Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№86 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

жұқа
тонкий
Question answer
Всего ответов: 193
Новых вопросов: 15

Методический совет школы

 

Мектептің әдістеме бірлестігінің құрамы:

Комиссия төрайымы:

Рамазанова Л.К. - директордың ОТЖ бойынша орынбасары

 Комиссия мүшелері:

Лоор И.И. - директордың ОТЖ бойынша орынбасары

Камел Айман - директордың арнайы білім беру жөніндегі бойынша орынбасары

Шелухина Т.Д. – орыс мектебінде бастауыш сынып мұғалімдерінің  әдістеме бірлестігінің жетекшісі

Нурмаганбетова С.К. -  қазақ мектебінде бастауыш сынып мұғалімдерінің  әдістеме бірлестігінің жетекшісі  

Сагиндикова Б.С.– қазақ мектебінде қазақ тілі мен әдебиеті  мұғалімдерінің әдістеме бірлестігінің жетекшісі

Жакенова К.Ж. - орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің әдістеме бірлестігінің жетекшісі

 Имангалиева  А.Т. – Ағылшын тілі пәндер әдістеме бірлестігінің жетекшісі 

Алтынбекова А.М. – Математика пәндер  әдістеме бірлестігінің жетекшісі

Щиголева И.Ю. – Е - Н циклдік пәндер бойынша әдістемелік бірлестігінің жетекшісі

Тлеуханова Б.Е. – эстетикалық циклдер пәндерінің әдістеме бірлігінің жетекшісі

Касымов К.Т. – Дене тәрбиесі және АӘД пәндерінің әдістеме бірлестігінің жетекшісі

 

Әдістемелік жұмыс талдауы

       Мектеп жұмысының тұтас жүйесін қалыптастыру  үшін мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырудың негізгі құралы әдістемелік жұмыс болып табылады. Қазіргі жағдайда жаңа әдістерді, оқыту мен тәрбиелеудің тәсілдері мен формаларын нәтижелі және тиімді қолдану арқылы білім сапасын арттыру қажеттілігіне байланысты  мектептегі әдістемелік жұмыстың рөлі арта түспек. Ұстаздың педагогтық шеберлігі мен шығармашылық дамуы әдістемелік жұмыс арқылы жүзеге асырылады.

Мектептің әдістемелік жұмысы қойылған міндеттер мен олардың орындалысын оқу бағдарламалары және оқу-тәрбие жұмысы арқылы жүзеге асыруға бағытталды.  .         2017-2018 оқу жылында мектеп ұжымының жұмысы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру деңгейі мен білім алушылар құрамы ерекшеліктерін ескере отырып ««Мұғалімнің кәсіби құзырлығын арттыру арқылы мектеп дамуының тұлғаға бағытталған ұстанымды жүзеге асыру» тақырыбында ұйымдастырылды.

Осы тақырып бойынша атқарылған жұмыстар нәтижесінде рухани –адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, дені сау, шығармашылық пен өзін-өзі дамытуға бейім жеке тұлғаның дамуы мен өзін-өзі дамытуына, сапалы әрі тиімді білім алуына жағдай жасалды. Тақырып бойынша нәтижелі жұмыс жасау үшін міндеттер белгіленді:

·                     Мұғалімдердің теориялық, әдістемелік, кәсіби шеберліктерін арттыру, педагогтік тәжірибесін жинақтау және тарату жұмыстарын зерделеу.

·                     Мұғалімдердің сабақты және сабақтан тыс шараларды ұйымдастыруда тиімді әдіс-тәсілдер мен технологияларды пайдалануы.

·                     Педагогтардың шығармашылық  деңгейін, өз жетістіктерін талдау қабілеттерін дамыту.

·                     Педагогтардың өз кәсіби мәдениеттілігін дамыту қажеттілігін қалыптастыру. Повышение эффективности школьного урока на всех этапах школьного обучения учащихся.

·                     Оқуды түрлі деңгейдегі оқушылар контингентін ескере отырып ұйымдастыру сабақ үлгерімі төмен және ынталы оқушылармен жұмыстар жүргізу.

