Емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңестер
- Емтихан туралы жағымсыз ой қалыптастырмаңыз. Өз-өзіңізге сенімді болыңыз.
- мтихан сіздің жеке қасиеттеріңізді емес, білімдеріңізді тексереді.
- Алдын ала: «Тапсыра алмасам не болады?»-деп уайымдамаңыз.
- Емтиханнан өмірлік мәселе жасамаңыз.
- Емтихан үстінде ішкі дауысыңызға ерік беріп: Мен тапсыра алмаймын . Мына сұрақты білмеймін-деген ойларға батудан аулақ болыңыз.
Емтиханды сәтті тапсыру үшін бірнеше кеңестерді тыңдаңыз !
- Жинақтал! Ойыңды жинақтап, тапсырмаларға үңіл. Уақыт шектеулі екенін ұмытпа.
- Асықпай тездет! Уақыттың шектелуі сенің жауаптарыңнын сапасына әсер етпеу керек.Жауап белгілер алдында сұрақты екі рет оқып ұғынып ал.
- Жеңілінен баста! Алдымен жеңіл тапсырмаларды орында. Осылай сен тез ойыңды жинақтап, жұмысқа кірісе аласың.
- Қиын немесе түсініксіз тапсырмаларды тастап кет. Егер қиналатын тапсырмаларға тіреліп, жеңілдерін белгілеуге үлгермей қалсаң өкінішті болады.
- Тапсырманы соңына дейін оқыңыз! Асығыста оңай сұрақтардан қате жіберуің мүмкін.
- Кезекті тапсырманы ойла! Жаңа тапсырмаға кірісер алдында басқаларын ұмыт. Әр жаңа тапсырма сенің ұпай жинауыңа мүмкіндік.
- Тапсырманы орындау барысында, бірден дұрысжауап іздемей, дұрыс емес жауаптарын шығарып таста. Сонда бір екі жауаптан дұрысын табу жеңілірек болады.
- Уақыт алып қал! Уақытыңнын 2/3 бөлігін жеңіл тапсырмаларды орындап, барынша жоғары нәтижеге жетесің, Қалған уақытты күрделі тапсырмаларға қалдыр.
- Тексер! Жауаптарыңды тексеруге уақыт бөл.
- Тап! Егер жауабын білмей отырсаң, ішкі түйсігіңе (интуиция)сен. Осы дұрыс болар деген жауабын таңда.
- Мұңайма! Барлық тапсырманы дұрыс орындап үлгеру қиын. Жақсы бағаның өзі жеткілікті болуы мүмкін.
Емтиханға дайындықкезеңдері
(білімалушыларға педагог-психологтың кеңестері)
1. Емтиханға дайындық тәртібі туралы ойланып, жұмыс орнын дайындаған жөн.
2. Күнделікті іс-әрекетті жоспарлау қажет! Дайындықтың әр күніне жоспар құрғанда, сіз бүгін қай пәнді оқитыныңызды нақты анықтаған дұрыс.
3. Жұмыс пен демалыстың ауысқанына көз жеткізіңіз. Мысалы, сабақтың 40 минуты, 10 минут - тынығу. Релаксация кезінде қашықтықты, мысалы, терезеден, әсіресе табиғаттан қарау керек.
4. Ұсынылған емтихан сұрақтары бойынша материалды қайталаған пайдалы.
5. Емтиханға дайындықтың әр күнінің соңында сіз материалды қалай меңгергеніңізді тексеріп отыруыңыз маңызды.
6. Емтиханға дайындалу барысында сұрақтарға, диаграммаларға және салыстырмалы кестелерге жауап беру жоспарларын қолдана отырып материалды құрылымдау пайдалы, және мұны қағаз бетінде бекіту өте маңызды.
7. Ешқашан барлық материалды жаттауға тырыспаңыз. Материалды түсіну өте маңызды, сондықтан негізгі ойлар мен тұжырымдамаларға назар аударыңыз.
8.Ауызша емтихандар алдында сіз айна алдында тұрып, бет-әлпетке, ым-ишараға назар аударып, дауыстап жауап бергеніңіз жөн болар еді. Және де емтихан сұрақтарына жауаптарды біреуге (ата-ана, достарың менсыныптастарға) айтуөтепайдалы.
Емтихан қарсаңындағы іс-әрекет
1. Емтиханға бір күн қалғанда материалды қайталау үшін қалдырыңыз, ал ауызша емтиханға дейін - біреуге немесе өзіңізге сұрақтарға жауаптар іздеуге уақыт бөліңіз.
2. Билеттерді ретпен қайталамаңыз. Рөлдік ойын түрінде материалды қайталаңыз.
3. Осы рөлдік ойын барысында жауап беруге дайындалыңыз: сұраққа жауап беру жоспарын жазыңыз, сұраққа жауап жазудың басқа түрлерін қолданыңыз (тезистік жоспарлар, тезистер, кестелер, диаграммалар).
4. Таза ауада серуендеп, ұйқыға ертерекжатып, емтиханға тынығыпбарыңыз.