Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№5 қосымша білім беру мектеп-орталығы

Learning the Kazakh language

Аласа
низкий
Question answer
Всего ответов: 128
Новых вопросов: 51

Инклюзия қолдау кабинеті

 

    Инклюзивті білім беру-жалпы білім беруді дамыту процесі, ол ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін білімге қол жетімділікті қамтамасыз ететін барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан барлығына қол жетімділікті білдіреді.

    Қазақстан Республикасының заңнамасында адам құқықтары саласындағы негізгі халықаралық құжаттарға сәйкес елдің барлық балалары үшін білім алуға тең құқықтар қағидаты көзделеді. Балалардың білім алу құқығының кепілдіктері Қазақстан Республикасының Конституциясында, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "білім туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы"заңдарында бекітілген.

 

    "Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында" ҚР Үкіметі инклюзивті білім беруді дамытуды маңызды міндеттердің бірі ретінде айқындайды. Бағдарламада барлық балаларды, оның ішінде білім беру қажеттіліктері ерекше балаларды жалпы білім беру кеңістігіне қосудың қажетті нормативтік-құқықтық негізін құруға ықпал ететін іс-шаралар айқындалған. 2015 жылдың шілде айынан бастап "Болашақ" корпоративтік қорының "әрбір бала мектепке лайық" жобасы басталды. 

      2019-2020 оқу жылынан бастап № 5 ҚББМО КММ базасында инклюзияны қолдау кабинеті ашылды.

Жеке оқыту аймағы 

Топтық сабақ аймағы

    

Сенсорлық демалу аймағы 

    Жобада 7-14 жас аралығындағы 10 оқушы, 0-5 сыныптар бар. Балалар психологиялық – медициналық - педагогикалық консультацияның қорытындысы мен ұсынымдары бойынша жалпы білім беретін сабақтарға қатысады, қысқартылған және бейімделген оқу бағдарламасы бойынша оқиды. Бұл балалар үшін арнайы дефектолог – педагогтар, логопедтер түзету сабақтарын өткізеді. Әрбір оқушыға көмекші-мұғалім бекітілген.

1       Семенчук Павел Константинович0 (рус.)

2       Данилюк Кира Васильевна  0 (рус.)

3       Турлыбек Динмухаммед Сакенович      2 «Б» (рус.)

4       Жигалина София Павловна  1 (рус.)

5       Сериков Амир Саятович      1 (рус.)

6       Сафарян Артур Левонович  2 «Б» (рус.)

7       Құтпан Ералы Амантайұлы5«Б» (рус.)

8       Шамседден Айман Марғұланқызы         1 (каз.)

9       Аубакиров Касым Бауржанович   0 (рус.)

10     Бейбит Муслим  1(каз.)

   ИҚК жобаның кураторы Жанна Ескеновна Калиева құрастырған қолданбалы мінез-құлықты талдау қағидаттары мен жеке бағдарлама бойынша айналысады.

    Қолданбалы мінез — құлықты талдау-бұл жағымсыз мінез-құлықты әлеуметтік маңызды мінез-құлыққа ауыстыру үшін қазіргі мінез-құлық теориясын қолдануды қамтитын ғылыми пән.

Аутизм және РАС бар балалардың мінез-құлқын түзетудің ең тиімді әдістерінің бірі болып табылады.

    

    Бағдарламалар тестілеуге байланысты бірнеше бағытқа бөлінеді. Әр бағыт 1-3 айлық мақсаттардан тұрады.

  • Көрнекі дағдылар. Оқушының көрнекі қабылдауын дамыту.

  • Тыңдаушының мінез-құлқы. Айналмалы сөйлеуді түсінуді дамыту.

  • Жаңғырық. Сөздерді, сөз тіркестерін, сөйлемдерді және айтылымның анықтығын дыбыстық модельдеудің ұзақтығын дамыту.

  • Манд. Оқушының өтінішін дамыту.

  • Такт. Тақырыптар мен сөйлесулерді толық сөйлемдер деп атауды дамыту.

  • Интравербалды дағдылар. Оқушының сұрақтарға жауап беруін және диалог құруын дамыту.

  • Графомоторлық дағдылар. Жазуды дамыту, суреттерді безендіру.

  • Оқу.

  • Математика.

  • Тұрмыстық дағдылар.

 

    

    Күн сайын көмекші-мұғалім қалаусыз мінез-құлық туралы мәліметтерді жинайды, жағымсыз мінез-құлық немесе агрессияның жиі көрінісі бар балалар үшін мұғалімнің көмекшісінің барлық әрекеттерін көрсететін мінез-құлықты түзету жоспары жасалады.

    ИҚК мұғалімі кабинет жұмысын ұйымдастырады, оқушылардың жеке және жалпы білім беру бағдарламаларының орындалуын бақылайды. Күн сайын ҚПИ мұғалімі инклюзияны қолдау кабинетінде оқушыларда фронтальдық нұсқауларға реакцияны қалыптастыру үшін жалпы сабақтар өткізеді. Жалпы сабақтар күнтізбелік тақырыптық жоспарға сәйкес өткізіледі, оған негізгі пәндер кіреді: математика, сауаттылық негіздері, шығармашылық, тұрмыстық дағдылар, оқу және сөйлеуді дамыту. Барлық оқушылар сыныптан тыс іс-шараларға, мектеп және қалалық байқауларға қатысады.

         

    Жоба кураторы жеке бағдарламалар мен жағымсыз мінез-құлық бойынша ассистент-мұғалімдерге түрлі тренингтер өткізеді.

    Болашақ қоры жобаның барлық ниет білдірген мамандары үшін ҚМҚТ қашықтықтан оқыту курстарын төлейді, курс аяқталғаннан кейін маман жобада 3 жыл жұмыс істейтіні туралы шарт жасалады.

    Барлық мұғалімдер үнемі курстардан өтіп, әртүрлі семинарлар мен инклюзивті білім беру бойынша әдістемелік бірлестіктерге қатысады.