Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Нәзік "бөбекжайы

Рабочий учебный план на 2023-2024 год

 

 

Түсінік хат

 

«Нәзік» бөбекжайы КМҚК жұмыс оқу жоспарын әзірлеуде төмендегі нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа алады:

  1. «Қазақстан Республикасының Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 2007 жылғы  27 шілдедегі  №319–III (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 27.08.2020ж. №361-VI;  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_
  2. «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Заңы 1997 жылғы  11 шілдедегі №151 Қазақстан Республикасының Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген2021жылы 30 сәуір № 34-VII);https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z970000151_
  3. «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» 2002 жылғы 8 тамыздағы   №345-II Қазақстан Республикасының Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген07.07.2020 ж. 361 VІ); https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
  4. «Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы»  Қазақстан  Республикасының Заңы 2007 жылғы  21 шілдедегі  №306; https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306_
  5. «Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы №137 қаулысы.

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2100000137

  1. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Үкіметінің  2019жылғы 27 желтоқсандағы   №988 қаулысы);

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1900000988/links

  1. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 2019жылғы  27 желтоқсандағы № 293-VI ҚРЗ.  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1900000293
  2. «Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, 2002 жылғы 11 шілдедегі №343; (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 26.06.2021ж.  №56-VII); https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000343_
  3.  «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты Қазақстан Республикасы  Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы  №604 (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 05.05.2020 ж. № 182; https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
  4.  Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы  №557 бұйрығымен  бекітілген, (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 10.10.2018 ж. №556 Қазақстан Республикасы. Білім және ғылым министрінің м.а. 12.05.2020 ж. №195 бұйрығымен өзгерулер мен толықтырулар енгізілген, 1-қосымша қазақ тілінде тәрбиелеу мен оқыту, 2-қосымша орыс тілінде тәрбиелеу мен оқыту;

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020625

  1. Қазақстан Республикасы Білім және  ғылым министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы  №479 бұйрығына 3- қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің 2016 жылғы 22 маусым №391 3  қосмша бұйрығымен мүмкіндіктері шектеулі балаларды  мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары;

https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275

  1. «Мектепке дейінгі  тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы  №499 бұйрығымен бекітілген (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген06.03.2020ж. №90); https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
  2. Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығы (1-қосымша), (18.05.2020 ж. №207 бұйрығымен өзгерулер мен толықтырулар енгізілген); https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018172
  3. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидалары туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы  27 шілдедегі №355;

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015584

  1. «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің  17.05.2019 ж.  №217 бұйрығы;https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018696
  2. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен жарақтауға стандарттарды және оларға қойылатын талаптарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2019 жылғы 23 қаңтардағы №49 және Қазақстан Республикасы Білім беру және  ғылым министрінің 2019 жылғы 23 қаңтардағы №32 бірлескен бұйрығы; https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018239
  3. «Өзін-өзі тану» адамгершілік – рухани  білім беру  бағдарламасын бекіту туралы. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2018 жылғы 29 қыркүйектегі  №522 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017623
  4. Педагогтерге біліктілік санаттарын беру (растау) қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №192

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020618

  1. Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 19 маусымдағы №254 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020883
  2. Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар  санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау Министрінің  2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығы.https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015893
  3. Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының тізбесін бекіту туралы, Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы №514 бұйрығымен бекітілген, 2021 жылғы 25 мамырдағы №232 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілді;

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1100007355

  1. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және  мектепалды даярлық топтарында 2021-2022 оқу жылында тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хат. «Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының Ғылыми кеңесінің шешіміміен ұсынылды  (26.07.2021ж. №6 хаттама). http://rc-dd.kz/sites/rc-dd.kz/uploads/docs/metodicheskie_razrabotki/2021/IMP_060821_kaz.pdf
  2. «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдастырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 13.08.2020 ж. №345 бұйрығы;

koronovirusty-infekcijany-taraluyna-bajlanysty.pdf

  1. «Нәзік» бөбекжайы» КМҚК-ның педагогикалық кеңесінің     2021 жылғы 28 мамырдағы №5 хаттамасы,  2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарының жобасын талқылау».

