- мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқулардың алдын алу;
- мектеп жасына дейінгі балаларды үйде тәрбиелеп отырған ата-аналарға (заңды өкілдерге) ақпараттық қолдау көрсету.
3.Консультациялық пункттің қызметін ұйымдастыру
3.1. Консультациялық пункт қызметі шеңберінде
жүзеге асырылады:
- диагностикалық көмек
- психологиялық-педагогикалық зерттеу
баланың жеке ерекшеліктері мен бейімділігін, оның әлеуетті мүмкіндіктерін анықтау, сондай-ақ дамуындағы, әлеуметтік бейімделуіндегі бұзушылықтардың себептері мен механизмдерін анықтау, баланы одан әрі дамыту және тәрбиелеу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- консультациялық көмек
- психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық кеңес беру, ақпараттандыру
ата-аналар баланың дамуының физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, тәрбиелік әсердің негізгі бағыттары, дағдарыстық жағдайларды жеңу туралы;
- әдістемелік көмек-ата-аналарды (заңды өкілдерді) ағарту, ата-аналарды туындайтын отбасылық проблемалардың алдын алуға, ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға, отбасында оң қарым-қатынастарды қалыптастыруға бағытталған педагогикалық әдістер мен тәсілдер туралы хабардар ету; ата-аналарды Отбасы жағдайында тәрбие процесін ұйымдастыруға оқытуға бағытталған баланың дамуының жеке ерекшеліктері негізінде түзету және дамыту технологияларымен танысу.
3.2. Консультациялық пункт қызметінің негізгі нысандары ата-аналардың (заңды өкілдердің) сұрауы бойынша қажетті жеке және топтық консультациялар беру, жазбаша өтініш бойынша сырттай консультациялар ұйымдастыру, дәрісханалар ұйымдастыру болып табылады,
ата-аналарға арналған теориялық және практикалық семинарлар (заңды өкілдер), мектепке дейінгі білім беру мекемесінің сайтында орналастыру арқылы кеңес беру және әдістемелік ұсыныстар беру, балабақша мамандарының мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалық тексеруі.
3.3. Консультациялық пункт ата-аналарға (заңды өкілдерге) мынадай мәселелер бойынша консультациялық және әдістемелік көмек көрсетеді:
- мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру;
- балалардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктері;
- ұйымдастырушылық ойын қызметі;
- балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру;
- балаларды шынықтыру және сауықтыру үшін жағдай жасау;
- білім беру бағдарламасын таңдау.
3.4. Консультациялық пункт сұрақтар бойынша ата-аналарға (заңды өкілдерге) диагностикалық көмек көрсетеді:
- балаларды мектепке дейінгі ұйымның жағдайына бейімдеу;
- мектепте оқуға дайындық;
- баланың жеке дамуы мен қабілеттерінің ерекшеліктері.
- мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқулардың алдын алу.
3.5. Әдістемелік, диагностикалық және консультациялық көмек көрсету мамандардың: тәрбиешінің, аға тәрбиешінің қызметін интеграциялау негізінде құрылады,
басшы, медицина қызметкері, психолог, логопед және басқа мамандар.
Консультациялық пунктте жұмысқа тартылған мамандардың саны мектепке дейінгі ұйымның түрімен, оның кадрлық құрамымен айқындалады.
3.6.Консультациялық пункттің қызметін тіркеу үшін мынадай құжаттаманы жүргізу қажет:
- ата-аналарды алдын-ала жазу журналы;
- өткізілген іс-шаралар кестесі және сабаққа қатысу журналы;
- консультативтік пункттің жұмыс жоспары;
- консультациялық пункттің жұмыс кестесі,
- бір жылдағы жұмысты талдау.
3.7. Консультациялық пункттің жұмыс кестесін мектепке дейінгі ұйымның басшысы бекітеді.
4. Консультациялық пунктті басқару және басқару
4.1.Консультациялық пунктке тікелей басшылықты мектепке дейінгі ұйымның басшысы жүзеге асырады.
4.2. Мектепке дейінгі ұйымның басшысы консультациялық пункттің әрбір қызметкерінің лауазымдық (функционалдық) міндеттерін айқындайды.
5. Консультациялық пункттің білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері
5.1. Консультациялық пунктте жүзеге асырылатын білім беру процесінің қатысушылары мектепке дейінгі ұйымның балалары, ата-аналары (заңды өкілдері), педагог қызметкерлері болып табылады.
5.2. Консультациялық пунктке баратын әрбір баланың құқықтары, әлеуметтік кепілдіктері БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясына, қолданыстағы заңнамаға, мектепке дейінгі ұйым (оның базасында консультациялық пункттің қызметі ұйымдастырылған) мен баланың ата-аналары (заңды өкілдері) арасында жасалған шартқа сәйкес айқындалады.
5.3. Консультациялық пункттің әрбір қызметкерінің құқықтары, әлеуметтік кепілдіктері мен міндеттері Қазақстан Республикасының заңнамасына, консультациялық пункт ашылған мектепке дейінгі ұйымның Жарғысына, жұмыс беруші мен қызметкер арасындағы еңбек шартына, лауазымдық нұсқаулыққа сәйкес айқындалады.