***
Зерттеуді өткізу туралы мектеп үйлестірушінің есебі
№ 101 мектеп – лицейде 15.04.2016 жылы халықаралық PIRLS зерттеуі өтті. Зерттеуге 2 сынып қатысты: 4Д (оқу мемлекеттік тілде) және 4 Ж (оқу орыс тілді) оқушы саны 55. 4 Д сыныбынан сықаттануына орай 2 бала қатыспады (Жасұланов Ислам және Сәтенова Тамирис ) ата – аналары анықтама әкелді. Қатысу коэффициенті – 100% және 96% .
Оқушылары тестілеу және сауалнама тапсыру үшін сыныптар талапқа сай дайындалды: әр оқушы өз үстелінде жұмыс орындады, кабинет уақытты қадағалау үшін сағатпен қамтылды, ұялы телефон және фото мен бейне –камера болған жоқ.
Зерттеу үшін құжаттар тізімге сәйкес ұсынылды.
Зерттеу сағат 9.00 – де басталды. Өңделген тәртіпке сай өткізілді.
Зерттеудің барлық кезеңі қатал сақталды.
Ата – аналар сауалнамасы бірден оқушылардың сауалнамасы біткеннен кейін өтті. Барлық ата – аналар немесе оларды алмастырушылар түгел қатысты. Ата – аналар аталған зерттеудің өту қажеттілігіне сенім білдірді.
Зерттеудің өтуіне ешқандай ескертпелер жоқ .
ҚР БжҒМ өкілі С.Н.Мұхановаға және облыстық үйлестіруші К.Т.Оспановаға және тестіні өткізуші А.Ж.Құлтасова мен А.С.Жұмабековаға алғыс білдіреміз.
Мектеп үйлестірушісі Привалова Е.Н.
***
Манас Рыскуль Тунгышбеккызы- «Білім берудегі инновациялар мен іс-тәжірибелер: уақыт талабы» Екінші Республикалық педагогикалық оқуларының облыстық кезеңі «Бастауыш білім беру» секциясының жеңімпазы.
Ұстаз «PIRLS зерттеулер мәнмәтінінде бастауыш мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту» тақырыбында инновациялық жобаны ұсынды. Рыскуль Тунгышбеккызы маусым айында Қарағанды облысының атынан Республикалық педагогикалық оқулар кезеңінде аталған жобаны қорғайтын болады. Ұстазға сәттілік тілейміз!
Презентация:
http://kargoo.gov.kz/files/loader/1460529335203.pdf
Жоба:
http://kargoo.gov.kz/files/loader/1460529623416.pdf
***
Халықаралық зерттеу алдында
2016 жылы 11 наурызда Республикалық ақпараттық – талдау орталығы халықаралық зерттеу PIRLS – 2016 оқу – үйрету семинарын өткізді. Семинарға халықаралық зерттеуді өткізу және дайындық барысы бойынша облыстық және мектептік үйлестірушілер, тест өткізетіндер қатысты. Тыңдаушылар алдында мектептік және мектепке дейінгі Департамент басшысы Ж.А.Жонтаева, АҚ «Ақпараттық – талдау орталығының» вице – президенті А.Ж.Құлтуманова сөз сөйлеп, оқушылардың білім жетістігі мектеп білімінің сапасы ретінде қаралатын халықаралық зерттеудің нәтижесі туралы жеткізді. Семинарда зерттеуд өткізу тәртіп рәсімі туралы айтты. Зерттеу мерзімі – 04.04 бастап 11.04 дейін.
Мектеп үйлестірушісі Е.Н.Привалова 12.03.2016 жылы 4Ж сыныбынан зерттеуге қатысушы балалардың ата – аналарымен кездесті, алда тұрған шараға үлкен жауапкершілікпен қарауларын өтінді және зерттеу тәртібі туралы айтып берді.
4 Ж және 4 Д сыныбының мұғалімдері Н.А.Щурова және Н.Т. Қосшығұлова оқушылардың оқу сауаттылығын арттыру бойынша жұмысты жалғастыруда.
