Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№86 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Жаңа
новый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 193
Жаңа сұрақтар: 15

Жоспары

 «Күншуақ» мектеп жанындағы балалар сауықтыру лагерінің жұмыстарының жоспары

1 маусым

(01.06-14.06. 2022г.)

Күні                 

Іс-шаралар

Өтетеін жері

Жауаптылар

        

    01.06.        

 

Лагерьдің салтанатты ашылуы

1.Отрядтардың құрылуы.

2.Мерекелік концерт «Армысың, жаз!»

3.Суреттер көрмесі (асфальтқа сурет салу)

4. «Түрлі-түсті мозаика» үйірмесі

«Кескіндеме»

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

02.06

  1. 1. «Спорттық журналист күні.»

1.Балаларды қабылдау.

2 .Жаттығу

3. Экологиялық қону

4. «Лагерьге қауіпсіз жол» атты лагерь

тәрбиеленушілеріне қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық

5.«Жылдам, жоғары, батыл» үйірмесі

«Шағын – футбол»

  1. 6. Орталық саябаққа бару

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері

03.06

«Отбасы күні»

1. «Менің отбасым» суреттер байқауы

2.Жасақ істері

3. Қызығушылықтар бойынша ойындар

4. «Отбасы, махаббат және адалдық күніне» арналған концерт.

5. «Табиғат және қиял»

түрлі-түсті мозаикаүйірмесі

6. «Сарыарқа» кинотеатрына бару

Каб. №

Мектеп алаңы

 

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

06.06

«Бүкіләлемдік шоколад»  күні

1. «Балалық шақ планетасы», «Денсаулық минуты», «Тәттіні көп жеу-зиян!»

2. «Астана тарихы - менің тарихым»

3.»Астананың өткені- уақыт машинасында» интеллектуалды ойын.

4. «Біздің болашағымыз- балалардың қолында»атты стилисттер, дизайнерлер және сән дизайнерлерінің байқауы.

5. «Жылдам, жоғары, батыл» үйірмесі

«Баскетбол»

6. Жеңіс саябағына бару

Каб. №

Мектеп алаңы

 

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

07.06

«Шығармашылық күні»

1. «Көңілді сынақтар сағаты» (зияткерлік-ойыны)

2. «Көңілді кішкентай жануарлар» шығармашылық шеберханасы

3. Өз қолымен жасалған үздік кәдесыйға жасақтар арасындағы байқау

4. Ашық ауада түрлі ойындар.

5. «Қиял әлемі» үйірмесі

«Ертегі әлемі» (ермексаз кескіндемесі)

6. Жеңіс саябағына бару

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

08.06

«Жер күні»

1. «Дене тұрысы-әдемі жүрістің негізі»денсаулық минуты.

 2. «Жер» туралы викторина.

3. «Табиғат және қиял» көрмесін ұйымдастыру.

4.Музыкалық калейдоскоп.

5. «Жас экологтар» «Табиғат және балалар» үйірмесі

6. Хайуанаттар бағына саяхат

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

09.06

«Мисс и мистер Жаз-2022»

1. «Аяқтан шаршауды қалай жеңілдетуге болады?» денсаулық минуты

2. «Мисс және Мистер ЖАЗ-2022» байқауы.

3.Мультфильмдер көру.

4. Экологиялық қону.

5. «Жылдам, жоғары, батыл» шахмат үйірмесі

6. «Абай» атындағы кітапханаға бару

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері

10.06

Ең, ең!» күні

1 .Сергіту сәті.

2. «Жұлдыздар фабрикасы» байқауы («Мистер және олимпиадалық резерв»лагерінің аруы)

3. Көңілді эстафеталар

4. Дойбы және шахмат бойынша жарыстар

5. «Түрлі-түсті мозаика»,«Квиллинг»

үйірмесі.

6. «Ситимолл» кинотеатрына бару (5Д)

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

13.06

«Ақылдылар» күні

1. «Шымырлану  және оның денсаулыққа пайдасы» атты

денсаулық минуты

2. «Біз және жол қозғалысы ережелері»викторинасы

3. «Қарағанды қаласы бойынша саяхат»экскурсиясы.

4. «Ойлан тап», «Белгіні біл», «Епті жаяу жүргінші станциялары»,

«Мен ауыл, қала жолдарындамын»практикалық ойыны,

доппен жылдам ойындар.

5.«Жылдам, жоғары, батыл», «Үстел теннисі»

үйірмесі

6. «Бегемот» ойын-сауық орталығына бару

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

Дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері

14.06

«Қоштасу күні»

1. «Шашқа қалай күтім жасау керек» денсаулық минуты

2. «Анам, әкем, мен –спортшыларотбасымыз» әлем бойынша

3. «Менің қалам»суреттер байқауы.

4. «Түрлі-түсті мозаика», «Кескіндеме»үйірмесі.

6.Лагерь жұмысын қорытындылау.

