4) статусты дәлелдейтін құжаттың электрондық көшірмесі:
мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан
шыққан балалар үшін - мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы
бар отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар санаты үшін
көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар
ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына
жататынын растайтын анықтама;
жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен,
мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан
балалар үшін - алған табысы туралы құжаттардың (жұмыс істейтін ата-
аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы,
кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары
туралы, балаларға және басқа да асырандыларға төленетін алимент түріндегі
табыстары туралы анықтама);
отбасында
тәрбиеленетін
жетім
балалар,
ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалар үшін - қамқоршылықты (қорғаншылықты)
бекіту туралы уәкілетті органның шешімі, жетім баланың (балалардың)
немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланың (балалардың)
патронаттық тәрбиеге берілгені туралы шарттың электрондық көшірмесі;
төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін
отбасылардан шыққан балалар үшін – төтенше жағдайлардың салдарынан
шұғыл жәрдемнің қажеттілігін дәлелдейтін құжат;
білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім
алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар
үшін - отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу, сондай-ақ
қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін
басқа да қажетті құжаттардың негізінде
білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына
тегін және жеңілдікпен
тамақтандыруды ұсыну туралы білім беру ұйымының алқалық органның
шешімі.
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын, баланың
туылғанын (бала 2007 жылғы 13 тамызға кейін туған жағдайда), некеге тұру
немесе бұзу (неке 2008 жылдан кейін жасалған немесе бұзылған жағдайда),
жұмыссыз ретінде тіркелу туралы, көрсетілетін қызметті алушының
(отбасының) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушылар қатарына
жататындығы туралы, көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік
ақпараттық жүйелерден «электронды үкімет» шлюзі арқылы алады.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке
кабинетіне» мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін және
уақытын көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраудың
қабылданғаны туралы хабарлама жіберіледі.
Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған
және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас
тартады.
10 Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер:
1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті
алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің
(мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет
көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің,
деректердің және мәліметтердің «Мемлекеттік білім беру мекемелерінің
мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан,
сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына
шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен
отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім
балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын
балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін
отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен
тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін
қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу
қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Үкіметінің
2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 Қаулысында белгіленген талаптарға сәйкес
келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген
үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік
көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы.
3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың,
аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы
органдарының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және
(немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
11 Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін
қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін
қызметті берушінің басшысының атына не осы мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша
облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті
жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – әкімдік) басшысының атына
беріледі.
Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті
берушінің немесе әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.
Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған
жағдайда), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі.
Шағымды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты берілген
шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіліп, көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні)
тіркелуі шағымның қабылдануын растау болып табылады.
Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты
Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша
алуға болады.
Шағымды портал арқылы «жеке кабинетінен» жолдаған кезде
көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің шағымды
өндеуі барысында жаңартылып тұратын ақпарат қолжетімді болады
(жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылғаны немесе қарастырудан
бас тартқандығы туралы белгі).
Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің мекенжайына келіп түскен
көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес
жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері
туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы
жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің кеңсесінде қолма-
қол беріледі.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,
көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау
және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі
уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының
шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға
жатады.
Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның
лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777
телефоны бойынша алуға болады.
12 Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген
жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының
заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері
ескерілген өзге де талаптар
13 Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Министрліктің: www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;
2) www.egov.kz порталында орналасқан.
14 Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің
тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу
режимінде, порталдағы «жеке кабинеті», сондай-ақ, Бірыңғай байланыс
орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алу мүмкіндігіне ие.
15 Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету
мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары
Министрліктің www.edu.gov.kz, көрсетілетін қызмет берушінің www.bala-
kkk.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
«Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымша нысан Жалпы білім беретін мектептерде жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну туралы анықтама Осы анықтама __________________________________________________ (Т.А.Ә. (бар болғанда)) 20__ - 20__ оқу жылында тегін және жеңілдетілген тамақтандырумен қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне енгізілгендігі үшін берілді. Астана және Алматы қалаларының, облыстық маңызына ие аудандық және қалалық жергілікті атқарушы органдар басшысының қолы, күні _______________________ Мөрдің орны «Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша Астана және Алматы қалаларының,
облыстық маңызына ие аудандық және қалалық
жергілікті атқарушы органның басшысына ________________________________________________________________ (білім беру органының атауы) (_________ облысы, _______ ауданы) ________________________________
(басшының Т.А.Ә. (бар болғанда))
________________________________
(өтініш берушінің Т.А.Ә. (бар болғанда)
және жеке сәйкестендіру нөмері) мына мекенжайы бойынша тұратын: ________________________________
(елді мекен атауы, тұрғылықты мекенжайы, телефоны)
Өтініш
Менің кәмелет жасқа толмаған (Т.А.Ә. (бар болғанда) туған күні және жеке сәйкестендіру нөмері) (мектеп № және сынып литерін көрсету) оқитын баламды (оқу жылын көрсету) тегін тамақтандырумен қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне қосуды сұраймын.
Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін
«___» _____________20__ жыл қолы