Ғабиден Мұстафин атындағы №83 жалпы білім беретін орта мектебі,
қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің
«Қазақ әліпбиінің латын графикасына көшуі» мәселесі бойынша жылдық жұмыс
Ж О С П А Р Ы
№ |
Шараның түрі |
Тақырыбы |
Мерзімі |
Қатысушы лар |
Жауапты |
1 |
Нормативтік-құқықтық базасы |
Нормативтік-құқықтық базасын жасау |
Жыл бойы |
Қазақ пәнінің мұғалімдері |
Мектеп әкімшілігі. |
2 |
Материалдық-техникалық базасы |
Материалдық-техникалық базасын нығайту және жетілдіру |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Мектеп әкімшілігі. |
3 |
Стендтік ақпарат |
Латын әліпбиіне көшу бойынша стендтік ақпарат рәсімдеу және орналастыру |
Жыл бойы |
Қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ мұғалімдері, қазақ мектебінің мұғалімдері |
Мектеп әкімшілігі. |
4 |
Дөңгелек үстел |
«Латын әліпбиіне көшу – Қазақстанның дамуының жаңа кезеңі» |
Қыркүйек |
Мектеп қызметкерлері |
Мектеп әкімшілігі, қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ мұғалімдері, қазақ мектебінің мұғалімдері |
5 |
Сынып сағаттары |
ҚР латын әліпбиіне көшу туралы |
Қазан, 2019 |
8-11 сынып оқушылары |
Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілер |
6 |
Коучинг |
Латын әліпбиіне көшудің кейбір мәселелері |
Қараша, 2019 |
Мектеп мұғалімдері |
Абдрасилова А.А. |
7 |
Жазба жұмыс (диктант) |
«Тәуелсіз елім – тұғырың сенің биікте!» |
Желтоқсан, 2019 |
5-10 сынып оқушылары |
Адреисова Г.Т. Махтбекова З.А. |
8 |
Шеберлік сыныбы |
Латын әліпбиіне көшудің тиімділігі |
Қаңтар, 2020 |
Қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ мұғалімдері, қазақ мектебінің мұғалімдері |
Малгабылова М.М. Рашева Г.Т.
|
9 |
Дөңгелек үстел |
Латын әліпбиіне көшудің маңыздылығы неде? |
Ақпан, 2020 |
Мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, ата-аналар |
Исабаева Қ.Н. Шантыбаева А.М. |
10 |
Көрме |
Латын әліпбиі |
Наурыз, 2020 |
Мектеп ұжымы |
Мектеп әкімшілігі, қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ мұғалімдері. |
11 |
Викторина |
Латынша оқып, жаза білемін .... |
Сәуір, 2020 |
3-6 сынып оқушылары |
Смакова Н.У. |
12 |
Жылдық есеп |
Латын әліпбиіне көшу мәселесіне қатысты жыл бойына атқарылған шараларға шолу |
Мамыр, 2020 |
Мектеп ұжымы, ата-аналар, оқушылар |
Кокина А.З. |