Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп-лицейі

Қазақ тілін үйренеміз

Қария, қарт, данышпан
старец
Қолданушы

Біздің мектеп

№101 мектеп – лицейінің жалпы сипаттамасы

Толық атауы: Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№101 мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мекен-жайы: 100024, Қарағанды облысы, Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы,  Гүлдер - 1 ықшам ауданы, ½ үй

Телефон, факс: 8 (7212) 333-120

Электрондық пошта: Sch101@kargoo.kz

Білім беру мекемесінің құрылтайшысы:  Қарағанды қаласы әкімшілігі

Уәкілетті орган: «Қарағанды қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

Меншік түрі: мемлекеттік мекеме

Мемлекеттік лицензиясы:  № 0065787  АБ

Білім беру жарғысы тіркелген орын: Қарағанды қаласының әділет басқармасы, 13.02.2012 жыл

Тіркеу куәлігі: № 1878-1930-01-КГУ

Жалпы ауданы: 8582,8 кв.м.

Білім алатынындар  саны: 1925 адам

Құрылымы:

•    І саты – бастауыш мектеп ( 1145 ) адам; •    ІІ саты – негізгі мектеп ( 711 адам); •    ІІІ саты  – орта мектеп ( 69 адам).

     № 101 Мектеп –лицейіне «Гүлдер -1», «Гүлдер -2» ықшамауданында тұратын 6–жастан  бастап 17 жасқа дейінгі барлық балалар оқуға қабылданады. Оқытылатын тілдер: қазақша (1-ші сыныптан 8 сыныпқа дейін), орысша (1-ші сыныптан 11 сыныпқа дейін).

  Құрылу кезеңдері:

№ 101 мектеп – лицей 1992 жылдың 19 қазанынан бастап жаратылыстану  және мәдени-коммерциялық бағытындағы № 101 «Аян»  эксперименталды нақты мектеп атымен  ашылды.  1998 жылы «Нақты мектеп-лицей» мәртебесі берілді 2000 жылы – «Нақты лицей» мәртебесіне ие болды. 2005 жылдан бастап «№ 101мектеп-лицейі»  атымен аталуда.

Мектеп-лицейінде оқу жоспары төмендегі құжаттар  негізінде жүзеге асырылады: - 2012 жыл 23 тамызда ҚР Үкіметінің қаулысымын бекітілген №1080 ҚР білім берудің бастауыш, негізгі орта, жалпы орта мемлекеттік жалпығаміндетті стандарты, - 2013 жылы 3 сәуірде ҚР білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген орта мектепке арналған оқу бағдарламасы және типтік оқу жоспары (Бұйрық №500, 08.11.2012 жылдан)

  Оқу жоспары келесі құжаттардың ұсыныстарымен құрылған: -     «Білім туралы» ҚР Заңы; -    «2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері» туралы әдістемелік –нұсқау хаты; -    ҚР Білім және ғылым Министрлігінің «Адамның үйлесімді дамуы» институты орта мектеп  үшін   «өзін – өзі тану»  оқу бағдарламасын әзірлеген (03.04.2013жылы ҚР Білім және ғылым Министрлігінің №115 бұйрығымен бекітілген,  Алматы, «Бөбек» ҰҒПББСО) ҚР  мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты 12 жылдық  білім беруде қаралатын жоба негізінде құрылған  оқу жоспарымен  9-10 тәжірибелік сыныптары  12 жылдық мектеп бағдарламасымен оқытылуда. Оқу жоспары оқушылардың  білім берудегі базалық және жоғары деңгейлік білім негізінің (лицейлік) дағдысын  меңгеру, функционалды сауаттылықты дамыту және құзыреттілікті игеруге бағытталған. Бейіндік дайындықты (10-11 сынып) ұйымдастыруға және 8-11 сынып оқушыларына білімнің жоғары сатысында кәсіпке бейімдеуге жағдай жасайды. № 101 мектеп-лицейінде бейіндік оқыту 10-11 сыныптарда жаратылыстану -математикалық 3 кәсіптік бағытта оқыту жүзеге асырылады:

-    Физика – математикалық (10 сыныпта «Графиктағы физика», «Теңдеу жүйесі және рационал теңдеулер», «Механика бойынша есептерді шығару әдістері», в 11 классе Графиктағы физика», «Математика бойынша ҰБТ-ға дайындық тәжірибесі», «Теңсіздікті шешу» бойынша таңдау курстары);