 

Барлық жас ерекшелігі бар топтарда оқу жүктемесі санитарлық - гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша  бөбекжай қазіргі  үнемі өзгеріп  отырған заманға бейімделуге қабылетті баланың жеке тұлға ретінде қалыптасып, дамуына жағдай жасайды. Білім  беру саласының мазмұнын оқып-үйренуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың жас ерекшелік сатысының нақты базистік жоспарының саны мен көлеміне сәйкес келеді. Апталық жүктеме берілген нормадан  аспайды. Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілетін максималды көлемі мен ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы бала денсаулығының және психикасының мүддесін қорғау негізінде енгізіледі.

Стандартта мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар айқындалған.

         «Рухани жаңғыру» бағдарламасының міндеттерін іске асыру мақсатында мектеп жасына дейінгі балаларда ұлттық салт-дәстүрлер мен жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік бағдарларды қалыптастыру, «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласының жобаларын ескере отырып, ата-аналардың жауапкершілігін арттыру және тәрбие процесіне белсенді тарту бойынша жұмыс жалғастырылады.

          Баланы жақсылық жасауға баулитын, рухани-адамгершілік қасиеттерге тәрбиелейтін негізгі орта-отбасы болып табылады. Педагогтердің міндеті – ата-аналарға отбасында, ең алдымен, ата-бабалар қалыптастырған адамгершілік және рухани әдет-ғұрыптар мен құндылықтардың сақталуы және берілуі керек екенін, ата-аналар балаларды тәрбиелеуге жауапты және бала үшін отбасы  бұл тәрбие негізі, адамдарға, табиғатқа деген карым-қатынас қаланатын әлем екенін түсінуге көмектесу. Балалардың құрдастарына мейірімді қарым-қатынасын дамытуға, адамдарға деген құрмет сезімін, игі істер жасауға ұмтылысын тәрбиелеуге ерекше көңіл бөлу қажет . Мектеп жасына дейінгі балаларда 4К моделі бойынша негізгі құзыреттерді қалыптастыру «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық» және «Әлеумет» білім беру салаларында жүзеге асырылатын болады.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұны:

  • перспективалық жоспар (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған (Астана қ. 2018ж.),өтпелі тақырыптарды қолдану бойынша әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2017 ж.),  негізінде құрастырылған;
  • апталық циклограмма (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық

жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2018ж.);

Білім беру процесінің тиімділігі, сондай - ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін диагностика негізінде Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізіледі;

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп оларды жан-жақты дамытуға бағытталған «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларын кіріктіру арқылы қамтамасыз етіледі.

Білім беру салаларының бірлескен мазмұны төмендегі мәселелерді қамтамасыз етеді:

  • біртұтас жүйе шеңберінде білім беру салаларының мазмұнын жүзеге асыру;
  • баланың жеке тұлға болып қалыптасуы мен оның әлеуметке үйлесімді енуі.

Оқу жоспарына вариативтік бөлім енгізіледі. (Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар«Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2016ж.), бұл білім берудің вариативтілігін қамтамасыз етеді, тәрбиеленушілердің жеке қасиеттерін, қызығушылығы мен икемділігін ескере отырып,  білім беру салаларының қызметін кеңейтуге және мектепке дейінгі ұйымның  басым бағыттарын көрсетеді. 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының вариативті компоненті «Денсаулық», «Қатынас», «Шығармашылық», «Таным», «Әлеумет» мемлекеттік білім беру салалары бойынша жас кезеңін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

 

Қазақ тілінде тәрбиелеу мен оқыту топтары үшін вариативті компонентті іске асыру аясында келесі бағдарламалар қолданылады:

Әртүрлі жастағы топ (3 жастан бастап 5 жасқа дейін):

