Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№23 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Жарық
светлый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 1018
Жаңа сұрақтар: 0
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

 

Күні,айы,жылы:24.11.2015ж

Білім беру саласы: «Қатынас»,»Әлеуметтік орта»,»Шығармашылық»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы:Қарлығаш пен дәуіт (ертегі)      

Мақсаты:Қарлығаш пен дәуіт ертегісі туралы түсінік беру.

Міндеттері:Ертегіні үн таспадан тыңдау арқылы балалардың ой-қиялын жетілдіру, шығармашылық қабілетін шыңдау.

 Қарлығаш адамға дос екенін, Дәуіттің адалдығын балаларға түсіндіру. Балаларды бір – біріне көмектесуге, қиналған кезде жәрдем беругетәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер:сұрақ - жауап, әңгіме,түсіндіру.
Көрнекіліктер:слайд,үнтаспа,бейне көрініс.

Үштілділік компонент: қарлығашласточка-swallow, қарғаворона-crow, көкеккукушка-cuckoo.

 

Іс-әрекет кезеңдері

          Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс- әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Тыныштық сәті:

Армысың алтын күн!

Армысың көк аспан!

Армысың достарым.

Жылуымы жылу қос,

      Міне, менің қолым.

 

- Қазір жылдың қай мезгілі?

- Қыс мезгілі неше айдан тұрады?

-Қыс  мезгілінде қандай өзгерістер болады?

-Желтоқсан айында қандай мерекелерді білесіңдер?

-1 Желтоқсан қандай мереке?

 

Балалар өлең жолдарын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жауап береді.

Ұйымдастыру іздестіру

Кіріспе әңгіме.

·Күтпеген сәт. Есік қағылады.

Ішке ертегілер елінен келген Тазша бала кіреді. Балалармен сәлемдеседі. Тазша бала өзімен бірге жұмбақ, ертегі ала келгенін айтады.

Тазша баланың жұмбағы:

Қонып алып жарға, қарқылдайды. (қарға)

Өзі жасыл, әрі батыр, ол не? (дәуіт)

Өзі қара, бауыры ақ, ол не? (қарлығаш)

Балалар, қай құстыңшырылдаған дауысы ?

Енді бәріміз үн таспадан Қарлығаш пен дәуіт ертегісін тамашалайық.

Сұрақ – жауап.

·Қарлығаштың ұясы қайда орналасқан?

·Жылан не үшін келді?

·Қарлығаш көмекке кімді шақырды?

·Көкек не деді?

·Қарға не деді?

·Дәуіт не істеді?

·Қарлығашқа кім көмектесті?

·Ертегіні рөлге бөліп ойнату.

·Тыйым сөздер:

Құстың ұясын бұзба!

Құстың балапанына тиме!

Құсқа тас лақтырма!

·Сергіту сәті

·Көңілді күн!(видео)

Қарлығаш – адамға дос, баласын жақсы көреді, бауырмал, досына мейірімді.

Дәуіт – адал дос, батыр адал ерлік көрсетті.

Жылан – улы болады, бауырымен жорғалайды, өрмелейді, уынан дәрі жасайды, жылан жыл аты.

Көкек – ай аты.

«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі.
Қарлығаш жардың қуысына ұя салып, балапан шығарыпты. Анасы азық әкелуге кеткенде, балапандары

шыдамсыздана күтумен болады екен..

  Бір күні қарлығаштың ұясына жылан өрмелеп бара жатады. Мұны көрген қарлығаш шыр-шыр етіп, балапандарына арашашы іздейді. Ұшып көкекке барады.

  Қарлығаш: «Көкек, маған көмек берегөр, балапандарымды жылан жейін деп жатыр!» – дейді.

 - Бүркіт қонаққа шақырып еді, уақытым жоқ, – дейді көкек.

  Қарлығаш ұшып қарғаға келеді. – Қарғажан, маған көмек бере гөр. Балапандарымды жылан жегелі жатыр, – дейді жылап тұрып.- Қарға қарлығашқа бұрылып қарамастан: Мен үйленейін деп жатырмын, мазамды алма! – дейді маңғазданып.

 Қарлығаштың амалы таусылып, шырылдап ұшып келеді. Қарлығашқа дәуіт .Улы жылан балапандарымды жұтпақшы болып, ұяма өрмелеп барады. –Олай болса, мені тезірек жеткіз,-дейді дәуіт. Қарлығаш қанатын тосады. Қарлығаш пен дәуіт көзді ашып-жұмғанша ұяға жетеді.

  Дәуіт ұяға жетіп қалған жыланға тап береді. Жылан сылқ  етіп жерге құлап түседі.

 Дәуіттің ерлігіне сүйсінген қарлығаш онымен айнымас дос болады.

  Содан бері талай заман өтсе де, қарлығаш пен дәуіт бір ұяда тұрып, бірге өмір сүретін болған екен.

Шығармашылық:»Қарлығашты құрастыр»

Шарты:Балаларға қарлығаштың бөліктері беріледі.Балалар бөліктерден қарлығаштың бейнесін құрастыру керек.

 

 

 

 

Балалар тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

Қарлығаштың даусы.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар рөлді бөліп ойнайды.

 

 

 

 

 

Балалалар әуенмен қимылдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қарлығашты құрастырады.

 

Рефлексивті түзетушілік

Қорытынды :

Балаларды мадақтау

 

Балалар жауап береді.

 

 

Күтілетін нәтиже.

 Нені біледі:Қарлығаш пен Дәуіт ертегісі!

Қандай түсініктерді игереді:кейіпкерлерінің іс – қимылдарын мәнеріне келтріп ойнауды

Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді: қиын кезде бір – біріне көмектесуді, дос болуды.