Тәрбиешілердің МӘБ
Маркова Вера Николаевна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші.
Білімі: жоғары. Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 1982ж.
Педагогикалық өтілі: 18 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Алғашқы бейіндік негізінде кадет сыныптарында әскери-патриоттық тәрбие».
Педагогикалық ұстанымы: «Іздену, шығару, оқыту».
Тәрбие жұмысын, тәрбиеленушілердің отбасы жағдайын және әлеуметті-тұрмыстық жағдайын терең зерделеу негізінде құрастыруда. Балалардың жекеше қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімдеуін дамытуына үлкен назар аударуда. Тәрбиеленушілердің қалыпты дамулары үшін жағдайлар жасауда, олардың қазіргі қоғамдағы өмірге бейімделуге.
Бүкіл тәрбие және тәжірибелік жұмыстарын, медико-психологиялық қызметі кепілдемесі негізінде өткізуде, тәрбиелеуде тұрақты жақсы нәтижелерге жетті. Кадет сыныбындағы тәрбиелеу жұмысының жүйесі өзекті, уақытты есепке алып жаңартылуда.
Романенко Нина Ивановна – бірінші санатты біліктілігі орта деңгейдегі тәрбиеші.
Білімі: Қарағанды индустриалды-педагогикалақ техникум.
Педагогикалық өтілі: 40 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Өмірлік этикасы»
Педагогикалық ұстанымы: «Іздену, шығару, оқыту».
«Өмірлік этикасы» С.А.Назарбаева бағдарламасы негізінде тәрбие бағдарламасын әзірледі, 2 бағыт. Оның мақұлдауын әр түрлі жастағы топтарда сәтті өткізді. Бағдарламаның негізгі мақсаты болып рухани-ізгілік этикалық тәрбие негізінде тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын түзетуі болып келеді. Балаларда қарым-қатынастық этикасын қалыптастыру. Бағдарлама тәрбиеленушілердің жасын және жекеше ерекшіліктерін есепке алады. Қыздардың тәрбие деңгейінің зерделеуі, тәрбие барысына берілген бағдарламаның жақсы әсеретуін көрсетті.
Нурбаева Гульнар Тумурзаевна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: Қазақ әйелдер педагогикалық институты
Педагогикалық өтілі: 32 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Халық педагогиканың – даналық парыздары»
Педагогикалық ұстанымы: «Басқаларды оқытқың келсе, өзің көп оқы»
Нурбаева Гульнар Тумурзаевна тәжірибелі педагог, этномәдениеттік тәрбиенің тиімділік түрлерімен және әдістерімен епті иеленуде, өзінің тәрбиеленушілермен туған жерінің тарихы, дәстүрлері, салттары, қазақ елінің салт-дәстүрі туралы білімдерді қалыптастыру бойынша үлкен жұмыстар жүргізуде. Балаларда патриоттық сезімін, мемлекеттік рәміздерін құрметтеуді, Отанын қорғауға дайын азаматты, өзінің жүріс-тұрысына жауапты, болашақ отбаслық азаматты тәрбиелеуде. Бағдарлама бойынша Балалар және Жастар Сарайымен, «Атамекен» орталығымен бірлесіп жұмыс жасауда. Оның жұмыс нәтижелері БАҚ көрсетілген.
Абишева Ақшабақ Төлепбергеновна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: ҚарМУ
Педагогикалық өтілі: 18 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Кадет сыныптарын оқыту және тәрбиелеу»
Педагогикалық ұстанымы: «Өз білімдерін үнемі толықтыру және жетілдіру, тұратын уақытыңа, тұратын жеріңе сай болу».
Шығармашылық жұмысының нәтижесі болып әскери-патриоттық тәрбиенің жүйесін құрастыруы болды, кадет сыныптарында патриоттық тәрбие бойынша бағдарламаларды әзірлеу және енгізу. Оның ең басты міндеті – патриоттық сезімін қалыптастыру, тәрбиеленушілерге отаншылдық тәрбие беру, соғыс ардагерлерін осы жұмысқа қатыстыру, қоғамдық ұйымдары, оқу мекемелері және әскери бөлімдері арасында қамқорлық байланыстарын кеңейту және нығайту. Интернат тәрбиеленушілердің шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша балалар ұжымымен жұмысты сауатты ұйымдастыруда. Жақсы нәтижелерге жетті. Онық басқаруымен интернат тәрбиеленушілері қалалық, облыс байқаулармен сайыстарда жүлделі орындар алды (экология, мемлекеттік тілін оқу және насихаттау бойынша, әскери-патриоттық тәрбие бойынша байқауларда).
Жакупова Гульсум Бериковна – екінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: Қазақстандық мемлекеттік әйелдер педагогикалық институты
Педагогикалық өтілі: 9 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Қазақстан Патриоты»
Педагогикалық ұстанымы: Адамдармен қарым қатынасы – әр жұмыста ең маңызды болып келеді, әсіресе педагогикалық жұмыста.
Егер балалар маған жанымен және жүрегімен тартылмаса, онда менің барлық білімдеріммен идеяларым сұранысқа тұрмайды. Өзімнің тәрбиеленушілермен қарым қатынастықты ойлап, мен оны түсіністікте және сенімділікте құрастыруға тырмысамын.
Сигута Татьяна Алексеевна – бірінші санатты біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: Карағанды педагогикалық институты
Педагогикалық өтілі: 18 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Гендерлік тәрбие»
Педагогикалық ұстанымы: «Мен қуанамын, болашақ ұрпақтарымыз – біздің балалар және жақын немерелеріміз – бізден гөрі өте ақылды және дарынды болып өсуде. Сондықтан, менің өмірім бекер емес!»
Тәрбие жұмысының әдістемесімен жақсы иеленуде. Жекеше жұмысының әр-түрлі әдістерін пайдалануда , өзара әрекеттестікті отбаслық, тұрмыстық жағдайларын терең зерттеу негізінде құрастыруда. Тәрбие деңгейінің мониторингі қыз балалардың рухани ізгілік тәрбиенің тұрақты жақсы нәтижелерін көрсетуде.
Татьяна Алексеевна СӨС насихаттау және қалыптастыру бойынша қалалық семинарлар қатысушысы болып келеді.
Хамзина Мира Жантуриевна – біліктілігі жоғары деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: ҚарМУ
Педагогикалық өтілі: 16 жыл
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Ұсақ моторикасын дамыту»
Педагогикалық ұстанымы: «Оқушылардың ата-анасы – менің қостауларым: педагогикалық қарым қатынасындағы ата-аналармен тіпті ең білімі жоқтармен әр қашанда тіл табысуға болады.»
Жалпы білім беретін мектеп жағдайында төменгі мектеп жастағы балалар үшін арналған, «Ұсақ моторикасын дамыту» бағдарламасы бойынша жұмыс жасауда.
Бағдарлама өзінде саусақтық гимнастикасын, аппликация, жабыстырма, графикалық жаттығулар, заттармен ойын. Әртүрлі қалыптар пайдалануымен сабақтар өткізуде: дидактикалық, рольдік ойындар, денешынықтыру жаттығулар, ұжымдық шығармашылық.
Сабақтар өткізу кезінде сәттілік жағдайын барынша жетілдіруде, оқушыларға психикалық шиеленісін түсіруге көмектесуде, жақсы тонусты қостауға себеп болады.
Дремова Наталья Николаевна – екінші санатты біліктілігі орта деңгейдегі тәрбиеші
Білімі: Саран педагогикалық училищесі
Өзіндік білім алу тақырыбы: «Жасөспурумдер арасында салауатты өмір сүруді қалыптастыру»