Мұғалімге жадынама- өзін тұлға ретінде көрсете білуге;- оқу - тәрбие үрдісін жоспарлауға, ұйымдастыруға, оның нәтижелі болуы үшін жаңа әдіс тәсілдерін қолдана білуге;- шығармашыл көшбасшы болуға;- білімді, парасатты, өзіне сенімді, жан-жақты, ізденімпаз мұғалім болуға;- оқушының досы және тірегі болуға;- кез келген жағдайларда үлкен шыдамдылық пен төзімділік көрсетіп, ашық жайдары болып, оптимист бола білуге;- оқушылармен, әріптестерімен жылы қарым - қатынас жасай білуге;- мұғалім этикасын (сырт келбеті, сөйлеу мәнерін орынды қолдана білуі, оқушы алдында өзін жақсы жағынан көрсете алуы) қатаң сақтауға;- өз ісін шебер меңгерген, шығармашылықпен жұмыс істейтін білімді, білікті, жаңашыл маман иесі болуға міндетті.Сынып жетекшілерге психологтың кеңесі.· Жиналыс басталар алдындағы жабырқау көңіл күйіңізді есік сыртында қалдырғаныңыз жөн болар.· Жиналысты өткізуге 1,5 сағаттан артық уақыт кетірмеңіз.· Адамға өз есімін есту жағымды әсер етеді, сондықтан ата-аналардың аты-жөндері жазылған парақ алдыңызда ашулы жатсын.· Жиналысты бастар алдында талқылануы жоспарланған мәселелер тізімін оқып беріңіз.· Педагогикалық талдау жасаудың «алтын ережесін»: алдымен жағымды нәрседен бастауды, содан кейін барып жағымсыз нәрселерді сөз ету, әңгімені болашаққа ұсыныстар жасаумен аяқтауды ұмытпай керек.· Келуге уақыт тапқандары үшін бәріне алғыс айтыңыз (әсіресе әкелерге). Ата-аналарға айтылған сөздердің барлығы балаларға жетуі міндетті емес екендігін ескертіңіз.· Ата-аналарға балаларына оқу қаншалықты қиын тиетіндігін түсінетініңізді жеткізіңіз.· Жеке әңгімелесу кезінде балалардың қол жеткізген табыстарына баға беріңіз, жағымды мүмкіндіктерін сөз еткеніңіз жөн.· Ата-аналар жиналыстан өз баласына көмектесе алатындығына деген сеніммен қайтуы тиіс.Мыналарды жасауға болмайды:· келген ата-аналарды өткен жиналысқа қатыспағаны үшін кінәлауға· жекелеген оқушылардың табыстарын салыстыруға· бүкіл сыныпқа жағымсыз баға беруге· ата-аналармен қарым-қатынаста уағыз айтушылық үнмен сөйлеугеБарынша сыпайы әрі мәдениетті болыңыз!Психологиялық суреттеу