Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы

Learning the Kazakh language

Ас, тағам, тамақ, дәм
еда, пища.
Question answer
Всего ответов: 128
Новых вопросов: 51

Мектеп жарғысы

 

                                                                               

«Қарағанды қаласының білім бөлімі»

 мемлекеттік мекемесінің

«№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы»

 коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

ЖАРҒЫСЫ

Қарағанды, 2020 жыл

1-тарау.Жалпы ережелер

1.1.   Заңды тұлға мәртебесі бар Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды  қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (әрі қарай –Мекеме) білім беру қызметін жүзеге асырады.

1.2.   Мекеменің түрі: коммуналдық.

1.3.Мекеме Қарағанды қалалық халық депутаттары Кеңесінің атқару комитетінің 03.09.1986 ж. №2/1 шешімімен құрылды.

1.4.   Мекеменің құрылтайшысы: Қарағанды қаласының әкімдігі.

1.5.   Мекеменің уәкілетті органы: «Қарағанды қаласының  білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

1.6.   Заңды тұлғаның атауы: «Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

1.7.   Мемлекеттік мекеменің мекен-жайы: Қазахстан Республикасы, 100024, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Қазыбек би атын. ауданы, Степной 1 ықшам ауданы, 7б ғимараты.

 

2. -тарау Мекеменің заңдық мәртебесі

 

2.1.   Үлгісі: бастауыш, негізгі орта білім, жалпы орта және  қосымша білім беруді ұйымдастыру.

2.2.   Түp: орта білім беретін мектеп.

2.3.   Мекеме заңды тұлға құқығын мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін иеленеді.

2.4.   Мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасынық Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі мен мөртаңбасы болады.

2.5.   Мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.

2.6.   Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген тәртіпте мемлекеттік мекеме қаржы іс-әрекетте дербес.

2.7.   Мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.

2.8.   Мекеме өзiнiң мiндеттемелерi бойынша өзiнің кепілдігіндегі ақшамен жауап бередi. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе әјкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапты болады.

3-тарау. Мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары

3.1.   Мекеме қызметінің мәні:  бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім және  қосымша білім беру   саласында білім беру қызметі.

3.2.   Мекеменің міндеттері:

3.2.1   жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын неғұрлым қабілетті және дайындалған оқушыларға сапалы меңгеру үшін оңтайлы жағдай жасау;

3.2.2. қосымша оқуға бағытталған пәндер бойынша оқушыларды дайындау.

3.2.3. қоғамда өмірге бейімделген, қосымша және кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және игеруге дайын, жоғары мәдениет деңгейі бар зияткерлік тұлғаны қалыптастыру;

3.3. Мекеме қызметінің міндеттері:

3.3.1.  жалпы білім беру процесінде оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту үдерісіне жаңа заманауи инновациялық технологияларды енгізу үшін жағдай жасау;

3.3.2.  әрбір оқушының өмірі мен денсаулығын, оның рухани тепе-теңдігі мен әл-ауқатын қорғау үшін жағдай жасау;

3.3.3.  ата-аналарға дені сау тұлғаны тәрбиелеуде көмек көрсету;

3.3.4. білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарты негізінде оқу жоспары мен оқу бағдарламаларына сәйкес оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру;

3.3.5. оқушылардың дер кезінде психикалық, зияткерлік дамуы бойынша мемлекеттік тапсырысты орындау;

3.3.6.оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес тереңдетілген, бейінді, сараланған оқытуды қамтамасыз ету;

3.3.7. қосымша білім беру үдерісіне тартылған әр түрлі бейіндегі мамандар мен ата-аналарды үйлестіру және өзара іс-қимыл жасау;

3.4.Мекеме өз мақсаттарына қол жеткізу үшін келесі қызмет түрлерін жүзеге асырады:

3.4.1.оқу-тәрбие процесінде тілдерді білу мен дамытуды қамтамасыз ету;

3.4.2.азаматтардың, қоғам мен мемлекеттің білім алу қажеттіліктерін жан-жақты қанағаттандыру мақсатында барлық деңгейдегі қосымша білім беру бағдарламалары негізінде жүзеге асырылатын қосымша білім беру есебінен тәрбиелеу және оқыту процесін байыту;

3.4.3.  оқытуда жаңа технологияларды енгізу;