·                     Педагогтардың біліктілігін және АКТ- құзіреттілігін арттыру. 

Мектеп ұжымы алдына қойылған міндеттер АКТ қолдану арқылы сабақ беру әдістемесін жетілдіру, үлгерімі төмен және дарынды оқушылармен жеке және топтық жұмыстар ұйымдастыру, пән олимпиадалары мен байқауларға, зияткерлік марафондарға қатысу, пән мұғалімі мен сынып жетекшісі жұмысының байланысы, сондай-ақ мұғалімдердің жаңа педагогикалық, әдістемелік әдебиеттер мен интернет өнімдерімен танысу арқылы жүзеге  асырылды.

Өз іс-әрекетін, оқушылар білімінің аралық нәтижелерін талдау, оқу сабақтарын ұйымдастыру мониторингтарын уақытында жүргізу оқушылар білімінің тұрақты нәтижелерін беріп, оқытуда туындаған мәселелерді дер кезінде анықтауға мүмкіндік берді.  Әдістемелік тақырыппен жұмыс істеуде мектеп алдында тұрған мәселелер мен міндеттерді шешу үшін педагогикалық ұжым әр түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалануға тырысты.

Қойылған мақсат пен міндеттерге сәйкес әдістемелік жұмыс іс-әрекеттің келесі бағыттары бойынша жүзеге асырылды:

1.Тақырыптық педагогикалық кеңестер.

2.Мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері, мұғалімдердің өзіндік білім көтеру тақырыптарымен жұмысы.

 3.Ашық сабақтар, өзара сабаққа қатысу, сабақ талдау.

 4.Сабақты ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке әңгімелесу.

 5.Мұғалімдердің біліктілік арттыру курстарын ұйымдастыру және бақылау.

6.Педагогикалық қызметкерлердің аттестациясы.

7.Дарынды оқушылармен жұмыс

Қойылған міндеттердің орындалуына ықпал еткен жағдайлар:

·                     мектеп әкімшілігінің оқушылар мен ұстаздарға жағдай жасаудағы жоспарлы іс-әрекеті;

·                     оқушылардың оқу сапасының нәтижелілігін қамтамасыз ететін шешімдердің орындалысын талдау;

·                     оқу-тәрбие үрдісін өз мәнінде ұйымдастыра алмау себептерін анықтау, тиісті түзету жұмыстарын жүргізу.

2017-2018 оқу жылында төмендегідей тақырыптық педагогикалық кеңестер өткізілді:

·         «Инновациялықпедтехнологияныңтиімділігі мен оқушылардыңдаму деңгейіне ықпалы»

·         «Оқушылардыңполимәдени білімі-азаматтықты қалыптастырудыңнегізі»

·         «Құзіреттілік және заманауи білім берудегі құзіреттіліктің жолдары».

Педагогикалық кеңес отырыстары дәстүрлі және дәстүрлі емес формаларда өткізілді. Бір тақырыппен біріктірілген хабарламалар топтамасы түрінде де өткізілді. Педагогикалық кеңеске енгізілді:

-жасалған қорытындыларды негіздеу мен қойылған міндеттерді шешу үшін педагогикалық кеңес аясында мұғалімдердің шығармашылық топтарының жұмысы;

-педагогикалық кеңес тақырыбына сәйкес заманауи технологияны пайдаланған сабақ фрагментін көрсету

- педагогикалық ұжым жұмысын талдау және өзіндік талдау.

 - педагогтар мен оқушылардан сауалнама алу;             - шығармашылық топтың презентациялық жұмысы .  Осы оқу жылында өткізілген педагогикалық кеңестерден келесі оң нәтижелерді көруге болады.

 1. Педагогикалық кеңеске дайындық пен өткізуде көпшілік педагогтардың қызығушылықпен қатысуы.

 2. Педагогикалық кеңеске жағымды климат жасау.

Бұған себепші болған:      -  әрбір мұғалімге басқару мүмкіндігін беру;

-  мұғалімдердің шығармашылық тобының жеке тұлғаға бағытталған жұмысын ұйымдастыру.

