"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"Ғ. Мұстафин атындағы ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

бері
ближе
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 69
Жаңа сұрақтар: 10
«Сабақты зерттеу» – педагогтің кәсіби дамуының құралы ретінде» семинары.
Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығының, Қарағанды қаласының білім бөлімінің «Ғабиден Мұстафин атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ базасында 2024 жылдың 28 ақпанында «Сабақты зерттеу» - педагогтің кәсіби дамуының құралы ретінде» тақырыбында облыстық семинар өтті. Семинар «Сабақты зерттеу» әдісін демонстрациялау және педагогтардың кәсіби дамуына ықпал ету, оқыту тәжірибесін жақсарту және оқушылардың білім сапасын арттыру мақсатында өткізілді. 
Постерлік презентацияларды қорғау барысында семинарға қатысушылар 2023/2024 оқу жылының 1 жартыжылдығында LS өткізу бойынша мектептің он тоғыз педагогының нәтижелерімен танысты. Көрмеде директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А. Б. Даутбекова тарапынан сабақты зерттеу бойынша педагогтардың жетістіктері мен әдістемелік өнімдері ұсынылды.      
Суртубаева Д.А., ғылымды дамыту бөлімінің басшысы, Шубакова К.И., Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығының ғылымды дамыту бөлімінің әдіскері облыстың білім беру ұйымдарында «Сабақты зерттеу» тәсілін іске асыру барысы туралы таныстырып, осы бағыттағы жұмысты күшейту қажеттігіне тоқталды. Өйткені сабақты зерттеу оқыту сапасын жақсартуға, мұғалімдердің бірлескен нәтижелі жұмысы арқылы білім алушылардың білімін арттыруға бағытталған.
Семинар аясында мектеп директоры Л.В.Горбунова, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары Л.И.Фролова, З.Ж.Сексембаева, С.Т.Макаева, директордың бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары Г.М.Кенжетаева тарапынан қатысушыларға мұғалімдердің екі жарым жылдағы жұмыс тәжірибесінде Lesson Study тәсілін қолданудың тиімділігіне талдау жасалды, бұл тәсіл мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамыту динамикасы мен оқушылардың ынтасын арттыруда оң нәтиже көрсететіндігіне тоқталды.
Ғ.Мұстафин атындағы жалпы білім беретін мектеп мұғалімдері Захожая Т.Н., Рашева Г.Т., Болысбекова А.Е., Булканова Б.Е., Алтай Қ.С., Клас А.С., Тенилбаева Р.А., Егизбаева С.Б., Асанова А.А. сабақтар өткізді. 
Күннің екінші жартысында мектеп педагогтері Л.А.Клишина, С.Е.Абенова, О.В.Васильева, Н.А.Андреева, О.Н.Юдина, З.А.Махтбекова, О.В.Болдырева, Р.Е. Дю, Г.Д.Хайруллина, А.М.Шарипова сынды педагогтар тарапынан 6 шеберлік сабағы өткізілді. 
Семинар соңында директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары К.Б.Ищанова мен РЖ.Ералиева осы ауқымды іс-шараның ұйымдастырылуы мен семинарды өткізу бойынша рефлексия қорытындыларын көрсететін бейнетаспаны ұсынды.
 
Учебно-методическим центром развития образования Карагандинской области, отделом образования г. Караганды на базе общеобразовательной школы имени Габидена Мустафина г. Караганды 28 февраля 2024 года проведен областной семинар на тему: «Подход «Исследование урока» как инструмент профессионального развития педагогов». Семинар проведен с целью демонстрации использования подхода «Исследование урока» и влияние на развитие профессиональных навыков педагогов, улучшение практики преподавания и обучения и повышение качества знаний обучающихся. 
В ходе защиты постерных презентаций участники семинара смогли ознакомиться с результатами девятнадцати педагогов школы по проведению LS за 1 полугодие 2023/2024 учебного года.  На выставке была представлена методическая продукция и достижения педагогов по исследованию урока, которая была презентована заместителем директора по учебной работе Даутбековой А.Б.       
Суртубаева Д.А.,  руководитель отдела развития науки, Шубакова К.И., методист  отдела  развития науки учебно-методического центра  развития образования Карагандинской области познакомили  о ходе реализации подхода «Исследование урока» в организациях образования области, остановились на необходимости усиления работы в данном направлении, так, как исследование урока, нацелено на улучшение качества обучения и повышения знаний обучающихся посредством совместной продуктивной работы учителей  для мотивации обучения и  прогресса учащихся.
В рамках семинара Горбуновой Л.В., директором школы, Фроловой Л.И., Сексембаевой З.Ж., Макаевой С.Т., заместителями директора по учебной работе, Кенжетаевой Г.М., заместителем директора по профильному обучению, участникам  был  представлен  анализ  эффективности применения подхода Lesson Study в практике работы       учителей  за два с половиной года, который  показывает положительную динамику развития профессиональных навыков педагогов и повышение мотивации  учащихся. 
Учителями школы им. Г. Мустафина Захожей Т.Н., Рашевой Г.Т., Болысбековой А.Е., Булкановой Б.Е., Алтай Қ.С., Клас А.С., Тенилбаевой Р.А., Егизбаевой С.Б. Асановой А.А. были проведены уроки.  Во второй половине дня были проведены 6 мастер-классов, педагогами школы Клишиной Л.А., Абеновой С.Е., Васильевой  О.В., Андреевой Н.А., Юдиной О.Н., Махтбековой З.А., Болдыревой О.В., Дю Р.Е.,  Хайруллиной Г.Д., Шариповой А.М. В конце семинара Ищановой К.Б., Ералиевой Р.Ж., заместителями директора по воспитательной работе,  был  представлен   видеоролик, в котором были продемострированы события данного мероприятия и итоги рефлексии по проведению семинара.
Авторство: