№101 мектеп-лицейдің рухани эстетикалық тәрбие жұмысы «Шабыт» мектептік жоба шеңберінде іске асырылады.
Мақсаты:
Адамгершілік эстетикалық ұстанымдарды іске асыруға, рухани бай, көпмәдетиеттік тұлғаны дамытуға жағдай жасау.
Міндеттер:
Оқушылардың құндылықтарын бағыттау.
Ішкі жан дүниесі мен сыртқы әлеммен үйлесімдікте дамыту.
Оқушылардың қайырымдылық дамуына ықпал жасау.
Жинақталға рухани –адамгершілік және эстетикалық ұстанымдар тәжірибесін жетілдіру.
Мектептің пәндері арқылы әсемдік әлемін тануға мүмкіндік жасау.
Жобаны іске асуры жолдары:
1 Мектептің сапқа тізу тұру іс шаралары
2 Сынып сағаттары
3 Мерекелік концерттік бағдарламалар
4 Сыныптан тыс іс шарлар
5 Конкурстар
6 «Отбасылық тәрбие мектебі» жұмысы
7 Акциялар
№101 МЛ 2015-2016 оқу жылының
рухани эстетикалық тәрбие жұмысының
сараптамасы
ҚР білім беретін тәрбие жүйесінің маңызды бағыттарының бірі жас өспірімдердің рухани және эстетикалық тәрбиесі. Президент Н.Ә.Назарбаев мектепте осы бағыттың маңыздылығына ерекше назар аударды. Жұмыстың жан жақты түрлері арқылы осы салада оқушылардың руханилығын тиімді дамытуға болады.
№101 мектеп-лицейдің рухани эстетикалық тәрбие жұмысы «Шабыт» атты мектептік жоба шеңберінде іске асырылады. Осы салада қалыптасқан дәстүрлер мен тиімді жұмыс түрлері баршылық.
2015-2016 оқу жылында мектеп-лицейде нақты нәтижелер туралы айтуға болады. Оқушылар қайырымдылық акцияларға қатысып, өзін-өзі тану сабақтарында, шығармашылық жұмыстарында және сауалнамаларға жауаптарында қоршаған ортаға түсінушілікпен қарайтынын айтты.
Мектептің «Мейрім» атты отбасылық тәрбие жұмыстары жүйелі түрде өтеді. Отбасы баланың тұлғалық қалыптасуының, ойлау жүйесіне және өмірге деген көзқарасын қалыптастыратын әлеуметтік ортасы екенін мектеп-лицейдің ұстаздары жақсы біледі.
Отбасы күні мектеп-лицейде дәстүрлі түрде өтеді.2015 жылы қыркуйекте осы мерекеге арналған бірқатар іс-шаралар өтті: отбасылық қонақ бөлмесінде жалпы адамзаттық мәні бар құндылықтарды отбасында тәрбиелеу мәселесі қозғалды, (1-4 сынып оқушылары) қатысты.
Ата-аналар отбасылық тәрбиесінң сырларын ортаға салды. Ата-аналармен өткен көңілді старттар мен суреттер конкурсы отбасының құндылықтарын дамытуға арналған.
7 сынып оқушылары сыныптас оқушы А. Мауленовке катысып, көңіл күйін білуге асығады. Қайырымдылық пен адамгершілік, қамқорлық біздің балаларымызға қажет құндылықтар. Педагогикалық ұжым және оқушылар басқа адамның қайғысына ортақ болып, ауру балаға жәрдем жасап «Сәбіге өмір сыйла» қайырымдылық концертті ұйымдастырды.
Жас артістер және «Шаттық» ансамбльдің мүшелері «Үміт» облыстық орталықта өнерін көрсетіп, өз миссияларының маңыздылығын жақсы сезінді. Балалар Алғыс хатпен марапатталды. Біздің оқушылар жылда қарттарға көңіл бөліп, «хоспис» орталығына барып ауыруларға қол үшін береді.
Рухани тәрбиенің нәтижесі ретінде балалардың белсенділігін айтуға болады.
Мұғалім Ни М.С. оқушылар және олардың ата- аналарымен көптеген жұмыс атқарады. Сынып жетекшісімен бірге балалар орталықта сенбілік өткізді. Оқушылар қарттарды далаға шығарып, оларға көңіл бөлді. Осындай адамгершілік әрекет балаларға қайырымдылық пен мейірімділікті жүректеріне ұялатады. 9 Д,5Г сынып оқушыларының жетекшілері орталыққа көмектерін көрсетті. Кулинариялық бағыттың жетекшісі Брежнева Н.С. әрдайым адамдарға ықыласпен қарауды үйретеді.
Оқушылары өздері пісірген дәмді тағамдарды ауыру қарттарға әкеліп, тамақтандырды. Осындай әрекет барлықтарына қуаныш пен шаттық әкеледі.
Отансүйгіштік, қайырымдылық, этикалық және эстетикалық құндылықтарды біздің оқушылар тақырыптық мектептің сапқа тізу тұрудың іс-шараларында, сынып сағаттарында, сыныптан тыс іс-шараларда игереді:
-«Тәуелсіздік жылдары» тақырыптық линейка. Сценарийдің мазмұны балалардың отансүйгіштік сезімін, азаматтық құндылықтарын қалыптастырады.