Әдістемелік кеңес жұмысы

Әдістемелік жұмыстың міндеттерін жүзеге асыру үшін мектеп әдістемелік кеңесінің жаңа оқу жылына арналған жоспары жасалып, мектепішілік олимпиада, пән апталықтарын өткізу жоспарлары, кәсіптік бағдар беруге даярлық бойынша элективті курстар бағдарламалары бекітілді.

Әдістемелік кеңес отырыстарында қаралған мәселелер:

•  дарынды оқушылармен ұйымдастырылатын жұмыстар

•  пән апталықтарының өту қорытындысы және  инновациялық жұмыстар •  семинарлар мен педагогикалық кеңестерге дайындық •  марапатталатын мұғалімдер мінездемелерін талдау •  аттестаттау графигін қарау, қорытынды аттестаттауға емтихан материалдарын дайындауға бірыңғай талап

•  әдістемелік бірлестік жұмыстарының шығармашылық есебіне дайындық

•  мұғалімдердің өзіндік білім көтеружұмыстарын ұйымдастыру және т.б.            

Оқушылардың білім деңгейінің сапасын көтеру, дарынды және сабақ үлгерімі төмен оқушылармен ұйымдастырылатын жұмыстар, 9-11 сынып оқушылары үшін мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық және өткізу мәселелері қаралды.

Оқу үрдісін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламаларды, оқулықтарды, пән мұғалімдерінің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бақылау арқылы жүзеге асырылды, нәтижелері анықтамалар мен бұйрықтарда көрсетілді. 

Пән мұғалімдерінің әдістемелік жұмыстарын ұйымдастырушы басты құрылым пән әдістемелік бірлестіктері болып табылады. Әдістемелік бірлестік мұғалімдердің кәсіптік ынталылығының жоғарылауына, әдістемелік және шығармашылық дамуына ықпал ететін мектептің басқару ұйымының бірі болып табылады.

 Мектепте 11 әдістемелік бірлестік жұмыс жасайды:

·         оқыту қазақ тіліндегі бастауыш сынып мұғалмдерінің,

·         оқыту орыс тіліндегі бастауыш сынып мұғалімдерінің,

·         қазақ тілі мен әдебиеті және қоғамдық пәндер мұғалімдерінің,

·         оқыту орыс тіліндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің,

·         орыс тілі мен әдебиеті және қоғамдық пәндер мұғалімдерінің,

·         математика және информатика пәндері мұғалімдерінің,

·         ғылыми-жаратылыстану саласы пәндері мұғалімдерінің,

·         ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің,

·         эстетикалық сала пәндері мұғалімдерінің,

·         дене шынықтыру және АӘД пән мұғалімдерінің,

·         сынып жетекшілерінің.

Мектеп жұмысының жалпы тақырыбына сәйкес әдістемелік бірлестік жұмысының тақырыптары таңдалып, оқу-тәрбие үрдісін жетілдірудегі мақсат, міндеттері анықталды.Әдістемелік жұмыс жоспары құрылды. Әрбір бірлестік жетекшісі жыл бойғы атқарылған жұмыстары бойынша есеп берді.

Әдістемелік бірлестік отырыстарында төмендегідей сұрақтар қарастырылды:

·                    Оқу-тәрбие үрдісін оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету

·                     Оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін үйрену, АКТ қолдану

·                     Бақылау-түзету жұмыстары.

·                     Дарынды оқушылармен жұмыс, мектепішілік олимпиаданы, пән апталықтарын

            өткізу

·                     Әр пән мұғалімінің пән бойынша шығармашылық мүмкіндігін дамыту

Пән бірлестіктері отырыстарында нормативтік құжаттарды оқып-үйрену, күнтізбелік-тақырыптық,  тәрбие жұмысы, кіріктірілген курстар жоспарларын жасау, пән бойынша оқушылардың білім, білік, дағдыларын талдау, білім берудегі олқылықтарды анықтау, білім сапасы мен танымдық белсенділікті арттыру, оқу ынтасы жоғары оқушылармен жұмысты ұйымдастыру, оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық-коммуникативті және педагогикалық технологияларды пайдалану қажеттілігі туралы мәселелерге назар аударылып отырды.

