
	
	
	
	
	
БЕКІТЕМІН
Жақып Ақбаев атындағы
ЖББМ директоры
____________Е.С.Ермек
«_____» қыркүйек 2023 ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
Жақып Ақбаев атындағы ЖББМ педагог – психологтарының
жылдық жұмыс жоспары
Қарағанды қаласы
МАҚСАТЫ:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үрдісіне қатысушыларға психологиялық колдау көрсету.
МІНДЕТТЕРІ:
- Оқу- тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпарат қоғамының жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;
 - Білім алушылардың ассоциалды және аутодеструктивті жүріс-тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу;
 - Педагогтарға әлеуметтік психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
 - Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру;
 
| 
				 №  | 
			
				 Іс-шаралар  | 
			
				 Қызмет бағыттары  | 
			
				 Мақсатты топ  | 
			
				 Өту мерзімі  | 
			
				 Есептік формасы  | 
			
				 Ескерту  | 
		
| 
				 І. Диагностика,коррекция және дамыту,алдын алу бағыттары бойынша жұмыс ОҚУШЫЛАРМЕН  | 
		||||||
| 
				 1  | 
			
				
  | 
			
				 
 
 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені  | 
			
				 
 1 сынып  | 
			
				 Қыркүйек 
 Қазан-Наурыз 
 
 Қазан-Наурыз 
 
 
  | 
			
				 АСППМ ХАТТАМА  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 2  | 
			
				
  | 
			
				 
  | 
			
				 2 сынып  | 
			
				 Қазан 
 Қараша 
 Желтоқсан-қаңтар  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 3  | 
			
				
  | 
			
				 
  | 
			
				 3 сынып  | 
			
				 Қазан 
 Қараша 
 Ақпан-наурыз  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 4  | 
			
				
  | 
			
				 
  | 
			
				 4 сынып  | 
			
				 Қыркүйек 
 Қараша 
 желтоқсан 
 
 
 Қараша,сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 5  | 
			
				
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені  | 
			
				 5 сынып  | 
			
				 Қыркүйек 
 Қазан Қыркүйек -қазан 
 Қыркүйек -қазан 
 Желтоқсан 
 Қазан 
 Сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 6  | 
			
				
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені  | 
			
				 6 сынып  | 
			
				 Қараша 
 
 қаңтар 
 Ақпан 
 сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 7  | 
			
				
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені  | 
			
				 7 сынып  | 
			
				 Қараша 
 
 Қараша 
 желтоқсан 
 Ақпан 
 
  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 8  | 
			
				
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені 
 
 Класс.час  | 
			
				 8 сынып  | 
			
				 Қараша 
 
 Қараша 
 Қараша Қараша Қаңтар 
 Сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 9  | 
			
				
 
 
 
 
 
 
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені Психологиялық сабақ Класс.час  | 
			
				 9 сынып  | 
			
				 Қараша 
 
 
 Қараша 
 Қараша 
 Қараша 
 
 Қаңтар 
 
 
 
 
 наурыз Ақпан 
 сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 10  | 
			
				
 
 
 
 
 
  | 
			
				 Тренинг элементтері қосылған сабақ және әдістемелер кешені Психолологиялық сабақ  | 
			
				 10 сынып  | 
			
				 Қыркүйек 
 
 Қыркүйек 
 
 Қараша 
 
 Желтоқсан 
 қаңтар 
 
 Наурыз сәуір  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 І Қосымша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 11  | 
			
				
 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
				 Әдістеме кешені Сауалнама 
 Бағдарлама, тренинг 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сынып сағаттары, Тренингтер 
 
 Тренинг элементтері қосылған сабақ Семинар,сабақтар,кеңес беру Семинар,тренинг  | 
			
				 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 1-10 сыныптар 
 
 
 
 
 
 
 9,10 сынып  | 
			
				 Жыл бойы 
 Сұраныс бойынша Жыл бойы (диагностика нәтижелері) 
 Жыл бойы 
 
 Қаңтар 
 
 
 
 Жыл бойы 
 
 
 Қажеттіл бойынша 
 
 
 Жыл бойы 
 Мамыр  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 ІІ. Алдын алу, ағарту бағыттары бойынша жұмыс ПЕДАГОГТЕРМЕН  | 
		|||||
| 
				 1  | 
			
