Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Жақып Ақбаев атындағы жалпы білім беретін мектебі

Қазақ тілін үйренеміз

жұқа
тонкий
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 100
Жаңа сұрақтар: 3

Әлеуметтік педагог

 

                                                                                                                                                     

  

                                                                           

                                     

2022-2023 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың

жылдық жұмыс жоспары

 

Тақырыбы: Балалардың әлеуметтену мәселелеріне тоқтатылып, оған заман талабына сай көмек, қолдау көрсету, өмір сүру мүмкіндігіне, әлеуметтік реабилитация мен  бейімделуіне ықпал жасау

        Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты:оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші ғана емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.

Әлеуметтік педагогтың міндеттері:

 

  • балалардың құқықтарын қорғау үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет өкілдерімен жұмыс жүргізу;

  • оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік-  педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету;
  • тәрбиеленушілердің өмір сүру жағдайын, отбасының, микроортасының психологиялық, медициналық, педагогикалық ерекшеліктерін зерделеу;
  • оқушымен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның, мектептің арасындағы келістіруші міндетін атқарады;
  • аз қамтылған отбасы балаларының үйірмелермен қамтамасыз ету, олардың бос уақытын  тиімді пайдалануын қадағалау;
  • мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы отбасылардың есебін үнемі жүргізіп отыру;
  • мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, күн көріс деңгейі төмен отбасыдан шыққан балалармен, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен, тұрмыс деңгейі төмен аз қамтылған отбасы балаларының уақытылы әлеуметтік көмек алуын, ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін және жазғы қала сыртындағы лагерьлермен қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізу.

        - Балалардың құқық бұзушылығының,қараусыздығының және бақылаусыздығының алдын алу, әлеуметтік                                                     

          бұзушылықтардың алдын алу (девиантты мінез-құлық, зиян әдеттер,балаларға қатысты қатыгездік,суицидтік мінез-

          құлық, діни экстремизм және т.б);

        - Азаматтық жауапкершілікке, құқықтық сана- сезімге және ішкі адамгершілік құндылықтар арқылы  тәрбиелеу;

          «қауіпті топтағы» және мектепшілік және ЮПТ есебінде тұрған оқушылармен жеке жұмыс;

         -Қамқорлық пен қорғаншылыққа мұқтаж, мүмкіншіліктері шектеулі, девиантты мінез-құлықты, сондай-ақ төтенше     

          жағдайға ұшыраған білім алушыларға көмек көрсетуде педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен(оларды  

          алмастыратын заңды тұлғалармен), әлеуметтік қызмет, отбасылық және  жұмыспен қамту орталығы мамандарымен,

           қайырымдылық ұйымдарымен бірлесе әрекет ету;

  • Аз қамтылған отбасы және  көп балалы отбасы балаларына, қамқорлықтағы оқушыларға, төтенше жағдайлардың әсерінен мұқтаж көрген отбасы балаларына әлеуметтік көмек көрсету;

 

 

 

Жоспарланған жұмыстар

Мерзімі

Айы/ аптасы

Жауапты

    Қаралатын орны

  1. Ұйымдастыру бөлімі

1.1.

Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау.

Толықтырулар мен өзгерістер енгізілген

Әлеуметтік педагог

 

1.2.

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидалары»Қазақстан Респубдикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 қаулысын басшылыққа ала отырып, аз қамтылған отбасылардан құжаттар жинақтау, қаржылай көмек көрсету.

 

Шілде-тамыз

 

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары,

 

Әлеуметтік педагог

Қамқоршылық кеңес отырысы №1

1.3.

   Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №158 бұйрығына 5-қосымшасына сәйкес "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызметті көрсету қағидаларын басшылыққа ала отырып, аз қамтылған отбасылардан құжаттарды ыстық тамақпен қамтамасыз етуге жинақтау.

 

Жылына 2 рет құжат қабылданады

 

Тамыз айы

Қаңтар айы

 

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Әлеуметтік педагог

 

1.4.

«Мектепке жол» акциясы аясында аз қамтылған отбасы балаларына берілген қаржылай көмектер есебі  және оқушыларды ыстық тамақпен қамту іс-шаралары.