Әдістемелік бірлестіктер жұмысы негізінде пән мұғалімдерінің өзіндік білім көтеру тақырыптары бойынша әдістемелік тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізілді. Барлық әдістемелік бірлестіктер жас мұғалімдерге көмек ретінде, өзара тәжірибе алмасу мақсатында өзара сабаққа қатысуларды ұйымдастырды. Әдістемелік бірлестіктер пән апталықтарына дайындық ұйымдастырып өткізді. Оқу жылы ішінде 107 ашық сабақ пен сыныптан тыс шаралар өткізілді.Оның 22 қалалық деңгейде, 4 облыстық деңгейде өткізілді. Мұғалімдердің АКТ, денсаулық сақтау технологиясы, оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы, дамыта оқыту технологиясын пайдаланып өткізілген сапалы сабақтары білім сапасын арттырып, оқытудың деңгейінің тұрақты болуына ықпал етеді.  

Тажмиева А.Б. , Щиголева  И.Ю., Оспанова Г.Т., Баранова А.Г., Кишенова А.О.,Касаинова Г.А., Карп Е.В., Шелухина Т.Д., Ролова Н.С., Яковенко Б.В., Паульзен О.В.,  Хунафия Д., Абильдина Н.К. сияқты мұғалімдердің өткізген сабақтарын атап өтуге болады.

Сабақтарға қатысу мен бақылаудың негізгі мақсаттары:

- Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдердің сабақ мақсатына, міндеттеріне, мазмұнына, түріне сәйкес болуы; - мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің деңгейі, оқушы қабілетін дамыта білуі, шығармашылық мүмкіндіктері, жеке ерекшеліктерді байқай алуы;

- әртүрлі деңгейдегі оқушылармен жұмыс жасай білуі және нәтижелі білім алуға жағдай жасай білуі;

- оқушылардың сабақтағы өзіндік жұмыстар орындау дағдыларын қалыптастыру;

- оқытудың заманауи технологияларын қолдану;

 - қайталау және жалпылау қайталауларын өткізу;

- жалпыоқулық және арнайы дағдыларын қалыптастыру;

- сабақта психологиялық жағымды жағдай жасау және т.б.

Қатысқан сабақтарды талдау бойынша төмендегідей қорытынды жасауға болады: 

 - сабақтардың көпшілігі әдістемелік жағынан дұрыс, қызықты, әртүрлі формада құрылған. Мұғалімдердің көпшілігі танымдық іс-әрекетті белсендірудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, оқушылардың шығармашылық белсенділігін, өздік жұмыс жасауын дамытады.

Туындаған мәселелер: -    оқытудың мазмұны, әдіс-тәсілдері оқушының жеке ерекшеліктерін ескермей, орташа оқитын оқушыға арналады

- үй тапсырмасы оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескермей беріледі

-   көрнекі құралдар мен техникалық құрал –жабдықтар жеткіліксіз дәрежеде пайдаланылады.

Әдістемелік бірлестік отырыстарында қиындық тудырған  мәселелер қаралып, осы мәселелерді шешу жолдары бойынша кеңестер берілді (құжаттармен жұмыс: сынып журналдарын толтыру, үйірме жұмыстарының журналы, оқушылардың жеке іс-құжаттары), кемшіліктерді жою бойынша шаралар қолданылды.

Мектептің әдістемелік жұмысындағы туындаған мәселелер:

-өзара сабаққақатысу санының аздығы; - өзара тәжірибе алмасу бойынша жұмыстардың жеткіліксіз жүргізілуі; - ӘБ отырыстарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, оқытудың жеке жұмыс түрлерін ұйымдастыруға ықпал ететін заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды тиімді пайдалану мәселелеріне аз көңіл бөлінді; - пән бойынша білім сапасының мониторингі жүйелі түрде жүргізілмеді;

- педагогикалық тәжірибені тарату бойынша жұмыстар белсенділігі жеткіліксіз болды, әдістемелік бірлестік шеңберінде ғана өткізілді. - әдістемелік апталықтарды  өткізудің тиімді формалар қарастырылмайды;

- кейбір әдістемелік бірлестіктердің өткен оқу жылындағы жұмыстарға талдауында қорытындылар мен қиындық тудыратын мәселелер бойынша ұсыныстар келтірілмеген.

