Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп-лицейі

Қазақ тілін үйренеміз

Алдымен, әуелі
сначала, сперва.
Қолданушы

Жаңа тәсілдер

 

 

 

***

 Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды Исбекова Б.А.

 

 

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Исбекова Б.А.

 

 

География пәнінен 6 – сыныпқа арналған тізбектелген 4 сабақтың орта мерзімді жоспары. Пән мұғалімі Искакова Л.М.

 

Атмосфералық қысымның, жауын-шашынның, қар жамылғысының өзгеруі. Искакова Л.М.

 

Тақырып: Жергілікті жердің планын, топографиялық карталарды оқу. Искакова Л.М.

 

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коуч сессия ЖОСПАРЫ. Искакова Л.М.

 

Бағдарламаның 7 модулін  тізбектелген сабақтар топтамасына қалай және неге енгізілетінін түсіндіру. Искакова Л.М.

 

***

«Культура Древней Индии». Жалакова Л.К.

***

Қысқыойындар. Жалакова Л.К.

***

«Сабақты зерттеу»

2016 жылдың 3 қарашасында №101 МЛ-де орыс және қазақ мектептерінің 1 сынып мұғалімдеріне арналған тренинг өткізілді. Сабаққа барлығы 20 мұғалім қатысты.

Мұғалімдерге білім берудегі дәстүрлі тәсілдер заманауи білім беру стандарттарының талаптарына қаншалықты сай екендігін талқылауға мүмкіндік берілді. Топтарда талқылаудан кейін барлық мұғалімдер дәстүрлі тәсілдер көп оң, бірақ жаңа тәсілдерді қолдана отырып, білім беру мазмұнын жаңартусыз білім берудің жаңа стандарттарын іске асыру мүмкін емес деп шешті. Бұл үшін сабақта түрлі стратегиялар мен тәсілдерді қолдануға болады. Осындай тиімді тәсілдердің бірі «Сабақты зерттеу» тәсілі болып табылады.

«Сабақты зерттеу» тәсілі мен дәстүрлі тәсілді салыстыра отырып, мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілін қолдана отырып, оқу үрдісінде кез келген мәселені зерттей алады деген қорытынды жасады.

Тренингте мұғалімдер зерттеудің негізгі идеясын дұрыс қоюды, 3 деңгейдегі оқушыларға бақылауды жүргізуді, сұхбат жүргізу мен сабақты талқылауды үйренді. Тренинг жоғары деңгейде өтті.

Жүргізілген рефлексия нәтижелерін талдай отырып, мынаны атап өтуге болады:

- мұғалімдер оларға қызықты болғанын айтты;

- «Сабақты зерттеу» тәсілі мен дәстүрлі сабақ арасында ұқсастықты табу» тапсырмасы ұнады;

- түрлі тәсілдердің қаншалықты көп екендігі қызықты болды;

- сабақта мұғалім емес, оқушы болып табылатыны қызықты болды;

- топтық жұмыс ұнады.

Осыдан мұғалімдер Lessonstudy тәсілі туралы біледі, сабақты зерттеуді қалай жүргізу керектігін түсінеді, зерттеудің негізгі идеясын қоя біледі және оны тәжірибеде қолдануға дайын деген қорытынды жасауға болады.

    

 

Оңтүстік-Шығыстың Магниттік мектептердің көшбасшыларының кенесі

2015 жылы қарашаның 9 –да №101 мектеп-лицей негізінде Оңтүстік-Шығыстың Магниттік мектептердің көшбасышларының және №101 жетекші мектеп-лицейдің  деңгейлі мұғалімдердің кенесі өтті.

Кенес алдын ала жоспарланған, мақсаты -магниттік мектептердің мұғалімдеріне білім беру мазмұнын жаңарту жүйесін қалыптастыру және осы салада мектептердің әрекеттерін үйлестіру.

Жетекші № 101 мектеп-лицейдің үйлестірушісі  Ревякин Анатолий Николаевич №101 МЛ 2014-2015 оқу жылының есебін, 2015-2016 оқу жылының жұмыс жоспарын ұсынды, магтиттік мектептерде жұмыс істейтін деңгейлі мұғалімдерге жалпы сипаттама берді.

Сөйлеген сөзінде мектептердегі деңгейлі мұғалімдер құрамының әртектілігі туралы айтты.

2-ші деңгейлі, 1-деңгейлі мұғалімдердің болмауы, қазақ мектебінде деңгейлі курстарды қазақ тілінде тәмамдаған мұғалімдердің болмауы. Бұл мәселелер шешім табуды қажет етеді.

Мұғалімдер жасалған жұмыстар туралы ақпарат берді, мәселелерін айтты. Әріптестердің белсенді қарым-қатынастары  маңызды мәселелерді белгілеуге  мүмкіндік берді. Шешім қабылданды:

-     №39,№57 гимназиялар қазақ мектебіне №101 МЛ іс-шараларды жоспарлау;

-     әрбір мектеп маңызды іс-шараларына басқа мектептердің мұғалімдерін шақыруға тиіс;

-     өткізілген іс-шаралар туралы барлық ақпаратты басқа мектептерге тарату үшін үйлестірушіге беруге керек;

-     мектепке 1-ші деңгейлі мұғалімдерді сырттан (мектепте болмағанда) коучинг және шебер-сынып өткізуге шақыру;

-     мектептерге шебер-сынытарды жиі өткізуді ұсыну,эвалюация кезеңіне белсенді ауысуды талап ету;

-     Оңтүстік-Шығыс мектептердің желілік қоғамдастығының жұмысына белсенді қатысу;

-     жұмыс нәтижелерін БАҚ, сайттарға, оқу-әдістемелік жинақтарға жариялау.

Кенестің соңында мұғалімдер тілектері мен ұсыныстарын  білдірді.

Кенес жоғары деңгейде ұйымдастырылды. Аталған іс-шара мұғалімдерді жақындатып,казіргі мәселелерді көріп -естуге және шешім жолдарын белгілеуге  мүмкіндік берді.