  • Ортаңғы топ балаларына арналған «Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»  бағдарламасы  (бағдарлама Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен қолдануға ұсынылған) – 1,0
  • Ересек топ балаларына арналған «Өз туған өлкенді танып, сүйе біл» бағдарламасы (бағдарлама №27 «Балдәурен» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 30.01.2017 ж., № 06 хаттама) – 1,0
  • Ересек топ балаларына арналған «Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»  бағдарламасы  (бағдарлама Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен қолдануға ұсынылған) – 1,0

Ересек  топ (4 жастан бастап):

  • Мектепке дейінгі ересек топ балаларына арналған «Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»  бағдарламасы  (бағдарлама Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен қолдануға ұсынылған) – 1,0
  • Ересек топ балаларына арналған «Өз туған өлкенді танып,сүйе біл» бағдарламасы (бағдарлама №27 «Балдәурен» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 30.01.2017 ж., № 06 хаттама) – 1,0

Мектепалды даярлық топ (5 жастан бастап):

  • Мектепалды даярлық тобының балаларына арналған «Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»  бағдарламасы  (бағдарлама Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен қолдануға ұсынылған) – 1,0
  • Мектепалды даярлық тобының балаларына арналған «Қауіпсіз балалық шақ» бағдарламасы  (бағдарлама «Нәзік» бөбекжайы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды облысы  білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің «Нәзік» бөбекжайы» КМҚК  әдістемелік кеңесінде қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 14.06.2021 ж., № 04 хаттама) – 1,0
  • Мектепалды даярлық  тобының балаларына арналған рухани

адамгершілік тәрбиені қалыптастыру бойынша  «Туған өлке» бағдарламасы (бағдарлама «Нәзік» бөбекжайы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды облысы  білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің «Нәзік» бөбекжайы» КМҚК  әдістемелік кеңесінде қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 14.06.2021 ж., № 04 хаттама) – 1,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсан

№557 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің м.а.

2018 жылғы 10 қазан

№556 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 12 мамырдағы

№195 бұйрығына 1-қосымша

 

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін  № 4 «Айгөлек»

әртүрлі жастағы  топ  (3 жастан бастап 5 жасқа дейін)

тәрбие мен оқыту жұмыс оқу жоспары

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

3 жасқа

 5 жасқа дейін

«Денсаулық»

 

3

3

 

Дене шынықтыру

3

3

«Қатынас»

 

2

2,5

 

Сөйлеуді дамыту

1

1

 

Көркем әдебиет

0,5

1

 

Орыс тілі

0,5

0,5

«Таным»

 

2,5

2,5

 

Математика негіздері

1

1

 

Құрастыру

0,5

0,5

 

Жаратылыстану

1

1

«Шығармашылық»

                            

3

3,5

 

Сурет салу

1

1

 

Мүсіндеу

0,25

0,5

 

Жапсыру

0,25

0,5

 

Музыка

1,5

1,5

«Әлеумет»

                                

0,5

0,5

 

Қоршаған ортамен танысу

0,5

0,5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

15-20 мин.

20-25 мин.

Апталық оқу жүктемесінің көлемі

11

12

Вариативтік компонент

«Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»-1

«Өз туған өлкенді танып, сүйе біл»-1

«Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»-1

1

 

2

Барлығы

 

12

14

 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсан

№557 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің м.а.

2018 жылғы 10 қазан

№556 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 12 мамырдағы

№195 бұйрығына 1-қосымша

 

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін  № 6 «Қуаныш» ересек  тобы

(4 жастан бастап) тәрбие мен оқыту жұмыс оқу жоспары

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

«Денсаулық»

 

3

 

Дене шынықтыру

3

«Қатынас»

 

2,5

 

Сөйлеуді дамыту

1

 

Көркем әдебиет

1

 

Орыс тілі

0,5

«Таным»

 

2,5

 

Математика негіздері

1

 

Құрастыру

0,5

 

Жаратылыстану

1

«Шығармашылық»

 

3,5

 

Сурет салу

1

 

Мүсіндеу

0,5

 

Жапсыру

0,5

 

Музыка

1,5

«Әлеумет»

 

0,5

 

Қоршаған ортамен танысу

0,5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

20-25 мин.

