
	
	
	
	
	
БЕКІТЕМІН
Жақып Ақбаев атындағы
ЖББМ директоры
____________Е.С.Ермек
«_____» қыркүйек 2023 ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
Жақып Ақбаев атындағы ЖББМ педагог – психологтарының
жылдық жұмыс жоспары
Қарағанды қаласы
МАҚСАТЫ:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үрдісіне қатысушыларға психологиялық колдау көрсету.
МІНДЕТТЕРІ:
- Оқу- тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпарат қоғамының жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;
- Білім алушылардың ассоциалды және аутодеструктивті жүріс-тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу;
- Педагогтарға әлеуметтік психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
- Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру;
| № | Іс-шаралар | Қызмет бағыттары | Мақсатты топ | Өту мерзімі | Есептік формасы | Ескерту | 
| І. Диагностика,коррекция және дамыту,алдын алу бағыттары бойынша жұмыс ОҚУШЫЛАРМЕН | ||||||
| 1 | 
 | 
 
 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені | 
 1 сынып | Қыркүйек 
 Қазан-Наурыз 
 
 Қазан-Наурыз 
 
 
 | АСППМ ХАТТАМА | 
 | 
| 2 | 
 | 
 | 2 сынып | Қазан 
 Қараша 
 Желтоқсан-қаңтар | 
 | 
 | 
| 3 | 
 | 
 | 3 сынып | Қазан 
 Қараша 
 Ақпан-наурыз | 
 | 
 | 
| 4 | 
 | 
 | 4 сынып | Қыркүйек 
 Қараша 
 желтоқсан 
 
 
 Қараша,сәуір | 
 | 
 | 
| 5 | 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені | 5 сынып | Қыркүйек 
 Қазан Қыркүйек -қазан 
 Қыркүйек -қазан 
 Желтоқсан 
 Қазан 
 Сәуір | 
 | 
 | 
| 6 | 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені | 6 сынып | Қараша 
 
 қаңтар 
 Ақпан 
 сәуір | 
 | 
 | 
| 7 | 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені | 7 сынып | Қараша 
 
 Қараша 
 желтоқсан 
 Ақпан 
 
 | 
 | 
 | 
| 8 | 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені 
 
 Класс.час | 8 сынып | Қараша 
 
 Қараша 
 Қараша Қараша Қаңтар 
 Сәуір | 
 | 
 | 
| 9 | 
 
 
 
 
 
 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені Психологиялық сабақ Класс.час | 9 сынып | Қараша 
 
 
 Қараша 
 Қараша 
 Қараша 
 
 Қаңтар 
 
 
 
 
 наурыз Ақпан 
 сәуір | 
 | 
 | 
| 10 | 
 
 
 
 
 
 | Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені Психолологиялық сабақ | 10 сынып | Қыркүйек 
 
 Қыркүйек 
 
 Қараша 
 
 Желтоқсан 
 қаңтар 
 
 Наурыз сәуір | 
 | 
 | 
| 
 | 
 | І Қосымша | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 11 | 
 
 
 
 
 
 
 
 | Әдістеме кешені Сауалнама 
 Бағдарлама, тренинг 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сынып сағаттары, Тренингтер 
 
 Тренинг элементтері қосылған сабақ Семинар,сабақтар,кеңес беру Семинар,тренинг | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 1-10 сыныптар 
 
 
 
 
 
 
 9,10 сынып | Жыл бойы 
 Сұраныс бойынша Жыл бойы (диагностика нәтижелері) 
 Жыл бойы 
 
 Қаңтар 
 
 
 