***
Халықаралық PIRLS зерттеуіне дайындық туралы
PIRLS - Progress in International Reading Literacy Study «Оқу сапасын үйрену және мәтінді түсіну» атты Халықаралық жобаға қазақстандық оқушылардың қатысуы Қазақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға білімді дамыту Мемлекеттік бағдарламасында белгіленіп көрсетілгін. PIRL зерттеуінің мақсаты әлем түрлі елдерінің төртінші сынып оқушыларының мәтінді түсіну деңгейін салыстыру, сондай – ақ ұлттық білім жүйесіндегі оқу сауаттылығының айырмашылығын табу болып табылады.
Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрлігі мен оқушылардың білім жетістігін бағалау бойынша Халықаралық ассоциациясымен (ІЕА) 2012 жылы 31 қазанда PIRLS – 2016 зерттеуіне қатысушы қазақстандық төртінші сынып оқушыларының қатысуы және білім саласындағы ынтымақтастық туралы Келісімге қол қойылған.
Бұл бірегей зерттеу қатысушы елдердің балаларды қарапайым оқу мәдениеті мен дағдыға тәрбиелейтінін анықтауға бағытталған. Әлемдік мәнмәтінде оқу сауаттылығы заманауи қоғамдағы өмірге дайындықтың ең маңызды параметрлері ретінде қарайды.
Заманауи мұғалімнен мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын қалыптастыруға барынша ықпал етуді, оқу әрекетінің әдістері мен тәсілдерін, нысаны қолдану және табуды талап етеді.
Бастауыш мектеп мұғалімі бастауыш мектеп оқушыларына мәтінмен жұмыс істей алуды – ақпараттың қайнар көзін білуі, қызықтырушы сұрақтарға жауап іздеп таба білуі, таңдап алынған материалды сауатты безендіру және оны ұсына білуі қалыптастыруы өте маңызды.
PIRLS зерттеуінің мақсаты әлем түрлі елдерінің төртінші сынып оқушыларының мәтінді түсіну деңгейін салыстыру, сондай – ақ ұлттық білім жүйесіндегі оқу сауаттылығының айырмашылығын табу болып табылады.
Мектеп – лицейде төртінші сынып оқушыларын ерттеуге дайындауға бағытталған шара жоспары жасалды.
Мұғалімдер ұжымының жиналысы, бастауыш мектеп мұғалімдерінің семинары, төртінші сынып оқушыларының ата – аналарымен түсіндіру әңгімелері, өткен жылдардағы PIRLS мәтіні бойынша сынақ тестілеулер жоспарланды, ата – аналар, оқушылар мен мұғалімдерге арналған сауалнама нұсқалары әзірленді, сұрақтарымен мәтін дайындалды.
***
№ 101 мектеп – лицей оқушыларын Халықаралық PIRLS зерттеуіне дайындау
http://kargoo.gov.kz/files/loader/1464600955219.pdf
***
Халықаралық зерттеу PIRLS – 2016 мәнмәтіндегі оқырмандар сауаттылығын дамыту
28 ақпанда « БДҰО « Өрлеу» АҚФ , Қарағанды облысы бойынша ПҚ БАИ ұйымдастырған «Халықаралық зерттеу PIRLS – 2016 мәнмәтінінде оқырмандар сауаттылығын дамыту » атты тәжірибелік семинар өтті.
Негізгі мақсаты – 4 сынып оқушыларының дайындау жұмысынын негізгі бағыттары мен осы жылғы халықаралық зерттеуге қатысатын үйлестіруші – орынбасарлар мен бастауыш мектеп сыныбының мұғалімдерін анықтау.
Директордың инноваця бойынша орынбасары Е.Н.Привалова мектеп – лицейде 2012 жылдан бері БДҰО « Өрлеу» АҚФ мектеп жасына дейінгі және бастауыш оқу кафедра оқытушыларының жетекшілігімен «Мұғалімдердің функционалдық оқу сауаттылығығын дамытуға кәсіби – тұлғалық дайындығы» сынақ – тәжірибе жұмысының нәтижесі туралы және Халықаралық PIRLS зерттеуіне дайындық аясында қандай жұмыстар атқарылғандығы туралы айтты.
Мектеп – лицей мұғалімдері И.Е.Зобнина., Н.А.Щурова., Манас Р.Т., Сәкенова Д.Б., бастауыш мектеп оқушыларының оқу сауаттылығындағы техник сабағы және жылдам оқу жаттығулары мен тапсырмаларын қолдану арқылы, түсініп оқуды жетілдіруге бағытталған тәжірибелерімен бөлісті.
***