Апталық оқу жүктемесінің көлемі

12

Вариативтік компонент

«Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»-1

«Өз туған өлкенді танып,сүйе біл»-1

 

2

Барлығы

 

14

 

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2012 жылғы 20 желтоқсан

№557 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің м.а.

2018 жылғы 10 қазан

№556 бұйрығына 1-қосымша

 

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 12 мамырдағы

№195 бұйрығына 1-қосымша

 

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін  № 3 «Айналайын»  мектепалды даярлық тобы (5 жастан бастап)  тәрбие мен оқыту жұмыс оқу жоспары

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

«Денсаулық»

 

3

 

Дене шынықтыру

2,5

 

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

0,5

«Қатынас»

 

5

 

Сөйлеуді дамыту

1

 

Көркем әдебиет

1

 

Сауат ашу негіздері

2

 

Орыс тілі

1

«Таным»

 

2,5

 

Математика негіздері

1

 

Құрастыру

0,5

 

Жаратылыстану

1

«Шығармашылық»

 

5

 

Сурет салу

1

 

Мүсіндеу

1

 

Жапсыру

1

 

Музыка

2

«Әлеумет»

 

1,5

 

Өзін-өзі тану

1

 

Қоршаған ортамен танысу

0,5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

25-30 мин.

Апталық оқу жүктемесінің көлемі

17

Вариативтік компонент

«Мектеп жасына дейінгі балаларды жол жүру ережелерімен таныстыру»-1

«Қауіпсіз балалық шақ»-1

«Туған өлке»-1

 

3

Барлығы

 

20

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснительная записка

 

КГКП «Ясли-сад «Нәзік» при разработке рабочего учебного плана   

руководствовался следующими нормативно – правовыми документами:

  1. ЗакономРеспублики Казахстан от 27июля 2007 года № 319–III «Об образовании» (с изменениями и дополнениями по состоянию на 07.08.2020г№361-VI).

 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319_

  1. ЗакономРеспублики Казахстан от 11июля 1997 года № 151«О языках в Республике Казахстан»(с изменениями и дополнениями по состоянию на 26.12.2019г.№289-VІ).https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z970000151_
  2. ЗакономРеспублики Казахстан от 08августа 2002 года № 345-II «О правах ребенка в Республике Казахстан»(с изменениями и дополнениями по состоянию на 07.07.2020г.№ 361- VІ). https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z020000345_
  3. Законом Республики Казахстан «О безопасности игрушек» от 21июля 2007 года №306.

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000306_

  1. Модель развития дошкольного воспитания и обучения(Постановление Правительства РК от 15 марта 2021 года № 137)
    https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2100000137
  2. Государственной программой развития образования и науки Республики Казахстан на 2020-2025 года (постановление Правительства Республики Казахстан от 27декабря 2019 года №988 ) https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1900000988/links
  3. Закон Республики Казахстан «О статусе педагога»от 27декабря 2019 года №293-VI 3РК

https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1900000293

  1. Закон Республики Казахстан «О социальной и медико-педагогическойкоррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями»  от 11 июля 2002 года №343(с изменениями и дополнениями по состоянию на26.06.2021г. № 56-VII);https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000343_
  2. Об утверждении государственных общеобязательных стандартов образования всех уровней образования, утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 31октября 2018 года №604 (с изменениями и дополнениями по состоянию на 05.05.2020 года №182);

 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669

  1. «Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан», утверждённые приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 20декабря2012 года № 557 (изменение и дополнение к приказу, Министра образования и науки Республики Казахстан от 10.10.2018 года  № 556), приложение №1для детей с казахским языком воспитания и обучения, приложение №2 для детей с русским языком воспитания и обучения; изменения и дполнения к приказу Министра образования и науки Республики Казахстан от 12.05.2020 года №195).

