МАҚСАТЫ:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үрдісіне қатысушыларға психологиялық колдау көрсету.
МІНДЕТТЕРІ:
- Оқу- тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпарат қоғамының жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық сүйемелдеу;
- Білім алушылардың ассоциалды және аутодеструктивті жүріс-тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу;
- Педагогтарға әлеуметтік психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
- Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру;
Іс-шаралар |
Орындаумерзімі |
Орындалунысаны |
|
|||||||||||||
Әдістемелік - ұйымдастырушылық қызмет |
|
|||||||||||||||
Педагог-психологтің жылдық перспективтік жұмыс жоспарын құру |
қыркүйек |
|
|
|||||||||||||
Оқушыларды диагностикалау үшін информатика кабинетіне кесте құру |
қыркүйек |
|
|
|||||||||||||
Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу және жинақтау |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
ППМАЖбағдарламасы бойынша деректер базасын жаңарту |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
ППМАЖ бағдарламасы бойынша құжаттарды толтыру |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Әлеуметтендіру бойынша деректер базасын толтыру, оқушылардың әлеуметтік паспорты |
қыркүйек-қазан, қаңтар, мамыр |
|
|
|||||||||||||
«Жас мүғалімдер» мектебі |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Мектепішілік педагогикалық консилиум |
қаңтар, мамыр |
|
|
|||||||||||||
Педагогикалық-психологиялық ағарту шараларының әзірлемелерін әзірлеу |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Отырыстарға, кеңестерге, педагогикалық кеңестерге қатысу |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Мектепішілік алдын алу кеңесінің отырыстарына қатысу |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Білім беру үйдерісіне психологиялық сүйемелдеу жұмысы бойынша ата-аналар жиналыстарына қатысу. |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Алынған мәліметтерді түсіндіру барысында, қызмет нәтижелерін өңдеу, талдау, жалпылау
|
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Қызмет нәтижелерін өңдеу, талдау, жалпылау, алынған мәліметтерді түсіндіру.
|
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Оқушылармен жеке және топтық жұмысқа дайындық: алынған нәтижелерді өңдеу, талдау және жалпылау. |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Талдамалық және есептік құжаттаманы толтыру.
|
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін әдістемелік материалдар әзірлеу (тақырыптар бойынша буклеттер). |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Тақырыптық вебинарларға, семинарларға, конференцияларға қатысу.
|
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
Өзіндік білім көтеру жұмысымен айналысу. Практикалық сабақтарға, дәрістерге, семинарларға, консультацияларға дайындық. |
жыл бойы |
|
|
|||||||||||||
р/с№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстыңбағыттары |
Нысаналытоп |
Орындаумерзімі |
Орындалунысаны |
Жауаптылар |
Орындалуытуралыбелгі |
|
||||||||
|
ПЕДАГОГТЕРМЕН ЖҰМЫС |
|
||||||||||||||
1 |
Жас мамандардың жұмысқа бағыттылығы мен қиыншылықтарын анықтауға бағытталған сауалнама
Мұғалімнің педагогикалық қызметтің жеке стилінің ерекшеліктерін талдау үшін (А. К. Маркова) |
диагностика |
жас мамандар
|
қыркүйек қаңтар |
Хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
2 |
«Педагогтердің АСППМ бағдарламасымен жұмысты ұйымдастыру» семинар |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
сынып жетекшілер |
қыркүйек қаңтар |
Семинар хаттамасы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
3 |
МАД , 1,5,10- шы сынып оқушыларының бейімделуі |
қортынды сөз |
пед.ұжымы |
қазан желтоқсан |
ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
Педагогтердің кәсіби күйіп кетуін анықтау |
диагностика |
пед.ұжымы |
қаңтар |
АСППМ |
педагог -психолог |
|
|
||||||||
5 |
«Суицид вахтерлері» педагогтерге арналған оқыту семинарлары |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
1-2 тоқсан |
Хаттама, ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
Педагогикалық құзыреттілікті арттыру бойынша Тренинг (қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу, жанжалдарды шешу) |
тренинг |
пед.ұжымы |
қазан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
7 |