3.3.4.  төмендегі арқылы білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау үшін психологиялық қызметті пайдалану, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау, білім беру процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету:

1) білім беру процесінің барлық қатысушыларының жеке және интеллектуалды дамуына ықпал ету, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, әлемге оң көзқарас және қазіргі қоғамда әлеуметтендіру үшін жағдай жасау;

2) білім алушылардың бейәлеуметтік және аутодеструктивті мінез-құлық көріністерінің алдын алу, анықтау және әлеуметтік-психологиялық түзету;

3) әлеуметтік-психологиялық диагностика негізінде білім алушыларға жеке көзқарасты ұйымдастыру үдерісінде педагогтарға көмек көрсету;

4) білім беру процесінің барлық субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

3.5.   Іске асырылатын білім беру бағдарламаларының тізбесі:

3.5.1.стандартты бағдарламаларды пайдалану;

3.5.2.негізгі және қосымша білім берудің әр түрлі пәндері бойынша авторлық бағдарламаларды қолдану;

3.5.3.мемлекеттік білім беру стандартының талаптарын ескере отырып, бағдарламаны өз бетінше әзірлеу және іске асыру;

3.5.4.балаларды тәрбиелеу мен оқытудың нысандарын, құралдары мен әдістерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңына қайшы келмейтін оқу және әдістемелік құралдарды таңдау.

3.6.   Мемлекеттік мекеме басшысының жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған іс-әрекеттері Еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.

3.7.   Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңдарында немесе құрылтай құжаттарында белгілі бір шектеулі қызмет мақсаттарына қайшы не оның басшысының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәмілесі: тиісті саланың уәкілетті органының, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, жергілікті атқарушы органның, прокурордың талап-арызы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.

4-тарау.     Мекемені басқару

4.1. Мекемені жалпы басқаруды уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.2. Уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы орган заңнамада белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады::

4.2.1.мекемені ұстауға арналған сметаны (шығыстар жоспарын) бекітеді;

4.2.2.мекемеге берілген мүліктің тиімді пайдаланылуына және сақталуына бақылауды жүзеге асырады;

4.2.3. мекеменің басқару органдарының құрылымын, қалыптасу тәртібін және өкілеттік мерзімін, мекеменің шешім қабылдау тәртібін анықтайды;

4.2.4. конкурстық негізде мекеме басшысын қызметке тағайындайды;

4.2.5. мекеме басшысын қызметінен босатады;

4.2.6. мекеме басшысының құқықтарын, міндеттерін және жауапкершілігін анықтайды;

4.2.7. мекеменің бас бухгалтері лауазымына кандидатураларды келіседі;

4.2.8. мекеменің бас бухгалтерін босатуды келіседі;

4.2.9. мекеменің басшысы мен барлық қызметкерлері үшін міндетті құқықтық актілер шығарады және нұсқаулар береді;

4.2.10. мекеме басшысына көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жаза қолданады;

4.2.11. мекеменің құрылымы мен шекті штат санын бекітеді;

4.2.12. жылдық қаржылық есептілікті бекітеді;

4.2.13. нормативтік құқықтық актілермен белгіленген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

4.3. Коммуналдық мекеменің басшысы дара басшылық қағидаттарында әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы Жарғымен анықталған өз құзыретіне сәйкес мекеме қызметінің мәселелерін дербес шешеді. Мекеме басшысы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге міндетті және ол үшін дербес жауапты болады.

4.4. Мекеме басшысы мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, уәкілетті органға тікелей бағынады, мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болады.

4.5. Мекеме басшысы заңнамамен белгіленген тәртіпте мекеме қызметін жүзеге асыру кезінде:

4.5.1. мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

4.5.2. барлық ұйымдарда мекеме мүддесін білдіреді;

4.5.3. заңнамада белгіленген жағдайларда және шектерде мүлікке билік етеді;

4.5.4. шарттар жасайды;

4.5.5. сенімхаттар береді;

4.5.6.іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік орталықтарда оқыту және қызметкерлердің біліктілігін арттырудың өзге де түрлері бойынша мекеменің тәртібі мен жоспарын бекітеді;

4.5.7. банк шоттарын ашады;

4.5.8. бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді, барлық қызметкерлер үшін міндетті;