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020625

  1. «Типовым учебным планом дошкольного воспитания и обучения детей  с ограниченными возможностями» приложения №3 к приказу Министра образования и науки Республики Казахстан от 19.11.2014 года №479с изменениями и дополнениями от 22.06.2016 года №391;

https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275

  1. «Типовой учебной программой дошкольного воспитания и обучения», утвержденнная приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года №499 (с изменениями и дополнениями от 06марта 2020года №90). https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1600014235
  2. «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов», утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 30октября 2018 года № 595 (Приложение №1) (с изменениями и дополнениями от 18.05.2020года №207).

https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018172

  1. «Типовые правила организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования»,  утвержденнные приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 июля 2017 года №355

https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1700015584

  1. «Об утверждении перечня учебников, учебно-методических комплексов, пособий и другой дополнительной литературы, в том числе на электронных носителях», утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 17мая 2019 года № 217.https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1900018696
  2. Об утверждении Стандартов и требований к оснащению организаций дошкольного и среднего образования системами видеонаблюдения. Совместный приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 января 2019 года №49 и Министраобразования и науки Республики Казахстан  от 23 января 2019 года №32

https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1900018239/info

17. Об утверждении программы нравственно – духовного образования «Самопознание»Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 сентября 2018г. №522https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017623

18. Правила присвоения (подтверждения) квалификационных категорий педагогам, утвержденнные приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 11 мая 2020 года №192 https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020618

19. Правила оказания государственных услуг в сфере дошкольного

образования,  от 19 июня 2020 года №254 https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020883

20. Об утверждении Санитарных правил «Санитарно-эпидемиологические              требования к дошкольным организациям и домам ребенка»,утвержденные приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 09.07.2021 года № ҚР ДСМ-59. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июля 2021года №23469  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1700015893

21. Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 декабря 2011 года №514 https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1100007355

22. Инструктивно-методическое письмо по организации воспитательнообразовательного процесса в дошкольных организациях Республики Казахстан в 2021-2022 учебныйгод Научно-методического совета Республиканского центра «Дошкольное детство» (протокол №6 от 26 июля 2021 г.).http://rc-dd.kz/sites/rc-dd.kz/uploads/docs/metodicheskie_razrabotki/2021/IMP_060821_kaz.pdf

23. «Методическими рекомендациями по организации воспитательно – образовательного процесса в дошкольных организациях, в группах/классах предшкольной пордготовки в период ограничетельных мер, связанных с недопущением распространения короновирусной инфекции», утвержлденными приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 13августа 2020 года №345.

koronovirusty-infekcijany-taraluyna-bajlanysty.pdf

24. Протокол №5 педагогического совета КГКП «Ясли-сада «Нәзік»от 28.05.2021 года «О рассмотрении проекта учебного плана на 2021-2022 учебный год».

        

Учебная нагрузка всех возрастных уровней дошкольного образования соответствует санитарно-гигиеническим нормам и правилам. По объему учебной нагрузки ясли-сад создает условия для формирования и развития личности ребенка, способного успешно адаптироваться в современном постоянно меняющемся мире. Количество и объем недельной учебной деятельности, отведенной на изучение содержания образовательных областей,соответствует количеству и объему,определенным базисным планом соответствующей возрастной ступени обучения. Недельная нагрузка не превышает предельно допустимую норму. Максимальный допустимый объем недельной учебной нагрузки воспитанников, продолжительностьорганизованной учебной деятельности вводится с целью защиты здоровья и психики ребенка.

Стандартомопределены требования к уровню подготовки детей дошкольного возраста, содержанию дошкольного воспитания и обучения и максимальному объему учебной нагрузки.

