"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"Ғ. Мұстафин атындағы ЖББМ" КММ

Изучаем казахский язык

Алдымен, әуелі
сначала, сперва.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 69
Новых вопросов: 10

"Оқытуды басқару және көшбасшылық "

Ғабиден Мұстафин атындағы № 83 ЖББОМ  "Оқытуды басқару және көшбасшылық " тақырыбына 19 желтоқсан 2014 жылы Қалалық семинар  өткізілді.  

                                                

                                              

Оған облыстың және қала мектептерінің 25 мұғалімдері  қатысты. Қалалық семинарға  СПМ-ның басшысы Сурначева О.В.қатысты.

Коучингтің мақсаты: Дұрыс және тиімді басқару үшін «көшбасшылық» ұғымына анықтама беріп, оның қасиеттері мен машықтарын атау.

Нәтижесі:Өз көшбасшылық қасиеттерін бағалауы.Көшбасшылық қасиетін жетілдіру бойынша стратегияларды пайдалануы.Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсетуі.

Негізгі түйінді идеялар:Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, оқушылардың бойында көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру.

2-бөлім: 1- Коучинг сабығымның тақырыбы: "Оқытуды басқару және көшбасшылық " Мұғалімдердің  көңіл-күйін жақсарту мақсатында шаттық шеңберін құрып, бірі- біріне жылы лебіздерін айтудан бастаттым. Көңіл- күйлерін көтеріп алғаным жақсы әсер қалдырды.

 Нәтижесінде 3 топ құрылды. Олар: Нұрсұлтан, Абылайхан, Шыңғысхан, Әр топ осы тарихи тұлғалар жайында көшбасшылық қасиеттерін айтып шықты. Көшбасшы сөзін ассоциялады. Мұғалімдер бұл ұлы тұлғалардың нағыз көшбасшылық қасиеттерін айтып, коучингтің тақырыбын ашты.

"Дейін-Кейін" стратегиясыныңбірінші бағанасын толтырды. Осы коучингке дейін көшбасшы туралы не білетіндіктерін жазып шықты.

Екінші кезеңде  видеоролик "Балауыз  " көрсетілді.

Соңында көрсетілген бейнеклипте, нағыз көшбасшыға тән қасиеттерді айқындады.Көшбасшы мұғалімдердің алдарында кездесетін қиыншылықтары туралы айтылды.  

Топтық жұмыс: 1.«Көшбасшы» ұғымына ассосация жасатып, осы ұғымның анықтамасын   шығару туралы тапсырма берілді. Әр топтың жауабы жақсы болып шықты

Үшінші кезеңде «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына 3 топтық тапсырма берілді.

 

Тапсырма.

1. Топ.Оқытуды басқару және көшбасшылы.Постер қорғау.

2.Топ. Джон Максвеллдің "Көшбасшының 21 міндетті қасиеті" атты кітабы негізінде  Телебағдарлама . Рөлдік ойындар.

3.Топ. Ойлаудың алты қалпағы. “Қазақстанның  білім беру жүйесінде Сындарлы оқытудың пайдасы қандай ”? Пікірталас. ұйымдастырылды.