«Лагерь чемпиондары»жиыны-марапаттау.

6. «Белсенділік пен креативтілік»үшін марапаттау! (Қорытындылау

Каб. №

Мектеп алаңы

Лагерь бастығы

Тәрбиешілер

 

 

РЕСУРСТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

Кадрлық қамтамасыз ету.

Штаттық кестеге сәйкес бағдарламаны іске асыруға:

  • Лагерь бастығы-лагерьдің жұмыс істеуін қамтамасыз етеді
  • Тәрбиешілер-отрядтардың жұмысын ұйымдастырады
  • Тәлімгерлер-тәрбиешілерге көмек ұйымдастырады.

Кадрларды іріктеу мен орналастыруды мектеп әкімшілігі жүзеге асырады. Лагерь ауысымының жұмысы басталар алдында бағдарламаның барлық қатысушыларына (балалардан басқа) арналған құрылтайсеминары өткізіледі. Әр жасақта бір тәрбиеші және бір кеңесші жұмыс істейді. Оқу процесінің барлық басқа қатысушылары жоспар бойынша жұмыс жүргізеді. Педагогтер балалардың өмірі мен денсаулығына, оқу-тәрбие жоспарының орындалуына, жасақ және жалпы агенттік істерінің жүргізілуіне жауапты болады.

Әдістемелік қамтамасыз ету.

1. Лагерь бағдарламасының, отрядтардың жұмыс жоспарларының болуы.

2. Процестің барлық қатысушыларының лауазымдық нұсқаулықтары.

3. Лагерь ауысымында жұмыс істейтіндердің барлығына арналған семинар өткізу.

4. Жұмыс жоспарына сәйкес әдістемелік әзірлемелерді іріктеу.

5. Нәтижелерді бақылау және қорытындылау жүйесін құру.

Ұйымдастыру-әдістемелік қамтамасыз ету:

1. Фотоаппарат

2. Магнитофон, мультимедиялық проектор

3. Кеңсе тауарлары

4. Спорттық-ойын құрал-жабдықтары

5. Балалар әдебиеті

6. Жүлде қоры: мадақтау қағаздары, сыйлықтар, кәдесыйлар

Әдістемелік қор:

1. Фонотека

2. Ақпараттық-әдістемелік бұрыш, жасақ бұрыштары

3. Балалар сауықтыру лагерінің стенді

4. Лагерь өмірі туралы фоторепортаждары бар стенд

5. Әдістемелік мұрағат

 

НӘТИЖЕЛІЛІКТІ БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ

Тиімділік критерийлері:

  • Балалардың эмоционалды жағдайы;
  • Жеке өсу;
  • Физикалық және психологиялық денсаулық;
  • Құрдастарымен қарым-қатынас жасау тәжірибесін алу;
  • Шығармашылық және танымдық іс-әрекетте өзін-өзі жүзеге асыру;
  • Балалар мен ересектер ұжымдарындағы қолайлы психологиялық ахуал;
  • Балалардың қанағаттануы.

Бұл бағдарламаның тиімділігін бағалау үшін лагерь оқушыларымен үнемі мониторинг, аралық сауалнамалар жүргізіледі. Күн сайын балалар көңіл-күй экранын толтырады, бұл балалармен жеке жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Кері байланыс механизмі әзірленді.

Мониторинг картасы-балалардың эмоционалды жағдайын күнделікті бағалауға мүмкіндік беретін кері байланыс нысаны. Бұл күннің нәтижесі. Күннің соңында отрядтар мониторинг карталарын толтырады, сол жерде күн үшін оң және теріс, алғыс, ұсыныстар жазады. Күн мен аптаның соңында мұғалімдер кері байланыс нәтижелері бойынша өз жұмыстарының сапасы мен мазмұнын талдайды.

Сонымен қатар, талдау үшін аян парағы жұмыс істейді. Ол балалардан өткізілген іс-шаралар, лагерьдегі өмір туралы пікір алу үшін қызмет етеді. Ашу парағы лагерь алаңында үнемі ілулі тұрады, әркім сол жерде жазба жасай алады.

Жеке өсуді бақылау үшін ауысымға қатысушылардың жеке өсу рейтингі қолданылады. Жеке өсу рейтингі-бұл жеке іс-әрекеттің әртүрлі аспектілерін және оның ұжымдық істерге қосқан үлесін салыстырмалы бағалау.

Рейтинг күн сайын жасақ үйірмесінде анықталады, онда әрбір қатысушыға күн қорытындысы бойынша рейтингтің 2-3 символынан артық берілмейді.

Түс схемасы:

қызыл-«Көшбасшы-ұйымдастырушы»,

көк –«Шабыт-көшбасшы,

жасыл – «Белсенді қатысушы,

сары – «Орындаушы»

5-6 таңбаны жинаған қатысушыларға басым түске сәйкес келетін атақ беріледі. Ауысым қорытындысы бойынша олар мақтау қағаздары және сыйлықтармен марапатталады.