В целях реализации задач Программы «Рухани жаңғыру» продолжится работа по формированию духовно-нравственных ориентаций у детей дошкольного возраста, основанных на национальных традициях и общечеловеческих ценностях, по повышению ответственности и активного включения родителей в воспитательный процесс с учетом проектов статьи «Семь граней Великой степи». Основным фактором воспитания духовно-нравственных качеств, где ребенок учится творить добро, является семья. Задача педагогов – помочь родителям осознать, что в семье, в первую очередь, должны сохраняться и передаваться нравственные и духовные обычаи и ценности, созданные предками, что именно родители ответственны за воспитание детей, и что семья для ребенка -это мир, в котором закладываются основы воспитания, отношения к людям, к природе. Особое внимание будет уделено на развитие у детей чуткого, доброжелательного отношения к сверстникам; воспитанию чувства уважения к людям, желание совершать добрые поступки. Формирование у детей дошкольного возраста ключевых компетенций по модели 4К будет осуществлено в образовательных областях «Здоровье», «Коммуникация», «Познание», «Творчество» и «Социум».

Реализация обновленного содержания дошкольного воспитания и обучения осуществляется через:

  • перспективное планирование(Методические рекомендации по составлению перспективного плана и циклограммы в дошкольных организациях, РЦДД МОН РК, Астана 2018г.), составленное на основе сквозных тем(Методические рекомендации по использованию сквозных тем для реализации содержания типовой программы ДВО, РЦДД МОН РК, Астана 2017г.);
  •  циклограммуна неделю(Методические рекомендации по составлению перспективного плана и циклограммы в дошкольных организациях, РЦДД МОН РК, Астана 2018г.);

   Для получения информации об эффективности образовательного процесса, а также динамике развития ребенка на основе диагностики проводится мониторинг освоения содержания типовой программы;

Реализация содержания Типовой программы осуществляется на основе интеграции образовательных областей «Здоровье», «Коммуникация», «Познание», «Творчество», «Социум»,ориентированных на разностороннее развитие детей с учетом их возрастных и индивидуальных особенностей.

Интеграция содержания образовательных областей обеспечивает:

  • реализацию содержания образовательных областей в рамках целостного процесса;
  • формирование личностных качеств ребенка и его гармоничное вхождение в социум.

В учебный план вводится вариативный компонент(Методические рекомендации по организации вариативной части типового учебного плана ДО, РЦДД МОН РК, Астана, 2016г.), которыйобеспечивает вариативность образования, отражает приоритетные направления деятельности дошкольной организации и расширение области образовательных услуг для воспитанников, учитывая их личностные особенности, интересы и склонности.

Вариативныйкомпонент Типового учебного плана дошкольного воспитания и обучения обеспечивают организацию педагогического процесса с учетом возрастной периодизации по образовательным областям ГОС ДВО:«Здоровье», «Коммуникация», «Творчество», «Познание», «Социум».

В рамках реализации вариативного компонента для групп с русским языком воспитания и обучения используются программы:

Средняя группа (от 3 лет):

Программа «Волшебный мир театра» для детей среднего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП детский сад №27 «Балдәурен», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 06 от 30.01.2017 г.) – 0,5

Разновозрастная группа (от 3 до 5 лет):

Программа «Волшебный мир театра» для детей среднего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП детский сад №27 «Балдәурен», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 06 от 30.01.2017 г.) – 0,5

  • Программа «Знакомство дошкольников с правилами дорожного движения»   для детей  старшего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП ясли-сад «Балақай», приказ Министера образования и науки Республики Казахстан от 17 мая 2019 г. № 217 ) – 1,0

Старшая   группа (от 4 лет):

  • Программа «Знакомство дошкольников с правилами дорожного движения»   для детей  старшего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП ясли-сад «Балақай», приказ Министера образования и науки Республики Казахстан от 17 мая 2019 г. № 217 ) – 1,0
  • Программа «Развитие логического мышления у детей старшего дошкольного возраста»для детей старшего дошкольного возраста (программа разработана КГКП «Ясли-сад «Нәзік», рассмотрена и утверждено к использованию методическим советом КГКП «Ясли-сад «Нәзік» отдел образования города Караганды управление образование Карагандинской области протокол № 4 от 14.06.2021г.) – 0,5.