Шешу жолдары:

1. Жұмыс жүйелілігі мен тиімділігін арттыру мақсатында мектеп әдістемелік бірлестіктері жұмысының мониторингін жүргізуді жалғастыру.

 2. Педагогикалық кадрлардың біліктілік санаттары бойынша аттестаттауға дайындық жұмыстарын белсендіру.

 3. Пән мұғалімдері, бірлестік жетекшілері, директор орынбасарларының  әр оқушының жеке мүмкіндіктері мен қызығушылықтарын, қабілеттерін дамытуға ықпал етуі.

 4. Пән апталықтарына   дайындық пен өткізу деңгейін арттыру, оқушыларды олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға дайындау бойынша мұғалімдер жұмысын белсендіру.

5. Мұғалімдердің оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін меңгеру, дидактикалық әдістерді білу, оларды сабақта  және сыныптан тыс уақытта жалпы оқу дағдылары мен біліктіліктерін қалыптастыру үшін пайдалану сияқты әдістемелік құзіреттіліктерін дамыту.

6.   Білім сапасын арттыру үшін инновациялық технологияларды пайдалану.                                       

КАДРЛАРМЕН ЖҰМЫС

                                                 Педагогикалық кадрлардың біліктілік құрамы

Педагог қызметкерлердің біліктілік деңгейі туралы қорытындылар:

·                     біліктілік санаты бар мұғалімдер - 81%,

·                     екінші санатты  - 22%,

·                     бірінші санатты- 22%,  

·                     жоғары санатты- 37%.

·                     санаты жоқ– 19%

 Әдістемелік бірлестіктер мен мектеп әкімшілігі жұмысының басты бағыты педагог кадрлардың педагогикалық шеберлігін  біліктілікті арттырудың курстық жүйесі арқылы (ұйымдастыру және бақылау) үнемі жетілдіру, педагогтарды неғұрлым жоғары біліктілік санатына аттестаттауға ынталандыру болып табылады.

Біліктілікті арттыру

Біліктілікті арттыру курстарынан өту

Мектептегі әдістемелік қызмет пен әкімшілік жұмысының басты бағыты мұғалім кадрлардың педагогикалық шеберліктерін үнемі жетілдіру болып табылады.

2011-2014жж аралығында БАИ, БАҰО «Өрлеу» 33адам білімін жетілдіріп, курстан өтті..  

2010-2011 оқу жылы – 14

2011-2012 оқу жылы – 11

2012-2013 оқу жылы -13

                                                      2013-2014 оқу жылы -9, 

Алматы қаласындағы мектеп директорлары мен орынбасарларына арналған курс-2

                                 Жаңа форматты курс -  4 (бірінші)

                                                                            -1(негізгі)

ПЕДКАРЛАРДЫ АТТЕСТАТТАУ

Педагогикалық кадрларды аттестаттау аттестация графигіне сәйкес жүргізілді.

 

2012-2013 учебный год

2013-2014 учебный год

Высшая

присвоение

подтверждение

5

2

3

11

3

8

Первая

присвоение

подтверждение

2

2

-

6

3

3

 

Вторая

присвоение

подтверждение

 

3

2

1

6+22

5+22

1

 

       

      Биылғы оқу жылында аттестаттаудан өткен мұғалімдер саны былтырғыға қарағанда 13 адамға көп болды. 

Педагогтардың ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатысуы

Конференция, семинарлар

Нәтижелілігі

1

1

- Республикалық семинар «Геометрия есептерін шешудің техникасы» - участие Рыскельдиева Г.К»09.01-12.01.2014 г.Алматы. Ассоциация математиков.

 

сертификат

22

- Облыстық семинар «Геометрия есептерін шешудің техникасы» - Рыскельдиева Г.К.(12.02.2014, 19.02.2014)

 

сертификат

33

-Облыстық семинар «Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық» Рыскельдиева Г.К.(06.01.2014, 05.03.2014-Бұхар Жырау, 12.03.2014 –Қарқаралы)

 

сертификат

44

Математика мұғалімдерінің облыстық форумы– « Педагогикалық білімді жаңғырту жағдайында математика мұғалімінің « кәсіби өсу» мәселесі – Рыскельдиева Г.К.

