ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ҚАРАҒАНДЫ…
"№25 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

соғыс
война
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 56
Жаңа сұрақтар: 0
2014 жылдың 25 наурызында мектептегі педагог-психологтардың ұйымдастырушылығымен мұғалімдерге арналған «Позитивтік аффирмациялар» атты жаттықтыру – семинар өткізілді.

 

2014 жылдың 25 наурызында мектептегі педагог-психологтардың  ұйымдастырушылығымен  мұғалімдерге арналған «Позитивтік аффирмациялар» атты  жаттықтыру – семинар өткізілді.

 

Семинардың  ең басты мақсаты –  мұғалімдердің эмоционалдық алдын алу.

Педагог-психолог Б.Н. Бакмаганбетова қатысушыларды «Аффирмация» терминнің мағынасымен, сонымен қатар аудио-аффирмациялар әдістемесінің авторларымен (Х. Сильва, Л. Хей) таныстырып өтті.

Позитивті ойлағаны адамға қандай пайдалы екенін «Мыслите позитивно» атты бейне көрсеетті.

 

Педагог-психолог А.М. Бейсенбаева позитивтік аффирмациялар қалай жұмыс істейтінін көрнекі көрсетті: бұлдыр суға толған стақанның ішіне таза су құя бастағанда, стақандағы су біраз соң таза суға толды. Осы  эксперимент адамның қабылдаған ұнамды, жағымды эмоциялардың жағымсыз эмоцияларды қалай шығаратынын  нақты көрсетеді.  

 

Адамға аффирмациялар қандай әсер ететінін, қандай жағымысыз жағы бар екенін Б.Н. Бакмаганбетова  айтып шықты.

 

А.М. Бейсенбаева сәтті  аффирмацияларды жасайтын ережесімен, олардың қолдану ерекшелігімен таныстырды.

 

Аффрмациялардың қолдану барысында алты маңызды принциптарымен семинардың ұйымдастырушылары таныстырып шықты.

Айтылған мәліметтерден кейін  қатысушыларға практикалық жұмыс берілді. Олар өзіне сенім арттыратын, денсаулық күшейтетін және көңіл-күйін көтеретін аффирмацияларды өмірінде қолданбайтын қолымен жазуға үйренді. Мұғалімдердің айтуы бойынша, кейбірлерге оңайшылықпен берілсе, кейбір мұғалімдерге қиындау болғанын анықтады.

 

Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру үшін «Аффирмациялар әр күн сайын» атты бейне-көрініс ұсынылды.     

 

Сонымен қатар «Үш маймыл» атты әңгіме туралы Б.Н.Бакмаганбетова айтты. Бұл әңгіменің мазмұны, жамандықты көрмесем, жамандықты естімесем, жамандықты айтпасам, онда жамандықтан сақтанамын (аулақ боламын) деген ой жатыр.

 

 

Семинар – практикумның қорытындысы кезінде мұғалімдерге арт-терапиялық жабыстырманы қолданып, өздерін сақтайтын тұмарды жасау ұсынылды. Мұғалімдер рахаттанып, берген тапсырманы өте көтерінкі көңіл-күйлерімен орындады.

 

Қатысушылар өткізілген семинардан алған білім мен әсерлерімен бір-бірімен бөлісіп, семинар-практикум аяқталды.

 

Жалпы жаттықтыру – семинар өз мақсатына жетті: семинарға қатысқан мұғалімдер позитивтік аффирмацияларды дұрыс жасап ғана емес, оларды стресстік жағдайларда қалай пайдалану екенін үйренді.

Педагог-психологтар: Б.Н. Бакмаганбетова, А.М. Бейсенбаева.