				 «Суицид вахтерлері» педагогтерге арналған оқыту  | 
			
				 семинар  | 
			
				 Пед ұжым  | 
			
				 1-2 тоқсан  | 
			
				 
 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 2  | 
			
				 Жас мамандарға арналған сауалнама  | 
			
				 сауалнама  | 
			
				 Жас мамандар  | 
			
				 Қыркүйек-қазан  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 3  | 
			
				 Педагогтердің кәсіби күйіп кетуін анықтау  | 
			
				 сауалнама  | 
			
				 Пед.ұжым  | 
			
				 қаңтар  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 4  | 
			
				 Оқушылардың білім беру ұйымына бейімделуі. Диагностика қорытындысымен таныстыру  | 
			
				 ақпарат  | 
			
				 Пед ұжым  | 
			
				 қараша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 5  | 
			
				 Білім беру ұйымында АСППМ бағдарламасымен жұмысты ұйымдастыру  | 
			
				 семинар  | 
			
				 Сынып жетекшілер  | 
			
				 қыркүйек  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 6  | 
			
				 «Менің мамандығым, менің болашағым» жас мамандар  | 
			
				 тренинг  | 
			
				 Жас мамандар  | 
			
				 қараша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 7  | 
			
				 «Оқушылардың кәсіби бағыттылығын ұйымдастыру»  | 
			
				 ақпарат  | 
			
				 Пед ұжым  | 
			
				 ақпан  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 8  | 
			
				 «Буллинг және кибербуллингті алдын алу»  | 
			
				 ақпарат  | 
			
				 Пед.ұжым  | 
			
				 желтоқсан  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 9  | 
			
				 «Аутодеструктивтік жүріс-тұрысты алдын алу»  | 
			
				 семинар  | 
			
				 Сынып жетекшілер  | 
			
				 желтоқсан  | 
			
				 ӘБ отырысы  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 10  | 
			
				 «Оқушылардың білім олқылықтарын таным процестерін жетілдіру арқылы толтыру жолдары»  | 
			
				 семинар  | 
			
				 ӘБ  | 
			
				 ақпан  | 
			
				 ӘБ отырысы  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 III. Алдын-алу және ағарту бағыттары бойынша жұмыс АТА-АНАЛАРМЕН  | 
		|||||
| 
				 1  | 
			
				 Оқушылардың психологиялық және физиологиялық жас ерекшеліктерімен таныстыру  | 
			
				 Ата-аналар жиналысы  | 
			
				 1-10 сыныптар  | 
			
				 Қыркүйек  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 2  | 
			
				 Білім беру ұйымында психологиялық қызмет жұмысымен таныстыру, оқушылармен психологиялық сүйемелдеу жүргізіге келісім алу  | 
			
				 Ата-аналар жиналысы  | 
			
				 1-10 сыныптар  | 
			
				 Қыркүйек-қазан  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 3  | 
			
				 Оқушылардың мектепке бейімделуі  | 
			
				 жиналыс  | 
			
				 1,5 сыныптар  | 
			
				 қараша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 4  | 
			
				 «Оқушыларды ОЖСБ-ға дайындауда қалай көмектесуге болады»  | 
			
				 Ата-аналар жиналысы  | 
			
				 9,10 сынып  | 
			
				 Тоқсан сайын  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 5  | 
			
				 Оқушыларды бақылау нәтижелері және сұраныс бойынша жеке дара ұйымдастырылған диагностика қорытындысымен таныстыру  | 
			
				 кеңес  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 24  | 
			
				 Ата-аналарға арналған психологиялық сағат «Балалардың мектепке дайындығы», «Балалар қауіпсіздігі», «Кәсіби бағдар», «Балалардың мектепке дайындығы», «Өмір дағдылары»  | 
			
				 семинар жиналыс тренинг,дәріс  | 
			
				 1-10 сынып ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 25  | 
			
				 Медиасауаттылық бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру шаралары  | 
			
				 тренинг  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 қаңтар  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 IV. Кеңес беру Оқушылармен және ата-аналарға (олардың заңды өкілдеріне)  | 
		|||||
| 
				 1  | 
			
				 Оқушыларға топтық және жеке дара кеңес  | 
			
				 Жеке, топтық  | 
			
				 1-10 сынып  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 2  | 
			
				 Оқушылардың зияткерлік және тұлғалық психологиялық мониторинг нәтижелері бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 3  | 
			
				 ПМПк-ға жіберілген оқушылардың ата-аналарына арналған жеке кеңестер  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 4  | 
			
				 Оқушылардың оқу-тәрбие үдерісіндегі тұлғалық, зияткерлік олқылықтарды алдын алуда психологиялық кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 5  | 
			
