Ғабиден Мұстафин атындағы № 83 ЖББОМ "Оқытуды басқару және көшбасшылық " тақырыбына 19 желтоқсан 2014 жылы Қалалық семинар өткізілді.
Оған облыстың және қала мектептерінің 25 мұғалімдері қатысты. Қалалық семинарға СПМ-ның басшысы Сурначева О.В.қатысты.
Коучингтің мақсаты: Дұрыс және тиімді басқару үшін «көшбасшылық» ұғымына анықтама беріп, оның қасиеттері мен машықтарын атау.
Нәтижесі:Өз көшбасшылық қасиеттерін бағалауы.Көшбасшылық қасиетін жетілдіру бойынша стратегияларды пайдалануы.Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсетуі.
Негізгі түйінді идеялар:Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, оқушылардың бойында көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру.
2-бөлім: 1- Коучинг сабығымның тақырыбы: "Оқытуды басқару және көшбасшылық " Мұғалімдердің көңіл-күйін жақсарту мақсатында шаттық шеңберін құрып, бірі- біріне жылы лебіздерін айтудан бастаттым. Көңіл- күйлерін көтеріп алғаным жақсы әсер қалдырды.
Нәтижесінде 3 топ құрылды. Олар: Нұрсұлтан, Абылайхан, Шыңғысхан, Әр топ осы тарихи тұлғалар жайында көшбасшылық қасиеттерін айтып шықты. Көшбасшы сөзін ассоциялады. Мұғалімдер бұл ұлы тұлғалардың нағыз көшбасшылық қасиеттерін айтып, коучингтің тақырыбын ашты.
"Дейін-Кейін" стратегиясыныңбірінші бағанасын толтырды. Осы коучингке дейін көшбасшы туралы не білетіндіктерін жазып шықты.
Екінші кезеңде видеоролик "Балауыз " көрсетілді.
Соңында көрсетілген бейнеклипте, нағыз көшбасшыға тән қасиеттерді айқындады.Көшбасшы мұғалімдердің алдарында кездесетін қиыншылықтары туралы айтылды.
Топтық жұмыс: 1.«Көшбасшы» ұғымына ассосация жасатып, осы ұғымның анықтамасын шығару туралы тапсырма берілді. Әр топтың жауабы жақсы болып шықты
Үшінші кезеңде «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына 3 топтық тапсырма берілді.
Тапсырма.
1. Топ.Оқытуды басқару және көшбасшылы.Постер қорғау.
2.Топ. Джон Максвеллдің "Көшбасшының 21 міндетті қасиеті" атты кітабы негізінде Телебағдарлама . Рөлдік ойындар.
3.Топ. Ойлаудың алты қалпағы. “Қазақстанның білім беру жүйесінде Сындарлы оқытудың пайдасы қандай ”? Пікірталас. ұйымдастырылды.