Өткізілген жері: №6 ЖББОМ
Уақыты: 9.10.2014ж.
Өткізген: Абдрасилова А.А. І( ілгері) деңгей мұғалімі
Желілік қауымдастық негізінде 10 қазан 2014 жылы №6ЖББОМ «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына № 6 ЖББОМ коучингөткізілді. Оған мектептің 20 шақты мұғалімдері қатысты. Коучингке мұғалімдерді мектеп директоры мен оқу ісінің меңгерушісі бастап келді.
Коучингтің мақсаты: Дұрыс және тиімді басқару үшін «көшбасшылық» ұғымына анықтама беріп, оның қасиеттері мен машықтарын атау.
Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына постер қорғатылды. Онда мұғалімдердің жауаптары әр түрлі болып шықты. 1топ. Көшбасшылық – бұл белгілі бір мақсатқа қол жеткізу үшін бір адамның басқаларға әсер ететін және сол топты бірауыз бола алатындай етіп бағыттау процесі
2-топ. Оқудағы көшбасшылық. Оқушының эмоционалдық-өнегелілік сауаттылығы;Эмоционалдық-қалыпты оқуы және жан-жақты дамуы; Ең маныздысы-оқыту сапасын арттыру басымдығы;
3-топ.Көшбасшылық-Тәжірибені жетілдіру құралы; Жоғары сапалы білім беру; Оқу үдерісіне;
4-топ. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы:Құндылықтарды анықтау.Кәсіби міндеттерді анықтау.Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру.
Өткізілген жері: №36ЖББОМ
Уақыты: 10 желтоқсан 2014ж.
Өткізген: Абдрасилова А.А. І ілгеріңді деңгей мұғалімі
1-бөлім: Тақырыпты негіздеу
Желілік қауымдастық негізінде 10 желтоқсан 2014 жылы «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына № 36 ЖББОМ коучингөткізілді. Оған мектептің18 мұғалімдері қатысты. Коучингке мұғалімдерімен қоса мектеп директоры мен оқу ісінің меңгерушісі келді.
Коучингтің мақсаты: Дұрыс және тиімді басқару үшін «көшбасшылық» ұғымына анықтама беріп, оның қасиеттері мен машықтарын атау.
Нәтижесі:Өз көшбасшылық қасиеттерін бағалауы.Көшбасшылық қасиетін жетілдіру бойынша стратегияларды пайдалануы.Әр тыңдаушының тапсырманы орындау негізінде ойларын, сезімдерін білдіруі. Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсетуі.
Топтық жұмыс: 1.«Көшбасшы» ұғымына ассосация жасатып, осы ұғымның анықтамасын шығару туралы тапсырма берілді. Әр топтың жауабы жақсы болып шықты
2. ББҮ-нің бірінші бағаның толтырды. Топтар бірін – бірі бағалады.
Үшінші кезеңде «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына постер қорғатылды. Онда мұғалімдердің жауаптары әр түрлі болып шықты. 1топ. Көшбасшылық – бұл белгілі бір мақсатқа қол жеткізу үшін бір адамның басқаларға әсер ететін және сол топты бірауыз бола алатындай етіп бағыттау процесі
2-топ. Оқудағы көшбасшылық. Оқушының эмоционалдық-өнегелілік сауаттылығы;Эмоционалдық-қалыпты оқуы және жан-жақты дамуы; Ең маныздысы-оқыту сапасын арттыру басымдығы;
3-топ.Көшбасшылық-Тәжірибені жетілдіру құралы; Жоғары сапалы білім беру; Оқу үдерісіне;
4-топ. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы:Құндылықтарды анықтау.Кәсіби міндеттерді анықтау.Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру.
Сергіту сәтінде «Төбе-мұрын-еден» ойыны ойнатылды.
Өткізілген жері: №68 ЖББОМ
Уақыты: 5 қазан 2014ж.
Өткізген: Абдрасилова А.А. І ілерінді деңгей мұғалімі
1-бөлім: Тақырыпты негіздеу
Желілік қауымдастық негізінде 5 қараша 2014 жылы «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына № 68 ЖББОМ коучингөткізілді. Оған мектептің18 мұғалімдері қатысты. Коучингке мұғалімдерімен қоса мектеп директоры мен оқу ісінің меңгерушісі келді.
Коучингтің мақсаты: Дұрыс және тиімді басқару үшін «көшбасшылық» ұғымына анықтама беріп, оның қасиеттері мен машықтарын атау.
Негізгі түйінді идеялар:Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, оқушылардың бойында көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру.
2-бөлім: 1- Коучинг сабығымның тақырыбы: "Оқытуды басқару және көшбасшылық " Мұғалімдердің көңіл-күйін жақсарту мақсатында шаттық шеңберін құрып, бірі- біріне жылы лебіздерін айтудан бастаттым. Көңіл- күйлерін көтеріп алғаным жақсы әсер қалдырды.
Нәтижесінде 3 топ құрылды. Олар: Нұрсұлтан, Абылайхан, Шыңғысхан, Әр топ осы тарихи тұлғалар жайында көшбасшылық қасиеттерін айтып шықты. Көшбасшы сөзін ассоциялады. Мұғалімдер бұл ұлы тұлғалардың нғыз көшбасшылық қасиеттерін айтып, коучингтің тақырыбын ашты.
Өткізілген жері: №85ЖББОМ
Уақыты: 5 қаңтар 2015 ж.
Өткізген: Абдрасилова А.А. жоғары санаттты І (ілгеріңді) деңгей мұғалімі
Қатысқан мұғалімдер саны: 16
Желілік қауымдастық негізінде 5 қаңтар 2015 жылы «Оқытуды басқару және көшбасшылық» тақырыбына желілік қауымдастық негізіндекоучинг өткізілді. Оған \ мектептің 16 оқытушысы қатысты.
Бұл мектепке коучинг өткізуге бірінші мен болып келдім. Алғашқысында коучинг сөзі мұғалімдерге таңсық болып көрінді. Олар түрлі сұрақтарға жауап алғысы келді. Атап айтар болсам, топты қалай ұйымдастыру керек, топтық жұмыс барысында көшбасшы оқушыларды қалай анықтауға болады, қанша топ болу керек, әр топта неше оқушыдан болу керек деген сияқты. Осы сұрақтарға жауаптарын алғаннан кейін коучингімнің екінші бөліміне көштім.
Тапсырма.
1. Топ.Оқытуды басқару және көшбасшылы.Постер қорғау.
2.Топ. Джон Максвеллдің "Көшбасшының 21 міндетті қасиеті" атты кітабы негізінде Телебағдарлама . Рөлдік ойындар.
3.Топ. Ойлаудың алты қалпағы. “Қазақстанның білім беру жүйесінде Сындарлы оқытудың пайдасы қандай ”? Пікірталас.