Оқушылардың білім беру ұйымына бейімделу қорытындысымен таныстыру |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қазан |
ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
8 |
Мотивация қорытындысына талдау |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қазан |
ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
9 |
Әлеуметтену динамикасын талдау |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қараша |
ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
10 |
Мазасыздық пен агрессия бойынша талдау |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қараша |
ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
11 |
Коммуникативті дағдыны дамыту қорытындысы |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
сәуір |
ДЖК |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
12 |
Жұмыс бойынша Педконсилиум ЕБҚ бар оқушылармен |
консилиум |
пед.ұжым |
сәуір |
ақпарат |
директордың ТЖ орынбасары, педагог-психолог |
|
|
||||||||
13 |
МАД және 4 сынып оқушыларының мектепке дайындығы |
педагогикалық кеңес |
пед.ұжым |
сәуір |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
14 |
Психологиялық-педагогикалық құзіреттілікті дамыту бойынша тренинг |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қараша |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
15 |
«Педагогтердің кәсіби күйіп кетуін алдын алу» тренинг |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қаңтар ақпан |
тренинг |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
16 |
«Педагогтердің медиасауаттылық әлемдегі ролі» практикум |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қазан |
Пед.кеңес |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
17 |
Оқушылардың резильенттілігін дамыту жолдары (soft skills) практикум |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
қаңтар |
Пед.кеңес |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
18 |
«Оқушылардың әлеуметтену динамикасын зерделеу» практикум |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым |
наурыз |
Пед.кеңес |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
19 |
«Оқушылардың білім олқылықтарын таным процестерін жетілдіру арқылы толтыру жолдары» семинар |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
пед.ұжым ӘБ |
ақпан |
Семинар хаттамасы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
20 |
1,5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі бойынша жұмыс істейтін мұғалімдерге кеңес. |
консультация |
пед.ұжым |
қыркүйек қазан |
Кеңес журналы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
21 |
Сынып жетекшілерге АСППМ бағдарламасымен жұмыс бойынша кеңес |
консультация |
пед.ұжым |
жыл бойы |
Кеңес журналы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
22 |
Педагогтерге білім үдерісіндегі мәселелер бойынша кеңес |
консультация |
пед.ұжым |
жыл бойы |
Кеңес журналы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
23 |
Білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастар мәселелері бойынша жеке, топтық кеңес |
консультация |
пед.ұжым |
жыл бойы |
Кеңес журналы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
24 |
«Оқушылардың кәсіби бағыттылығын ұйымдастыру» |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
Пед ұжым ӘБ |
ақпан |
ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
25 |
«Аутодеструктивтік жүріс-тұрысты алдын алу» |
семинар |
Сынып жетекшілер |
желтоқсан |
ӘБ отырысы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
|
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС |
|
|
|
|
педагог-психолог |
||||||||||
1 |
Білім беру ұйымында психологиялық қызмет жұмысымен таныстыру, оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныстыру ата-аналар жиналысы |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
МАД, 1-11 сынып ата-аналары |
қыркүйек |
Хатама Қосымша 1 парағы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
2 |
Оқушымен жеке дара жұмысқа келісім алу |
консультация |
Ата-аналар |
жыл бойы |
Қосымша 2 |
педагог -психолог |
|
|
||||||||
3 |
Ата – аналарға психологпен бір сағат "Оқушыларды бейімдеу МАД, 1,5,10 - сыныптар" |
практика |
МАД, 1,5,10-сыныптарының ата - аналары |
қыркүйек |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
"Балалар мен жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу (агрессия, аутоагрессия)"ата-аналарға арналған өмір дағдылары |
семинар |
