Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№4МИ"

Қазақ тілін үйренеміз

Дау даудан қорқады.
Спор спорящего боится.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 8
Жаңа сұрақтар: 0

ШМО гуманитарного цикла

Гуманитарлық бағытындағы МӘБ

Тақырыбы: Жаңа ақпараттық технологиялар негізінде оқыту және тәрбие процессін басқару

Мақсаты: - Білім берудің тиімділігін және сапасын көтеру.

Міндеттері:

1.     Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында оқытудың түрін, тәсілін, әдісін жетілдіру.

2.     Жаңа педагогикалық технологияларын енгізу негізінде, оқыту сабақтарын өткізуінде сапасын көтеру.

3.     Оқу барысына қазіргі уақыттағы педагогикалық технологияларын және оқу құралдарын таңдау және енгізу жөнінде, курстар бағдарламасын құрастыру бойынша жұмысты жалғастырсын.

4.     Оқушылардың тілдер, лигвистикалық және коммуникативтік біліктілігін дамыту мақсатында, біртұтас лингвистикалық кеңесін құрастыру үшін қолайлы жағдайлар қалыптастырсын.

5.     Оқушылардың МАБ дайындау мақсатымен компьютерлік және тестілеу технологияларын меңгеру және пайдалану бойынша жұмысты жалғастыру.

6.     Орыс тілі, неміс тілі, әдебиет және тарих пәндері бойынша сыныптан тыс жұмысты жандандырсын.

Уланова Наталья Михайловна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі.

Білімі: жоғары, Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2004ж.

Пед.өтілі: 19 жыл.

Өзіндік білім алу тақырыбы: Оқушылардың танымал қызметін жандандыру құралы ретінде филологиялық бағытындағы сабақтарда ақпаратты-коммуникативтік технологиялар.

Педагогикалық ұстанымы: Сезімтал және мамандық оқыту. Оқушыға өз баласына сияқты қарау – талапты, бірақ мейірімді.

Қатысушы:

-         «Миг:Мы и Город», қазан 2008ж., Теміртау қаласы;

-         «Жас дәурен даусын бүкіл әлем естісін!» жас журналистердің ІІІ аймақтық Форумы, мамыр 2009ж., Шахтинск қаласы;

-         «Бақытты жұлдыз астында» балалар және жастар СМИ V Халықаралық медиафестивалі, наурыз 2009ж., Астана қаласы;

-         «Мектептің денсаулық сақтау ортасы» семинары, №4 МИ, ақпан 2010ж.

-         «Қарағанды қаласының ұйымдарында кадет сыныптары оқушыларын оқыту және тәрбиелеу» ғылыми-әдістемелік жұмысы бойынша директор орынбасарлардың қалалық семинары, ақпан 2010 жыл.

Наградалар:

-         ҚалББ грамотасы, 2010ж.

Зубочкина Елена Александровна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тарих және қоғамтану пәні бойынша мұғалім.

    Білімі: жоғары, Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2000ж.

Пед.өтілі: 19 жыл

Өзіндік білім алу тақырыбы: Тарихи ғылымның қазіргі жетістіктерін меңгеру. ИКТ

Педагогикалық ұстанымы: Егер өз пәніңді сүйсең, сенің оқушыларыңда оны сүйсіндеп талаптан.

Қатысушы:

-         «Бейін алдындағы дайындық тәсілі ретінде зерттеу әдісі» Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы, мамыр 2008ж.

-         «Дистанциялы-кредиттік оқыту» тәжірибесі бойынша ҚДИ семинары, 2008ж.

-         «Тарихи білімдерді жалпылау әдісі» тарих пәні мұғалімдердің қалалық ӘБ мәжілісі, 12.12.08

Наградалар:

-         № 4 мектеп-интернат әкімшілігінің және кәсіподағының грамотасы.

Елена Александровна балалардың рухани-ізгілік тәрбиесіне көп назар аударуда. Мұғалім жұмысында ең маңызды шарты – жауапкершілік, адалдық, ұждандылық, мейірімділік, оқушы тұлғасын қадірлеу.

