Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№50 НОМ" КММ
Question answer
Всего ответов: 24
Новых вопросов: 0
Назар аударыңыз!

Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің «№50 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  педагог қызметкер лауазымдарының бос орындарына қабылдау жүргізеді.

 

1.       Лауазым: ОРЫС ТІЛІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 2 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, әрқайсысы 16 сағат жүктемемен),

2.       Лауазым: АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 2 бірлік (қазақ және орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, әрқайсысы 16 сағат жүктемемен),

3.       Лауазым: ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, әрқайсысы 16 сағат жүктемемен),

4.       Лауазым: ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 2 бірлік (қазақ және орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, әрқайсысы 16 сағат жүктемемен),

5.       Лауазым: БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныпта, 16 сағат жүктемемен),

6.       Лауазым: БАСТАУЫШ СЫНЫПТАР МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныпта, 16 сағат жүктемемен),

7.       Лауазым: ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда,  16 сағат жүктемемен),

8.       Лауазым: ХИМИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, 10 сағат жүктемемен),

9.       Лауазым: ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, әрқайсысы 12 сағат жүктемемен),

10.   Лауазым: ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ – 1 бірлік (қазақ тілінде оқытылатын сыныптарда, 1,0 жүктемемен),

11.   Лауазым: ТАРИХ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, 10 сағат жүктемемен),

12.   Лауазым: МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда,  6 сағат жүктемемен),

13.   Лауазым: КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (орыс тілінде оқытылатын сыныптарда, 10 сағат жүктемемен),

14.   Лауазым: КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ – 1 бірлік (қазақ тілінде оқытылатын сыныптарда, 11 сағат жүктемемен),

 

 

Атауы: Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің  «№ 50 негізгі орта мектебі»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

 

Негізгі бағыты:бастауыш, негізгі орта білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру.

 

Орналасқан орны(мекен-жайы): 100005,Қарағанды облысы, Қарағанды  қаласы,  Октябрь ауданы, Санаторная көшесі, 22 А құрылыс, телефон 41-75-85.

 

Лауазымдық жалақысы:

Буын

Саты

 Қызмет атқарған жылдарына байланысты лауазымдық жалақысы(теңге)

 

В 4

4

бастап

дейін

96 944

 

-

В 2

4

119 721

-

 

Педагог қызметкерлерге қойылатын жалпы біліктілік талаптар:                  Біліктілікке қойылатын талаптар:       

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.

      Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.

      Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.

      Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог" (санаты жоқ):

      оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі;

       білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады,

       білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді,

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады

      2) "педагог-модератор":

      "педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      3) "педагог-сарапшы":

       "педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгерген,

      конструктивті және тәлімгерлікті іске асырады, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немеесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтайды:

      қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      4) "педагог-зерттеуші":

       "педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген,

       білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын конструктивті анықтайды,

       облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       5) "педагог-шебер":

      "педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

       авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) бола алуы;

       ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       жетекшілік етуді іске асырады және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісіндамытуды жоспарлайды,

       республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлауы тиіс.

 

Лауазымдық міндеттері:

Лауазымдық міндеттері: Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады,

      білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.

       Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.

       Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.

       Электронды журналдарды толтырады.

      Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.

      Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.

       Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.

       Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.

      Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.

      Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.

       Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.

       Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.

       Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.

       Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.

       Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

       Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.

       Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

 

Педагог қызметкерлерге қойылатын талаптар:

Білуге міндетті:

Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспектикваларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді,

       педагогика мен психологияны,

       пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін,

       оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды,

      еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.

 

Бос орындарға үміткерлер үсынатын құжаттар:

1) Өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. 

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) соттылығының жоқ (бар) екендігі туралы анықтама;

10) Педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса); .

 

    Үміткерлер әңгімелесуден Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің  «№ 50 негізгі орта мектебі»  коммуналдық мемлекеттік  мекемесінде өтеді.  100005, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы, Санаторная көшесі, 22А құрылыс,  Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің  «№ 50 негізгі орта мектебі»  коммуналдық мемлекеттік  мекемесінде өткеді, байланыс телефоны: 8(7212) 41-75-85, электронды мекенжайы: sch50@kargoo.kz

 

Құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап бес  күнтізбе күн ішінде жүргізіледі.

 

Құжаттарды  қабылдау басталған күн, уақыты: 20.08. 2021ж., сағ. 09.00 - 17.00.

Құжаттарды қабылдау аяқталған  күн, уақыты: 25.08. 2021ж., сағ. 09.00 - 17.00.

 

 

 

Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің  «№ 50 негізгі орта мектебі»  коммуналдық мемлекеттік  мекемесі

Авторство: