Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы

Қазақ тілін үйренеміз

Аш құлақтан тиыш құлақ.
Пусть в желудке пусто, зато ушам спокойно.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 128
Жаңа сұрақтар: 51

Техникалық бағыт

Авиамодельдеу

_____________________________________________________________________________________________________________________________

«Авиамодельдеу»

Жасы: 10-нан 15 жасқа дейін

Қабылдау жоспары:15 балаға дейін

Оқыту түрі:күндізгі

Бағдарламаның мақсаты-авиациялық модельдеуді меңгеруде баланың жеке жетістікке жетуі арқылы оның өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау, модельдерді есептеумен, дайындаумен, құрастырумен, жөндеумен байланысты жұмыстарды орындау кезінде техникалық қабілеттер  мен конструкторлық іскерліктерді, техникалық тапқырлықты және жоғары кәсіби шеберлікті дамыту; осы курс қозғалтқышы бар және еркін ұшатын модельдері бар ұшу аппараттарын құрастыру үшін әртүрлі материалдарды, құралдар мен сызбаларды пайдалануды ұсынады. Ұшу аппараттарын жобалау бойынша жұмыс оқушыларға танымдық ойын түрінде көптеген маңызды идеяларды білуге және өмірде қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

Ұжымдағы жұмысты жаттықтыру және өзіндік техникалық шығармашылықты дамыту өте маңызды. Ұшақтың үлкен дизайн мүмкіндіктерімен үйлескен модельді құрудың қарапайымдылығы балаларға сабақтың соңында өздері қойған тапсырманы орындайтын өз қолдарымен жасалған модельді көруге мүмкіндік береді.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________

 

________________________________________________________________________________________

Ағашпент ою

Түскеев Есім Мәкенұлы-көркем еңбек мұғалімі. Қосымша білім беру педагогы. Педагогикалық қызметін 1996 жылдан бастады. Жезқазған қаласының «Сиқырлы саусақ»  қалалық байқауы марапатының иегері.

Есім Мәкенұлының шәкірттері түрлі конкурстардың, экскурсиялардың, шеберлік сыныптарының тұрақты қатысушылары.

87053028366

_____________________________________________________________________________________________________________________________

«Ағашпен  ою»(ағашпен жұмыс, пирография)

Жасы: 10-нан 15 жасқа дейін

Қабылдау жоспары:15 балаға дейін

Оқыту түрі:күндізгі

Бағдарлама әлемді және оның кеңістіктік бейнелердегі идеясын модельдеуге керемет мүмкіндік береді. Сабақтар баланың дамуына кешененді әсер етеді. Адамның үлкен қуанышы ретінде көркем шығармаға деген  сүйіспеншілікті оята отырып, әр оқушының шығармашылық қабілеттерін ашу және дамыту; ағашпен жұмыс жасау білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру.

Көркемдік талғам мен эстетикалық тәрбиені дамытады. Көркемдік білім және ағаш өңдеу өнеріне баулу Ағашты өңдеудіғ кәсіби техникасын және басты, маңызды, бөлектеу, қажетсізді бөліп алу, байқау, талдау қабілеттерін үйретеді. Орындалған жұмысқа деген көзқарастың дәйектілігін, дәлдігін және маңыздылығын қалыптастырады. Өз өнімдерін ұсыну және безендіру мәдениетін үйретеді.

____________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________

 

______________________________________________________________________________________

Көлік және ЖЖҚ

Абдикаримов Берик Кабиденович арнайы оқытушы.Автокөлік жүргізу шебері. Педагогикалық қызметін 2007 жылы №5 ЖББОМ Ресурс орталығында бастады.

Берик Кабиденович басқаратын бірлестіктің оқушылары әртүрлі жарыстың тұрақты қатысушылары болып табылады.

____________________________________________________________________________________________________________________________

Овчаров Александр Михайловичарнайы оқытушы.Автокөлік жүргізу шебері. Педагогикалық қызметін 1984 жылы автомобиль оқу комбинатында бастады.

Александр Михайлович басқаратын бірлестіктің оқушылары әртүрлі жарыстың тұрақты қатысушылары болып табылады.