7- ші сынып оқушыларының ата – аналары |
қазан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
5 |
Ата-аналарға арналған "қорқыту мен кибербуллингтің алдын алу, жанжалдарды шешу"дағдылары |
семинар |
5 – ші сынып ата - аналары |
қазан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
МАД,1,5,10 сынып оқушыларының мектепке бейімделу қорытындысы бойынша ата-аналар жиналысы |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
Ата-аналар |
қараша |
хаттама |
педагог - психолог |
|
|
||||||||
7 |
Ата-аналарға арналған өмір дағдылары "Балалар мен жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу" (депрессия) |
консультация |
8-ші сыныптың ата - аналары |
желтоқсан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
8 |
Ата - аналарға арналған өмір дағдылары "Оқушыларды кәсіптік бағдарлау" |
семинар |
7,8 9,10,11 сыныбының ата - аналары |
ақпан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог, педагог-профориентатор |
|
|
||||||||
9 |
«Оқушыларды ҰБТ, қорытынды аттестаттауға дайындауда көмектесу» ата-аналар жиналысы |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
9 -11 сынып ата-аналары |
тоқсан сайын |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
10 |
Оқушыларды бақылау нәтижелері және сұраныс бойынша диагностика қорытындысымен таныстыру |
консультация |
Ата-аналар |
жыл бойы |
кеңес журналы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
11 |
Медиасауаттылық бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру шаралары |
психологиялық-педагогикалық ағарту |
Ата-аналар |
қаңтар |
Жоспар хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
12 |
Ата-аналармен топтық және жеке дара кеңес |
консультация |
Ата-аналар |
жыл бойы |
журнал |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
13 |
Әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу динамикасы бойынша ата-аналар жиналысы |
консультация |
Ата-аналар |
сәуір |
хаттама |
педагог- психолог |
|
|
||||||||
14 |
Ата–аналарға арналған психологпен бір сағат "Оқушылардың дайындығы МАД және 4-сыныптар" |
практикум |
МАД және 4-сыныптардың ата - аналары |
сәуір |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
15 |
Іс-шаралар, Отбасы күніне арналған |
акция, тренинг |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
мамыр |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
р/с№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстыңбағыттары |
Нысаналытоп |
Орындаумерзімі |
Орындалунысаны |
Жауаптылар |
Орындалуытуралыбелгі |
|
||||||||
|
ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС |
|
||||||||||||||
1 |
Оқушылардың мектепке бейімделуі. Оқушылармен психологиялық бақылау жүргізу (бақылау, сабақтарға қатысу) |
диагностика, әдістемелік-ұйымдастыру (бақылау, қадағалау) |
МАД, 1,5,10 сыныптар |
қыркүйек, қазан |
Бақылау парағы |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
2 |
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын анықтау. (Н.Г. Лусканова) |
диагностика |
1 сыныптар
|
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
3 |
Оқушылардың зияткерлік қабілеттерінің экспресс-диагностикасы.(І кезең МЭДИС) |
диагностика |
1 сыныптар
|
қазан
|
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.(Н.Г. Лусканова) 14 мотив" сауалнамасы |
диагностика |
2,3,9,11 сыныптар |
қазан
|
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
5 |
Оқушылардың қобалжу деңгейін анықтаудағы «Филлипстің мектепке үрейлену деңгейін саралау» әдістемесі |
диагностика |
5 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
5-сынып оқушыларының зияткерлік қабілет деңгейін зерделеу (Амтхауэр әдістемесі) |
диагностика |
5 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
7 |
Спилбергер-Андреева мектебінің орта және жоғары сыныптарында оқу мотивациясы мен оқуға эмоционалды қатынасты диагностикалау әдістемесі |
диагностика |
6 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
8 |
Мектеп туралы әңгіме (Модификацияланған әдіс Т. А. Нежнова, А. Л. Венгер, Д. Б. Эльконин) |
топтық диагностика |
МАД тобының оқушылары |
қазан |
топтық диагностика |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
9 |
Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.14 мотив" сауалнамасы |
диагностика |
7 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
10 |
Мазасыздық және агрессия деңгейін анықтау (Басс-Дарки сауалнамасы) |