 

Тамыз

Әлеуметтік педагог

№1

Педагогикалық кеңес

1.5.

«Мектепке жол» дәстүрлі Республикалық қайырымдылық акциясының іс-жоспарымен танысу, атқарылатын іс-шаралар кешенін жоспарлау. Демеушілерді, үкіметтік емес ұйымдарды, жеке кәсіпкерлерді және меценаттарды қайырымдылық акциясына қатыстыру.

     «Қайырымды жүрек» тақырыбында аз қамтылған отбасы балаларына арналған қайырымдылық акцияларын ұйымдастыру.

Жыл бойы

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасар.

Әлеуметтік педагог

 

1.6.

Аз қамтылған отбасы балаларын қашықтықтан білім алуына орай қолдау көрсету (компьютер, ноутбук, интернетке қол жетімділігін зерделеу) және кітаппен қамтамасыз етілуін қадағалау.

Тамыз

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, кітапхана меңгерушісі, сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

 

1.7.

Мектептің, сыныптың әлеуметтік төлқұжатын құру, электрондық базасын жинақтау, аз қамтылған отбасы балаларын анықтау және ҰБДҚ (НОБД),АСППМ базасымен сәйкестігін сараптау.

Қыркүйек

Қаңтар

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

 

  1. Қорғаншылық және қамқоршылық бөлімі

2.1.

Қазақстан Республикасының «Неке және отбасы туралы» Кодексін, ҚР «Баланың құқықтары туралы» Заңды басшылыққа ала отырып, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды мекенжайы бойынша тұруын анықтау, есепке алу, тізімін жасау, картотекасын құру, тұрғын үй бойынша кезекке тұрғанын қадағалау, мүлкінің бар жоқтығын анықтау, тұрғын үй жағдайын зерделеу, қамқоршының баланың күтіп-бағуға алатын жәрдемақсын және асыраушысынан айырылуына байланысты алатын қаражаттарыныңорынды жұмсалуын бақылау, қамқоршының есебін алу.

Жылына екі рет

Директордың оқу орынбасары,

Әлеуметтік педагог

 

2.2.

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың үйірмелерге қатысуын, бос уақыттарының дұрыс ұйымдастырылуын және барлық әлеуметтік көмектермен қамтамасыз етілуін қадағалау.

Үнемі

Директордың  тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

әлеуметтік педагог

 

2.3.

29 қараша «Қорғаншылар күніне» орай Өзін-өзі басқару ұйымымен бірлесе ерікті топтарымен бірге қорғаншылар мен қамқорлықтағы оқушылардың үйлерін аралап, әлеуметтік көмектер көрсету.

  Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың жаңа жылдық мерекелерге қамтамасыз ету.

Қараша

 

 

 

 

 

Желтоқсан

Директордың  тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

әлеуметтік педагог,

Өзін-өзі басқару ұйымы

Әлеуметтік желілерге жариялау.

2.4.

9- сынып оқушылар арасынан жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың мамандық таңдауына психологиялық-педогогикалық көмек көрсету.

Наурыз-сәуір

Директордың  оқу ісі жөніндегі орынбасары,

әлеуметтік педагог,

 

 

  1. Отбасы және оқушымен жұмыс

3.1.

«Қылмыссыз балалық шақ» айлығында «Отбасы – біздің бақытымыз!» тақырыбында жайсыз отбасынан, әлеуметтік аз қамтылған отбасынан шыққан балалардың ата-анасымен тренинг сабақтар өткізу.

Қазан

 

Әлеуметтік педагог

Әлеуметтік желіге жариялау.

3.2.

Асхана жұмысын тексеру, тамақтану сапасын бақылау комиссиясының жұмысын жандандыру, оқушылардың, ата-аналардың және  мұғалімдердің асхана қызметкерлерінің жұмысына деген көзқарасын анықтауға іс-шаралар ұйымдастыру.

1-9 сынып оқушылар арасынан «Мектеп асханасы оқушы көзімен» сауалнамасын жүргізу.

 

Ай сайын

 

 

 

 

 

 

 

Қараша

Әлеуметтік педагог

 

 

3.3.

Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлыққа бейімділігін алын алу мақсатында «Мен – өмірді сүйемін!» тақырыбында он күндік өткізу

Жылына 2 рет

Қараша

Ақпан

Әлеуметтік педагог

Педагог-психолог

 

3.4.

Мектептегі жайсыз және «Жусан» операциясы бойынша елімізге оралған  отбасыларды анықтау, акт жүргізу, әлеуметтік төлқұжатын толтыру, оларға әлеуметтік көмектер ұйымдастыру.

 Тәртібі қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен профилактикалық жұмыстар жүргізу.

Сабақтан себепсіз қалатын оқушылармен жұмыс, рейд жүргізу және отбасының мәртебесін анықтау. Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында өгей ата-анамен тұратын оқушыларды анықтап, олармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу, деректер базасын құру.

Тоқсан сайын

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Әлеуметтік педагог,

Педагог-психолог,

Сынып жетекшілер

Директор жанындағы жиналыс

3.5.

8-9 сынып оқушылары арасында «Сен де бір кірпіш дүниеге...»  тақырыбында әртүрлі сала мамандарымен  сұхбат өткізу.

қаңтар

Әлеуметтік педагог,

Педагог-психолог,

Сынып жетекшілер

Өзін-өзі басқару ұйымы

 

3.6.

«Салауаттылық өмір салты» тақырыбында                        8-10 сынып оқушыларымен вебинар ұйымдастыру.

Аймақтық емханамен бірлескен жұмыс.

ақпан

Әлеуметтік педагог,

Педагог-психолог,

 

 

3.7.

«Ата-ана саған, рақмет!» тақырыбында оқушылар арасында жылы лебіздер білдіру  бейнебаяндарын  ұйымдастыру.

Қайырымдылық ізгі іс-шаралар өткізу мақсатында аз қамтылған отбасылардың үйлеріне «Адрестік көмектер» ұйымдастыру.

наурыз

Ерікті жастар

Педагог-психолог

Әлеуметтік педагог

 

3.8.

«Атадан – өсиет, анадан қасиет»,

«Қоғамдағы қыздардың ролі», «Ана мен қыз сырласуы» тақырыбында қыздармен вебинарлар өткізу.

 

 Ұжымнан шектелген және сабақтан көп қалатын  оқушылармен жұмыс жасау (сұраныс бойынша жұмыс). 7-8 сынып оқушылары арасында «Анама хат», «Әкеме хат» тақырыбында хаттар жаздыру.

5-7 сыныптар арасында «Менің отбасым» тақырыбында сурет байқауын ұйымдастыру.

Жылына 2 рет

 

 

 

 

сәуір

Директордың  тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

әлеуметтік педагог,

 

Педагог-психолог

Өзін-өзі тану пән мұғалімдері

 қыздар клубы

3.9.

Аз қамтылған отбасы балаларын әлеуметтік қолдау мақсатында «Шаңырақ» орталығының ұйымдастырылуымен өткізілетін тегін семинар,вебинарларға жіберу.

Сұраныс бойынша

Әлеуметтік педагог,

Сынып жетекшілер

 

3.10.

   Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №158 бұйрығына 12-қосымшасына сәйкес "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагшерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік қызмет стандартын басшылыққа ала отырып, аз қамтылған отбасылардан құжаттарды жазғы лагерьмен қамтамасыз етуге жинақтау.

 

Мамыр, маусым, шілде, тамыз

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

әлеуметтік педагог,

сынып жетекшілер

Қамқоршылық кеңесі

  1. Әдістемелік жұмыс

4.1.

Педагогтардың, ата-аналардың, балалардың құқықтық мәдениетін ұйымдастыру

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

 

4.2.

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары бойынша бұрышын жасау

Өзгертілген жағдайда

Әлеуметтік педагог

 

4.3.

Өз білімін жетілдіру және арнайы олимпиядаларға қатысу

үнемі

Әлеуметтік педагог

 

4.4.

Әлеуметтік педагог қызметінің жұмыс есебі

Жоспарға сәйкес

Әлеуметтік педагог

№5 Педагогикалық кеңес

 

 Әлеуметтік педагог               А.К.Баймаганбетова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://kargoo.gov.kz/media/img/photogallery/5c7f924cb4a0f.jpg