Бекітемін
Жақып Ақбаев атындағы
ЖББМ директоры
Ермек Е.С
Мектеп кітапханасының
2022-2023 оқу жылындағы жұмыс жоспары
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени,
ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. Кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. Оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. Оқушыларды оқуға тарту;
4. Кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. Педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. Оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. Оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. Оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді
насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. Ақпараттық-кітапханалық, библиографиялық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. Ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• Кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• Білім берудің жаңа құралдары туралы педагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• Кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• Қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету.
Библиотека образовательного учреждения-должна стать культурным, информационным,
просветительским и воспитательным центром образовательной среды школы.
Основные цели библиотеки:
1. Воспитание гражданского самосознания, раскрытие духовно-творческого потенциала детей в процессе
работы с книгой;
2. Поддержка чтения и читательской культуры учащихся;
3. Приобщение учеников к чтению;
4. Привлечение новых читателей в библиотеку;
Основные задачи библиотеки:
1. Обеспечение информационно-документальной поддержки учебно-воспитательного процесса и
самообразования учащихся и педагогов;
2. Формирование у школьников информационной культуры и культуры чтения;
3. Развивать мотивацию к чтению, уважение к книге;
4. Усилить внимание на пропаганду литературы по воспитанию нравственности, культуры поведения,
самореализации личности у учащихся;
5. Повышение качества информационно-библиотечных и библиографических услуг;
6. Способствовать: формированию чувства патриотизма, гражданственности, любви к природе; комплексному
обеспечениюздорового образа жизни.
Направления деятельности библиотеки:
• Оказание методической консультационной помощи педагогам, учащимся, родителям в получении информации
из библиотеки.
• Создание условий для учителей в получении информации о педагогической и методической литературе, о
новых средствахобучения.
• Создание условий учащимся, учителям, родителям для чтения книг, периодики, работы с компьютерными
программами.
• Формирование, комплектование и сохранность фонда.
- Негізгібақылаукөрсеткіштері.
Показатели работы библиотеки
Бақылаукөрсеткіштер Показатели |
2021-2022оқу ж. жұмыс жоспары План работы на 2021-2022 уч. г. |
2022-2023оқу ж. жұмыс жоспары План работы на 2021-2022уч. г. |
Оқырман саны / Кол-во читателей |
1035 |
1036 |
Келушілер саны / Число посещений |
9315 |
|
Кітап берілуі / Кол-во книговыдачи |
16560 |
|
Іс-шаралар саны / Кол-во мероприятий |
43 |
43 |
О.і. кіт.көрмелер мен тақ. сөрелер / в т.ч. книжных выставок, темат. полок |
19 |
19 |
Кітап қоры / Книжный фонд |
31909 |
39567 |
О.і. оқулықтар / в т.ч. учебный |
27951 |
35534 |
Сала бойынша және көркем әдебиет / отраслевой и худож.лит. |
3958 |
4033 |
II. Кітап қорының қалыптасуы.
Формирование библиотечного фонда
№ п/п |
Жұмыс түрі. Содержание работы. |
Өткіз. уақыты Срок исполнения |
Саны Кол-во |
|
1. |
Қордың құрамы мен қолдану қорытындысын зерттеу/ Изучение состава фонда и анализ их использования: -сұраныс дәптерін жүргізу/ организация и ведение тетрадиспроса; - кітапқорынтексеру(оқулықтар) / изучение состава фонда учебной литературы (инвентаризация) |