-Филология кафедрасы «Орыс әдебиетінде әйел бейнесі», «Әдебиет еліне саяхат» тақырыпта сыныптан тыс іс-шара өткізді. Жағымды кейіпкерлердің үлгісі тәрбиелік маңызы бар сәттердің бірі.
Кравчук Т.В. Тюменева В.И., Ни М.С.- саналы түрде тақырыпты таңдады. Нәтижесінде ойлы, қызықты шығармалар, эсселер жазылды. Оқушылар облыстық, республикалық және қалалық конкурстарда бәйгелерге ие болды. Мысалы, «Менің ұстазым» өлең жетекшісі Гродникова Н.В.-облыс 1- орын -оқушы Полищук А., «Дорога к истокам» 1 орын –облыс -Полищук А . жетекшісі -Гродникова Н.В. Ардагер атасы туралы шығарма 1 орын, республика, жетекшісі Ни М.С-оқушы -Кортяг А.
КБО кафедрасы мектеп –лицейдің оқушыларын салт-дәсүрлерді, мәдениетті танып оқуға үйретеді. Скорикова М.П. сабағында оқушылар халықтың қол өнерімен, қазақ халқының өю-өрнектерімен, аппликациялармен танысты.
Сабақта балардың эстетикалық тәрбиелік мәні бар мақсаттар қойылды.
Қыркуйекте Елбасы Жалпы Еңбек қоғамы туралы идеялары аясында еңбекті насихаттаудың айлығы өтті:
- әңгімелер, дөңгелек үстелдер (Пономарёва Л.В., Брежнева Н.С.)
- «Еңбек адамы даңқын мадақтаймыз» насихат плакаттардың конкурсы
(Скорикова М.П.)
Қыркуйектің 15 –де №101МЛ түлектеріПодайницена Катерина жәнеЛисневский Виталий Қарағандыкоммерциялықколледждің4 курс студенттері мамандықты таңдау туралы, өздерінің колледждері туралы айтты. Кәсіптік практикасы Қарағанды қаласының ресторандарында өтеді. Студенттер карвингтен шебер-сынып берді. Қарағанды автокөлік колледждің 3 курс студенттері Муратов Алмас және оқытушысы Абильдин К. П. мамандықтарымен таныстырды. Болашақ мамандық туралы мәліметтер берді.
5 сынып оқушылары арасында «Еңбек адамы даңқын мадақтаймыз» насихат плакаттардың конкурсын кәсіптік бағытталған оқытудың мұғалімі Скорикова М.П. өткізді.
«Көркемдік қол өнері» бағытта 9 сынып оқушылары Б.И.Исабаев суретшімен кездесті. Осының бәрі оқушылардың дүниеге деген жағымды көзқарастарын қалыптастырады. Рухани және эстетикалық тәрбие жұмысының әдіскері Н.Гродникова және Н.С.Брежнева эстетикалық бағытта іс-шаралар өткізілді («Дастархан басында отыру мәдениеті» т.б.).
Эстетикалық бағыттың әдістемелік бірлестігі 2015-2016 оқу жылында тақырыптық концерттер, сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар өткізді. Оқушылардың шығармашылық әлеуетін, эстетикалық талғамын ұштастыру, сахналық және жалпы адамзаттық мәдениетін дамыту, өз ұлтының музыкасын және басқа ұлттардың музыкасы арқылы әлемнің сұлулығын таныту т.б.құндылықтарды, тақырыптық әндерді орындау, музыканы тыңдау- осының бәрі баланың рухани байлығына әсер етеді. Оқушылардың халықаралық, республикалық және қалалық конкурстардағы жеңістері – Заит П. және Н.В.Гродникова педагогтардың балалармен жұмысының нәтижесі.
Эстетикалық бағыт балаларға өзін өзі күтуіне де әсер етеді, осы жылы қыздар шәштарын өру заманауи тәсілдерін үйреніп, шебер-сынып өткізді.
Өзін –өзі тану сабақтары рухани бағытталған. Әлемге хат жазу дәстүрге айналды. Оқушылар қоршаған орта туралы, оларды не толғандырады, қуантады, ойларын саналы түрде жазады. Педагогтар оқушылармен мақсатталған жұмыс жүргізеді.
5 сынып оқушысы құстарға арналған астау жасады. Өзін өзі тану сабақтарында табиғатқа, қоршаған ортаға мейірімдлікпен қарауды, жақсылықты жасауға үйретеді.
Өзін –өзі тану пәні бойынша сыныптан тыс сабақтарды ұйымдастыру түрлері туралы семинар өтті, өзін-өзі тану мұғалімдер жұмысының педагогикалық ұжымның мол тәжірибесінің нәтижесі.
Жалпы №101 мектеп-лицейдің педагогикалық ұжымның жұмысы жүйелі, мақсатталған түрде жүргізіледі. Жоғары нәтижелері туралы «Біздің мақсатымыз жастарды жоғары белсенді және азаматтық ұстанымды тәрбиелеуіміз керек, бәрі біздің қолымызда, балалардың қолында, ата-аналарының қолында!» №101 МЛ педагогикалық ұжымның басты ұстанымы!