Кульжамбекова Сауле Кажыкеримовна
"№3 гимназия" КММ директоры
Лауазымдық міндеттері:
1.Білім бері ұйымының қызметін оның жарғысына және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес басқарады.
2.Педагогикалық-әдістемелік кеңеспен бірлесіп мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарының орындалуын ұйымдастырады. Педагогикалық кеңесті басқарады.
3. Мектептің даму жоспарын (стратегиясын), оқу-тәрбие жұмысының жоспарын, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын, ішкі тәртіп ережелерін, орта мерзімді (күнтезбелік-тақырыптық жоспарлау), пән мұғалімдерінің қысөа мерзімді жоспарларын бекітеді. Жұмыс жоспарын, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын бекітеді.
4. Білім беру ұйымының ғылыми, әдістемелік және материалдық-техникалық базасын қалаыптастырады және жетілдіреді.
5. Заманауи ақпараттық технологиялардың дамуын қамтамасыз етеді.
6. Педагогикалық ұйымдардың, әдістемелік бірлестіктердің, балалар ұйымдарының қызметіне ықпал етеді.
7. Заңды білім беру қызметінің лицензиясына сәйкес оқытылған оқушылардың континентін қалыптастырады. Оқушыларды әлеуметтік қорғаумен қаматамасыз етеді.
8. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар арасындағы оқушылардың заңды құқықтары мен мүдделерін (жеке,мүліктік, тұрғын үй, еңбек және басқалары) қорғайды, оларға отбасылық байланыстарды сақтай үшін жағдай жасау бойынша шаралар қабылдайды.
9.Оқу үдерісі барысында білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) және қызметкерлердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігі үшін қжетті жағдайлар жасайды.
10.Білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында оқу баспасөзінде арнайы жағдайлар жасайды.
11. Денсаулықты сақтау және нығайту мақсатында тамақтану, (мектептің міндеттемелері шеңберінде медициналық көмек) қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды және бақылауды ұйымдастырады.
12. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, мүлікті және білім беруді ұйымдастыру құралдарын басқарады.
13. Ұйымның қызметі туралы, оның ішінде қаржылық және материалдық ресурдардың түсуі мен жұмсалуы туралы жылдық есепті қамқоршылар кеңесі мен ата-аналар қоғамдастығына ұсынады.
14. Нормативтик талаптарға сәйкес оқу-материалдық базаны есепке алуды, сақтауды және толықтыруды қамтамасыз етеді. Ішкі еңбек ережелерінің, санитарлық-гигиеналақ режимнің, қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың ережелерін сақтау үшін жауап береді.
15. Оқытушылар мен көмекші персоналдарды іріктеу мен орналастыруды жүзеге асырады, штат кестесін және қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін бекітеді, олардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға жағдай жасайды.
16. Мұғалімдердің біліктілік санатын беру (растау) рәсімін ұйымдастырады.
17. Білі беру ұйымының қызметкерлері мен оқытушыларының жоғарғы көрсеткіштерін және жетістіктерін марапаттауға тағайындайды.
18. Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңесті басқарады, өз құзыреті шегінде, педагогикалық этика жөніндегі кеңестің ұсынысын ескере отырып жаза қолданады.
19. Өз құзыреті шегінде мектептің басқа қызметкерлеріне жаза қолданады.
20. Халықпен байланысты жүзеге асырады, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен), қамқоршылық кеңеспен жұмысты үйлестереді.
21. Мемлекетік және басқа ұйымдарда білім беру ұйымының атынан шығады, қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.
22. Өзінің кәсіби дамуында, соның ішінде менеджмент саласында жұмыс істейді.
23. «Құндылықтарға негізделген білім» тұжырымдамасын білім беру процесінің барлық субъектілірінің, соның ішінде балалардың отбасыларының қатысуымен ұйымға енгізеді.
24. Студенттер, оқушылар, оқытушылар және басқа жұмысшылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаларын қалыптастырады.
25. Білім беру қызметінің сапасына жауапты.