 Жыл бойы 
 
 
 Қажеттіл бойынша 
 
 
 Жыл бойы 
 Мамыр | 
 | 
 | 
| 
 | ІІ. Алдын алу, ағарту бағыттары бойынша жұмыс ПЕДАГОГТЕРМЕН | |||||
| 1 | «Суицид вахтерлері» педагогтерге арналған оқыту | семинар | Пед ұжым | 1-2 тоқсан | 
 
 | 
 | 
| 2 | Жас мамандарға арналған сауалнама | сауалнама | Жас мамандар | Қыркүйек-қазан | 
 | 
 | 
| 3 | Педагогтердің кәсіби күйіп кетуін анықтау | сауалнама | Пед.ұжым | қаңтар | 
 | 
 | 
| 4 | Оқушылардың білім беру ұйымына бейімделуі. Диагностика қорытындысымен таныстыру | ақпарат | Пед ұжым | қараша | 
 | 
 | 
| 5 | Білім беру ұйымында АСППМ бағдарламасымен жұмысты ұйымдастыру | семинар | Сынып жетекшілер | қыркүйек | 
 | 
 | 
| 6 | «Менің мамандығым, менің болашағым» жас мамандар | тренинг | Жас мамандар | қараша | 
 | 
 | 
| 7 | «Оқушылардың кәсіби бағыттылығын ұйымдастыру» | ақпарат | Пед ұжым | ақпан | 
 | 
 | 
| 8 | «Буллинг және кибербуллингті алдын алу» | ақпарат | Пед.ұжым | желтоқсан | 
 | 
 | 
| 9 | «Аутодеструктивтік жүріс-тұрысты алдын алу» | семинар | Сынып жетекшілер | желтоқсан | ӘБ отырысы | 
 | 
| 10 | «Оқушылардың білім олқылықтарын таным процестерін жетілдіру арқылы толтыру жолдары» | семинар | ӘБ | ақпан | ӘБ отырысы | 
 | 
| 
 | III. Алдын-алу және ағарту бағыттары бойынша жұмыс АТА-АНАЛАРМЕН | |||||
| 1 | Оқушылардың психологиялық және физиологиялық жас ерекшеліктерімен таныстыру | Ата-аналар жиналысы | 1-10 сыныптар | Қыркүйек | 
 | 
 | 
| 2 | Білім беру ұйымында психологиялық қызмет жұмысымен таныстыру, оқушылармен психологиялық сүйемелдеу жүргізіге келісім алу | Ата-аналар жиналысы | 1-10 сыныптар | Қыркүйек-қазан | 
 | 
 | 
| 3 | Оқушылардың мектепке бейімделуі | жиналыс | 1,5 сыныптар | қараша | 
 | 
 | 
| 4 | «Оқушыларды ОЖСБ-ға дайындауда қалай көмектесуге болады» | Ата-аналар жиналысы | 9,10 сынып | Тоқсан сайын | 
 | 
 | 
| 5 | Оқушыларды бақылау нәтижелері және сұраныс бойынша жеке дара ұйымдастырылған диагностика қорытындысымен таныстыру | кеңес | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 24 | Ата-аналарға арналған психологиялық сағат «Балалардың мектепке дайындығы», «Балалар қауіпсіздігі», «Кәсіби бағдар», «Балалардың мектепке дайындығы», «Өмір дағдылары» | семинар жиналыс тренинг,дәріс | 1-10 сынып ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 25 | Медиасауаттылық бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру шаралары | тренинг | Ата-аналар | қаңтар | 
 | 
 | 
| 
 | IV. Кеңес беру Оқушылармен және ата-аналарға (олардың заңды өкілдеріне) | |||||
| 1 | Оқушыларға топтық және жеке дара кеңес | Жеке, топтық | 1-10 сынып | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 2 | Оқушылардың зияткерлік және тұлғалық психологиялық мониторинг нәтижелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған кеңес | Жеке және топтық | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 3 | ПМПк-ға жіберілген оқушылардың ата-аналарына арналған жеке кеңестер | Жеке және топтық | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 4 | Оқушылардың оқу-тәрбие үдерісіндегі тұлғалық, зияткерлік олқылықтарды алдын алуда психологиялық кеңес | Жеке және топтық | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 5 | Оқушылардың жеке мәселелерінің табиғатын, себептерін анықтап, психологиялық проблемаларды шешуде қолдау көрсету | Жеке және топтық | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 6 | Білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастар мәселелері бойынша психологиялық кеңес | Жеке және топтық | Ата-аналар оқушылар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 7 | Ата-аналарға баланың білім алуындағы қиындық мәселерінің себебін анықтау бойынша психологиялық кеңес | Жеке және топтық | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 8 | Бейімделу кезіндегі қиындықтары бар 1,5 сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес | Жеке және топтық | Ата-аналар | Қараша | 