Магавина Гульбаршин Молдагалиевна – жоғары санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі неміс тілі пәні мұғалімі, ҚР білім беру озаты.

 Білімі: жоғары, АПИИЯ, 1980ж.

Пед.өтілі: 36 жыл

Өзіндік білім алу тақырыбы: Коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру арқылы жеке тұлғаның қазіргі уақыттағы жағдайларға әлеуметті-икемделгенді тәрбиелеу және дамыту.

Педагогикалық ұстанымы: Педагог – бұл, лауазымы жөнінде емес, педагогикаға қатынасты жан дүниесі бойынша пенде.

Қатысушы:

-         «Kreative Einfuehrung und Festigung des leksikaliscen Stoffes im FSU. Visualiesirung im FSU», 2009ж.;

-         «Біртұтас сабақтардың негізгі тұрғылар» семинары, 2010ж.

Наградалар:

-         № 4 мектеп-интернат әкімшілік және кәсіподақ грамотасы, 2007ж., 2010ж.

Магавина Г.М. педагогикалық шеберлігінің негізінде, жылдармен бекітілген, ойлау қабілеттерін, сөйлеулерін, танымал қызығушылықтырының дамуына, өзіндік жұмыс тәсілдерін меңгеруіне әсер ететін, оқу және оқу қабілеттерінің дағдыларын қалыптастыру әдістемесі жатады. Мұғалімнің шеберлігінің сыры, өзінің жұмысына ол әрқашанда сынаумен қарауда, «Бүгін кешеден гөрі жақсылау жұмысістеу, ал ертең бүгіннен гөрі – жақсылау».

Серикпаева Улганым Каировна – екінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі.

Білімі: жоғары, Саратов мемлекеттік пед. Институты, филфак, 1982ж.

Пед.өтілі: 10 жыл

Өзіндік білім алу тақырыбы: орыс тілі сабақтарында оқытудың ойын-сауық түрлері.

Педагогикалық ұстанымы: Қызықты және қызығушылықпен оқыту. Парасаттылықты, мейірімділікті, мәңгілікті тарату.

Қатысушы:

-         «Мектептің денсаулық сақтау ортасы», №4 МИ, ақпан 2010ж.

Серикпаева У.К. жұмысының негізгі міндеттері – оқушылардың өзінің күшіне сенімділікті және педагогтармен, жолдастарымен қарым-қатынасында қуаныш сезімін тәрбиелеу; оқушының өзіндік және шығармашылық жұмыстарына ықыласын және талаптануын дамыту.

Улганым Каировна өзінің сабақтарын, балалар үшін психологиялық ыңғайлы, жарық, жоғары эмоционалдық деңгейінде өту үшін құрастыруда. Өзінің жұмысының бағалау негізгі шарты ретінде, сабақтардағы кері байланыстың болуын санайды.

Сазоненко Светлана Николаевна – екінші санатты біліктілігі орта деңгейдегі музыка мұғалімі

Білімі: орта-арнайы, КПУ, 1982ж.

Пед.өтілі: 28 жыл

Өзіндік білім алу тақырыбы: ИКТ арқылы музыка сабақтарында оқушылардың танымал және шығармашылық жұмсын жандандыру.

Бүкіл мектеп іс-шаралары музыкалық номерлермен қостауда, оқушылар қалалық музыкалық фестивальдарға қатысады.

Ковалева Наталья Васильевна – екінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі бейнелеу өнері мұғалімі

Білімі: жоғары, ҚарМУ, 2005ж.

Пед.өтілі: 11 жыл

Өзіндік білім алу тақырыбы: Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Ковалева Н.В. бейнелеу өнері мұғалімі басқаруымен қабырға газеттері, көрмелер рәсімделуде, оқушылар жұмыстарымен мектеп-интернат жатақханасының фойесі рәсімделді. Әр өткізген іс-шаралар көркемдеу рәсімдеусіз өтпейді.