Бекова Дальмира Маратовна
Білім беру ұйымы директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Оқушыларды бейінді оқыту жүйесін іске асыру жоспарын әзірлейді;
2. Бейінді оқыту қолданбалы және элективті курстардың бағдарламаларын әдістемелік-бағдарламалық қолдауды қамтамасыз етеді;
3. Жоғары (бейінді) сыныптарды жинақтау үшін объективті негіз ретінде негізігі мектепті бітірушінің қорытынды білім беру рейтингін жасайды;
4. Бейінді оқыту, әр түрлі деңгейлі бағдарламаларды еңгізу бойынша білім беру ұйымдарының қызметін перспективалық болжауды және ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады;
5. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру және біліктілігін арттыру мақсатында педагогикалық ұжымның қызметін үйлестіреді: оң педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату; мұғалімдердің әдістемелік бірлестігінің жұмысын ұйымдастыруда инновациялық технологиялық ұйымдстыру және сынақтан өткізу;
6. Түрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын таңдау мүмкіндігін; «мектеп жоо», «мектеп-колледж жоо», «колледж-жоо» үздіксіз білім беру жүйесіндегі оқу жоспарлары бойынша оқытуды, ғылымдарды зерделеуге кәсіби қабілеттілікті ашуды, әрі қарай білім алу бейінін таңдау мақсатында пәндерді терең меңгеру үшін түрлі циклдерді өзіндік таңдауды қамтамасыз етеді;
7. Жоғары, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен бірігіп, кәсіби бағдарлау жұмысын жургізіді;
8. Компьютерлік сауаттылықты, ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті меңгерген;
9. Есептік құжаттамалардың белгіленген тіртіпте сапалы және уақытылы жасалуын, оның дұрыстығын және берілуін қамтамасыз етеді.
Шумилина Ольга Николаевна
Білім беру ұйымы директорының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады;
2. Оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды;
3. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау бойынша педагогтардың жұмысын, сондай-ақ қажетті құжаттарды әзірлеуді үйлестіреді. Педагогтердің қысқа мерзімді жоспарын тексереді, басшылыққа бекітуге келіседі және ұсынады;
4. Білім беру процесінің сапасын және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары шеңберінде білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады;
5. Ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру, аттестат толтыру бойынша жұмысты жүзеге асырады;
6. Білім беру үдерісіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді;
7. Пәндер бойынша мектеп ішілік бақылауды ұйымдастырады және іске асырады, білімді шектеуді өткізеді, мектеп ішілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасын, бөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдайды;
8. Пән бойынша білімді тематикалық бақылаумен қамтамасыз етеді;
9. Білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және жұмыс оқу жоспарының вариативті компонентінің сабақтарының кестесін жасайды;
10. Білім алушылар мен педагогтардың олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады;
11. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау көрстету қызметінің жұмысын үйлестіреді;
12. Білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады,ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді;
13. Педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды. Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады;
14. Тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санатын беру (растау) бойынша жұмысты ұйымдастырады;
15. Оқу зертханалары мен кабинеттерді қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі құралдармен және оқытудың техникалық құралдарымен жабдықтау, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру бойынша ұсыныс береді және жұмысты жалғастырады, баламалы оқулықтарды іске асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді алуға өтінімді ұйымдастырады, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстар, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру;
16. Кітапхана қорын қажетті әдебиеттермен толықтыруға жыл сайын өтінімді енгізеді;
17. Оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді;
18. Белгіленген есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді, кері байланысты ұсына отырып педагогтардың сабағына қатысады және талдау жасайды;
19. Оқу процесін жетілдіру бойынша тренингтер, оқыту семинарларын, оқу әдістемелік сағаттар өткізеді;
20. Педагогикалық кеңестің тәртібі мен материалдарын әзірлейді;
21. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
22. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогар және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Оразбекова Гүлім Боранкуловна
Білім беру ұйымы директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады;
2. Оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды;
3. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау бойынша педагогтардың жұмысын, сондай-ақ қажетті құжаттарды әзірлеуді үйлестіреді. Педагогтердің қысқа мерзімді жоспарын тексереді, басшылыққа бекітуге келіседі және ұсынады;
4. Білім беру процесінің сапасын және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары шеңберінде білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады;
5. Ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру, аттестат толтыру бойынша жұмысты жүзеге асырады;
6. Білім беру үдерісіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді;
7. Пәндер бойынша мектеп ішілік бақылауды ұйымдастырады және іске асырады, білімді шектеуді өткізеді, мектеп ішілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасын, бөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдайды;
8. Пән бойынша білімді тематикалық бақылаумен қамтамасыз етеді;
9. Білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және жұмыс оқу жоспарының вариативті компонентінің сабақтарының кестесін жасайды;
10. Білім алушылар мен педагогтардың олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады;
11. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау көрстету қызметінің жұмысын үйлестіреді;
12. Білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады,ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді;
13. Педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды. Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады;
14. Тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санатын беру (растау) бойынша жұмысты ұйымдастырады;
15. Оқу зертханалары мен кабинеттерді қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі құралдармен және оқытудың техникалық құралдарымен жабдықтау, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру бойынша ұсыныс береді және жұмысты жалғастырады, баламалы оқулықтарды іске асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді алуға өтінімді ұйымдастырады, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстар, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру;
16. Кітапхана қорын қажетті әдебиеттермен толықтыруға жыл сайын өтінімді енгізеді;
17. Оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді;
18. Белгіленген есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді, кері байланысты ұсына отырып педагогтардың сабағына қатысады және талдау жасайды;
19. Оқу процесін жетілдіру бойынша тренингтер, оқыту семинарларын, оқу әдістемелік сағаттар өткізеді;
20. Педагогикалық кеңестің тәртібі мен материалдарын әзірлейді;
21. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді;
22. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогар және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Набиева Маржан Набиевна
Білім беру ұйымы директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
2. Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
3. Аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің (бұдан әрі–ҰКТ), сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтар мен қосымша білім беру педагогтерінің қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
4. Тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша қажетті құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз етеді; өткізілетін тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
5. Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. 3.6.Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің қоғам және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;
7. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау көрстету қызметінің жұмысын үйлестіреді;
8. Мектеп және отбасының бірегей іс-қимылын, мектеп –ата-ана қатынастарының жаңа қалыптарымен қамтамасыз етеді;
9. Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;
10.Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
11. Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;
12. Кәсіби бағдарлау жұмысын жүргізеді, есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;
13. "Құндылықтарға негізделген білім" - мектеп тұжырымдамасын әзірлейді. Мектеп ұжымының қатысуымен білім беруге бағалы әдіс енгізеді;
14. Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумды ұйымдастырады және өткізеді. "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымы жұмысын ұйымдастырады. "Қоғамға қызмет ету", "Туған елге тағзым", "Үлкенге ізет", "Ата-анаға құрмет" атты қоғамға пайдалы жұмыстарды ұйымдастырады. Мектеп мұражайының жұмысын ұйымдастырады;
15. Рухани-адамгершілік біліммен қамтамасыз етуде "Өзін-өзі тану" пәні мұғалімін алмастырады;
16. Білім беру ұйымы түлектері қауымдастығы қызметін құру және қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;
17. Педагогикалық еңбек ардагерлерімен ынтымақтастықта болады;
18. Дебаттық қозғалысты дамытады;
19. Туристік сапарлар мен саяхаттарды ұйымдастырады;
20. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалы отбасылардың қатысуымен енгізеді;
21. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Ашенова Гульнара Болатовна
Білім беру ұйымы директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
2. Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
3. Аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің (бұдан әрі–ҰКТ), сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтар мен қосымша білім беру педагогтерінің қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
4. Тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша қажетті құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз етеді; өткізілетін тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
5. Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. 3.6.Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің қоғам және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;
7. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психолого-педагогикалық қолдау көрстету қызметінің жұмысын үйлестіреді;
8. Мектеп және отбасының бірегей іс-қимылын, мектеп –ата-ана қатынастарының жаңа қалыптарымен қамтамасыз етеді;
9. Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;
10.Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
11. Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;
12. Кәсіби бағдарлау жұмысын жүргізеді, есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;
13. "Құндылықтарға негізделген білім" -мектеп тұжырымдамасын әзірлейді. Мектеп ұжымының қатысуымен білім беруге бағалы әдіс енгізеді;
14. Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумды ұйымдастырады және өткізеді. "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымы жұмысын ұйымдастырады. "Қоғамға қызмет ету", "Туған елге тағзым", "Үлкенге ізет", "Ата-анаға құрмет" атты қоғамға пайдалы жұмыстарды ұйымдастырады. Мектеп мұражайының жұмысын ұйымдастырады;
15. Рухани-адамгершілік біліммен қамтамасыз етуде "Өзін-өзі тану" пәні мұғалімін алмастырады;
16. Білім беру ұйымы түлектері қауымдастығы қызметін құру және қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;
17. Педагогикалық еңбек ардагерлерімен ынтымақтастықта болады;
18. Дебаттық қозғалысты дамытады;
19. Туристік сапарлар мен саяхаттарды ұйымдастырады;
20. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалы отбасылардың қатысуымен енгізеді;
21. Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Жунусова Жанара Жумакановна
Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасары
Лауазымдық міндеттері:
1. Мектептің шаруашылық жұмысына жетекшілік жүргізеді;
2. Өз жауапкершілігіне заңнама бекіткен тәртіп бойынша сақтауға заттық құндылықтарды, мүлікті, жабдықтарды қабылдайды;
3. Мектеп қызметкерлерін кеңсе тауарларымен, шаруашылық құралдарымен қамтамасыз етеді.
Сыскина Алена Викторовна
"№3 гимназия" КММ Кәсіподақ комитетінің төрағасы