диагностика |
7 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
11 |
Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау. 14 мотив" сауалнамасы |
диагностика |
10 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
12 |
Мазасыздықты диагностикалау әдістемесі (Кондаш мазасыздық шкаласы) |
диагностика |
10 сыныптар |
қазан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
13 |
Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау. 14 мотив" сауалнамасы |
диагностика |
8 сыныптар |
желтоқсан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
14 |
ЦПК аясында оқушылардың кәсіби бағыттылығын анықтау кешені |
диагностика |
7,8,9,10,11 сыныптар |
қыркүйек, мамыр |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
15 |
ЕБҚ балалардыдиагностикалау |
жеке диагностика |
ЕБҚ оқушылар |
желтоқсан |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
16 |
ЕББҚББ психологиялық-педагогикалық сараптау |
диагностика |
4 бұрыққа сәйкес педагогтермен бірлескен жұмыс |
жыл бойы |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
17 |
Оқушыларды бақылау |
бақылау |
4 сыныптар |
ақпан
|
анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
18 |
Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.(Н.Г. Лусканова)
|
диагностика |
4 сыныптар |
ақпан
|
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
19 |
Э.Ф.Замбацявичененің бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой даму деңгейін анықтаудың стандартталған әдістемесі |
диагностика |
4 сыныптар |
ақпан |
АСППМ |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
20 |
Бастауыш сынып түлектерінің орта буында оқуға дайындығын анықтау Л.ФТихомирова,Н.Семаго |
диагностика |
4 сынып |
желтоқсан сәуір |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
21 |
Оқушылардың зияткерлік қабілеттерінің экспресс-диагностикасы. (ІІ кезең МЭДИС) |
диагностика |
1 сыныптар
|
ақпан
|
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
22 |
Оқушыларды бақылау |
бақылау |
МАД оқушылар |
наурыз |
анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
23 |
Дайындық диагностикасы балаларға мектепке (Мектепті бастауға дайындықты психологиялық-педагогикалық бағалау Семаго Н., Семаго М.) |
топтық диагностика |
МАД оқушылар |
наурыз |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
24 |
Оқушылардың жеке диагностикасы (сұраныс бойынша) Әдістеме кешені |
диагностика |
оқушылар |
жыл бойы |
хаттама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
25 |
Психология әлеміне шолу – медиасауаттылықты арттыру шаралары «Психология әлемі» апталығы |
психологилық-педагогикалық ағарту |
МАД, 1-11 сынып оқушылары |
қаңтар |
жоспар |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
Түзету – дамыту жұмысы |
|
|||||||||||||||
1 |
Оқу мотивациясын арттыру үшін сабақ бағдарламалары
|
топтық және / немесе жеке сабақтар |
1-11 сынып оқушылары
|
жыл бойы
диагностика нәтижелері бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
2 |
Мазасыздық деңгейін төмендетуге арналған сабақ бағдарламалары (оқушылардың дезадаптациясының алдын алу) |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
1,5,10- шы сынып оқушылары
|
қазан қараша желтоқсан
диагностика нәтижелері бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
3 |
Сабақ бағдарламасы дұшпандық пен агрессивтілік деңгейін төмендету үшін |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
7-ші сынып оқушылары
|
желтоқсан
диагностика нәтижелері бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
Сабақ бағдарламасы депрессия, невротизация деңгейін төмендетуге, қарым-қатынас деңгейін арттыруға |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
7-ші сынып оқушылары |
қаңтар
диагностика нәтижелері бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
5 |
Сабақ бағдарламалары емтихан мен ҰБТ тапсыруға дайындық бойынша бітіруші сынып оқушылары үшін |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
9,11 – шы сынып оқушылары |
жыл бойы |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
Сабақ бағдарламалары кәсіптік бағдарлау бойынша бітіруші сынып оқушылары үшін |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
9,11 – шы сынып оқушылары |
жыл бойы |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
7 |
ЕБҚ оқушылар үшін сабақ бағдарламалары
|
топтық және / немесе жеке сабақтар |
ЕБҚ оқушылар |