4.5.9. өз орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады және бас бухгалтердің уәкілетті органының келісімі бойынша;

4.5.10. кадрларды іріктеу мен орналастыруды жүзеге асырады, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес қызметкерлерді қабылдау және жұмыстан шығару құқығын пайдаланады;

4.5.11. мекеме қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жаза қолданады;

4.5.12. өз орынбасарларының және мекеменің өзге де қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттік шеңберін анықтайды;

4.5.13. өз құзыреті шегінде заңнамамен, осы жарғымен, уәкілетті органмен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

4.6. Мекеме басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте:

4.6.1. білім алушылардың, білім беру ұйымы қызметкерлерінің құқықтары мен бостандықтарын бұзу;

4.6.2. өз құзыретіне жатқызылған функцияларды орындамау;

4.6.3. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын бұзу;

4.6.4. білім беру ұйымдарының білім алушылары мен қызметкерлерінің оқу және тәрбие процесі кезіндегі өмірі мен денсаулығы;

4.6.5. Қаржы-шаруашылық қызметтің жай-күйі, оның ішінде материалдық және ақша қаражатын мақсатсыз пайдалану;

4.6.6. нормативтік - құқықтық актілерде және еңбек шартының талаптарында көзделген талаптардың өзге де бұзушылықтары.

5-тарау. Оқушыларды мекемеге қабылдау тәртібі

5.1. Мемлекеттік жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын негізгі орта және жалпы орта білім, қосымша  білім алушылар қабылданады, осы аумақта тұратын азаматтардың қр Конституциясына, Қазақстан Республикасының "білім туралы" Заңға, ережелермен оқуға қабылдау білім беру ұйымы іске асыратын жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру, өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

5.2. Мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жеңілдіктер береді.

5.3. Оқушыларды қабылдау:

5.3.1. ата-анасының біреуінің (немесе өзге де заңды өкілдерінің) өтініші негізінде);

5.3.2. баланың жеке басын куәландыратын құжат негізінде;

5.3.3. оқушының денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытынды негізінде;

5.3.4. екінші сыныптан бастап жаңадан келген оқушылар алдыңғы сыныптың аяқталғанын растайтын құжаттар негізінде қабылданады.     

5.4. Білім алушыны басқа білім беру ұйымдарына ауыстыру және негізгі білім алған түлектерді жұмысқа орналастыру:

5.4.1. ата-анасының біреуінің (немесе өзге де заңды өкілдерінің) өтініші бойынша);

5.4.1. білім беру ұйымдарында одан әрі оқуды растайтын құжат негізінде;

5.4.2. негізгі мектепті бітіргені туралы куәлік алған түлектерді жұмысқа орналастыру құжаты негізінде.

5.5. Сыныптан сыныпқа көшіру және оқушыларды оқудан шығару үлгерім мен пән нәтижелері бойынша педагогикалық кеңестің немесе педагогикалық консилиумның шешімімен жүргізіледі.

5.6. Ақылы білім беру қызметін көрсету оқушылардың ата-аналарының ақылы қосымша білім беру қызметін ұсыну туралы өтініші негізінде жүзеге асырылады.

6-тарау. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім алушылардың сабақ тәртібі

 

6.1. Мекеме Жалпы білім беретін оқу бағдарламаларына, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде әзірленген және жалпы міндетті негізгі және қосымша бағдарламаларды игеруді іске асыратын бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жұмыс оқу жоспарларына сәйкес оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады.

6.2. Оқу жұмыс жоспарларын білім беру ұйымының әкімшілігі бекітеді және уәкілетті органмен келісіледі.

6.3. Оқу және тәрбие процесін ұйымдастырудың негізі білім беру ұйымдары жүзеге асыратын оқу тәрбие жұмысын жоспарлау және есепке алу болып табылады.

6.4. Тәрбие бағдарламалары оқу процесінің құрамдас бөлігі болып табылады және отансүйгіштікті, азаматтықты, интернационализмді, жоғары мораль мен адамгершілікті қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың жан-жақты мүдделері мен қабілеттерін дамытуға бағытталған.

