Тақырыбы: Ө. Тұрманжанов « Туған өлкем»
Мақсаты: Өтебай Тұрманжановтың «Туған өлкем» өлеңін түсініп , мәнерлеп оқуға үйрете отырып,ұлттық құндылық туралы түсінікті кеңейту.
Міндеті:
Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлау мен жазу дағдысын дамыту. Оқушыларды Отанға ,туған өлкеге деген сүйіспеншілігін арттыру, туған жерді сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту.
Көрнекіліктер: «Неткен сұлу, неткен көркем» слайд, сабақ барысы бойынша жасалған слайд, тапсырмалар жазылған түсті үлестірме – қима қағаздар.
Әдіс- тәсіл: СТО технологиясы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық
Туған жерді сүю парыз
Сүю үшін білу парыз
Қасиетін ұғу парыз
Күзетінде тұру парыз
ІІ. Мақсат қою:
ә) М:- Бүгін сабақта «Неткен сұлу, неткен көркем, осы менің туған өлкем» атты тарауды әрі қарай жалғастырамыз. Және табиғаттың әсем жері таудың биік шыңына шығамыз. Ол үшін түрлі тапсырмаларды орындау керек. Осы тапсырмаларды орындау арқылы тау шыңындағы "Болашақ ұландар" атағына ие боламыз. Тау шыңына жету үшін 7 асудан өтуіміз керек. Ендеше дайынбыз ба?- деп, оқушылар ойы сұралады.
1 - асу. Үй тапсырмасын тексеру
«Туған тілім» өлеңін жатқа сұрау. 1 - топ: Д. Әбілев кім?
2 - топ: Ақынның туған тіл деп отырғаны қай тіл? Қазақстанда тілдер мерекесі қай айда мерекеленеді?
3 - топ: Тіл туралы мақалдар айту.
Қызығушылығын ояту. «Қазақстан» сөзін басқаша қалай айтуға болады? Отаным, туған жерім, Атамекенім, туған өлкем, туған елім. Бұл- ең жоғары құндылықтардың , асыл ұғымдардың бірі. Адамның туған жері, өскен ортасы ерекше ыстық болады.
2 - асу. Жаңа сабақ
1. Неткен сұлу, неткен көркем – сурет көрсету.
- Балалар, суреттер ұнады ма?
- Біздің жеріміз қандай екен?(сұлу, көркем, әсем, әдемі, көркем, тамаша, көз тоймайтын)
М:- Олай болса, бүгін біз Өтебай Тұрманжанов атамыздың «Туған өлкем» өлеңімен танысамыз. Алдымен тақтаға назар аударып, ақын өмірімен танысып алайық.
Мағынаны тану
Слайдтан ақын өмірімен таныстыру.
3-асу Оқулықпен жұмыс
1. Мұғалімнің оқуы.
2. Сатылай кешенді талдау.
Шумақ-3шумақ, тармақ-12 тармақ, буын-23 буын.
2. Сөздік жұмыс: Жұпар - өте жақсы, хош иіс; шалқып, тасқан - өркендеген; бақыт тапқан - бақытты.
3. Өз беттерімен дауыстап оқу.
Әр топтан бір оқушыға мәнерлеп оқу үлгісін көрсету .
4 - асу. Сергіту сәті.
5 - асу. Қане, жауап іздеп көрейік!
1 - топ. – Өлеңдегі ақын сезіміне сай келетін сөздерді ата:
2 - топ. Ақын туған жердің күні, гүлі туралы не дейді? 3 - топ. «Алтын дәнді дала» және «Ақ күмістей қала» сөз тіркестерінің мағынасын ашу.
6 - асу. Бекіту: «Шашыраңқы сөздер» өлең құрастыру және дәптерге жазу.Биік –биік таулары бар,
Жасыл желек баулары бар.
Неткен сұлу, неткен көркем,
Осы менің туған өлкем.
7 - асу. «Туған өлкем»
Біздің өлкеміз қалай аталады? Өз қалаң туралы әңгімеле ?
Қорытындылау. Бүгін не істедік? Не білдік? Не ұнады, ұнамады ?
Бағалау:
Үйге тапсырма: өлеңді жаттау, туған жер туралы мақалдар жазып келу.
1 - топ. – Өлеңдегі ақын сезіміне сай келетін сөздерді ата:
2 - топ. Ақын туған жердің күні, гүлі туралы не дейді?
3 - топ.«Алтын дәнді дала» және «Ақ күмістей қала» сөз тіркестерінің мағынасын ашу.
1 - топ: Диқан Әбілев кім?
2 - топ: Ақынның туған тіл деп отырғаны қай тіл?
3 - топ: Тіл туралы мақалдар айту.
«№ 23 ЖББОМ» КММ
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы:
«Туған өлкем»
2 «А» сынып
Өткізген: Мухашева А.К.
Қарағанды- 2015
Байланыс телефондары