Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Жақып Ақбаев атындағы жалпы білім беретін мектебі

Learning the Kazakh language

Көне, ескі
древний.
Question answer
Всего ответов: 100
Новых вопросов: 3

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1900000988

«Қарағанды қаласы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «№34 жалпы   білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

КЕЛІСІЛГЕН                                                                                                 БЕКІТЕМІН

Қарағанды қаласының                                                                                 Қарағанды қаласы

білім бөлімінің                                                                                                №34 ЖББОМ КММ директоры

м.а. басшысы                                                                                                     _______Берлибеков Ж.М.

______________Н. Головина                                                                       

«29» тамыз 2020 жыл                                                                                   «28» тамыз 2020 жыл

 

Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№34 жалпы білім беретін орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

 2020-2025 жылдарға арналған

мектепті дамыту бағдарламасы

 

 

Қарағанды 2020

Авторлары:

Директор ________________  Берлибеков Ж.М.

                             қолы

 

Бағдарламаны әзірлеушілер: _____    Акылтаева М.А.директордың

                                                       қолы     оқу- тәрбие жөніндегі орынбасары

 

                       ________________      Абишева Б.К. директордың оқу-тәрбие

                              қолы                                        жөніндегі орынбасары

                         _________________ Бухарбаева З.Г.директордың  тәрбие

                             қолы                                           жөніндегі орынбасары                              

                        __________________ Макижанова А.К. директордың оқу-                   

                             қолы                               тәрбие жөніндегі орынбасары                                               

                        __________________Сехимбаева Ж.Ж. директордың тәрбие

                             қолы                                             жөніндегі орынбасары      

                        __________________  Саматов Д.С. директордың бейіндік

                             қолы                                     оқыту- жөніндегі орынбасары

                       __________________  Искакова А.С.география пәні мұғалімі

                               қолы                   жаратылыстану ғылымдарының магистрі

                      

 

Кеңесші:________________  Абдикерова Б.Х. Қарағанды қаласы білім

                            қолы                                             бөлімінің Әдістемелік

                                                                                 кабинеті меңгерушісі

Қарағанды қаласы №34 ЖББОМ  КММ ғылыми-әдістемелік кеңесімен ұсынылады  Хаттама № 1  «7 » тамыз  2020 жыл

Хатшы:

Қазақ тілі және әдебиеті  ___________ Магауиянова Г.С.

пәні мұғалімі, магистр                қолы

«Қарағанды қаласы білім бөлімінің» ММ  әдістемелік кеңесімен ұсынылады      

 

Хаттама № 1 « 28 » тамыз 2020 жыл

Хатшы:

Инновациялық жұмыстар   ________  Баграмова Г.Т.

әдіскері                                        қолы

 

МАЗМҰНЫ:

Бөлім

Бөлімдердің атаулары

бет

  1.  

Мектептің 2020-2025 жылдарға арналған даму бағдарламасының паспорты.

 

 

  1.  

Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама

 

  1.  

Мектеп қызметін талдау

 

  1.  

Білім беру ұйымының даму тұжырымдамасы

 

  1.  

Мектептіңдамуының 5 академиялықжылғаарналғанстратегиялықжоспары (2020 - 2025)

 

 

 1стратегиялық бағыт

 

 

 2стратегиялық бағыт

 

 

 3стратегиялық бағыт

 

 

 4стратегиялық бағыт

 

 

 5 стратегиялық бағыт

 

  1.  

Мектептің  іс-шаралар жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. КММ «№34 жалпы білім беретін орта мектебінің

2020-2025 жылдарға арналған мектептің даму бағдарламасының паспорты

 

 

МДБ нормативті-құқықтық қолдау

- ҚР 2007 жылғы 27 шілде №319 «Білім туралы» заңы (өзгерістер мен толықтырулар 04.12.2015 ж.);

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 қаулысымен бекітілген «Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты»

- Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысы «ҚР-да оқушылардың тәрбиесі барлық білім бөлімінің процесінде тәрбие компоненттерін күшейту бойынша комплексті типтік жоспары29.06.2012 ж. № 873);

-"Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы  "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы;

- Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауы;

- Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 21 қарашадағы "Ұлы даланың жеті қыры" атты мақаласы;

 -  Қазақстан Республикасының Президенті - Ұлт Көшбасшысы Н.Ә. Назарбаевтың 2012 жылғы 14 желтоқсандағы Қазақстан халқына арнаған  «Қазақстан-2050 Стратегиясы: мемлекеттің жаңа саяси бағыты»

-Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 02.09.2019 жылғы Қазақстан халқына жолдауы. «Конструктивті қоғамдық диалог - Қазақстанның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі»…

- Қарағанды қаласы әкімдігінің.Қарағанды қаласының  білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «№34 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ жарғысы  2016 ж.

Миссия

Мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен құзыреттілігін дамыту арқылы, оқушылардың бәсекеге қабілетілігін арттыра отырып табысты оқытуға кол жеткізу.

Бағдарламаныңмақсаты

Білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

Міндеттері

* Білім алушылардың білім сапасын 70% ға арттыру;

* Білім сапасын  арттыруда ғылыми-зерттеу жұмыстарына 53% мектеп оқушыларын қатыстыру;

* Білім алушылардың арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту;
*  Оқытудың, кәсіптік даярлықтың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету.

* Педагогтер кәсібінің беделін және олардың сапалық құрамын арттыру арқылы, оқушыларды кәсіби мамандыққа баулу;

*"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарын және салауатты өмір салты мәдениетін нығайту;

*Ата -ана мен мектеп арасындағы ынтымақтастық ортаны қалыптастыру;

*Жаңа мазмұндағы басқару формасын іске қосу

*Қазіргі заманғы жабдықтармен жарақталған оқу кабинеттерінің санын көбейту;

* Компьютердің оқушылар санына шаққандағы үлесін азайту

* Қосымша білім беруді дамыту;

* Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету.

* Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;

*  Мектеп оқушыларының таңдауы бойынша «ART сынып»,  спорт бағыттарға бөлу;

*"Ұлы даланың жеті қыры" идеясының рухани –адамгершілік құндылықтарын және салауатты өмір салты мәдениетін нығайту үшін кездесулер мен саяхаттар ұйымдастыру;

*Оқушылардың қызығушылықтарын арттыруды әртараптандыру және тұрақты дамыту үшін әлеуметтік, ғылыми, Робототехника жобаларына, шығармашылық, спорттық сайыстарға қатысу.

МДБ күтілетін нәтижелері

  • Оқушылардың 58% технологиялық бағытта, 13% гуманитарлық бағытта, 11% өнер жолы мамандықтарына,  18 % СӨС бағытындағы мамандықтарға бағытталады;
  • Үлгерімі «үздік» және «жақсы» оқушылар үлесі (оқытудың сапасы) 2020 жылы – 56,4 %, 2025 жылы – 70 %
  • Жалпы орта мектепті бітіргеннен кейінгі кәсіптік білім беретін оқу орнына орналасу үлесі 2020 жылы- 81 %, 2025 жылы – 97 %;
  • Педагог мәртебесін көтеру, мұғалімдердің  ғылыми әлеуетін нығайту кәсіби байқаулар мен пәндік олимпиадаларға қатыстыру үлесін 2020жылы-29 %  2025 жылы 62 % арттыру;
  • Қазіргі заманғы жабдықтармен жарақталған оқу кабинеттерінің санын 2020 жылы-11 кабинетті 2025 жылы -27 кабинетке көбейту;
  •  Компьютердің оқушылар санына шаққандағы үлесі  2020 жылы -1 компьютердегі 7 баланы  2025 жылға 2 балаға дейін азайту;
  • Қосымша біліммен қамтылған  оқушылар санын 2020 жылы -10 % -дан 2025 жылы -75 % -ға арттыру.
  • Балалар мен жасөспірімдер қозғалыстары оның ішінде "Жас ұлан", "Жас қыран" ұйымдарында қамтылған оқушылардың үлесін 85 % арттыру;
  • Көшбасшылық қабілеттерін арттыра отырып өзін-өзі басқару формасын дамыту;
  • Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында тарихи мұраларды дәріптеу арқылы оқушының ұлттық дүниетанымын қалыптастыру;
  • Оқушылардың қызығушылықтарын  әртараптандырып зияткерлік қырларына қарай «ART сынып», «Olympus» бастауы, «Жас өркен» сыныптарына бәсекелестік тудыру.  

