Ағымдағы жылдың 2 сәуірінде біздің мектепте педкеңес өтті:
"Көптілділік-заманауи білім берудің басым бағыттарының бірі: жағдайы, болашағы»
Мақсаты: қазақ, ағылшын, орыс тілдері бойынша мұғалімдер мен оқушылардың тілдік коммуникативтік құзыреттілігін дамытуды қамтамасыз ететін қажетті ұйымдастырушылық, әдістемелік, педагогикалық жағдайларды жасау. Міндеттер:
1. Қазақстан ББ-да көптілді білім беруді енгізу ерекшеліктері туралы педагогтардың білімін жүйелеу және тереңдету
2. мұғалімдерді жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтардың жұмыс мысалында көптілділікті енгізу бойынша жұмыс әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру
3. 3 тоқсан бойынша оқушылардың білім сапасына мониторинг жүргізу
Педагогтар топта келесі сұрақтар бойынша жұмыс істеді:
1."Көптілділік" терминін қалай түсінесіз және көптілді білім беруді не үшін енгізу керек?
2. Білім берудің инновациялық көптілді моделі дегеніміз не?
3. Көптілді білім беруді енгізуде мектеп қандай проблемаларға тап болады?
Мектеп педагогтары көптілділікті енгізу бойынша ағылшын тілі курстарын бітірген мұғалімдердің жұмыс жүйесімен танысты.
Тренингтер өткіздік:
Райымбек З. А., биология мұғалімі (С1 деңгейі)
Бадуан Ж., информатика мұғалімі (В2 деңгейі))
Мағлұмат биология мұғалімі (В2 деңгейі)
Есенбек А., биология мұғалімі (В1 деңгейі)
Аринова Индира., информатика мұғалімі
Сонымен қатар, педагогикалық кеңесте 3 тоқсан бойынша мектеп жұмысының қорытындысы шығарылды.
Contacts