жыл бойы в теч. года мамыр, маусым май, июнь. |
|
|
2. |
Оқуәдебиеттеріқорыныңбиблиографиялықмодельдеріжинақтамаларыныңқұрылуы/ Составление библиографической модели комплектования фонда учебной литературы:
|
қыркүйек, қазан, желт, сәуір сент., окт., дек., апрель
қантар, ақпан январь, қантар
ақпан февраль
|
|
|
3. |
Қордың топтасуы (соның ішінде мерзімді және жалғастырушы басылымдармен) / комплектование фонда (в том числе периодическими и продолжающими изданиями):
--жаңа басылымдарды қабылдау және өңдеу/ прием новых изданий, учет и обработка. |
окт., нояб., май қазан, қараша, мамыр жыл бойы в теч. года жыл бойы в теч. года |
|
|
5. |
Жаңадан түскен оқулықтарды қабылдап, техникалық өңдеу / Прием и техническая обработка новых поступлений (учебников). |
Жаңаоқулықтардыңтүсуінебайланысты, по мере поступленияновых учебников |
|
|
6. |
Жаңатүскеноқулықтар мен оқуқұралдарытуралымұғалімдер мен оқушылардыақпараттандыру/ Информировать учителей и учащихся о поступлениях новых учебников и учебной литературы. |
Жаңаоқулықтардыңтүсуінебайланысты, по мере поступленияновых учебников |
|
|
7. |
Оқулықтардытаратужурналынжүргізу/ Вести журнал выдачи учебников |
Үнемі. Постоянно. |
|
|
8. |
«Оқулықтар және оқулық құралдар» есеп картотекасын редакциялап, толықтырып, жаңа түсімдерді тіркеу/ Учет новых поступлений, пополнение и редактирование учетной картотеки «Учебники и учебные пособия». |
Түсуіне байланысты, по мере поступления |
|
|
9. |
Кітапқорын КБЖкестесібойыншақою/ Расстановка книжного фонда в соответствии с таблицами ББК. |
жыл бойы в теч. года |
|
|
10 |
Мерзімді басылымдарды реттеп, тігіп қою/ Расстановка журналов, подшивка газет. |
жыл бойы в теч. года |
|
|
11 |
Оқырмандарформулярыменжұмыс, қайта тіркеу / Работа над формулярами читателей, перерегистрация. |
қыркүйек, қазан сент, октябрь |
|
|
12 |
Сөре бөлшектерін өндеу/ оформление полочных разделителей:
|
жыл бойы в теч. года жыл бойы в теч. года |
|
|
13 |
Кітапханадаашық қолжетімділікті ұйымдастыру / организацияоткрытого доступа. |
жыл бойы в теч. года |
|
|
|
Жұмыс уақытының есебі/ учёт рабочего времени |
|
|
|
IІІ.Кітап қорын сақтау. Оқулықтармен жұмыс.
Обеспечение сохранности книжного фонда. Работа с учебниками
№ п/п |
Жұмыс түрі. Содержание работы. |
Өткіз. уақыты Срок исполнения |
Саны Кол-во |
1. |
Кітапханаға қарыз оқырмандармен жұмыс/ работа с задолжниками по возвращению книг, учебников в библиотеку. |
жыл бойы, үнемі в теч.года,постоянно |
|
2. |
Сыныптардаоқулықтардыұстаубарысынтексеру/ организация рейдов по проверке сохранности учебников в классах. |
қазан, сәуір октябрь, апрель. |
|
3. |
«Жаса, оқулық!» рейді/ смотр-конкурс «Живи, учебник!». |
жыл бойы, в теч.года |
|
4. |
Оқулық қорын салыстыру/ сверка учебного фонда /. |
маусым, тамыз июнь, август |
|
5. |
Оқулықжинактамасындайындау/ подготовка комплектов учебной литературы. |
тамыз, август |
|
6. |
Оқулықтардытарату/ выдача учебников. |
қыркүйек, сентябрь |
|
7. |
Таратылған оқулықтарды тіркейтін журналмен жұмыс, әр сыныпқа оқулықтарды бекіту: сыныптар бойынша оқулықтардың жинақтамасын тіркеу; мұғалімдермен келісіп шешім шығару; оқырман карточкасын толтыру / работа с журналом выдачи учебников: оформление на каждый класс; запись комплекта учебников по классам; согласование с преподавателями; заполнение абонементных карточек. |
тамыз, қыркүйек август, сентябрь |
|
8. |
Оқулықтарды қабылдау/ прием учебников. |
мамыр, маусым май, июнь |
|
9. |
Оқулықтардынақты барымен салыстыру/ сверка учебников с фактическим наличием. |
маусым, тамыз июнь, август |
|
10 |
Тіркеу карточкаларды толтыру/ заполнение регистрационных карточек. |
маусым, тамыз июнь, август |
|
|
Жұмыс уақытының есебі/ учёт рабочего времени |
|
|
ІV.Анықтамалық-библиографиялық аппаратты жүргізу.