МДБ негізгі бағыттары

1 стратегиялық бағыт- Білім беру сапасын дамыту;

2 стратегиялық бағыт- Адами ресурстарды дамыту;

3 стратегиялық бағыт- Басқарудың алқалы формасын дамыту;

4 стратегиялық бағыт –Оқу процесіне жағдай жасау;

5 стратегиялық бағыт – Мектептің жеке ерекшелігі.

Бағдарламаны іске асыру мерзімі

2020 -2025 жж.

 

МДБ орындауды ұйымдастыру және бақылау

маусым, желтоқсан


  1. Білім беруді ұйымдастыру туралы ақпараттық анықтама

Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы:

 

Толық атауы:

Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№34 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Заңды мекенжайы:

100011 Қарағанды қаласы, 12 шағын аудан 26 үй

Телефон:

 

8 (7212) 452035

Мекеме түрі:

Мемлекеттікжалпы орта білім беру ұйымы (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта)

Оқыту тілі:

қазақ,орыс(қазақ-орыс аралас)

Құрылыс салынған жылы:

1968 жыл

 

Соңғы күрделі жөндеуден өткен жыл

2020 жыл

Қабаттар саны

3

Ғимарат аумағы:

жалпы көлемі-4042.4, пайдалы ауданы- 2862.7.

Мектептіңжобалықсыйымдылығы:

860адам

 Мектеп қызметін талдау

SWOT – талдау

Күшті жақтары

1)Педагогикалық ұжымның біліктілік деңгейінің көрсеткіші 46 % ды құрайды, мерзімінен бұрын біліктілігін арттыруға қызығушылықтарының болуы;

2) Мұғалімдердің «Халықаралық PISA, TIMSS, PIRLS салыстырмалы зерттеулерге оқушылардың дайындығын қалыптастыруда, мұғалім қызметінің   ғылыми -дидактикалық  негізі» біліктілігін арттыру курсынан өткені-12%

3)Жалпы 114 мұғалімнің 79-ы жиырма жылға дейінгі еңбек өтілінде , яғни ұжымның орта жасы  білім берудегі өзгерістерге тез бейімделетін, өз мамандықтарының жемісін көрсетуге және көруді мақсат еткен шақтағы мамандар.

Әлсіз жақтары

1)Білім беру үдерісінде дәстүрлі және ескірген қарым-қатынастан шыға алмау;

2) Жаңа инновациялық технология мүмкіндіктерін толық қолданбау;

 

3) Оқушылардың пәндік олимпиадаларға  және оқуға деген ынтасының  орташа деңгейде болуы; интеллектуалдық марафон мен жетістіктердің 12%  ( химия, физика) 

 

4)    79  баланың аз қамтылған отбасынан болуы.

 

Мүмкіндіктер

1) ЖОО. ОАОО, жетекші мектептермен желілік қоғамдастықта жүйелі жұмыс және мектептің дамуын көпшілік ата-аналар мен отбасыларының қолдауы.

2)Жұмыстың нәтижелі болуы үшін қосымша білім беруге ЖОО, Дамыту орталықтарынан, Өнер мектептерінен мамандарды шақыру;

3) Меценанттарды,  жеке кәсібі бар ата-аналарды, жақын маңайдағы зауыттарды  жалпы  іс- шараларға қатысуға тарту.

Қауіп-қатерлер

  1. ОЖСБ, халықаралық PISA, TIMSS, PIRLS салыстырмалы зерттеулер;
  2. Инновациялық мектептердің насихат -тау әсерінен мектептегі қабілеті жоғары оқушылардың көптеп ауысуы;
  3. Ата-ананың білім  деңгейінің төмендігі (42% ата-ананың пәтер жалдап тұруы, көшіп-қону, көпшілігі орта білімді және тұрақты жұмыстарының болмауы) жоғары  білім - 8 %, орта арнаулы білім-27% орта білім-63%, білімсіз- 2%.

         Мектептің педагогикалық ұжымы әзірлеген даму бағдарламасы жетістіктері мен проблемалары TALLIS сауалнамасын жүргізудің негізінде анықталып, соған сәйкес SMART  мақсаттар мен міндеттер, бағыттары  негізгі беталысты, оқушылардың оқуы, тәрбиесі және дамуының басты және негізгі бағыттарын сипаттайтын ұзақ мерзімді құқықтық-басқарушылық құжат болып табылады.

IV. Мектептің даму тұжырымдамасы

    Әлем жаһандық сын-тегеуріндер кезеңінде өмір сүруде. Бұл жаңа технологиялық жетістіктер мен инновацияларды енгізу, IT-технологиялардың қарқынды дамуы және адами ресурстардың ұтқырлығы. Қазақстандық білім беру мен ғылым жүйесін жаңғыртудың қазіргі заманғы кезеңі әрбір адамның сапалы мектептегі білімге қолжетімділігін, зерттеу және шығармашылық құзыреттіліктерін дамыту мүмкіндіктерін көздейді.

  2015 жылы «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Мектептегі білімнің жаңартылған мазмұнына кезең-кезеңмен көшу, дуалды оқыту. Үздіксіз білім беруді қамтамасыз етуде қабылданып жатқан тұжырымдамалар мен бағдарламалардың негізгі басымдығы оқушылардың алған білімдерін өмірде пайдалана алу.

  Келешек жастардың ерекше мәртебесі және оларды мемлекеттік қолдау Қазақстан Республикасының жастар саясатының мемлекеттік, «Болашаққа жол: Қазақстан 2020» концепциясында, «100 нақты қадам» - Ұлт жоспарында, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы  "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы негізінде «Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы»әзірленді.

     Президенттің «Педагог мәртебесі туралы» қабылданған заңында қарастырылған  позиция­лардың барлығы мұғалімнің жеке дамуына және оқу процесін жетілдіруге мүм­кіндік береді. Осыған орай мектептің даму бағдарламасында мүғалімдердің өзіндік білімін, кәсіби біліктілігін арттыруда оқыту мен тәрбиелеудің автор­лық әдістерін әзірлеу және қолдану, тағылымдамадан өту фор­маларын таңдау бойынша кәсіби қолдау көрсетуге басымдық берілді.

     Жоғарыда аталған Бағдарламаларды басшылыққа ала отырып «№34 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2020-2025 жылдарға арналған мектептің даму бағдарламасы  жасалды.

Миссиясы: Мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен құзыреттілігін дамыту арқылы, оқушыларды кәсіби бағытта бейімдей отырып табысты оқытуға қол жеткізу.

Мақсаты: білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

Міндеттері:

 * Оқушылардан АСУ «Білімал» бағдарламасы арқылы сауалнама жүргізіп диагностикалау;

*  Мониторинг жасау арқылы мектеп оқушыларын таңдауы бойынша қызығушылықтарына қарай бағыттарға бөлу;

* Педагогтер кәсібінің беделін және олардың сапалық құрамын арттыру арқылы, оқушыларды кәсіби мамандыққа баулу;

* Мектептің стратегиялық бағыттарына сәйкес мұғалімдердің кәсібіне қарай (жас ерекшеліктерін ескере отырып) әдістемелік құралдар құрастыру;

* «Мәңгілік ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани –адамгершілік құндылықтарын және салауатты өмір салты мәдениетін нығайту үшін кездесулер мен саяхаттар ұйымдастыру;

* Оқушылардың қызығушылықтарын арттыруды әртараптандыру және тұрақты дамыту үшін әлеуметтік, ғылыми, Робототехника жобаларына, шығармашылық, спорттық сайыстарға қатысу.