 | 
 | 
| 
 | IV. Кеңес беру Педагогтерге | |||||
| 9 | 1-сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдерге 1-сынып оқушыларын психологиялық бақылау нәтижелері және мектептегі бейімделу деңгейі бойынша кеңес. | Жеке және топтық | пед.ұжым | Қыркүйек Қазан | 
 | 
 | 
| 10 | 5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейін диагностикалау және мектепте оқуға деген көзқарас нәтижелері бойынша сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне кеңес | Жеке және топтық | пед.ұжым | Қараша | 
 | 
 | 
| 11 | Сынып жетекшілерге АСППМ бағдарламасымен жұмыс бойынша кеңес | Жеке және топтық | пед.ұжым | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 12 | Жас мамандарға психологиялық қолдау көрсету. | Жеке және топтық | пед.ұжым | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 13 | Педагогтерге білім үдерісіндегі мәселелер бойынша психологиялық кеңес | Жеке және топтық | пед.ұжым | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 
 | V. Әдістемелік ұйымдастырушылық қызмет | |||||
| 1 | Педагог-психологтің жылдық перспективтік жұмыс жоспарын құру | жоспар | 
 | қыркүйек | 
 | 
 | 
| 2 | Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу және жинақтау. | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 3 | ППМАЖбағдарламасыбойыншадеректербазасынжаңарту | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 4 | ППМАЖ бағдарламасы бойынша құжаттарды толтыру | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 6 | Педагогикалық-психологиялық ағарту шараларының әзірлемелерін әзірлеу | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 7 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 8 | Ерекше білім беру қажеттілігіне психолого-педагогикалық бағалауды ұйымдастыру жұмысына қатысу | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 9 | МектепПМПкқұрамындағыжұмыс | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 10 | Отырыстарға, кеңестерге, педкеңестергеқатысу | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 11 | Алдын алу кеңесінің отырыстарына қатысу | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 12 | Білім беру үдерісіне психологиялық сүйемелдеу жұмысы бойынша ата-аналар жиналыстарына қатысу. | кеңес | 1-10 сыныптар | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 13 | Облыстық кәсіптік бағдар беру компаниясы аясындағы жұмыс | 
 | 
 | Қаңтар - маусым | 
 | 
 | 
| 14 | Талдамалық және есептік құжаттаманы толтыру. | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 15 | Оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін әдістемелік материалдар әзірлеу (тақырыптар бойынша буклеттер). | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 16 | Тақырыптықвебинарларға, семинарларға, конференцияларғақатысу. | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 17 | Өзіндік білім көтеру жұмысымен айналысу. Практикалық сабақтарға, дәрістерге, семинарларға, консультацияларға дайындық. | 
 | 
 | Жыл бойы | 
 | 
 | 
| 
 | VI. Психологиялық жұмыс бойынша аналитикалық есеп | |||||
| 1 | Атқарылған педагогикалық-психологиялық сүйемелдеуді жүргізу бойынша қорытынды есеп | есеп | 
 | мамыр | 
 | 
 | 
Педагог-психологтар:
Сеил М.Қ..___________
Жунусова Н.С._____________
	                                                                            
	
	
	
	
	
	
	
	
"Бекітемін"
№ 34 ЖББОМ директоры:
_______Берлибеков Ж.М.
«____»______2020ж.
2020-2021 оқу жылына арналған педагог-психологтың жоспары
Мақсаты: бiлiм беру ұйымында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
- бiлiм алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
| Психологиялық бағыты | Мазмұны | Сыныптар | Мерзімі | Ескерту | 
| ПСИХОДИАГНОСТИКА | Балалардың мектепке бейімделуін кешенді зерттеу: Оқу мотивациясы (Н.Г.Лусканова әдістемесі) Мектепке дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерінің экспресс-диагностикасы (МЭДИС) | 1 сыныптар 
 
 
 
 | Қыркүйек-қараша 
 
 
 | 
 | 
| Оқушылардың орта буынға бейімделуі: «Бейімделу кезінде оқушылардың қобалжуын анықтау» экспресс әдістемесі Оқушылардың зияткерлік қабілет деңгейі (Амтхауэр әдістемесі) «Оқу мотивациясы» (сауалнама) | 5 сыныптар 
 
 
 
 
 | Қыркүйек-қараша 
 
 
 
 | 
 | |
| Суицидке бейімділікті анықтау әдістемесі (СБА жеке сауалнама) | 7,8 сыныптар 
 | Қыркүйек-қараша | 
 | |
| І тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып оқушылармен жүргізілген жұмыстар қорытындысы | Үлгерімі төмен оушылар | Қазан | 
 | |
| Кешенді әдістеме: «Оқу мотивациясы» (сауалнама) «Эрудит» әдістемесі (ШТУР әдістемесі Г.В. Резапкинамен модификацияланған үлгісі) Тұлғаның кәсіби бағдар (Дж.Голланд әдістемесі) | 
 
 9 сыныптар 
 
 | 
 Қыркүйек-қараша 
 
 
 
 | 
 | |
| Эмоциялар тесті (Басса-Дарки тесті Г.В. Резапкинамен модификацияланған үлгісі) | 8 сынып 
 | Қаңтар | 
 | |
| Балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлімжеттілік (зорлық-зомбылық) фактілерінің диагностикасы (сауалнама) | 3-9 сыныптар | Ақпан 
 
 | 
 | |
| Психодиагностика: Тихомирова бойынша кешенді әдістемелер жинағын ұйымдастыру | 4 сыныптар | Наурыз 
 | 
 | |
| Мұғалімдердің, ата-аналардың сұранысы және зерттеу қорытындылары бойынша «қауіпті топ» тізімін құру | 1-9 сыныптар | Жыл бойы | 
 | |
| 
 | ||||
| КОРРЕКЦИЯ ЖӘНЕ ДАМЫТУ | «Бірінші сыныптың бейімделуі» бағдарламасы | 1 сыныптар | І тоқсан | 
 | 
| Сұраныс бойынша жеке дара түзету – танымдылық аймағы, мазасыздануы, қобалжуы, күйзелісі, үрей, агрессивтілігі, қарым – қатынас қиындығы, тұлғалық өсуі | 1-9 сыныптар | Жыл бойы | 
 | |
| «Бесінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы | 5 сыныптар | І тоқсан | 
 | |
| Психологиялық сағат: Зиянды заттар мен әдеттерді алдын алу (ЖҚТБ, ПБЗ, алкоголизм, темекі, есірткі) | 2-9 сыныптар | Қараша | 
 | |
| Психологиялық сағат: Құқық бұзушылықты алдын алу (әр сыныпқа жеке тақырып бойынша) | 2-9 сыныптар | Желтоқсан | 
 | |
| Тіркеуде тұрған, «қауіпті топ» оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары | 1-9 сыныптар 
 | Жыл бойы | 
 | |
| «Ата-ана және бала» Әлімжеттіліктен қорғау тақырыбындағы жұмыс /дөңгелек үстел, сынып сағаты/ | 8-9 сыныптар | Қаңтар | 
 | |
| «Өмірге ия деп қара!» психологиялық сағат | 7-9 сынып | Қаңтар 4-апта | 
 | |
| 9 сыныптарды емтихандарға дайындау бағдарламасы 
 