 

сертификат

55

№39 гимназияда өткен қалалық семинар «Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық ерекшеліктері, геометрия, логарифм есептері»

 

сертификат

66

Iашық облыстық практикалық конференция  Шелухина Т.Д.

 

77

- Математика мұғалімдерінің форумы  –Сарайская Е.Ф.

 

сертификат

88

Тарих пәні мұғалімдерінің облыстық форумы–«Отан тарихын оқытуға жаңаша әдіс-тәсілдерді енгізу тәжірибесі» - Зекенова А.Ы.

 

сертификат

99

ЖММ ағылшын тілі мұғалімдері

Баранова А.Г.(24.09.2014. СОШ№16)

коучинг жас мұғалімдер үшін

110

Ағылшын тілі мұғалімдерінің қалалық семинары

Баранова А.Г., Кишенова А.С., Мухамедина А.С.(29.04.2014)

ашық сабақ

 

11

Ағылшын тілі мұғалімдерінің қалалық семинары

Баранова А.Г.(14.01.2014)

баяндама

112

Денешынықтыру пәні мұғалімдерінің қалалық семинары  Купжасаров С.Г.(16.10.2013)

ашық сабақ

113

Оқыту қазақ тіліндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің қалалық семинары

 

Ашық сабақ, баяндама, ашық тәрбие іс-шарасы

 

 

14

Өзін-өзі тану мұғалімдерінің қалалық семинары

МорЕ.С., Сабитова Г.Ж., Намесхан А., Билалова З.Д.,Касаинова Г.А., Мукашева З.Б., Кишенова А.С.,Мухамедина А.С., Байсимакова А.Б.,Карп Е.В., Яковенко Б.В., Ролова Н.С., Шелухина Т.Д.

Ашық сабақтар, баяндама

115

ЭОЖ бойынша қалалық семинар-практикум

(12.03.2014) Сычева в.М., Камел А.

Практикалық жұмыс

 

16

Математика мұғалімдерінің облыстық семинары Тажмиева А.Б., РыскельдиеваГ.К., Мадиева А.Н., Исламбекова А.Ш.(16.01.2014)

Ашық сабақ

117

Химия-биология пәні мұғалімдерінің қалалық семинары

ұйымдастыру

Педагогтардың ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатысуы - 38%. 8 семинар ұйымдастырушы ретінде өткізілді: 1 облыстық деңгейде,

7 қалалық деңгейде.

Оқу жылы ішінде шығарылған әдістемелік құралдар мен оқу бағдарламалары

Әдістемелік құралдар, бағдарламалар

нәтижелілігі

1.

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

«Мәтіндік есептер шығару әдістемесі» - Рыскельдиева Г.К.

 

«Санау жүйелері» тақырыбына арналған тапсырмалар мен тестілер жинағы (8 сынып) – Бокаева Г.Б.

 

«Ы,і дыбыстарын ажыратуға арналған логопед-мұғалімнің жұмыс дәптері» - Айтжанова С.С.

 

Сборник планов уроков по экообразованию по итогам проекта «Экологическое образование и воспитание с применением современных технологий обучения» - Касаинова Г.А.

 

Сборник планов уроков по экообразованию по итогам проекта «Экологическое образование и воспитание с применением современных технологий обучения» - Нурмаганбетова С.К.

Программа курсов, факультативов

Шутилина А.В.

Щиголева И.Ю.

 

Әдістемелік құрал (Респ.)

 

 

Әдістемелік құрал (қал)

 

 

 

Әдістемелік құрал (қал)

 

 

 

Статья(обл)

 

 

 

 

 

Статья(обл)

 

 

 

 

Авторлық бағдарламалар

Барлық әдістемелік құрал саны – 3: -1 құрал республикалық деңгейде,

                                                       - 2 құрал қалалық деңгейде ,

                                                         2 жоба жинағындағы баяндама

                                                          2 авторлық бағдарлама

Педагогтардың қатысуы :

       Ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарларға қатысу;

       Ғылыми-әдістемелік республикалық журналдар мен интернет сайттардағы басылымдар;

       Педагогтардың ғылыми-практикалық конференцияларға қатысулары (конференция жинақтарындағы басылымдар) -80%

 

Кәсіби байқаулар мен конкурстарға қатысу нәтижелері

Конкурстар, байқаулар

Нәтижелілігі

1

Конкурс «Лучший психолог школы» - Байсимакова А.Б.

 

3 орын

 

2

 Флипчарттар байқауы, физика пәні мұғалімі Нурбай А.К.

сертификат

3

Волейболдан білім беру ұйымдары қызметкерлерінің спартакиадасы, Лякруа Н.И.

1 орын

4

ВолейболданVIII облыстық  спартакиада, Лякруа Н.И.

2 орын

      Кәсіби конкурстар мен байқауларға қатысуда мұғалімдер белсенділігі жеткіліксіз дәрежеде болды.

Мәселе:

1.Педагогтардың кәсіби конкурстар мен байқауларға қатысуға белсенділік танытпауы

Мәселені шешу жолы:

1.        Келесі бағыттар бойынша жұмыстарға баса назар аудару «Кәсіби конкурстар мен байқауларға мұғалімдердің қатысуын қамтамасыз ету», «Оқытудың ақпараттық-коммуникативті технологиясын қолдану», «Дарынды оқушылармен жұмыстарды өз дәрежесінде ұйымдастыру».

 

2013-2014 оқу жылындағы «№86ЖББОМ» КММ оқушыларының жетістіктері

 

Олимпиада, конкурс, конференциялар

Оқушылар саны

Нәтижелілігі

1

Республикалық пән олимпиадалары:

- мектептік тур

- қалалық тур

 

 

345

22

 

 

85 мест

3орын -1

2

Жобалар байқауы:

- мектептік

 

- қалалық

 

- облыстық (МАН ИЮ)

 

- Республикалық

-«Зерде»

 

37

 

1

 

13

 

2

3

1орын -3

2орын -3

3орын -3

1орын -1

 

1орын-1

грамота -11

1орын -1,

1-публ.

сертификат

3

Интеллектуалды конкурстар, ойындар  («Дарын» тарапынан):

-«Таным 2014»

-«Достық -2014»

-VI олимпиада математика

-Республикалық конкурс «Ақберен»:

городской тур

областной тур

-«Ақбота-2013»

-«Русский медвежонок»

-«Britishbulldog»

 

-«Золотое руно»

-«Кенгуру - математик»

 

-«Парасат-2014»

 

-«Кенгуру –лингвист»

-«Человек и природа»

-«ПОНИ»

 

 

 

2

14

1

1

 

 

51

32

7

 

27

67

 

83

 

8

19

7

 

 

3орын -1

3орын -2

3орыно -1

 

1орын-1

3орын-1

3орын -2

3орын -4

1орын-2

2орын-2

3орын-1

2орын-1

1орын-1

2орын-1

3орын-1

4орын-1

5орын-7

4

Конкурс «Жыл оқушысы -2014»

2

2 турға өтті

5

Қалалық конкурс «Көшбасшы»

3

3орын-1

6

Фестиваль жоба «Алғырлар»

1

сертификат

7

Олимпиадалар ВУЗ, интернет олимпиадалар

- Облыстық олимпиада сызудан КарГУ

-Олимпиада информатикадан КЭУК

-Интелектуалды олимпиада «Эрудит-2014» Университет «Болашақ»

 

-Халықаралық жоба «Грамотей+»

 

-Международный дистанционный конкурс по русскому языку проекта «Новый урок»

–областная олимпиада «Юный переводчик»Университет «Болашақ»

– олимпиада «Тіл білгірі» КЭУК

– городская олимпиада по технологии КарГУ

- VIII ашық олимпиада химия

-Ашық олимпиада математика

-Ашық олимпиада  физикадан

-Олимпиада КЛИО

-Халықаралық олимпиада им. Сатпаева

-Халықаралық гуманитарлық олимпиада

-Олимпиада «Яссауи»