 Лицензияға сәйкес мектеп келесі білім беру бағдарламаларын іске асырады:

- жалпы бастауыш білім;

- негізгі жалпы білім;

Мектеп сыртқы байланыс түрлерін белсенді түрде іске асырады:

- семинарлар, шығармашылық есептер өткізу;

- педагогтардың әртүрлі жобаларға қатысуы;

- оқушылар мен педагогтардың әртүрлі деңгейдегі сайыстар мен жарыстарға қатысуы.

Мектепті басқару қызметінің негізіне мынадай принциптер жатады:

- басқарудағы алқалық пен педагогикалық ұжымдағы әрбір мүшенің дербес жауапкершілігінің тіркестігі; 

-шығармашыл жұмыс жасайтын мұғалімдерді  моральдық және материалдық ынталандыру;

- шешім қабылдау үдерісінде «жауапкершілікпен қатысу» принципі.

  Оқу- тәрбие ісіне  енгізіліп жатқан тың өзгерістер мен кәсіби іс әрекеттерді мектепке енгізудебұл мақсаттағы жұмыстарымызды анықтап алу үшін қазіргі жағдайымызға талдау жасалынды.

Блок 1. Білім сапасы.

Оқыту мен оқуды талдау

    Ұжымда жалпы педагогтар саны 114. Педагог кадрлардың сапалық құрамына  (жасына) тоқталар болсақ, 30 жаска дейін- 38 (34%) 31-45жас- 41 (36%)46-60 жас -31 (27%) 60 жастан жоғары-4 (3%). Жалпы орта жастағы педагогтар саны басым болғандықтан, өзгеріске бейім, инновациялық іс әрекеттерді жылдам қабылдауға қабілетті.

    Жұмыс өтілі бойынша 3 жылға дейін 28 (24,5%), 4-8 жасқа дейін 15(13,2%), 9-15жасқа дейін 20 (17,7%), 16-20жасқа дейін 16(14%), 21-25жасқа дейін 15(13,2%), 26-30ж дейін 8 (7%), 31-35жасқа дейін 6 (5,2%),36-40 жасқа дейін 3 (2,6%) , 40 жылдан жоғары 3 (2,6%) мұғалім болып табылады. Бұл көрсеткіштен   3 жылға дейін және 9-15 жыл еңбек өтілі мұғалімдер тобының үлесі басым. Жаңаша оқуды жүзеге асыратын негізгі күш - жас мұғалімдер. Аға буынның жасампаз істерін жалғастыруда, ұлттық бәсекелестікке қабілеттіліктің деңгейін одан әрі жоғарылатуда жастардың қосар үлесі зор екені жастар саясатын қолдау тұжырымдамасында да көрсетілген.

  Педагогтардың біліктілік деңгейлері бойынша оның ішінде санаттары бойынша  114 мұғалімнің жоғары- 25 (21%), бірінші-21 (18%), екінші- 30 (26%), санатсыз- 40 (35%). Білім  деңгейлері бойынша арнайы орта/техникалық және кәсіптік- 21 (18,5%), жоғары – 89 (78%), жоғары оқу орнынан кейінгі (магистратура)-4 (3,5%) мұғалімді құрайды.

Білім көтеру курстары бойынша оқытудың әдісі мен технологиясы бағытынан- 16; мектептегі менеджмент пен көшбасшы (мектеп басшыларына арналған 9 айлық курс)-1;орта білім берудің жаңартылған мазмұны (бастауыш, негізгі, орта мектептердегі пәндер мен бағалау мазмұны)- 85;бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау (Бастауыш және орта мектептің 10 пәні)- 10; мектеп тренерлері мен үйлестірушілер -8, жаңартылған орта білім мазмұны (Мектеп директорларына 5 күндік)- 1, оқу-әдістемелік жұмыс бойынша директордың орынбасарларын даярлау бағдарламасы-3; мектеп психологтары- 2 мұғалім аталған бағыттар бойынша білімдерін шыңдап, әдістемелік қоржындарын толықтырды.

Соңғы 3 жылдағы мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметі

   Педагогтар оқу жылында өз тәжіибелерін тарату және алмасу мақсатында мерзімді басылымдар мен БАҚ-на өздерінің әдістемелік өнімдерін жариялап отырады. 2017-2018 оқу жылында қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі КК Блялова «Білім беру негізгі мақсаты   білім мазмұнын жаңарту» (Републикалық басылым), «Қазақ тілін оқыту үдерісіндегі оқу мативтерін қалыптастыру» (2018-2019); М.А Акылтаева «Сөз. Сөздің мағынасы»(Республикалық), «Қазақстандағы спорт ғимараттары», «Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері» (2019-2020) тақырыбында мақалалары жарық көрді. Оқу әдістемелік құралдар бойынша бастауыш сынып мұғалімдері: Б.К. Искакованың "Логикалық математика"  2019 ж Л.Д. Абеуованың "Мен  зерттеуші" және "Мен - өлкетанушы" электронды оқулықтары (2017-2018) Қарағанды мемлекеттік университетінен, қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі КК Блялованың «Қалыптастырушы бағалауға арналған 7 сынып тапсырмалар жинағы (қазақ тілді емес мектептерге) жинағы» (2019-2020), Г.Х. Максутова мен Ж.С. Кусенованың «5-6 сыныптарға арналған қазақ тілінен қалыптастырушы бағалау» әдістемесі;  А.Б. Пирназарованың «7 сыныптарға алгебра пәнінен тест» тапсырмалары; З.Г. Бухарбаева мен А.К. Баймаганбетованың "Кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастыруды жетілдіру жолдары",   Ахметова Б.Б., Баймаганбетова А.К., М.А Акылтаевалардың «Абай және өзін-өзі тану»;А.Н. Тусенованың «Дүниетану сабағында бастауыш сынып оқушыларын критериалды бағалау»; математика пәні мұғалімі Е..М. Ковшова мен физика пәні мұғалімі Г.А. Шамшура "Оценочная деятельность на уроках математики и физики"; Ашимова Г.Я., Д.С.Саматов, Г.С. Абишевалардың «Физика және  география сабақтарында оқушыларды бағалаудың тиімді жүйесі»; М.А. Бралинаның «Қызықты математика» жинағы; Г.Ш. Ауезханованың «Бастауыш сыныптарға арналған дидактикалық ойындар мен тапсырмалар»  жинақтарын Облыстық ҚДИ  «Өрлеу» 2019-2020 жылдары әдістемелік жинақтары География пәні мұғалімі А.С. Искакованың «География сабағы оқушылардың  шығармашылық  қабілеттерін қалыптасытыру» және математика пәні мұғалімі А.Р. Шержанованың "Математикалық сауаттылық" -әдістемелік жинақтары қалалық Білім бөлімінен 2019жылы жарық көрді.

ҚББ 2019 ж  «Әдістемелік вернисаж-2020» байқауына өз авторлық бағдарламаларымен қатысқан бастауыш сынып мұғалімдері Л.А. Шигабутдинова – II  дәрежелі дипломмен, Б.К. Абишева, Е.В. Саматова -  III дәрежелі дипломмен марапатталды.