				 Оқушылардың жеке мәселелерінің табиғатын, себептерін анықтап, психологиялық проблемаларды шешуде қолдау көрсету  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 6  | 
			
				 Білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастар мәселелері бойынша психологиялық кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар оқушылар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 7  | 
			
				 Ата-аналарға баланың білім алуындағы қиындық мәселерінің себебін анықтау бойынша психологиялық кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 8  | 
			
				 Бейімделу кезіндегі қиындықтары бар 1,5 сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 Ата-аналар  | 
			
				 Қараша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 IV. Кеңес беру Педагогтерге  | 
		|||||
| 
				 9  | 
			
				 1-сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдерге 1-сынып оқушыларын психологиялық бақылау нәтижелері және мектептегі бейімделу деңгейі бойынша кеңес.  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 пед.ұжым  | 
			
				 Қыркүйек Қазан  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 10  | 
			
				 5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейін диагностикалау және мектепте оқуға деген көзқарас нәтижелері бойынша сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 пед.ұжым  | 
			
				 Қараша  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 11  | 
			
				 Сынып жетекшілерге АСППМ бағдарламасымен жұмыс бойынша кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 пед.ұжым  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 12  | 
			
				 Жас мамандарға психологиялық қолдау көрсету.  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 пед.ұжым  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 13  | 
			
				 Педагогтерге білім үдерісіндегі мәселелер бойынша психологиялық кеңес  | 
			
				 Жеке және топтық  | 
			
				 пед.ұжым  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 V. Әдістемелік ұйымдастырушылық қызмет  | 
		|||||
| 
				 1  | 
			
				 Педагог-психологтің жылдық перспективтік жұмыс жоспарын құру  | 
			
				 жоспар  | 
			
				 
  | 
			
				 қыркүйек  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 2  | 
			
				 Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу және жинақтау.  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 3  | 
			
				 ППМАЖбағдарламасыбойыншадеректербазасынжаңарту  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 4  | 
			
				 ППМАЖ бағдарламасы бойынша құжаттарды толтыру  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 6  | 
			
				 Педагогикалық-психологиялық ағарту шараларының әзірлемелерін әзірлеу  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 7  | 
			
				 Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 8  | 
			
				 Ерекше білім беру қажеттілігіне психолого-педагогикалық бағалауды ұйымдастыру жұмысына қатысу  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 9  | 
			
				 МектепПМПкқұрамындағыжұмыс  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 10  | 
			
				 Отырыстарға, кеңестерге, педкеңестергеқатысу  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 11  | 
			
				 Алдын алу кеңесінің отырыстарына қатысу  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 12  | 
			
				 Білім беру үдерісіне психологиялық сүйемелдеу жұмысы бойынша ата-аналар жиналыстарына қатысу.  | 
			
				 кеңес  | 
			
				 1-10 сыныптар  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 13  | 
			
				 Облыстық кәсіптік бағдар беру компаниясы аясындағы жұмыс  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Қаңтар - маусым  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 14  | 
			
				 Талдамалық және есептік құжаттаманы толтыру.  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 15  | 
			
				 Оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін әдістемелік материалдар әзірлеу (тақырыптар бойынша буклеттер).  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 16  | 
			
				 Тақырыптықвебинарларға, семинарларға, конференцияларғақатысу.  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 17  | 
			
				 Өзіндік білім көтеру жұмысымен айналысу. Практикалық сабақтарға, дәрістерге, семинарларға, консультацияларға дайындық.  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
			
				 Жыл бойы  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
| 
				 
  | 
			
				 VI. Психологиялық жұмыс бойынша аналитикалық есеп  | 
		|||||
| 
				 1  | 
			
				 Атқарылған педагогикалық-психологиялық сүйемелдеуді жүргізу бойынша қорытынды есеп  | 
			
				 есеп  | 
			
				 
  | 
			
				 мамыр  | 
			
				 
  | 
			
				 
  | 
		
Педагог-психологтар:
Сеил М.Қ..___________
Жунусова Н.С._____________
	                                                                            
	
	
	
	
	
	
	
	
"Бекітемін"
№ 34 ЖББОМ директоры:
_______Берлибеков Ж.М.
«____»______2020ж.
2020-2021 оқу жылына арналған педагог-психологтың жоспары
Мақсаты: бiлiм беру ұйымында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
- бiлiм алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
| 
					 Психологиялық бағыты  | 
				