 
 | 9 сыныптар | Сәуір-маусым | 
 | |
| Үлгерімі төмен, қабілетті, дарынды оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары | 1 -9 сыныптар | Жыл бойы | 
 | |
| АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ АҒАРТУ | Отбасында баламен қарым-қатынас жасаудың психологиялық мәселелері (1-5 сынып ата-аналарымен пікірлесу, сауалнама алу) | 1,5 сыныпт.ата-аналары | Қыркүйек | 
 | 
| Жас мамандармен психологиялық сағат «Менің ішкі потенциалым» | педагогтар | Қыркүйек | 
 | |
| «Қауіпсіз балалық шақ» | 4сыныптар | Қазан | 
 | |
| «Қауіпсіз интернет» ақпараттық компаниясы аясында «Интернеттің пайдасы мен зияны» психологиялық сағат | 5-7 сыныптар | Қазан 3-апта | 
 | |
| «Біз салауатты өмір салтын ұстанамыз» | 6 сыныптар | Қараша 3 – апта | 
 | |
| Кәсіби бағдар беру мақсатындағы «Қамқоршым ата-анам» психологиялық тренинг | 9 сыныптар | Желтоқсан 1-апта | 
 | |
| «Қауіпсіз ғаламтор» ақпараттық компаниясы аясында «Менің өмірімдегі ғаламтор» психологиялық сағат | 8-9 сыныптар | Желтоқсан 3-апта | 
 | |
| «Кәсіптік бағдар – болашаққа жол» дөңгелек үстел | 9-сыныптар | Ақпан 4-апта | 
 | |
| «Болашаққа арналған билет психологиялық тренинг | ата-ана, оқушы ұстаз | Сәуір 1-апта | 
 | |
| Кәсіби бағдар беру. Не? Қайда? Қашан? Мамандық туралы викторина сұрақтар | 9 сыныптар | Мамыр 2-апта | 
 | |
| Ата – аналарға топтық және жеке дара кеңес, тақырыптар бойынша ата – аналар жиналысында баяндама жүргізу (тақырыптар бойынша, сұраныс бойынша) | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | |
| КОНСУЛЬТАЦИЯ ЖҰМЫСЫ | Сынып ұжымының мәселелері бойынша сынып жетекшілерге топтық және жеке дара кеңес беру | 1-9 сыныптар 
 | Жыл бойы | 
 | 
| Жеке мәселелер бойынша оқушыларға кеңес ұйымдастыру | 1-9 сыныптар | Жыл бойы | 
 | |
| Аттестаттаудан өтетін мұғалімдер кеңес | Педагогтар | Қазан-Қараша | 
 | |
| Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша). Сұраныс бойынша | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | |
| 9 сыныптарды емтихандарға психологиялық –педагогикалық дайындауға бағытталған кеңестер | 9 сыныптар | Сәуір-мамыр | 
 | |
| ӘЛЕУМЕТТІК –ДИСПЕТЧЕРЛІК ЖҰМЫС | Жылдық жоспар құру және бекіттіру | Қыркүйек, мамыр | 
 | |
| Нормативтік құжаттармен (жаңа оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулықпен) танысу және жинақтау | Тамыз, қыркүйек | 
 | ||
| Оқушылардың жаңа оқу жағдайына бейімделуі 1 сыныптар консилиум | Консилиум мүшелері | Қараша | 
 | |
| Педагогикалық консилиум «Бесінші сыныптың бейімделуі» | Консилиум мүшелері | Қараша | 
 | |
| Психологиялық-педагогикалық консилиум /9-сыныптар/ | Консилиум мүшелері | Наурыз 
 | 
 | |
| Педагогтарға арналған семинар -практикум | Педагогтар | Жылына 2 рет | 
 | |
| Педагогикалық консилиум «Төртінші сыныптың орта буынға дайындығы» | Консилиум мүшелері | Сәуір 3-4 апта | 
 | |
| Оқу жылына жылдық талдау жасау Ғылыми – әдістемелік талдау, статистикалық есеп, мониторинг толтыру | Мамыр | 
 | ||
| Педагогикалық кеңес және директор жанындағы кеңес отырысында баяндама | Педагогтар | Жыл бойы | 
 | |
| 
 
 Тақырыптық ата – аналар жиналысы | Ата-аналар | Жыл бойы | 
 | |
| Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру, мектеп сайтын толықтыру«Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті (дарынды) оқушыларға арналған жаднамалар әзірлеу (сұраныс бойынша) | Жыл бойы | 
 | ||
| Даму мониторинг карталарын толтыру | Жыл бойы | 
 | ||
Педагог-психолог: Сеил М.Қ.
 
					