  Соңғы 3 жылдың сараптамасы бойынша, яғни, пәндік олимпиадалар, ғылыми зерттеу жобалары т.б зерттеу жұмыстары бойынша нәтижесі жоғарыда көрсетілген. Бұл көрсетілген 3 жылдық кесте бойынша ілгерілеу байқалады.2017-2018 оқу жылында жалпы мектеп бойынша 1403 оқушының 75 оқушысы қалалық олимпиадаларға, түрлі сайыстарға қатысып, 9 оқушы жүлделі орынға ие болған.Облыс бойынша 15 бала қатысып, 5 бала жүлделі орынға ие болды. 2018-2019 оқу жылы бойынша қалалық олимпиадаларға 69 оқушы қатысып, оның 8-і жүлделі орындарға ие болды. Облыстан 19 бала қатысып, 4 оқушы жүлделі орынға ие болды. 2019-2020 оқу жылында барлық 1411 оқушының 94 оқушысы қалалық олимпиадаларға қатысып, 13-і орын алған болса, облыстан 12 оқушы қатысып, 2 оқушы жүлделі орнын алды. Осы оқу жылында Республикалық олимпиадаға 2 оқушы өтіп, 2 оқушы жүлделі орынға ие болды. Келесі оқу жылында жүлдегерлер санын арттыру көзделуде.

Соңғы 3 жылдағы (2017-2018, 2018-2019, 2019-2020) мұғалімдердің мектеп оқушыларымен (пәндік олимпиадалар ғылыми конкурстар, ғылыми жобалар, робототехника бойынша жарыстар және т.б.) Өткізген оқу зерттеу жұмыстарының тиімділігін ескере отырып ғылыми жобалар бағыттарын кеңейту көзделеді.

2019-2020 оқу жылының басындағы мұғалімдердің апталық жүктемесі 2019-2020 оқу жылында мұғалімдердің апталық жүктемесі 9 сағаттан 7  мұғалім (0.50); 10 сағат 1 мұғалім,  12 сағаттан 1 мұғалім,17 сағат 1мұғалім; 18сағат 9мұғалім, 19-24 сағаттан 35мұғалім,  25-27сағаттан  40 мұғалім бекітілді. Жүктеме мұғалімнің біліктілік санатына, білім деңгейлеріне орай берілді.  2019-2020 оқу жылының басына білім беру ұйымы әкімшілігінің апталық жүктемесі бойынша жалпы жүктемесі 1 сағат, ал апталық жүктемесі 9 сағатты құрайды.

Анықталған мәселе:

- 30 жасқа дейінгі мұғалімдердің, яғни жас мамандардың педагог ретінде дайындықсыз келуі;

-педагогтардың мәртебесін арттыру бойынша аттестаттаудың жаңа жүйесіне сәйкес ҰБТ-ден  мұғалімдердің бірден өте алмауы.

- мұғалімдердің зейнеткерлік жасқа жақындауы және бала күтіміне байланысты демалысқа шығып жоспар бойынша біліктілігін көтере алмауы;

- online тест мүмкіндіктерін қолданып білімдерін шыңдауда белсенділіктің төмендігі;

- педагогтерге құзыреттілік талаптарды орындауына, оқушыларынғылыми зерттеу жұмыстарының халықаралық, республикалық деңгейдегі қатысуын, нәтиже көрсету үлесін арттыру;

- Мұғалімдердің  ғылыми әлеуетін нығайту соның ішінде авторлық бағдарламалар, электронды оқулықтар жасау жұмыстарын жетілдіру.

Шешу жолдары:

- ЖОО, ТжКОБ байланыс, ашық есік күні, телекөпір арқылы белсенді жас мамандардың қызығушылықтарын арттыру;

- Өндірістік іс-тәжірибеден өткен студенттердің қабілетін бақылап мамандығына ыңғайлы түлектерді мектепке сұрау, тәлімгерлік жұмысын  жүйелі қадағалау;

- Білім беру сапасын дамытуда «Smart-ұстаз» жобасы бойынша кәсіби біліктіліктерін арттырып, озық тәжірибелерін тарату;

- «Жетістік формуласы» жобасының жұмысын жандандыру;

-Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жандандыру, жоғары оқу орындары және ғылыми орталықтарымен ынтымақтасу,  бірлесе жұмыс жасау;

- ҚББ, ҚО ОӘО мен Өрлеу, ПШО орталықтарымен әдістемелік көмек алу, авторлық бағдарламалар шығару.

Кабинеттердің жүктелуі

  Оқу кабинеттері әр пәннің мақсат- міндеттері, ерекшеліктерін ескере отырып жабдықталған. Қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі математика,информатика, биология, география, химия, физика, тарих, өзін-өзі тану, АӘжТД, музыка, Робототехника, Ер балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы, Қыз балаларға арналған көркем еңбек шеберханасы, Спорт зал. Сынып-жинақтарға және типтік оқу жоспарына сәйкес апталық жүктемеге сай сағаттарға бөлінген.

Оқушылар контингенті туралы ақпарат

  •     Мектепте барлық оқушылар саны мектеп алды даярлық тобымен қосқанда 1483. Мектеп алды даярлық тобында-2 (қаз), 1 сынып-7(А,Ә,Б,В,Г,Д,Е); 2 сынып-6(А,Ә,Б,В,Г,Д); 3 сынып- 7(А,Ә,Б,В,Г,Д,Е),4 сынып- 9(А,Ә,Б,В,Г,Д,Ғ,Д,Е,Ж), 5 сынып- 6 (А,Ә,Б,В,Г,Д); 7 сынып-5(А,Ә,Б,В,Г); 8-сынып-5(А,Ә,Б,В,Г), 9-сынып-5(А,Ә,Б,В,Г), 10сынып-0; 11 сынып-2 (А,Б).

    Ықшам ауданның контингентінің тұрақты мекен жайының болмағандығынан, жалдамалы пәтерде көптеп тұруына байланысты мектептегі оқушы қозғалысының  тұрақтамауы басым. Оқушылардың санының көптігі ықшам ауданда тұратын отбасыларының басым бөлігі уақытша жұмыс жасап, бір пәтерде 2-3 жанұяның тұруы, оқушылардың сабақ оқуына оқитын арнайы орнының болмауы, адам санының көптігі балаға психологиялық физиологиялық жағынан кері әсерін беруі, бұл жағдайлардың білім сапасының өсуі мен төмендеуіне ықпал жасайтыны сөзсіз.

 

Оқушы контингетінің басым жақтары

Оқушы контингетінің қауіпті жақтары

  • мектеп орналасқан ықшам ауданда тұратын оқушылардың санының көптігі;

 

  • ықшам ауданда тұратын отбасыларының әлеуметтік жағдайының төмендігі;
  • мекен-жайының тұрақсыздығынан  оқушы қозғалысының көптігі;

Анықталған  мәселе:

- ықшам ауданда тұратын отбасыларының әлеуметтік жағдайының  төмендігі;

- ата-аналардың жалдамалы пәтерде тұруына байланысты мектептегі оқушы қозғалысының  тұрақтамауы;

-  Оқушылардың бір пәтерде 2-3 жанұяның тұруы, адам санының көптігі балаға психологиялық физиологиялық жағынан кері әсері.

Шешу жолдары:

- әлеуметтік қолдау орталықтарына есепке тіркелуге, құжаттануларына көмек беру;

-мектеп психологы мен әлеуметтік педагог тараптарынан тренинг, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру.

     9 және 11-ші сыныптардағы оқушылардың білім деңгейі және сапасы (2015-2016, 2016-2017, 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 оқу жылы)

 9 сыныптар бойынша соңғы бес жылда оқушылар саны 2015-2016 оқу жылында 112, 2016-2017 оқу жылында 115, 2017-2018 оқу жылында 115, 2018-2019 оқу жылында 100, 2019-2020 оқу жылында 130 оқушы болды. Соңғы жылдарда бала санының артқанын байқаймыз. Ал 11 сыныптар тек 2019-2020 оқу жылында жинақталып, 30 оқушымен тәмамдады. Екі сыныптың оқу үлгерімі 100%, ал сапа 9 cынып бойынша 26,7% дан 36,9 % артқан. 11 сыныптар бойынша білім сапасы білім сапасы 53,33%. 2016-2017 оқу жылында 9 сыныптар ОЖСБ тапсырып, 26,5% көрсетті. Алтын белгі алған оқушылар жоқ. Ерекше үлгідегі аттестат иегерлері жыл сайын растап шықты. 9 сыныптан кейін техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына түскендердің 64% грантқа ие болды.