6.5. Тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастыруға тұлғалық-бағдарлы тәсілдің ерекшеліктері: 

6.5.1. мекеменің тәрбие-білім беру жүйесінің орталығында бала, оның зияткерлік және адамгершілік даму үрдісі бар;

6.5.2. жеке тұлғаға бағытталған тәрбие мен оқыту жеке тұлғаның интеллектуалдық даму деңгейін ескере отырып, оның жас ерекшеліктерін, қабілеттері мен қарымқатынастарын ескере отырып, оқытуға сараланған көзқарасты көздейді. 

6.6. Тәрбие жұмысының мақсаты: патриоттық, білімді, денсаулығы бар, жауапты және жігерлі, инновациялық экономика жағдайында табысты жұмыс істейтін, қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген, Қазақстан халқының жалпыадамзаттық құндылықтары мен мәдениетін, "Мәңгілік ел" Патриоттық актісі идеясын, толерантты, әлемге танымал және құрметті тұлғаны дамыту, өзін – өзі дамыту және өзін-өзі көрсету үшін оңтайлы жағдай жасау.

6.7. Білім алушылар үшін сабақ режимі мен оларды өткізу тәртібі Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

6.8. Мекеменің жұмыс тәртібі аптасына 6 күнді құрайды.

6.9. Тәрбие және оқыту тілі: қазақ және орыс.

7-тарау. Мекеменің білім алушылармен, олардың ата-аналарымен және өзге де заңды өкілдерімен қарым-қатынасын ресімдеу тәртібі

7.1. Мекеменің лицей оқушыларының ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен өзара қарым-қатынасы білім беру қызметін көрсетудің үлгілік шартымен реттеледі.

7.2. Орта білім беру ұйымының білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шарты білім беру ұйымының құқықтары мен міндеттерін және ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің құқықтары мен міндеттерін қамтиды.

7.3. Білім беру ұйымының құқықтары мен міндеттері:

7.3.1. мемлекеттік міндетті білім беру стандарты мен типтік оқу бағдарламасына сәйкес сабаққа қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін деңгейде сабақтар өткізу;

7.3.2. оқушының дене және психикалық денсаулығын нығайтуды, оның интеллектуалдық, дене және жеке дамуын қамтамасыз ету, оның даму ерекшеліктерін ескере отырып, балаға жеке көзқарасты жүзеге асыру, оқушының эмоционалдық әл-ауқатына қамқорлық жасау;

7.3.3. оқушылардың оқу, тәрбиелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін неғұрлым қолайлы жағдай жасау;

7.3.4. оқушының жасына, жеке ерекшеліктеріне, білім беру бағдарламасының мазмұнына сәйкес қызметін ұйымдастыру;

7.3.5. ҚР заңнамасымен қарастырылған шеңберде оқушыларға медициналық қызмет көрсету, емдеу-алдын алу іс-шараларын, санитарлық-гигиеналық жұмыстарды жүзеге асыру;

7.3.6 . оқушыларға қосымша білім беру қызметтерін ұсыну (негізгі білім беру қызметінің шеңберінен тыс): қызығушылықтары бойынша үйірмелер, спорттық секциялар коммерциялық емес және коммерциялық  негізде

7.3.7. оқушының қалыпты өсуі мен дамуы үшін қажетті ыстық тамақпен қамтамасыз ету үшін жағдай жасау. Оқушы заңнама бойынша тегін ыстық тамақ берілетін балалар санатына жатқызылған жағдайда, мекеме Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде осы мәртебені анықтауға көмек көрсетуге міндеттенеді.;

7.3.8. мекеменің ішкі тәртіп ережелеріне сәйкес бала мүлкінің (киім, аяқ киім, портфель) сақталуын қамтамасыз ету;

7.3.9. материалдық құндылықтар (гаджеттер, мобильді құрылғылар, қымбат заттар, ақша) ұрланған жағдайда мектеп жауапты болмайды және бұл мәселе бойынша наразылықтарды қабылдамайды.

