в отношении несовершеннолетних, возникшие при оказании услуг по организации летнего отдыха и оздоровления.

Принятие мерпо устранению причин, вызвавших негативные публикации в СМИ и социальных сетях

Рассмотрение  обращений граждан в телеграмм-чате «Бала қорғау».

Участие в заседаниях КДНЗП по вопросам организации  оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул.

 

 

Местные исполнительные органы (акиматы всех уровней, отделы и управления образования, культуры и спорта, здравоохранения, правоохранительные органы, социальной защиты)

 

Утверждение региональныхКомплексных программ  организации оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период каникул на 2020 год  «Қазақстан балалары – жазды қуанышқа толтырайық!» - «Дети-Казахстана – наполним лето радостью!»

Подготовка документации:

- о создании межведомственных комиссий по подготовке и приемке к эксплуатации детских оздоровительных организаций;

-  приказы об открытии лагерей, о назначении ответственных;актов приемки лагерей, детских объектов;

- положение о детском лагере;

- правила внутреннего трудового распорядка летних объектов;

- графики работы, экскурсий и др.

Обследование:

- детских объектов;

- спортивных площадок и спортсооружений;

- автотранспорта для перевозки детей;

- мест массового купания;

- торговых точек и др.

Оборудование  детских объектов вблизи  проезжей части дорожными  знаками, пешеходными переходами.

Проведение оперативно-профилактических мероприятий.

Проведение совместно с территориальными подразделениями Комитета по чрезвычайным ситуациям МВД РК в детских лагерях, расположенных вблизи водоемов, проверки наличия и состояния спасательного оборудования, информационных стендов о мерах безопасности на воде.

Определение перечня официальных мест для отдыха на воде.

Оборудованиезапрещающими знаками потенциально опасных участков и мест, запрещенных для купания

Обеспечениепротивопожарной безопасности в детских оздоровительных организациях

Распространение памяток с указанием телефонов службы спасения, скорой помощи, водно-спасательной станции.

Размещение видеороликовна региональных ТВ-каналах по технике безопасности на воде, на дороге и других.

Санитарно-гигиеническое обучение персонала и педагогов детских объектов.

Заключение Меморандумов с государственными, коммунальными, некоммерческими, частными организациями спортивного, оздоровительного, культурного профиля  для организации мероприятий по обучению детей базовым навыкам плавания

Проведение расширенных заседаний акиматовпо  организации  оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул,

в том числе, в онлайн режиме.

Создание дистанционных профильных лагерей, дворовых команд.

Организация региональных конкурсов:

- «Лучшая дворовая команда - 2020»;

- «Лучший школьный парламент – 2020 (маслихат, аймак, совет лидеров и др.)»;

- «Лучшая дистанционная программа профильных смен детского отдыха»;

- «Лучшая программа организации детского отдыха»;

- «Летние педагогические идеи-2020»;

-  «Вожатый Года» и др.

Привлечение спонсоров и меценатов.

Распространение льготных абонементов в кинотеатры и музеи.

 

Комиссии по делам несовершеннолетних и защите их прав

Проведениевыездных и онлайн плановыхзаседаний.

Оперативное  реагирование  на проблемные ситуации, связанные с обеспечением прав детей.

Проведение межведомственных профилактических операций «Подросток – лето».

Проведение совместно с управлениями образования мониторинга:

- организации летнего отдыха в разрезе районов, городов, организаций образования;

-занятости детей и подростков, состоящих на учете в органах внутренних дел, а также из семей, находящихся в социально опасном положении

Организации методического сопровождения

 

Национальная академия образования имени                            Ы. Алтынсарина

Участие в разработке рекомендацийпо обеспечению оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул

 

 

 

Республиканский учебно-методический центр дополнительного образования

Проведение заочных дистанционных творческих конкурсов среди детей, организаций образований.

Проведение вебинаров для педагогов дополнительного образования.

 

Автономная организация образования «Назарбаев интеллектуальные школы»

Работа Летних школ языковых и академических навыков с участием иностранных специалистов

 

Республиканский учебно-оздоровительный центр «Балдаурен»

Организация работы Совета детских лагерей.

Проведение летнего дистанционногоФорума юных патриотов.

Создание  Единого республиканского волонтёрскоговожатскогодвижения

 

Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр «Бөбек»

Организация летнего оздоровительного отдыха для детей.

Публикации в социальных сетяхи СМИ материалов по вопросам нравственно-духовного образования

 

Республиканское государственное коммунальное предприятие «Национальный научно-практический центр физической культуры»

РазработкаКомплексного плана мероприятий по организации массового спорта среди детей и подростков в период летних каникул 2020 года.

Проведение вебинаров по организации летнего отдыха для:

- методистов методкабинетов по физической культуре и спорту;

- учителей физической культуры;

- тренеров по плаванию;

- инструкторов по туризму и др.

Организация спортивных проектов среди дворовых команд

 

Методические кабинеты, центры

 

Подготовка методических рекомендаций по организации  оздоровительного отдыха, досуга и занятости детей в период летних каникул с учетом региональных особенностей. Проведение семинаров для всех категорий педагогов, задействованных в организации летнего отдыха.

Проведение региональных конкурсов:

- «Лучшая дворовая команда - 2020»;

- «Лучший школьный парламент – 2020 (маслихат, аймак, совет лидеров и др.)»;

- «Лучшая дистанционная программа профильных смен детского отдыха»;

- «Лучшая программа организации детского отдыха»;

- «Летние педагогические идеи-2020»;

- «Вожатый Года» др.;

 

ВУЗы, колледжи

 

Организация наставничества студентов над воспитанниками организаций для детей-сирот  и детей, оставшихся без попечения родителей (см. приложение4). Открытие при научных центрах, технопарках, бизнес-инкубаторах, музеях, лабораториях ВУЗов, колледжей детских научных кружков.

 

Ожидаемый результат

 

Реализация Концепции позволит добиться следующих результатов:

Будет создана эффективная система обеспечения детей оздоровительным отдыхом, досугом и занятостью  в период каникул. Будут внедрены новые педагогические, информационные, и здоровьесберегающие технологии. Будет улучшено материально-техническое обеспечение организаций отдыха, оздоровления, занятости детей в каникулярное время. Составит 100% охват  отдыхом и оздоровлением детей-сирот, ОБПР. Составит 100% охват отдыхом и оздоровлением детей отдельных категорий. Увеличится показатель вовлечения детей в массовые виды спорта и туризма. Повысится экологическая культура через практическое познание учащимися родного края, знакомство с памятниками истории, культуры, с окружающей природой Расширятся знания учащихся по вопросам здорового образа жизни, профилактики и предупреждения алкоголя, курения, наркомании. Снизится показатель заболеваемости в период летних каникул.   Снизится  показатель количества правонарушений среди детей. Будут созданы условия для развития детско-юношеского общественного и волонтерского движения. Повысится уровень удовлетворенности детей и родителей организацией летнего отдыха; Будут созданы безопасные условия отдыха детей.