 Оң тенденциялар:

  • түлектер санының көбеюі;
  •  оқу үлгерімінің тұрақтылығы;
  • үздік  түлектер санының артуы;
  •  грант иегерлерініңсанының артуы.
	Анықталған мәселе:
	- түлектердің білім сапасының тұрақсыздығы
	- мектепте жоғары сатыдағы білімді жалғастыру үшін түлектермен жұмысының сапасын төмендігі.
	 
	Шешуі жолдары:
	<>--

Білім сапасының басым жақтары

Білім сапасының әлсіз жақтары

  • 			Бастауыш сыныпты аяқтаған оқушылардың инновациялық мектептерге түсуі;
  • Негізгі мектепті бітірген түлектердің  кәсіби мамандығын таңдауы бойынша орта арнаулы оқу орындарына грантқа өтуі;  
  • Оқушылардың  зерттеу жұмыстары мен ғылыми жобаларға, байқаулар мен зияткерлік ойындарға үзбей қатысуы;
  • Білім сапасын арттыруда оқушылардың көшбасшылық қабілеттерінің  қалыптаса бастауы;
  • Қабілеті жоғары оқушылармен жұмыстың жүйелі болмауы; 
  •   Оқушы қозғалысының  білім сапасының  төмендеуіне әсер етуі;
  • Оқушылардың  қызығушылықтарын қанағаттандыруға орналасқан жердегі даму орталықтарының болмауы;

 

Анықталған мәселе:

 Орта буындарда (6-9 сыныптар) білім сапасы төмен. Оны  балалардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне байланысты, сондай-ақ сынып жетекшілігіне байланысты, оқыту сапасының төмендігі (пән мұғалімдерінің ауысуы, сырқаттануға байланысты сабақты босату).   

           Себептері:

-          оқушылардың оқуға деген ынтасы төмен;

-          сынып жетекшісі мен пән мұғалімдері арасында тығыз байланыс болмауы;

-          пән мұғалімдерінің оқушылармен жүйелі түрде жеке жұмыс жасамауы;

-          үлгерімі төмен оқушылармен деңгейлік тапсырмаларды орындамауы.

 Шешу жолдары:

  • пән мұғалімдері үлгерімі төмен оқушылардың кемшіліктерін жою бойынша жеке жоспар құру жұмысын жалғастыру,
  • әдістемелік бірлестік, шұғыл кеңес отырысында есеп беруді тыңда;
  •  мектепішілік профильдік лагерь бағыты бойынша жұмысты жандандыру;
  • «Айқын» жобасының мақсаты мен міндеттеріне сай пәндер бойынша кемшіліктерді анықтау. Зерттеу сабақтары, марафон сабақтарында зерттеу жұмыстарын жүргізу, нысанаға алу.

 Мектеп оқушыларының соңғы 3 жылдағы іс-шараларға қатысу нәтижелілігі

        2017-2018 оқу жылында қалалық деңгейде 75,  2018-2019 оку жылында 69, 2019-2020 оку жылында 94 оқушы олимпиадалар, байқаулар мен қоса ән, би, спорт жағынан да қабілеттеріне қарай сайстарға қатыстырылып,түрлі жетістіктерге қол жеткізді. Оқушылардың Республикалық олимпиадасы 2018-2019, ІІ қалалық кезеңінде қазақ тілі мен әдебиет пәнінен   2 орынға ие болғаны үшін 8 сынып оқушысы Лукпанова Лаура дипломмен марапатталды.

Республикалық "Зерде" ғылыми конкурсына  жіберілген 47 оқушы сертификатқа ие болып 5 оқушы 3 орын иеленді

Жобаға қатысушылар АЖ

сынып

орын

1

Тұрдыева Жасмина

3

3

2

Советов Мақсат

3

3

3

ҚобыландыАқылжан

3

3

4

АлибекҰлданай

4

3

5

МуслимановаДильназ

5

3

6

АмангелдіӘлихан

3

3

7

Жан Алина

3

3

  «Ақ бота» республикалық интеллектуалдық марафонына 150 оқушы қатысып, 91оқушы жүлделі орын алды.

 «Русский медвежонок» халықаралық сайысына 47 оқушы қатысып 10 орын иеленді.

 «Кенугу-математика  -2019» халықаралық байқауына 53 оқушы қатысып, 25 оқушы жүлделі орынға иеленді.

 «Кенугу-лигвист  -2019» халықаралық байқауына 32 оқушы қатысып,  3 оқушы жүлделі орынға иеленді.

 «Алтын жебе  -2019» халықаралық байқауына 34 оқушы қатысып,                   25 оқушы жүлделі орынға иеленді.

«BRITISH BULL DOG-2014» интеллектулдық ойынына 34 оқушы қатысып 32 дипломды иеленді.

НЕ? ҚАЙДА?ҚАШАН? интеллектуалды ойнынан №34 ЖББОМ командасы «Сенгулярность» 1 орын иеленді.

 Қалалық   «Менің ұстазым» байқауынан 10сынып оқушысы Қуанышева Аружан өз шығармашылығы  бойынша грамотамен марапатталды.

«RoboKRG-2019» робототехника бойынша IV қалалық байқауында «Кегельринг- квадро А» номинациясы бойынша №34 ЖББОM «The team of the future» командасы  1 орын иеленді.

«RoboKRG-2019» робототехника бойынша IV қалалық байқауында «Менханикалық сумо» номинациясы бойынша, «FANROBOTICOS» командасы  3 орын иеленді.

 «Мейкатон-2018» қалалық STEM- жобалар фестиваліне қатысып, “Электроника және робототехника» бағыты бойынша «Ecorobo» командасы 3 орын иеленді.

«Iteens-2019» қалалық хакатонда Робототехника Ардуино бағыты бойынша мектеп командасы 3орын алды.

 Халықаралық «Пони» байқауының жүлдегерлері 137 оқушы қатысып, 58орын иеленді.

 «Алғырлар-2019»ғылыми жобасындағы жаңашыл ізденістері үшін 8д және 5д оқушылары: Ғалымов Темірлан Және Новоточин Дмитрий, 8ә оқушылары: Дайрамбеков Максат пен Оспанов Айбар дипломмен марапатталды.

 100 кітап жобасы аясында «Бір кітап бір сурет» атты қалалық сурет көрмесінде Серік Ақбота ІІІ орын дипломмен марапатталды.

 «Жас зерттеушілер» бастауыш сынып оқушылар арасында өткізілген қалалық кезеңінен 4 сынып оқушылары: Қанай Фатима, Әбдір Гүлдана грамотамен марапатталды.

 «Танымгер» қалалық олимпиадасына 3 оқушы қатысып, 2 оқушы  жүлдемен оралды.

 Облыстық экологиялық фестивальден Майорова Алла 1орын иеленді,

 ҚарГУ де өткен математика жоба қорғау байқауында 6оқушы қатысып,  4 оқушы жүлдемен оралды.

 IQcenter   интернет байқауынан 24оқушы, «ТIO» интернет олимпиада байқауынан 23 оқушы ,«Clever» интернет  байқауынан 12оқушы,  «NIO» интернет олимпиада байқауынан 28 оқушы, «Red.kz» интернет олимпиада байқауынан 19 оқушы , «Danishpan» интернет олимпиада байқауынан 15оқушы , «Жүзден жүйрік» интернет олимпиада байқауынан 12 оқушы , «Жас талап» интернет олимпиада байқауынан 3 оқушы , «Тalaptylar.kz» интернет олимпиада байқауынан 12 оқушы , «Сова» интернет олимпиада байқауынан 6 оқушы , «Бояулар құпиясы» интернет олимпиада байқауынан 2 оқушы , «Ойзерек» интернет олимпиада байқауынан 12 оқушы , «Qaztest.kz» интернет олимпиада байқауынан 9 оқушы , «Лидер ХХІ» интернет олимпиада байқауынан 6 оқушы ,  «kazrio.kz» интернет олимпиада байқауынан 3 оқушы , «Табиғат таңғажайып әлем» интернет олимпиада байқауынан 5 оқушы , жүлделі орындарға иеленді.