7.3.10. баланы тәрбиелеуде және оқытуда ата-аналарға және басқа заңды өкілдеріне оның дамуындағы ауытқушылықтарды түзетуде біліктілік көмек көрсету;

7.3.11. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген кепілді тегін қамтамасыз ету шеңберінде оқушыны оқу әдебиетімен, білім беру ұйымдарының ақпараттық ресурстарымен, оқу-әдістемелік кешендермен және оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету;

7.3.12. Спорт, оқу, акт залдарын, кітапхананы тегін пайдалануға жағдай жасау;

7.3.13.Мекеме білім алушы мен ата-аналардан және басқа да заңды өкілдерден мекеме жарғысын, мекеменің ішкі тәртіп ережелерін және мекеменің қызметін реттейтін өзге де актілерін сақтауды талап етуге құқылы;

7.3.14. оқудағы, ғылыми, шығармашылық және спорттық қызметтегі жетістіктері үшін оқушыларды марапаттау және марапаттау.

7.4. Ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің құқықтары мен міндеттері:

7.4.1. мекеме Жарғысын және жасалған шарттың талаптарын сақтау;

7.4.2. тәрбиелеу, оқыту және баланың білім алуы үшін қажетті жағдай жасау үшін жауапкершілік;

7.4.3. ата-аналар жиналыстарына қатысу, қажет болған жағдайда оқу-тәрбие процесі бойынша жеке педагогикалық әңгімелесу және нақты педагогикалық көмек көрсету үшін әкімшіліктің немесе мұғалімдердің шақыруы бойынша келу;

7.4.4. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оқушының кінәсінен келтірілген материалдық залалды өтеу;

7.4.5. гигиеналық талаптарға және сабақ ерекшелігіне сәйкес келетін таза киім мен аяқ киімге, таза ауысымдық аяқ киімге баланың кіруін қамтамасыз ету;

7.4.6. бірыңғай мектеп формасы бойынша талаптарды сақтау;

7.4.7. орта білім беру ұйымдарының міндетті мектеп формасы (бұдан әрі-нысан) оқытудың зайырлы сипатына сәйкес келеді. Фасон, пішін түсі классикалық стильде, қара-көк түсті бірыңғай түсті гаммада сақталады, үш түстен артық емес араласуға жол беріледі;

7.4.8. нысан білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып енгізіледі;

7.4.9. нысан күнделікті, салтанатты және спорттық болып бөлінеді.;

7.4.10. ұлдарға арналған киім: пиджак, жилет, шалбар, салтанатты жейде, күнделікті көйлек (ашық төсектік тондар), (қысқы кезең: трикотаж кеудеше, ақ түсті сүңгуір). Ұлдарға арналған шалбар еркін пішу, және ұзындығы бойынша аяқтың қысқышы жабады;

7.4.11. қыздарға арналған форма: пиджак, жилет, юбка, шалбар, классикалық блуза (ашық төсектік тондар), (қысқы кезең: трикотаж жилет, сарафан, ақ түсті сүңгуір). Қыздарға арналған шалбар, және ұзындығы бойынша аяқтың қысқашын жабады;

7.4.12. ұлдарға арналған салтанатты форма ақ жейдеге, қыздарға арналған Ақ блузкадан тұрады;

7.4.13. ұлдар мен қыздарға арналған спорттық киім: Спорттық костюм (спорттық шалбар, футболка), спорттық аяқ киім (кроссовкалар, кедалар));

7.4.14. түрлі конфессиялардың діни тиесілілік киім элементтерін лицей нысанына қосуға жол берілмейді;

7.4.15. ұлдарға арналған шаш үлгісі – қысқа шаш қию (креативті, косичек, құйрықсыз), қыздарға-шаштың табиғи түсі (боялған, боялмаған, креативті емес). Шаш мұқият жиналуы керек;

7.4.16. тырнақ қысқа кесілген, лак түсі-түссіз.

7.4.17. Жалпы сабаққа кешігу және себепсіз сабақты босатуға рұқсат етілмейді;

7.4.18. барлық санаттағы оқушыларға мектепке ұялы телефондар (смартфондар) әкелуге тыйым салынады.

7.4.19. барлық санаттағы оқушылар мен ата-аналарға оқу процесі кезінде, мектеп әкімшілігімен, сынып жетекшісімен, педагогтармен сөйлескен кезде ұялы телефондарды және басқа да жазу құрылғыларын пайдалануға тыйым салынады (бейне түсіру, диктофонға жазу, құлаққап қолдану, қоңырауларға жауап беру).

7.5. Оқушыларды қажетті кеңсе құралдарымен және спорттық киіммен қамтамасыз ету.