87004563691

____________________________________________________________________________________________________________________________

«Автокөлік және ЖЖҚ»

Жасы: 16-дан 17 жасқа дейін

Қабылдау жоспары:15 балаға дейін

Оқыту түрі:күндізгі

Бұл үйірменің мақсаты көлік құралдарын басқарудың бастапқы дағдыларын үйрету, автомобиль механизмдерінің, аспаптары мен жүйелерінің мақсаты мен жұмыс принципін зерттеу. Қазіргі заманғы жеңіл автокөліктердің жайлылығы жағдайында жүргізушілердің жұмысы өкпе санатына жатады. Алайда, жеңіл көліктің ұзақ және қарқынды жұмысы жүргізушінің жүйке жүйесінің шамадан тыс жүктелуіне әкеледі, үнемі жинақылық пен мұқият болуды қажет етеді. Жеңіл автомобильдерді басқаруға «автомобиль» таңдауы бойынша тиісті дайындықтан өткен және 18 жасқа толған адамдар жіберіледі. Жүргізуші қалыпты есту, көру, байқау, жылдам және дәл реакцияға ие болуы тиіс. Жүргізуші тәжірибе мен шеберлікті біртіндеп алады, мінездің басқа да қасиеттері - басқа адамдардың қауіпсіздігі үшін жауапкершілік сезімі, тек автомобильді басқаруға назар аудару қабілеті, ақпаратқа төзімділік пен сезімталдық – ол көлік жүргізудің басынан бастап өзін-өзі тәрбиелеуі керек. Қолды оқыту үшін 10-сынып оқушылары практикалық сабақтар автотренажерде, 11-сынып үшін «Газель» және «Нива» автокөліктерінде өткізіледі (40 академиялық сағат қарастырылған).

Нәтижесінде оқушы уақытша автокөлік құралдарының құрылғылары мен пайдалану ережелерін; жол қозғалысы ережелерін, жол қозғалысы саласындағы заңнама негіздерін; Көлік құралдарын басқару және қозғалыс қауіпсіздігі негіздерін; шығу алдында автомобильді бақылау және оған күнделікті техникалық қызмет көрсету жұмыстарын орындау тәртібін білетін болады.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________

 

2022-2023 оқу жылының көктемгі демалыс мерзіміндегі қосымша білім үйірмелерінің жұмысы.

 

 

"Көлік ісі және ЖҚҚ" үйірмесі, сабақ тақырыбы: "Көлденең, тік таңбалау. Тік орналасу"

 

 

25.01.2023 ж. «Көлік ісі және жол қозғалыс қауіпсіздігі» үйірмесі сабақ тақырыбы: "Қозғалыс қарқындылығы жоғары маршрутта жүру"

 

https://youtube.com/shorts/dQmbdrphEvY?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/8m1a96MJr4k?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/HWGoau9f-IY?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/yXLEz3LGhsA?feature=share

 

27.01.2023 ж. Автодромда жүру: ирелеңдеп, гаражға кері кіру, гаражға бүйірлік кіру.

 

      https://youtube.com/shorts/gM9uRJyN_Qo?feature=share

    https://youtube.com/shorts/5JW3Pmlw6f4?feature=share

  https://youtube.com/shorts/EtrduyvMsHg?feature=share

https://youtube.com/shorts/AP-1dfcL1-g?feature=share

 https://youtube.com/shorts/V1AHRf1tr7g?feature=share

 

27.01.2023 ж. «Көлік ісі және жол қозғалыс қауіпсіздігі» үйірмесі сабақ тақырыбы: "Қозғалыс қарқындылығы кіші маршрутта жүру"

 

https://youtube.com/shorts/py9VRkxG27k?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/P2sTt50Hrus?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/BF-Msm0PZoY?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/klQy8sdrRTg?feature=share

 

https://youtube.com/shorts/72jEWOR-0II?feature=share

 

 

_____________________________________________________________________________________

Робототехника

Мақамбаев Шоқан Ерматұлы қосымша қызметкер болып қосымша білім беру педагогы қызметін атқарады. Педагогикалық қызметін 2015 жылдан бастады. 2017 жылдан бастап «Roboland» халықаралық робототехника байқауында төреші болған. Шоқан Ерматұлының жетекшілігімен білім алушылар робототехника бойынша түрлі конкурстардың тұрақты қатысушылары болып табылады.

87014309027

_____________________________________________________________________________________________________________________________

«Робототехника,  лего құрастыру» 

Жасы: 9 жастан 15 жасқа дейін

Қабылдау жоспары: 15 балаға дейін

Оқыту түрі: күндізгі

Бұл бағдарламаның мақсаты Lego Mindstorms EV3 роботын, сондай-ақ Arduino жиынтығын пайдалана отырып алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін зерделеуүшін жағдай жасау, бастапқы инженерлік-техникалық конструкцияны және робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы баланың жеке басының ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамыту болып табылады. Қазіргі уақытта білім беру робототехникасы үлкен маңызға ие және өзекті болып отыр. Бала қоршаған әлемді саналы субъект ретінде бағдарлауы керек, жаңаның пайда болуын барабар қабылдай алады, қоршаған ортаны шарлай алады, үнемі өзгеріп тұратын әлемде, үнемі оқуға дайын.