Ведение СБА (справочно-библиографического аппарата)
№ п/п |
Жұмыс түрі. Содержание работы. |
Өткіз. уақыты Срок исполнения |
Саны Кол-во |
1. |
Жүйелі каталогты толықтырып, редакциялау / пополнение и редактирование систематического каталога. |
жыл бойы, в теч.года |
|
2. |
Картотеканы толықтырып, редакциялау: мерзімді басылымдардың есепке алу карточкаларын;оқушылардың абонентік карточкаларын; мұғалімдерге арналған әдістемелік, педагогикалық құжаттарды;ҚР жөнінде мақалалар;өлкетанулық; экологиялық картотекалар;/ пополнение и редактирование картотек: учета периодических изданий; учета и регистрации учебников; абонементных карточек учащихся; методических и педагогических материалов для учителей; статей о Республике Казахстан; по краеведению; экологическая картотека |
жыл бойы, в теч.года |
|
3. |
Тақырыптық папкаларды өңдеп, толықтырып, редакциялау / оформление, пополнение и редактирование тематических папок. |
жыл бойы, в теч.года |
|
|
|
V. Оқырмандармен жұмыс. Кітаптар жөнінде мағлұмат. Көпшілікпен жұмыс
Рухани-адамгершілік тәрбие. Бөлім: «Келешек бүгіннен басталады»
(Қазақстан жайлы әдебиеттер жөнінде ақпарат)
Работа с читателями. Информация о книгах.Массовая работа
Духовно-нравственное воспитание. Раздел: "Будущее начинается сегодня".
(Информация литературы о Казахстане).
VII. Көпшілік мәдени- шаралар
р/с |
Айы, жұмыстың мазмұны |
формасы |
сағаттық норма
|
жауапты |
Қыркүйек |
|
|||
1 |
«Ата Заңым- Айбыным» |
кітап көрмесі |
30 мин |
кітапханашылар |
2 |
«Ұлттың ұлы ұзтазы» Ахмет Байтұрсыновтың туғанына -150 жыл. «Тілге құрмет – елге құрмет» |
кітап көрмесі |
30 мин |
кітапханашы |
3 |
«Отбасы-бақытмекені» |
виртуалды көрме |
40 мин. |
кітапханашы |
4 |
«Ұстаз-мәңгі мамандық иесі» |
виртуалды көрме |
30мин |
кітапханашы |
|
|
|
|
|
Қазан |
|
|||
1 |
«Қариялар - елдіңқазынасы» |
кітап көрмесі |
25 мин |
кітапханашы |
2 |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы «Сен неткен бақытты едің, келер ұрпақ» Жауынгер-ақын Қасым Аманжоловтың шығармалары бойынша |
жыр сайысы |
30мин. |
кітапханашылар |
3 |
1-сыныптарды кітапханамен таныстыру |
кітапханаға саяхат |
90мин |
кітапханашы |
4 |
Қазақтың алғаш Заң магистрі Ж. Ақбаев туралы «Жақып Ақбаев және Тәуелсіздік» |
ақпараттық сағат,кітап көрмесі. |
45 мин |
кітапханашы |
|
Қараша
|
|
|
|
1 |
«Арқа даласы - Ақселеу әлемінде» А. Сейдімбектің туғанына 80 жыл. |
ғылыми дәріс |
45 мин |
кітапханашылар |
2 |
«Артық білім- кітапта» (күзгі демалыс) |
әр түрлі іс-шаралар |
40 мин |
кітапханашы |
3 |
«Бәрін таста,кітап оқуды баста!» «100 кітап аллеясы» қалалық акциясы аясында |
«BOOKCROSSING» ауласы |
60мин |
кітапханашылар |
4 |
«Мен оқимын, ойлаймын!» бастауыш сынып оқушыларына арналған кітаптарға шолу |
әңгіме сағаты |
35мин |
кітапханашылар |
5 |
«Теңгемізді қадірле! » |
кітап көрмесі,ақпарат беру |
40мин |
кітапханашы |
|
Желтоқсан
|
|
|
|
1 |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы «Абайды оқы, жас ұрпақ» Абай оқулары
|
сайыс
|
90 мин. |
Кітапханашылар 3- сыныптар |
2 |
«Жаман әдеттен аулақ бол!» |
кітап көрмесі, ақпараттық сағат |
25мин. |
кітапханашы |
3 |
«Жас қалам» жас қаламгерлер "Тәуелсіздік жолы!"