7.6. Сабақтарда баланың болмау себебі туралы хабарлау.

7.7. Баланы тәрбиелеу мен оқытудың барлық бағыттары бойынша өзара іс-қимыл жасау.

7.8. ҚР қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған шеңберде оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға қатысу.

7.9. Ата-аналар комитетінің, қамқоршылық кеңесінің шешімдерін, ата-аналар жиналысының шешімдерін орындау.

7.10. Ата-аналар комитеті арқылы басқару органдарының жұмысына қатысу, балалармен жұмысты жақсарту және мекемеде қосымша қызметтерді ұйымдастыру бойынша ұсыныстар енгізу;

7.11. мемлекеттік мекеме әкімшілігінің рұқсатымен сабақтарға қатысу.

7.12. Өз балаларының үлгеріміне, мінез-құлқына және оқу жағдайларына қатысты ақпарат алу.

7.13. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияларда өз балаларын оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялық көмек алу.

7.14. Орта білім беру ұйымының білім беру қызметтерін көрсету шартының тараптары "білім туралы"Қазақстан Республикасы Заңының 47-бабында бекітілген Білім беру ұйымы оқушыларының құқықтары мен міндеттерін сақтауға бейілділігін растайды.

7.15. Шарттың талаптары қамқоршылық кеңестің отырысында қаралған және бекітілген тараптардың өзара жазбаша келісімі бойынша өзгертілуі және толықтырылуы мүмкін.

8-тарау. Алқалық органдар, оларды қалыптастыру тәртібі және құзыреті

8.1. Мекемеде алқалы басқару органдары құрылады.

8.2. Алқалы басқару нысандары:

педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес, қамқоршылық кеңес, ата-аналар комитеті, оқушылардың өзін-өзі басқару органдары және басқалар.

8.3. Басқарманың алқалы органдарын қалыптастыру тәртібі мен құзыреті Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен регламенттеледі

9-тарау. Мекеменің мүлкін құру тәртібі

9.1. Мекеменің мүлкін заңды тұлғаның активтері құрайды, олардың құны оның балансында көрсетіледі. Мекеменің мүлкі:

9.1.1. оған меншік иесі берген мүліктің;

9.1.2.өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);

9.1.3. тыйым салынбаған өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы.

9.2. Мекеменің өзіне бекітілген мүлікті және оған смета бойынша бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе өзге тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

9.3. Егер Қазақстан Республикасының заңдарымен мекемеге кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған ақша, Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес білім беру саласындағы мемлекеттік мекемелер жүргізетін жұмыстардан, қызметтерден түсетін ақшаны қоспағанда, тиісті бюджетке есептеуге жатады.

9.4. Мекемені материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жабдықтау және жабдықтау нормативтік талаптарға сәйкес жүргізіледі.

9.5. Егер қосымша қаржыландыру көзі Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленбесе, Мекеменің қызметін бюджеттен уәкілетті орган қаржыландырады.

9.6. Мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есеп береді.

9.7. Мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді және тексеруді Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті саланың уәкілетті органы (жергілікті атқарушы орган немесе қала әкімінің аппараты) жүзеге асырады.

10-тарау. Меншік нысандарын қолдану тәртібі

10.1. Мемлекеттік мекемеге құрылтайшымен тіркелген жеке меншік нысандарын, Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген білім беру қызметін қамтамасыз ету мақсатында қолданылады.

10.2. Жер учаскесі, спорт құүрылысы, мектеп жанындағы учаске балалардың физиологиясын жетілдіруге, экологиялық мәдениетке тәрбиелеуде пайдаланылады.

11-тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

11.1.   Мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу уәкілетті органның немесе жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша жүргізіледі және «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аумақтық әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өтеді.

 

12-тарау. Мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

12.1. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және таратуды жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады.

        13-тарау. Мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер

13.1. Мекеменің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.

 

Қарағанды қаласы әкімдігінің

«Қарағанды қаласының білім бөлімі»

мемлекеттік мекемесінің

«№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы»

коммуналдық мемлекеттік

мекемесінің директоры               ______________ Т. Нурмагамбетова

Келісілді:

«Қарағанды қаласының білім бөлімі»

ММ басшысының м.а.          ______________      Г. Кожахметова