• Білім алушы тұлғасының өзін – өзі дамытуы мен іс жүзінде көрсетуі үшін жағдай жасау
• Балалардың тума нышандары мен қабілеттерін дер кезінде айқындау, қауіпсіздік, эмоциялық жайлылығы үшін психологиялық педагогикалық жағдайлар жасау
• Әр түрлі шығармашылық тұлғадағы қоғамдық іс – әрекетке икемді тұлғаның өзін – өзі анықтауы және өзін іс жүзінде көрсете білуі
• Өзара бірлескен қарым-қатынас кезінде тәрбиеленушілердің әлеуметтік құнды қарым – қатынастары мен алаңдадатын мәселелерін сәйкестендіру
Сынып жетекшісі қызметінің міндеттері:
• Сынып ұжымын қалыптастыру және дамыту
• Тұлғаны дамытып, әрбір білім алушының өзін танытуы әрі қайталанбас ерекшелігін сақтай отырып, психолгиялық педагогикалық жағдай тудыру
• Оқушылардың шығармашылық іс – әрекетін қалыптастыру
• Сыныптағы жүйелік жұмысты ұйымдастыру
• Білім алушылардың бойында адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарларды қалыптастыру
• Салауатты өмір салтын қалыптастыру
• Білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау
Сынып жетекшісінің негізгі қызметіне мыналар жатады:
• Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру
• Сынып ұжымының оқу ісін ұйымдастыру
• Сыныптың сабақтан тыс уақыттағы өмірін ұйымдастыру
• Оқушылардың жеке басын зерделей түсіну
• Оқушыларды әлеуметтік қорғау
• Ата- аналармен жұмыс
Сынып жетекшінің лауазымдық міндеттері:
Журналды жүргізуге;
Оқушылардың жеке істерін жүргізіп, жай – күйін бақылап отырады;
Сынып ұжымын ұйымдастырады: тапсырмаларды бөледі, белсенділермен жұмыс істейді, оқушыларға бағыт береді;
Оқушылардың ақыл – ой қызметін ұйымдастыруда психологты шақырады;
Оқушыларға мамандық таңдауға көмектеседі;
Әлеуметтік жағдайын зерттеп есепке алады;
Оқушыладың денсаулығын нығайту үшін спорт шараларына тартады;
Ата-аналармен дербес жұмыс жүргізеді;
Сынып жетекшісі нені білуі тиіс:
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңын;
Бала құқықтары жөніндегі конвенцияны;
Балалардың жас ерекшелігіне қатысты педагогиканы, психологияны, мектеп гигиенасын, әлеуметтік педагогиканы;
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін;
Педагогикалық әдеп пен шеберлікті;
Еңбек заңнамасының негіздерін білуі тиіс.
Оқу жылының басындағы міндеті:
Сыныптағы оқушылардың тізімін жасап, сынып журналын рәсімдейді;
Мектеп кітапханасынан кітап алуды ұйымдастырады;
Оқушылардың отбасы жағдайындағы тәрбиесін зерделейді;
Жарты немесе бір жылға арнап сыныптың ұжымдық жоспарын ұйымдастыру;
Жылдық тәрбие жоспарын жасап, тәрбие орынбасарына тапсырады:
Күн сайынғы міндеті:
• Сынып журналына сабақта жоқ оқушыларды белгілейді
• Сыныптағы кезекшілікті бақылауды жүзеге асырады
• Оқушылардың киім киісін және олардың ауыстырып киетін аяқ киімі болуын бақылап отырады
• Сыныптың өзін-өзі органдарына және сыныптағы мектептік өзін- өзі басқару органдарының өкілдеріне педагогикалық көмек көрсетеді
Апта сайынғы міндеті
Оқушылардың күнделіктерін тексереді;
Пән мұғалімдерінің сынып журналын жүргізуін бақылап отырады;
Сынып сағатын және жарты сағаттық шаралардан ақпарат беру, өзара байланыста болу үшін өткізіп тұрады;
Мектеп ішіндегі бекітіліп берілген сыныптың санитарлық жағдайын бақылап отырады;
Ай сайынғы міндеті:
• сынып ұжымының мектеп істеріне қатысуын ұйымдастырады;
• жол жүру ережесі және қауіпсіздік техникасы мен тіршілік қауіпсіздігі бойынша жоспарлы нұсқама жөніндегі сабақтарды өткізеді;
• Кабинетке және сыныпқа бекітіліп берген аумаққа тазалық жұмысын жүргізеді;
• Мектептегі кештер және басқа іс -шаралар кезінде кезекшілік етеді;
• Өз сыныбындағы педагогикалық қамқорлықты талап ететін оқушыларды үйірмелерге, секцияларға басқа бірлестіктерге қатысуын бақылайды.
Тоқсан бойындағы міндеті:
Оқушылардың денсаулығын сақтау жөніндегі медицина қызметкерлері ұсынымдарын орындалуын ұйымдастыру;
Сыныптың мектеп бойынша кезекшілігін ұйымдастырып отырады;
Мектеп оқулықтарының жағдайын бақылап отырады;
Ата-аналар жиналысын өткізеді;
Сынып жетекшілердің семинарларына,өзге де сынып жетекшінің іс -шараларына қатысады;
Сынып оқушыларының мектеп ережесін орындауын қадағалайды.
Демалыс уақытындағы міндеті
Сынып жетекшілері әдістемелік бірлестігінің демалыс кезіндегі жұмыстарына қатысады;
Өзін-өзі басқару органдарымен, қоғамдық бірлестіктермен,оқушылар белсенділерімен, ата-аналарымен бірлесіп өз сыныбында демалыс кезінде іс- шаралар ұйымдастырады.
Оқу жылының аяғындағы міндеті:
Сынып белсенділерімен бірге оқу жылындағы сынып қорытындысын шығару; Сыныптағы оқу-тәрбие қорытындысын, талдау жасап, директордың тәрбие ісі орынбасарына есеп тапсырады;
Мектеп берген оқулықтарды кітапханаға тапсыртады;
Сынып ішін жөндеу жұмысын ұйы