-    Экономикалық (10 сыныпта таңдау курстары «Экономика негіздері және қаржы сауаттылығы», «Заманауи нарықтық экономика аспектері», «Экономикадағы математикалық әдістер» 11 сыныпта «Экономика негіздері және қаржы сауаттылығы», «Елтаңу», «Математика бойынша ҰБТ-ға дайындық тәжірибесі»);

-    Химия-биологиялық (10 сыныпта таңдау курстары «Химия бойынша есептерді шешу », «Генетика негізіндегі жалпы биология », ««Теңдеу жүйесі және рационал теңдеулер», 11 сыныпта «Жалпы химия негіздері», «Тірі ағза эволюциясы»  «Математика бойынша ҰБТ-ға дайындық тәжірибесі») Оқу жоспары келесі мүмкіндіктерді туғызады:

1.    Оқушылардың ғылыми негіздерді меңгеруі; 2.    Рухани – адамгершілік, эстетикалық және құқықтық тәрбие; 3.    Оқушылардың білім сұранысын қанағаттандыру; 4.    Оқушылардың дене тәрбиесі және денсаулығын сақтау; 5.    ҚР қарулы күштер қызметін және әскери істің  негізін білу жайлы оқушыларға түсінік қалыптастыру; 6.    компьютерлік сауаттылықты меңгеруі; 7.    ағылшын тілін ерте оқыту; 8.    3-4 сынып оқушыларының зерттеу дағдысын меңгеруі 9.    Әлемдік кәсіби бейнені қалыптастыру  және технологиялық мәдениетті меңгеруі.

Мемлекеттік аттестация қорытындысы

2012 жылы  желтоқсанның 19-24 жұлдызы аралығында мектеп-лицейінде мемлекеттік бақылау аттестация түрінде жүргізілді. Аттестациялық  комиссия  ҚР МЖОС 2.3.4.01.-2010 ж. талап бойынша мектеп-лицейдің білім беру қызмет  әрекетінің сәйкестігін анықтады.    Мектеп-лицейінің  2013-2014 оқу жылына арналған жұмыс мақсаттары: 12-жылдық білім беру жағдайына көшуге білім және тәрбие сапасын арттыру.

Бағыттары: 1.    12-жылдық білім беруге көшу үшін қолайлы жағдай туғызу 2.    Оқу-тәрбие үрдісінде әлемдік және отандық педагогикалық тәжірибені енгізу. 3.    Оқушыларға рухани-адамгерщілік және патриоттық тәрбие беруде жаңа тәсілдерді  қолдану.

МІНДЕТТЕРІ: 1-ші бағыт бойынша: 1. функционалдық сауаттылықты жетілдіру және білімді күнделікті тұрмыстық жағдайларда қолдана білу; 2. несиелі технология бойынша экспериментальды 11 сыныптар үшін оқу-әдістемелік кешендерді (силлабустар және контенттер) құрастыру; 3. зерттеушілік және жобалық қызметтің төменгі дағдыларын «Зерттеу негіздері», «Основы исследования» (1-4 сыныптар) пәндері бойынша дағдыландыру; 4. е-learning электронды оқыту жүйесін енгізуді жалғастыру;   5.ерте бейімдеу негізінде үздіксіз көп дәрежелі кәсіби білім беру моделін енгізуді бастау.

Екінші бағыт бойынша: 1.    НИМ жанында білім көтеру курсынан өткен мұғалімдер үшін  мектептің педагогикалық ұжымына оқыту семинарларын ұйымдастыру; 2.    сын тұрғысынан  бағалау ережесін оқу және оқу үрдісіндегі элементтерді қолдану; 3.    Оқу тәрбие үрдісінде құзыреттілік тәсілдемесін дамытуды жалғастыру; 4.    2-сыныпта ерте ағылшын тілін оқыту экспериментін жалғастыру;

Үшінші бағыт бойынша: 1.    «Рухани-адамгершілік педагогика мектебі» жобасын меңгеру; 2.    оқушылардың ұлттық өзіндік тәрбиесіне арналған «Өзін-өзі тану», «Өлкетану»,  «Сарыарқа кеңістігі»  пәндерінің қорларын қолдану.