жыл бойы
жеке жоспарларға сәйкес қажеттілік бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
8 |
Сабақ бағдарламалары ЕБҚ оқушылар үшін (девиантты/делинквентті, пед. қараусыз қалған, әлеуметтік. осал) сұраныстар бойынша |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
оқушылар, әр түрлі есеп түрлерінен тұратын сұраулар |
жыл бойы
жеке жоспарларға сәйкес қажеттілік бойынша |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
9 |
Танымдық және әлеуметтік-коммуникативтік даму бойынша сабақ бағдарламасы |
топтық және / немесе жеке сабақтар |
МАД оқушылары |
жыл бойы |
сабақ қорытындысы бойынша анықтама |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
Психологиялық білім |
|
|||||||||||||||
1 |
"Жаздың эмоциясы" облыстық айлығы
("Жаздың эмоциясы" акциясы) |
акция, тренинги |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қыркүйек жеке жоспар бойынша |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
2 |
"Қауіпсіз балалық шақ" қалалық ақпараттық науқаны
("Мақтау күні" акциясы "Психологиялық түсіруді алу" акциясы) |
акция, тренинги |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қазан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
3 |
Республикалық акция "Зорлық-зомбылықсыз 16 күн" ("Біздің сыныптың портреті" акциясы) |
акция, тренинги |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қазан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
Мероприятия по профилактике аутодеструктивного поведения несовершеннолетних (Акция "Подари улыбку миру" Акция "Забор психологической разгрузки") |
акция, тренинги |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
желтоқсан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
5 |
"Психология онкүндігі". Медиа сауаттылық бойынша іс-шаралар. |
акция, тренинги |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
2023
жеке жоспар бойынша |
психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
Кәсіптік бағдар беру бойынша ақпараттық-түсіндіру іс-шаралары
(("Менің арманымдағы мамандық" бейнероликтер байқауы, "Менің ата-анамның мамандықтары" фотоколлаждар байқауы, "Менің отбасымның мамандықтары" суреттер көрмесі) |
акция, тренинг |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
ақпан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог, педагог-профориентатор |
|
|
||||||||
7 |
"Зорлық-зомбылықсыз әлем" қалалық ақпараттық науқаны
("Пошта-құпия дос" акциясы) |
акция, тренинг |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
ақпан |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог, |
|
|
||||||||
8 |
"Қауіпсіз интернет" республикалық ақпараттық науқаны ("Егер менде интернет желісі болмаса, мен не істеуім керек" акциясы) |
акция, тренинг |
оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
наурыз |
тіркеу парағы, ақпарат |
педагог-психолог, |
|
|
||||||||
|
ПСИХОЛОГ САҒАТЫ: |
|
|
|
|
педагог-психолог |
|
|
||||||||
1 |
МАД, 1,5, сынып оқушыларының мектепке бейімделуі |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
МАД, 1,5, сынып |
қыркүйек |
әзірлеме |
психолог |
|
|
||||||||
2 |
2-8 сынып оқушыларының оқу мотивациясы |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
2-4, 5-11 сынып |
қыркүйек |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
3 |
мотивация бойынша психолог сағаты |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
9- сынып |
қазан |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
4 |
мазасыздық және агрессия бойынша психолог сағаты |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
1 сынып |
қараша |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
5 |
коммуникативті дағдыларды дамыту бойынша психолог сағаты |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
1-4 сынып |
желтоқсан |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
6 |
жалпыадамзаттық құндылықтарды дамыту бойынша психолог сағаты |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
5-9 сынып 2-4 сынып 9-сынып |
ақпан наурыз сәуір |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
7 |
Сабақ бағдарламасы орта буынға өту кезінде оқушылардың бейімделмеуінің алдын алу бойыншапсихолог сағаты |
ПП ағарту Түзету-дамыту |
4-ші сынып оқушылары |
сәуір |
әзірлеме |
педагог-психолог |
|
|
||||||||
|
Психологиялық қызметтің жарты жылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
||||||||||||||