					 Мазмұны  | 
				
					 Сыныптар  | 
				
					 Мерзімі  | 
				
					 Ескерту  | 
			
| 
					 ПСИХОДИАГНОСТИКА  | 
				
					 Балалардың мектепке бейімделуін кешенді зерттеу: Оқу мотивациясы (Н.Г.Лусканова әдістемесі) Мектепке дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерінің экспресс-диагностикасы (МЭДИС)  | 
				
					 1 сыныптар 
 
 
 
  | 
				
					 Қыркүйек-қараша 
 
 
  | 
				
					 
  | 
			
| 
					 Оқушылардың орта буынға бейімделуі: «Бейімделу кезінде оқушылардың қобалжуын анықтау» экспресс әдістемесі Оқушылардың зияткерлік қабілет деңгейі (Амтхауэр әдістемесі) «Оқу мотивациясы» (сауалнама)  | 
				
					 5 сыныптар 
 
 
 
 
  | 
				
					 Қыркүйек-қараша 
 
 
 
  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Суицидке бейімділікті анықтау әдістемесі (СБА жеке сауалнама)  | 
				
					 7,8 сыныптар 
  | 
				
					 Қыркүйек-қараша  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 І тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып оқушылармен жүргізілген жұмыстар қорытындысы  | 
				
					 Үлгерімі төмен оушылар  | 
				
					 Қазан  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Кешенді әдістеме: «Оқу мотивациясы» (сауалнама) «Эрудит» әдістемесі (ШТУР әдістемесі Г.В. Резапкинамен модификацияланған үлгісі) Тұлғаның кәсіби бағдар (Дж.Голланд әдістемесі)  | 
				
					 
 
 9 сыныптар 
 
  | 
				
					 
 Қыркүйек-қараша 
 
 
 
  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Эмоциялар тесті (Басса-Дарки тесті Г.В. Резапкинамен модификацияланған үлгісі)  | 
				
					 8 сынып 
  | 
				
					 Қаңтар  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлімжеттілік (зорлық-зомбылық) фактілерінің диагностикасы (сауалнама)  | 
				
					 3-9 сыныптар  | 
				
					 Ақпан 
 
  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Психодиагностика: Тихомирова бойынша кешенді әдістемелер жинағын ұйымдастыру  | 
				
					 4 сыныптар  | 
				
					 Наурыз 
  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Мұғалімдердің, ата-аналардың сұранысы және зерттеу қорытындылары бойынша «қауіпті топ» тізімін құру  | 
				
					 1-9 сыныптар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 
  | 
			||||
| 
					 КОРРЕКЦИЯ ЖӘНЕ ДАМЫТУ  | 
				
					 «Бірінші сыныптың бейімделуі» бағдарламасы  | 
				
					 1 сыныптар  | 
				
					 І тоқсан  | 
				
					 
  | 
			
| 
					 Сұраныс бойынша жеке дара түзету – танымдылық аймағы, мазасыздануы, қобалжуы, күйзелісі, үрей, агрессивтілігі, қарым – қатынас қиындығы, тұлғалық өсуі  | 
				
					 1-9 сыныптар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Бесінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы  | 
				
					 5 сыныптар  | 
				
					 І тоқсан  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Психологиялық сағат: Зиянды заттар мен әдеттерді алдын алу (ЖҚТБ, ПБЗ, алкоголизм, темекі, есірткі)  | 
				
					 2-9 сыныптар  | 
				
					 Қараша  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Психологиялық сағат: Құқық бұзушылықты алдын алу (әр сыныпқа жеке тақырып бойынша)  | 
				
					 2-9 сыныптар  | 
				
					 Желтоқсан  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Тіркеуде тұрған, «қауіпті топ» оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары  | 
				
					 1-9 сыныптар 
  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Ата-ана және бала» Әлімжеттіліктен қорғау тақырыбындағы жұмыс /дөңгелек үстел, сынып сағаты/  | 
				
					 8-9 сыныптар  | 
				
					 Қаңтар  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Өмірге ия деп қара!» психологиялық сағат  | 
				
					 7-9 сынып  | 
				
					 Қаңтар 4-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 9 сыныптарды емтихандарға дайындау бағдарламасы 
 
 
  | 
				
					 9 сыныптар  | 
				
					 Сәуір-маусым  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Үлгерімі төмен, қабілетті, дарынды оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары  | 
				
					 1 -9 сыныптар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ АҒАРТУ  | 
				
					 Отбасында баламен қарым-қатынас жасаудың психологиялық мәселелері (1-5 сынып ата-аналарымен пікірлесу, сауалнама алу)  | 
				