-Олимпиада по химии и физика

-олимпиада по физике ЦКА

 

-олимпиада по физике КЭУК

 

 

1

 

4

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

1

 

 

6

7

1

3

4

19

2

5

1

 

1

 

1 орын-1

 

2 орын-1

1орын-2

2орын -2

3орын -1

4орын -2

5орын-1

1орын-1

2орын-1

3орын-1

1орын-3

2орын-2

2орын-1

 

3орын -1

 

2орын-1

 

 

 

3орын -1

сертификат-1

 

 

 

10% оқуға жеңілдік

3орын, 5%

8

Жыл командасы 4класс

4

 

9

Жыл командасы -5-7 класс

4

 

 

XIV Абай оқулары

3

 

 

Осенние, весенние дебаты

4

 

 

Ғабиден Мұстафин оқулары

4

 

 

 

849,         70%

67орын+85мектепішілік.

 

Оқушылардың конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы 70%, мектептік іс-шараларды қоспағанда 42%.

Оқушылардың ғылыми зерттеулерге қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту мақсатында мектепте оқушылардың «Эрудит» ғылыми қоғамы құрылылды және тіркелді.

Оқушылардың білім және ғылыми ізденістерін қолдау және дамыту мақсатында 2014 жылы сәуір айында оқушылардың «Эрудит» ғылыми қоғамының ғылыми конференциясы өткізілді.  Конференция жұмысына бастауыш, орта және жоғары сыныптар бойынша 36 оқушы қатысты. Үздік шыққан жұмыстар қалалық және облыстық деңгейдегі оқушылардың ғылыми-практикалық конференцияларына қатысуға ұсынылды. Ол жұмыстар: 3 сынып оқушысы Жеңісбек Аяулым «Ұлттық қолөнер-ұлы мұра», жетекшісі Хунафия Д.; 8 сынып оқушылары Жумаханова Камила және Марченко Дария «Образ волка в истории и в литературе», жетекшісі Жакенова К.Ж.; 4 сынып оқушысы Алпысбаева Аяулым «Энергияны үнемдеу», Ашимова Айым «Велосеруен», жетекшісі Касаинова Г.А.; 9 сынып оқушысы Канкул А.  «Конечная остановка», жетекшісі Токанова Т.Б.; 7 сынып оқушысы Карп К. «Аптека на окне», жетекшісі Калиева А.Т.

№86ЖББОМ оқушылары түрлі деңгейдегі конкурстар мен пән олимпиадаларына белсенді қатысты, бірақ олардың нәтижелілігін арттыру мәселесіне назар аудару керек.

Мәселе:

 1.Оқушылардың конкурстар мен пән олимпиадаларына қатысу нәтижесі орташа деңгейде.

2.Педагогтардың ғылыми конференциялар мен жобаларға қатысуы жеткіліксіз деңгейде.

Мәселелерді шешу жолдары:

1. Пән мұғалімдерінің оқушыларды олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференцияларға, түрлі деңгейдегі байқауларға қатыстыру бойынша жұмыстарын белсендіру.

 2.Оқушылардың ғылыми қоғамын сақтау және кеңейту бойынша мәліметтер банкін құру.

2014-2015 оқу жылына міндеттер:

1. Білім сапасын арттыру бойынша жұмыстарды жалғастыру.

 2. Үлгермеушіліктің алдын алу бойынша жұмыстарды жалғастыру

3. Оқу үрдісіне жаңа білім беру технологияларын: дамыта оқыту, АКТ, жобалау әдісі, модульдік, проблемалық оқытуды т.б.енгізуді жүзеге асыру

4.  ҰБТ және ОЖСБ дайындық мақсатында оқушылар білімін бақылаудың бір түрі ретінде тестпен жұмыс дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру

5. Пән олимпиадаларына, зияткерлік конкурстарға, ғылыми жобалар байқауына қатысуға бағытталған ынтасы жоғары оқушылармен жұмысты жалғастыру.

 6. Білім беру үрдісін диагностикалау мен мониторинг бойынша мәліметтер банкін құруды жалғастыру.

7. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің оң тәжірибелерін анықтау және тарату.