Ауызша-логикалық ойлаудың маңызды белгілерінің бірі және абстракцияның ең жоғары сатысы-символдау. Бастауыш мектеп жасында символизация қабілеті қалыпты деңгейде дамымаған. Алайда, балалар ойлаудың осы сипаттамасын дамытуға дайын. Сондықтан графикалық бағдарламалау тілін қолдану символизацияның дамуына ықпал етеді.

Бағдарламада көптеген тапсырмалар зерттеу мінез-құлқын дамытуға бағытталған. Балаларды жобалық қызметпен айналысу қызықтырады. Өйткені, модельдердің әр сериясын құрастыру-бұл шағын жоба. Жаңа нәрсені ойлап табу және жасау үшін балалар зерттеу процесіне қатысады, UUD (танымдық, жеке, реттеуші, коммуникативті) дамиды. Бала қанағаттану мотивациясымен ойлайды, ол өзгеруге дайын. Бірақ ол үшін жетекші әрекет-бұл ойын.

Роботтарды құруға арналған платформа ретінде Lego WeDo конструкторы қолданылады. Робототехника сабақтарында LEGO WeDo сериясының конструкторларымен жұмыс жүргізіледі. Модель әрекет ететін бағдарламаны құру үшін G бағдарламалаудың графикалық тілі қолданылады.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________

 

28.01.2023 ж. Роботехника үйірмесі, сабқтың тақырыбы: "Роботтың жалпы құрылымы. Роботтың детальдарын байланыстыру, іске қосу".

 

 

_____________________________________________________________________________________

3анимация

Сейтов Алихан Аманович - 3D анимация үйірмесінің мұғалімі. Педагогикалық қызметін 2020 жылы №5 ҚББМО-да бастады.

87713126070

_____________________________________________________________________________________________________________________________

«3D анимация»

жасы: 10-нан 15 жасқа дейін

Қабылдау жоспары:15 балаға дейін

Оқыту түрі: күндізгі

Бағдарламаның мақсаты білім алушылардың 3D анимация саласында практикалық дағдыларын құру және дамыту болып табылады. 3D аниматордың негізгі дағдыларын меңгеру. Жұмыс ортасы модельдеуге, анимациялауға, кейіпкерлермен жұмыс істеуге және басқаларға арналған прогрессивті құралдарды қамтиды, соның арқасында студенттер кез-келген тапсырманы оңай жеңе алады.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________

 

_______________________________________________________________________________________

Жас шебер  (пеноплекс,гипс, пенопласт, фольгамен жұмыс)

Молдабаев Тауржан Галымович көркем еңбек мұғалімі. Қосымша білім беру педагогы. Педагогикалық қызметін 1988 жылдан бастады. Қарағанды қаласының «Әсемдік әлемінің құдіреті»  байқауы марапатының иегері.

Таужан Ғалымұлының оқушылары түрлі байқаулардың, экскурсиялардың, шеберлік сыныптардың тұрақты қатысушылары болып табылады.

87013416042

_____________________________________________________________________________________________________________________________

«Жас шебер»(пеноплекс,гипс, пенопласт, фольгамен жұмыс)

Жасы: 10-нан 15 жасқа дейін

Қабылдау жоспары: 15 балаға дейін

Оқыту түрі:күндізгі

Бағдарлама балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Үйірмедегі шығармашылық белсенділік балаға сенімділік пен жетістік сезімін, әлеуметтік-психологиялық әл-ауқатты алуға мүмкіндік береді. Бұл бағдарлама техникалық модельдеуге қызығушылықты дамытуға, бейнелі және логикалық ойлауды дамытуға, балалардың қол еңбегінің әртүрлі материалдарымен, құралдарымен және құрылғыларымен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бастапқы техникалық модельдеу балалар үшін ең қол жетімді және қызықты, қажетті эмоционалдылыққа, тартымдылыққа, тиімділікке ие.

Модельдеу сабақтары балалардың шығармашылық бастамасы мен тәуелсіздігін, дизайн және рационализаторлық дағдыларын, техникалық шығармашылық қабілеттерін дамытудың тамаша мектебі болып табылады, бастапқы техникалық модельдеуді біріктіру жас оқушыларды техникалық шығармашылықпен таныстырудың ең сәтті түрі болып табылады. Мектеп жағдайында балалар техникалық шығармашылықтағы мүдделерін толық қанағаттандыра алмайды. Бұл үйірме оқушыларға техниканың әртүрлі түрлерімен танысуға, модельдерді құру және іске қосудың бастапқы дағдылары мен дағдыларын алуға мүмкіндік береді.