					 1,5 сыныпт.ата-аналары  | 
				
					 Қыркүйек  | 
				
					 
  | 
			
| 
					 Жас мамандармен психологиялық сағат «Менің ішкі потенциалым»  | 
				
					 педагогтар  | 
				
					 Қыркүйек  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Қауіпсіз балалық шақ»  | 
				
					 4сыныптар  | 
				
					 Қазан  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Қауіпсіз интернет» ақпараттық компаниясы аясында «Интернеттің пайдасы мен зияны» психологиялық сағат  | 
				
					 5-7 сыныптар  | 
				
					 Қазан 3-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Біз салауатты өмір салтын ұстанамыз»  | 
				
					 6 сыныптар  | 
				
					 Қараша 3 – апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Кәсіби бағдар беру мақсатындағы «Қамқоршым ата-анам» психологиялық тренинг  | 
				
					 9 сыныптар  | 
				
					 Желтоқсан 1-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Қауіпсіз ғаламтор» ақпараттық компаниясы аясында «Менің өмірімдегі ғаламтор» психологиялық сағат  | 
				
					 8-9 сыныптар  | 
				
					 Желтоқсан 3-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Кәсіптік бағдар – болашаққа жол» дөңгелек үстел  | 
				
					 9-сыныптар  | 
				
					 Ақпан 4-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 «Болашаққа арналған билет психологиялық тренинг  | 
				
					 ата-ана, оқушы ұстаз  | 
				
					 Сәуір 1-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Кәсіби бағдар беру. Не? Қайда? Қашан? Мамандық туралы викторина сұрақтар  | 
				
					 9 сыныптар  | 
				
					 Мамыр 2-апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Ата – аналарға топтық және жеке дара кеңес, тақырыптар бойынша ата – аналар жиналысында баяндама жүргізу (тақырыптар бойынша, сұраныс бойынша)  | 
				
					 Ата-аналар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 КОНСУЛЬТАЦИЯ ЖҰМЫСЫ  | 
				
					 Сынып ұжымының мәселелері бойынша сынып жетекшілерге топтық және жеке дара кеңес беру  | 
				
					 1-9 сыныптар 
  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			
| 
					 Жеке мәселелер бойынша оқушыларға кеңес ұйымдастыру  | 
				
					 1-9 сыныптар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Аттестаттаудан өтетін мұғалімдер кеңес  | 
				
					 Педагогтар  | 
				
					 Қазан-Қараша  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша). Сұраныс бойынша  | 
				
					 Ата-аналар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 9 сыныптарды емтихандарға психологиялық –педагогикалық дайындауға бағытталған кеңестер  | 
				
					 9 сыныптар  | 
				
					 Сәуір-мамыр  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 ӘЛЕУМЕТТІК –ДИСПЕТЧЕРЛІК ЖҰМЫС  | 
				
					 Жылдық жоспар құру және бекіттіру  | 
				
					 Қыркүйек, мамыр  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Нормативтік құжаттармен (жаңа оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулықпен) танысу және жинақтау  | 
				
					 Тамыз, қыркүйек  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 Оқушылардың жаңа оқу жағдайына бейімделуі 1 сыныптар консилиум  | 
				
					 Консилиум мүшелері  | 
				
					 Қараша  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Педагогикалық консилиум «Бесінші сыныптың бейімделуі»  | 
				
					 Консилиум мүшелері  | 
				
					 Қараша  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Психологиялық-педагогикалық консилиум /9-сыныптар/  | 
				
					 Консилиум мүшелері  | 
				
					 Наурыз 
  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Педагогтарға арналған семинар -практикум  | 
				
					 Педагогтар  | 
				
					 Жылына 2 рет  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Педагогикалық консилиум «Төртінші сыныптың орта буынға дайындығы»  | 
				
					 Консилиум мүшелері  | 
				
					 Сәуір 3-4 апта  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 Оқу жылына жылдық талдау жасау Ғылыми – әдістемелік талдау, статистикалық есеп, мониторинг толтыру  | 
				
					 Мамыр  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 Педагогикалық кеңес және директор жанындағы кеңес отырысында баяндама  | 
				
					 Педагогтар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					 
 
 Тақырыптық ата – аналар жиналысы  | 
				
					 Ата-аналар  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			|
| 
					Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру
					 Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру, мектеп сайтын толықтыру «Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті (дарынды) оқушыларға арналған жаднамалар әзірлеу (сұраныс бойынша) | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			||
| 
					 Даму мониторинг карталарын толтыру  | 
				
					 Жыл бойы  | 
				
					 
  | 
			||
Педагог-психолог: Сеил М.Қ.
					