|
жас әдебиетшілер шығармалары (Тәуелсіздік туралы толғаулары) |
45 мин. |
кітапханашылар |
4 |
«Шыншыл жазушы - Шерхан Мұртаза» Халық жазушысы Ш. Мұртазаның туғанына 90 жыл |
кітап көрмесі, ақпараттық сағаты |
40мин |
кітапханашылар |
5 |
«Поэзия әлемінде» М. Шахановтың туғанына 90 жыл |
кітап көрмесі |
20 мин. |
кітапханашы |
|
Қаңтар
|
|
|
|
1 |
Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру «Туған жер» тақырыбында «Айгөлек» басылымына шолу
|
оқушылардың шығармаларымен танысу |
45 мин. |
кітапханашылар |
2 |
Оқулықты қадірлейік! |
оқушыларға кеңес өткізу |
40 мин |
кітапханашылар |
3 |
«Жасынан жарқ еткен- жазушы» С. Торайғыровтың туғанына 130 жыл |
дөңгелек үстел |
40 мин |
кітапханашылар |
4 |
«Туған жер» бағдарламасы аясында «Туған жерім,туған елім» |
шығармашылық байқау |
40 мин |
кітапханашы |
|
Ақпан |
|
|
|
1 |
Ақпаратты білгенің, алда жүргенің (жаңа басылымдарға шолу) |
газет –журналдарға шолу. |
15 мин. |
кітапханашы |
2 |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы: »«Мұқағали әлемі» ақын М. Мақатаевтың шығармалары |
поэзия кеші |
35мин. |
кітапханашылар |
3 |
15 ақпан ауған жерінен Кеңес әскерін шығарылған күн. «Ерлік жолы» Ауған соғысы (1979-1989) |
кітап көрмесі , дөңгелек үстел,кездесу |
30 мин. |
кітапханашылар |
4 |
Ғаламторды таста,кітап оқуды баста! |
сырласу сағаты |
25 мин. |
кітапханашы |
5 |
10 ақпан- Қала күні. «Менің сүйікті қалам - Қарағанды» |
кітап көрмесі |
25 минут |
кітапханашы |
|
Наурыз |
|
|
|
1 |
8 наурыз - халықаралық әйелдер күні. «Ана-өмір шуағы» |
танымдық сағат, кітап көрмесі |
30мин. |
кітапханашы |
2 |
«Қош келдің, Наурыз!» |
кітап көрмесі |
45 мин. |
кітапханашы |
3 |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы «100 кітап аллеясы» қалалық акциясы аясында
|
«BOOKCROSSING» ауласы |
60мин |
кітапханашылар |
4 |
«Мағжан лирикасы» ақын М. Жұмабаевтың туғанына 130 жыл |
әдеби сағат |
30 мин. |
кітапханшы |
5 |
«Оқуға құштар мектеп» жобасы «Әдеби қонақ бөлмелері» М. Әуезов «Абай жолы» роман эпопеясы |
REDx |
45минут |
кітапханашы |
|
Сәуір |
|
|
|
1 |
«Денсаулық – зор байлық» |
Сырласу,ашық әңгіме |
20 мин |
кітапханашы |
2 |
12 сәуір - ғарышкерлер күні."Ғарыш әлемінде" |
танымдық сағат, кітап көрмесі |
25 мин. |
кітапханшы |
3 |
Бүкіләлемдік кітап және авторлық құқық күніне орай «Кітап –әлемі» |
балалар кітап апталығы |
40 мин |
кітапханашылар |
4 |
«Мен елімнің патриотымын» |
кітап көрмесі, танымдық сағат |
25 мин. |
кітапханашы |
5 |
«Бір аймақ-бір кітап» жобасы бойынша Ақын С. Ақсұңқарұлының шығармашылығы |
автор шығармаларына шолу |
25 минут |
кітапханашы |
|
Мамыр |
|
|
|
1 |
"Бір шаңырақ астында" 1 мамыр Қазақстан халықтар бірлігі күні
|
кітап көрмесі |
40мин |
кітапханашы |
2 |
9 мамыр - Ұлы Жеңіс күні.«Ерлік –ел есінде»
|
кітап көрмесі
|
|
кітапханашы |
3 |
«Ардагерлер мектебі – бізге үлгі» М. Мамыраев атындағы әскеи – техника мектебі |
саяхат сабақ |
45 минут |
кітапханашылар |
4 |
31 мамыр - саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу. «Қуғын- сүргін құрбандары» |
кітап көрмесі, ақпараттық шолу |
30 мин |
кітапханашы |
Кітапхана меңгерушісі: Г. А. Жолдыбекова