    Соның ішінде жүлдегерлер саны 9дан 13 оқушыға артқан. Облыстық деңгей 2017-2018 оқу жылында 15, 2018-2019 оку жылында 19, 2019-2020 оку жылында 12 оқушы қатысқан. Республикалық деңгейде 2 оқушы қатысып,  1оқушы жүлдегер атанды. Соңғы 3 жылдың сараптамасы бойынша, яғни, пәндік олимпиадалар, ғылыми зерттеу жобалары т.б зерттеу жұмыстары бойынша нәтижесі жоғарыда көрсетілген. Бұл көрсетілген 3 жылдық кесте бойынша ілгерілеу байқалады.2017-2018 оқу жылында жалпы мектеп бойынша 1403 оқушының 75 оқушысы қалалық олимпиадаларға, түрлі сайыстарға қатысып, 9 оқушы жүлделі орынға ие болған.Облыс бойынша 15 бала қатысып, 5 бала жүлделі орынға ие болды. 2018-2019 оқу жылы бойынша қалалық олимпиадаларға 69 оқушы қатысып, оның 8-і жүлделі орындарға ие болды. Облыстан 19 бала қатысып, 4 оқушы жүлделі орынға ие болды. 2019-2020 оқу жылында барлық 1411 оқушының 94 оқушысы қалалық олимпиадаларға қатысып, 13-і орын алған болса, облыстан 12 оқушы қатысып, 2 оқушы жүлделі орнын алды.Осы оқу жылында Республикалық олимпиадаға 2 оқушы өтіп, 2 оқушы жүлделі орынға ие болды. Келесі оқу жылында осы динамиканы жоғарылатып, оқушыларды ынталандыру арқылы қатысушылар мен жүлдегерлер үлесін арттыру басты назарға алынды.

Анықталған мәселе:

 - пән мұғалімдерінің білім алушыларды ғылыми зерттеу жұмыстарына тартпауы;

-  қабілеті жоғары оқушылармен ғылыми-зерттеу жұмысының жүйелі түрде болмауы;

-  оқушылардың бәсекеге қабілеттілік деңгейлерінің төмендігі;

 Шешу жолдары:

  • пән мұғалімдерімен қабілеті жоғары оқушымен жұмыс жасауға педагогтар мен психологтардың кәсіби дайындығын жетілдіру;
  • ғылыми-зерттеу жұмыстарын жандандыруда жоғары оқу орындары және ғылыми орталықтарымен ынтымақтаса  бірлесе жұмыс жасау;
  • «Парасат» оқушылардың ғылыми қоғамы жұмысын жандандыру.

      Мектепті басқару:

    Мектептің алқалық органдары туралы ақпарат. Қамқоршылық кеңесі

      Қамқоршылық кеңестің мақсаты: білім беру ұйымына қолдау көрсету, қаржылық қолдауды қамсыздандыруда, материалдық-техникалық базасының нығаюына септесу, сондай-ақ, оның қызметіне қоғамдық бақылау жүргізу. Қамқоршылық кеңесінің бағыттары: білім беру, әлеуметтік-мәдени, сауықтыру, дамыту бағыттарындағы іс-шараларға көмек көрсету. Әлеуметтік тұрғыдан әлсіз қамтылған отбасыларынан шыққан оқушылардың тұрмыс жағдайларымен және жұмыспен қамтылуын жақсарту. Білім беру ұйымдарының қызметіндегі кемшіліктерді жоюға бағытталған ұсыныстарды енгізу. Осыған сәйкес, 09.11.2019 жылдың №219 Бұйрығы бойынша қамқорлық кеңесі құрылып, мүшелері сайланды. Құрамы:

 Төраға: Жағыпар Әділет Бауыржанұлы Б.С Бейсенов атындағы ҚР ІІМ Қарағанды академиясы, кафедра оқытушысы, гуманитарлық ғылымдар магистрі, полиция аға лейтенанты.

 Кеңестің мүшелері:

-Мухтаров Жандил Ахуанович- қалалық мәслихат депутаты;

-Жакупова Сарқыт Атымтаевна- «Ана-мама» Қайырымдылық қоры жетекшісі;

-Айтжанова Алия Максутовна- Октябрь ПБ,ГЮП инспекторы;

-Беркимбаев Нуркасым Кенжекулович- ТЖА күзеті, бөлімше командирі;

-Бегимов Қуаныш Куттымуратович- ЖК «Оймақ»шеберханасы

-Сафонова Светлана Ивановна- зейнеткер;

-Аринова Гаухар Зейнелкабденовна- ЖМ «Сервис колледжі», оқытушы;

-Мәту Бақыткүл «5-канал kz», тілші.

Ата-аналары комитеті

Мектептің педагогикалық ұжымы мен отбасының балаларға бірлесіп тәрбиелік әсерді белгілеу және педагогикалық ұжымға қолдау, көмектесу мақсаттарында бірлескен жұмыстарды атқару болып табылады. Ата аналар комитетінің құрамы:

Төрағасы: Мәту Бақытгүл- «5-канал kz», тілші.. Мүшелері:Джунусбекова Эльмира Абдуталиповна -мұғалім; Сафонова Светлана Ивановна- зейнеткер.

Блок 2. МТБ(материалдық техникалық база) қамтамасыз етілуі.

 Мектептің салынған жылы- 1968. Жалпы көлемі-4042.4, пайдалы ауданы- 2862.7. Жылу жүйесі орталықтандырылған қазандық. Сумен жабдықтау жүйесі,  кәріз орталықтандырылған. Әжетханалар іште орналасқан.

Оқу кабинеттерінің саны-37, кабинеттер оқу жоспарларына сәйкес жеткілікті. Лингафон, мультимедиялық кабинеттер жоқ. Спорт зал саны-1. Жуынатын бөлме, душ жоқ. Асхананың орын саны-60 адамға шақталған, жабдықталған. Кітапхана мектепке дейінгі, бастауыш, орта мектепке арналған оқулықтармен қамтылған. Акт залы, медкабинет, процедуралық кабинет, тіс дәрігерінің кабинеттері бар. Спорт алаңдарынан футбол және волейбол алаңы бар. Интернет байланысы кең жолақты, жылдамдығы 10мБайт.

Жабдықтар тізімі.

Интерактивті тақта-11

Проективті тақта-8

Принтер-6

Компьютер-97

Ноутбук-36

Теледидар-1

Камера-24

Сервер-1.

V. Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған

стратегиялық жоспары (2020-2025)

 

          Ұлттық бiлiм беру жүйесiн модернизациялау жағдайында бiлiм беру жүйесiн дамыту мен ұйымдастырудың тиiмдiлiгiн арттырудың жаңа жолдарын iздестiру, саралау секiлдi өзектi мәселелер ерекше маңызға ие болып отыр. Осыған орай Мектептің дамуының 5 академиялық жылға арналған стратегиялық жоспары құрылып, төмендегі стратегиялық бағыттар анықталды.

1 стратегиялық бағыт. Білім беру сапасын дамыту. Бірінші стратегиялық бағыт бойынша білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін дамыту және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту мақсаты жолға қойылды. Осыған орай мектептің білім сапасын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын арттыру міндеті көзделді. Білім және ғылым сапасын жақсарту жөніндегі шараларды іске асыру нәтижесінде балалардың 100%  оқумен қамтуға, үш ауысымда оқытуды жоюға және қазіргі заманғы жабдықтармен  және құралдармен қамтамасыз және оқу шығармашылық зерттеу дағдысын қалыптастыруға ықпал жасау. Пәндік ғылыми-зерттеу жұмыстарының аясын кеңейту.