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 20 декабря 2012 года № 557

 

Приложение 2

к приказу И.О.Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 10 октября 2018 года № 556

 

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 12 мая 2020 года № 195

 

Рабочий учебный план средней группы № 2 «Таңшолпан»

(от 3 лет) с русским  языком обучения и воспитания

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

«Здоровье»

 

3

 

 

Физическая культура

3

 

«Коммуникация»

                                  

2,5

 

 

Развитие речи

1

 

 

Художественная литература

0,5

 

 

Казахский язык

1

 

«Познание»

 

2,5

 

 

Основы математики

1

 

 

Конструирование

0,5

 

 

Естествознание

1

 

«Творчество»

 

3

 

 

Рисование

1

 

 

Лепка

0,25

 

 

Аппликация

0,25

 

 

Музыка

1,5

 

«Социум»

 

0,5

 

 

Ознакомление с окружающим миром

0,5

 

Продолжительность учебной деятельности:

15-20мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

11,5

 

Вариативный компонент

«Волшебный мир театра»-0,5

0,5

 

Итого

 

12

 

         

 

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 20 декабря 2012 года № 557

 

Приложение 2

к приказу И.О.Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 10 октября 2018 года № 556

 

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 12 мая 2020 года № 195

 

Рабочий учебный план разновозрастной  группы № 1 «Ақбота»

(от 3 до 5 лет) с русским  языком обучения и воспитания

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

от 3 лет

до 5 лет

 

«Здоровье»

 

3

3

 

 

Физическая культура

3

3

 

«Коммуникация»

                                  

2,5

3

 

 

Развитие речи

1

1

 

 

Художественная литература

0,5

1

 

 

Казахский язык

1

1

 

«Познание»

 

2,5

2,5

 

 

Основы математики

1

1

 

 

Конструирование

0,5

0,5

 

 

Естествознание

1

1

 

«Творчество»

 

3

3,5

 

 

Рисование

1

1

 

 

Лепка

0,25

0,5

 

 

Аппликация

0,25

0,5

 

 

Музыка

1,5

1,5

 

«Социум»

 

0,5

0,5

 

 

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,5

 

Продолжительность учебной деятельности:

15-20мин.

20-25 мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

11,5

12,5

 

Вариативный компонент

«Волшебный мир театра»-0,5

«Знакомство дошкольников с правилами дорожного движения»-1

«Волшебный мир театра»-0,5

0,5

1,5

 

Итого

 

12

14

 

           

 

 

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 20 декабря 2012 года № 557

 

Приложение 2

к приказу И.О.Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 10 октября 2018 года № 556

 

Приложение 2

к приказу Министра образования

и науки Республики Казахстан

от 12 мая 2020 года № 195

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рабочий учебный план  старшей группы

№ 5  «Ақниет» (от 4 лет) с русским  языком обучения и воспитания

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

«Здоровье»

 

3

 

 

Физическая культура

3

 

«Коммуникация»

                                  

3

 

 

Развитие речи

1

 

 

Художественная литература

1

 

 

Казахский язык

1

 

«Познание»

 

2,5

 

 

Основы математики

1

 

 

Конструирование

0,5

 

 

Естествознание

1

 

«Творчество»

 

3,5

 

 

Рисование

1

 

 

Лепка

0,5

 

 

Аппликация

0,5

 

 

Музыка

1,5

 

«Социум»

 

0,5

 

 

Ознакомление с окружающим миром

0,5

 

Продолжительность учебной деятельности:

20-25мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

12,5

 

Вариативный компонент

 «Знакомство дошкольников с правилами дорожного движения»-1

«Развитие логического мышления у детей старшего дошкольного возраста»-0,5

 

1,5

 

Итого

 

14