Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп-лицейі

Қазақ тілін үйренеміз

Қымбат
дорогой
Қолданушы

Семинарлар 2015-2016

***

«Бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту» атты әдістемелік семинар

2015 жылы қарашаның 25-де Қарағанды қаласының мектеп-лицейінде «Бастауыш сынып оқушылардың жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту» атты әдістемелік семинар өтті. Семинарға инновациялық әрекеттің директорлар орынбасарлары, Қарағанды облысының «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚФ Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының мектеп жасына дейіңгі және батауыш білім беру кафедраның оқытушылары қатысты.

Семинардың бірінші бөлімі (модераторлар Кушнир М.П., Досова Л.А.)

Қазақстандық оқушылардың (TIMSS,PISA)халықаралық зерттеулердің нәтижесіне талдау жасап жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамыту жолдарын айқындау логикасына құрастырылды.

1 сессияның соңында қатысушылар функционалдық сауаттылықтың даму мәселелерін талдап, қабілетті балаларды оқытумен қатар, қалған балалардың бәріне білімге деген қызығушылығын арттыру туралы айтты. Бұл– тәжірибе, эксперименттер сияқты белсенді әдістер арқылы ғана мүмкін.

Екінші бөлімінде 4 сынып оқушылардың жаратылыстану ғылыми сауаттылығын қалыптастыру деңгейлердің нәтижелері ұсынылды.

Инновациялардың директор орынбасары Привалова Е.Н.: «барлық тексерілетін оқу-танымдық әрекеттің дағдылары үш қомақты топқа бөлінді:

-         Фактілі және білімдер (факттерді білу және үрдісті білу);

-         Тұжырымды түсіну (түсініктерді пайдалану);

-         Байланыстарды анықтау, талдау, бағалау, мәселені шешу.

Нәтижелердің талдауы арқылы ұсынылған тапсырмалар:

-№5 тапсырмаға дұрыс жауап берген, жоғары пайызбен орындады-Білім деңгейі; №7 тапсырыма –Қолдану деңгейі. Ең төмен пайызбен орындалған №10 тапсырма-Бағалау деңгейі.№9 тапсырма –Синтез деңгейі, №4 тапсырма –Сараптау.

 

Оқушылар берілген тапсырмаларда себепті байланыстарды көрсетіп, салыстырып қорытынды жасау керек.

№10 тапсырма жаратылыстану ғылыми тұжырымдамалар пән білімін қажет етіп,дәлелденген қорытынды жасап, сонымен қатар осы тапсырма еркін құрастырылатын жауап беру керек еді, оқушылардың қабылдауына қиындық туғызды.

Тест тапсырмаларды орындау суреттер мен диаграммаларды салыстырып, кестелерді толтыруды және қысқа жазба жауап беруді қажет етеді.

        «Дүниетану» пәні бойынша бейнесабақ ұсынылды

-         №101 мектеп-лицейдің бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамытуды қамтамасыз ету мақсатында.

Семинарға қатысушылар Абитаева Н.Е. (2 сынып), Бахтина О.Б. (2 сынып), Савельева Л.В. (4 сынып), Омарова Г. (2 сынып), ДиябековаН.К.  және Серикбаева Г. (3 сынып) мұғалімдердің сабақтарының үзіндісіне қатысты.

Бейнесабақтарды талдап (модераторлар  Ибрагимова Г.К., Шадетова А.К.),

семинарға қатысушылар эксперимент үрдісі балалардың зерттеушілік қабілеттерін және білім жасаушы ретінде тұлғалық қалыптасуды байқады.

 

Қатысушылардың пікірінше, осындай әдістемелік семинарлар шығармашылық жұмысқа жетелейді: «осы салада жұмыс істеуге ынта мен мақсат болса,балалардың жаратылыстану ғылыми сауаттылығын дамытуға болады».

 

***

Әріптестер кездесуі

Жаңадан тағайындалғанҒӘ мен ОТ бойынша директорорынбасарларының әдістемелік кездесуі 8.10.2015 №101 мектеп-лицейінің қабырғасында өтті.

Директордың инновациялық ісі жөніндегі орынбасары Е.Н. Привалова және оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары М.Н.Козловская № 81, 5 ОМ, № 57 лицейден келген әріптестерімен зерттеу, жоба және эксперименттік жұмыстардың  ұйымдастырылуы жайында тәжірибе бөлісті. Мектеп-лицейде жүзеге асырылып жатқан жобалар бойынша бейнежазба  , әр жобаның құжаттамасы: тәжірибе-эксперименттік жұмыстар, эксперименттік алаңның құрылуы жөніндегі бұйрықтар, жұмыс жоспарлары, оқу бағдарламалары, психологиялық сүйемелдеудің нәтижелері және т.б. көрсетілді. Қонақтарды эксперименттің кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыздандырылуы, ОЭЖ басқару мен бақылау, кәсіби бағдарда білім берудің ұйымдастырылуы мен өтуі, технологиялық шеберханалардағы оқудың ұйымдастырылуы, эксперимент бойынша құжаттардың жүргізілуы деген тақырыптар толғандырды.

Кездесу сұхбат түрінде өтіп, ұйымдатырушылар үшін де, қонақтар үшін  де пайдалы болды.