     Білім алушылардың арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту. Бұл мәселе бойынша Халықаралық зерттеулерде білім беру ұйымдарында және мектептегі білім жетістіктерінің нәтижелері арасындағы оң байланыс анықталды. PISA зерттеуі бойынша мектептерде сапасында үлкен алшақтық  сақталып отырғанын көрсетеді. Мектептен тыс ұйымдарда балалардың ақысыз негізде қосымша білім алулары тиіс, сондықтан білім беруде жан басқанда шаққандағы қаржыландыруды енгізу кажет.Осыған байланысты барлық деңгейлерде білім беру сапасындағы  алшақтықты қысқарту және оған қол жеткізу осы бағдарламада басымдық берілген. Оқыту мен кәсіптік даярлаудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз етуде техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламалары білім алушылардың кәсіби құзыреттерін дамытуға бағытталған. Сондықтан білім алушы оқытудың 5 нәтижесін көрсетуі тиіс: оқып жатқан саласындағы  білім және түсінік,кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және  проблемаларды шешу, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, ақпаратты, идеяларды, шешімдерді хабарлау, оқуды өз бетінше жалғастыру дағдысын қалыптастыру болып табылады. «Қалыптастырушы бағалау» тапсырмаларын жинақтау. Қалыптастырушы бағалау –оқушының күнделікті білім сапасы,  білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу,   оқушының қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау және өзін-өзі бағалау  дағдыларын дамыту. Сондықтан да оқушылардың білім деңгейі мен мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін ескере отырып, қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды жинақтау. Тапсырмалар жинағын жоспарлау мерзіміне сәйкес 10%-дан 85%-ға жеткізу арқылы мұғалімдердің әдістемелік құралдар аясын кеңейту. Сауалнама ақпараттың дәлдігі мен жүйелігін қамтамасыз етеді. Оқушылардың ғылыми бағытын саралау мақсатында сауалнама жүргізу, диагностикалау барысында оқушылардың ғылыми бағытын анықтау міндеті қойылды. 4,5,-8 сыныптарды «Зейін» жобасын енгізу арқылы функционалдық сауаттылықтарын дамыту (оқу, математика, жаратылыстану ақпараттық коммуникативтік). TIMSS, PIRLS, PISA Халықаралық зерттеулерге оқушыларды дайындау арқылы  білім беру сапасының көрсеткіштерін жақсарту. Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынасқа түсе алу қабілеті және сол ортаға барынша тез бейімделе алуы мен қарым-қатынас жасай алу деңгейінің көрсеткіші. Олай болса, функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым-қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады.   Бұл өмірде кездесетін ситуацияларды шешуге қатысты пәндік білімін, біліктілігін, дағдысын жинақтап көрсетуге бейімділігі. «100 кәсіп» жобасы жұмысын    жалғастыру. Кәсіптік бағдар беру – қоғамның қажеттілігіне қарай әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескере отырып, кәсіпке қызығушылығын қалыптастыруға және болашақ мамандығын саналы түрде таңдауға көмектесуде, мақсатты атқарылатын жұмыс. Кәсіптік бағдар беру жұмысы жас ұрпақтың саналы түрде болашақ мамандығын қателеспей таңдауға мүмкіндік жасайды.

    2 стратегиялық бағыт. Адами ресурстарды дамыту. Аталған бағыт бойынша мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен құзыреттіліктерін дамыту көзделуде. Мұғалімдердің сапалық құрамын арттыруда білім беру жүйесінің жаңа, динамикалық жағдайында шығармашылықпен және белсенді қызмет жасауға қабілетті педагог мамандарды әзірлеу және қайта даярлау арқылы үздіксіз білім беруді  дамытуға бағытталған.  Мұғалімнің мансаптық өсуінің жаңа жүйесінің (педагог, педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-мастер)  үлесін көбейту. Яғни, ағымдағы  46,8 % көрсеткіштен 78 %-ға қол жеткізе отырып сапалық деңгейімізді жетілдіру.Үздіксіз білім беру тек қана жеке тұлғаның дамуын ғана қамтамасыз етпей, бүкіл мемлекетті де қамтып өтеді. Заман талабына сай педагог жетістікке қол жеткізген, сұранысқа ие, кез келген өзгеріске әзір, жаңа жағдаяттарға тез және тиімді бейімделе алатын, кәсіби білікті маман болу жолында шеберліктерін таныта алуға бағыттау болып табылады. 

        Педагог мәртебесін көтеру. Педагогтің мәртебесін айқындау және оның құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктері мен шектеулерін, міндеттемелері мен жауапкершілігін белгілеу. Аттестаттау жұмысының перспективалық жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізе отырып, жүйелі іс әрекетті одан әрі жетілдіру. Мұғалімдерді озық елдердің білім беру жүйесінде қолданылып жүрген жаңа оқыту технологияларымен таныстыру, сонымен қатар білім саласындағы соңғы зерттеу қорытындыларымен таныстыра отырып, теориялық білімдерін жетілдіру, оларды мұғалім тәжірибесіне кіріктіруге, жаңа технологияларды пайдалануда, инновациялық ортада бейімделе алуына қолдау көрсету көзделді. Сонымен қатар қазіргі өзгермелі қоғамда жаңалыққа ашық болу қағидатын ұстануға үйретіп, шамадан тыс ақпаратты сұрыптай алу үшін және өз тәжірибесіне сыни көзқараспен қарауды қажет ететін рефлексиялық әрекеттерін дамыту мәселесі жолға қойылды. Мұғалім өз білімі мен біліктілігін шыңдау, тәжірибесімен бөлісу мақсатында кәсіби жарыстар мен олимпиадаларға, байқауларға үздіксіз қатысуды қамтамасыз ету арқылы мұғалімдердің  ғылыми әлеуетін нығайту.

    3 стратегиялық бағыт. Басқарудың алқалық формасын дамыту. Бұл бағыт бойынша оқушыларға білім беру және тәрбиелеу саласындағы әлеуметтік әріптестікті дамытубарысында бірлескен жұмыс арқылы сапалы нәтижеге қол жеткізу. Яғни, Қамқоршылық кеңестің мақсаты білім беру ұйымына қолдау көрсете отырып, қаржылық қолдауды қамсыздандыруда, материалдық-техникалық базасының нығаюына,оның қызметіне қоғамдық бақылау жүргізу. Білім беру, әлеуметтік-мәдени, сауықтыру, дамыту бағыттарындағы іс-шараларға ат салысуды көздейді. Әлеуметтік тұрғыдан әлсіз қамтылған отбасыларынан шыққан оқушылардың тұрмыс жағдайлары мен жұмыспен қамтылуын жақсарта отырып, білім беру ұйымдарының қызметіндегі кемшіліктерді жоюға бағытталған ұсыныстарды енгізу. Оқушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауға жәрдемдесе отырып, мектеп органдарының  жұртшылықпен тиімді қарым-қатынасы үшін жағдай жасалады. Білім беру, қаржылық, кадрлық әлеуетін күшейту, бюджеттік қаржыны  тиімді және анық пайдалану үшін механизм құру. Қаржыландырудың қосымша көздерін тартуға жәрдемдесе отырып, мектептің әлеуметтік жағдайын көтеруге қолдау көрсету. Мектептегі білім беруді басқаруға мектептегі қамқоршылық кеңесті дамыту үлесін 17%- дан 56% ға арттыру көзделуде. "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарын және салауатты өмір салты мәдениетін нығайтып, ата-ана мен мектеп арасындағы ынтымақтастық ортаны қалыптастыру. Жаңа мазмұндағы басқару формасын іске қосу арқылы мектептің заман талабына сай білім беруіне жағдай туғызу болып табылады. Бұқаралық спорт түрлерімен айналысу үшін спорт объектілеріне қолжетімділігін қамтамасыз ету үлесін 25% дан 75%ға арттыру арқылы спортқа деген белсенділіктерін арттыруға жағдай жасалады. Тұрмысы төмен және көп балалы отбасылар балаларының, жетім балалардың, девиантты мінез-құлықты балалардың бұқаралық спорт түрлерімен айналысу үшін спорт объектілеріне қолжетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ мәдениет және спорт ұйымдарына бару мақсатында жеңілдіктер (тегін абонементтер) (ЖАО, демеушілер, меценаттар есебінен) беру деңгейін 25%-дан 75%-ға арттыру көзделуде.Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды отбасына орналастыру жұмыстарын қолға ала отырып, әлеуметтік қолдау көрсетілетін болады.

     Балалар мен жасөспірімдер қозғалыстары оның ішінде "Жас ұлан", "Жас қыран" ұйымдарында қамтылған оқушылардың үлесін арттыру, өзін-өзі басқару формасындағы іс-шаралар санын ұлғайта отырып, көшбасшылық қабілеттерін дамыту.

Балалар мен жастардың білім берудегі жетістіктерін көтермелеу жүйесі туралы ережені әзірлеу арқылы жыл сайынғы сыйлықтарды және балаларды, жастар мен мұғалімдерді моральдық және материалдық ынталандырудың  түрлерін құра отырып,жетістікті марапаттау, ынталандыру жүйесін дамыту бойынша іс әрекеттерді қолға алу басшылыққа алынады.

4 стратегиялық бағыт. Оқу процесіне жағдай жасау. Қазіргі білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі дамыған цифрлық  инфрақұрылым екені баршамызға мәлім. Осы бағыт бойынша мектептің инфрақұрылымын дамыту, цифрландыру арқылы сапалы әрі қолжетімді біліммен қамтамасыз ету. Сонымен қатар Білім жүйесінің материалдық-техникалық базасын жақсарту, болашақта оны жетілдіру, азаматтардың сапалы білім алуын барлық деңгейі мен баспалдақтарында мемлекеттік стандартқа сәйкестендіру басты назарға алынбақ. Яғни,  ІТ-инфрақұрылымды, цифрлық білім беру ресурстары мен  платформаларын дамыту. Қазіргі заманғы жабдықтармен жарақталған оқу кабинеттерінің санын көбейту. Оқу зертханалары мен кабинеттерін қазіргі заманғы жабдықтармен, оқытудың көрнекі және техникалық құралдарымен қамтамасыз ету арқылы сапалы білімге қол жеткіземіз. Жоспарлау уақытына сәйкес, жабдықталған оқу кабинеттер санын 11ден 27 кабинетке жеткізу.  Мектеп кабинеттері 100% оқу процесіне сай қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету жоспарлануда. Компьютердің оқушылар санына шаққандағы үлесін азайта отырып, компьютерлер базасын жаңарту (істен шығару, жаңасын алу).

  Қосымша білім беруді дамыту арқылы жеке тұлғаның зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін, мүмкіндіктерін ескере отырып, қосымша біліммен қамтамасыз ету. Адамгершілік, салауатты өмір салты, экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыра отырып, бос уақыттарын тиімді әрі мазмұнды етіп ұйымдастыруға жағдай жасалады. Қосымша білім берудің мазмұнының артуы, оның балалар мен жасөспірімдердің босуақытында еріктілік негізде шығармашылық және танымдық мотивациясын дамыту, дербес талаптарын қанағаттандыру, өз еркіне сай мақсатты айналысуына, әсіресе кәсіп таңдауына бағыттау арқылы өмірге бейімдеу. Қосымша білім беру ұйымдары білімнің адам өмірі мен қоғамдағы рөлін балаларға түсіндіру арқылы олардың білімге, өнерге, мәдениетке деген қызығушылығын, ынтасын оятып, жеке қажеттіліктерін қанағаттандырады. Қосымша білім беру мекемелерімен өзара ынтымақтастық атмосферасында  жұмыс жасай отырып, тұлғаның жан жақты дамуына сай орта қалыптастыру барысында бірлескен іс әрекетті жүзеге асыру болып табылады. Сонымен бірге, біз балаларды қосымша білім беру бағдарламасы мен тәрбиеленген түлектің жеткілікті нәтижесі ретінде емес, қазіргі мектеп білімінің сапасын арттыруға қызмет жасауға қосатын үлесінің зор екенін байқаймыз.

  • стратегиялық бағыт. Мектеп дамуының жеке ерекшеліктері.

Заман талабына сай үздіксіз білім беруде адамның рухани, мəдени, интеллектуалдық дамуының сұраныстары, ойлауды қалыптастырудың алғы шарттарын қанағаттандыруда әр мектептің дамуының ерекшелігін ескеру басым рөлге ие. Қоғамның әлеуметтiк-экономикалық дамуында жетекшi қызмет атқаратын маңызды аспект оқу іс әрекеті. Мектеп дамуының жеке ерекшеліктерін ескере отырып,білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қалыптастыруда оқушылардың жеке қабілеттері мен таным түсінігін саралау арқылы жүзеге асырылады. Бұл оқытудың әдістерін жетілдіруді, кемелдендіруді көздейді.

Оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету. Бәсекеге қабілетті тұлға мен маманды даярлаудың іргетасы отбасында, қоғамда және білім беру жүйесінде қалыптасатын құндылықтар негізінде жүзеге асатыны мәлім. Мектеп – отбасы одағы аймағының кеңістігін кеңейту. Мектепте психологиялық қауіпсіз, жайлы білім беру ортасын құру мәселелерін жетілдіру.

       2020-2021 оқу жылының басынан мектеп оқушыларының таңдауы бойынша 5 сыныптардан «ART сынып», яғни былтырғы 4 сыныпты бітірген алты сыныптан өнерге бейімділерін іріктеп бір сыныпқа жинақтау,   6 сыныптардан  «Спорт сыныбы», 7 сыныптардан зерттеушілік, ғылыми шығармашыл және құқықтық білімге баулу мақсатында «Жас өркен» сыныптарына бөліп алып мектепті сол бағыттарда ерекшелігін дамыту. Таным қабілеті мен жеке қасиеттерін ескере отырып, шығармашылық ізденістер арқылы  эстетикалық тәрбиеге баулу. Сурет, кескіндеме, қолөнер, би, ән, театр сынды көркемдік сипатқа ие өнер түрлеріне тарту. Ұлттық құндылығымызға жататын өзіндік бояуы мен сыры тереңде жатқан ұлттық ою-өрнек үлгілерін дәріптей отыра эстетикалық талғампаздық қырларын ашуға жол ашады. Ән, театр өнерінің рухани азық боларлық сипатын айқындау.

       Ұлт денсаулығымен салауатты өмір салтын ұстануға бағыттау мақсатында жас ұрпақты спортқа баулу. Соның ішінде тоғызқұмалақ, шашки, шахмат, волейбол, велоспорт сынды спорт түрлеріне басымдық беріледі. "Ұлы даланың жеті қыры" идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарын және салауатты өмір салты мәдениетін нығайту үшін кездесулер мен саяхаттар ұйымдастыру арқылы ойлау деңгейі мен ұлттық мәдени көзқарастарын қалыптастыру, саяхат арқылы білім кеңістігін молайту. Сонымен қатар Ұлы даланың жаһандық тарихта қалдырған өшпес ізі мен мұраларын дәріптеу арқылы оқушы бойында ұлттық дүниетанымды арттыру арқылы өзіндік көзқарасы қалыптасады.

          Оқушылардың қызығушылықтарын арттыруды әртараптандыру және тұрақтыдамыту үшін әлеуметтік, ғылыми, Робототехника жобаларына, шығармашылық, спорттық сайыстарға қатысуды жалғастыру. Зияткерлік, жан жақтылық, прогрессивті даму талабына сай тұлға қалыптастыруда оқушылардың қызығушылықтарын оята отырып, әлеуметтік көзқарасын тұрақтандыру болып табылады.