Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№86 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

арзан
дешёвый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 193
Жаңа сұрақтар: 15

Сынып жетекшілерінің лауазымдық нұсқаулығы

Лауазымдық нұсқаулық

 

Коммуналдық мемлекеттік мекеме –«№ 86 ЖББМ» КММ

Лауазымның толық атауы– сынып жетекшісі

1.Лауазым туралы ақпарат:

  1. Сынып жетекшісі.
  2. Сынып жетекшісі білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.
  3. Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері туралы», "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік-құқықтық актілерді және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогиканы, педагогикалық психологияны, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, экономика негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.

 

2. Осы лауазымда жұмыс істеу қызметкерден келесі біліктіліктерді талап етеді:

 

Белгілер

Талаптар

Білімі

Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.

Кәсіптік құзыреттілік

1) "педагог" (санаты жоқ):

      оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі;

       білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады,

       білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді,

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады

      2) "педагог-модератор":

      "педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      3) "педагог-сарапшы":

       "педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгерген,

      конструктивті және тәлімгерлікті іске асырады, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немеесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтайды:

      қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      4) "педагог-зерттеуші":

       "педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген,

       білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын конструктивті анықтайды,

       облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       5) "педагог-шебер":

      "педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

       авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) бола алуы;

       ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       жетекшілік етуді іске асырады және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісін дамытуды жоспарлайды,

       республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлауы тиіс.

Практикалық тәжірибе

     Бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.   Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.

Лауазымдық міндеттері

3.1.өзіне бекітілген сыныптың білім алушыларымен жұмыс істейді;

3.2. сыныптағы әрбір білім алушының жеке басын, оның бейімділігін, қызығушылықтарын зерделеуді жүзеге асырады;

3.3. сыныптағы әрбір білім алушы үшін қолайлы микроортаны және моральдық-психологиялық ахуал жасайды;

3.4. білім алушылардың құқықтары мен бостандықтарын сақтайды

3.5. мектеп оқушылары үшін мақтау қағаздары мен мақтау қағаздарын толтыруды жүзеге асырады;

3.6. білім алушыларға оқу қызметінде көмек көрсетеді; үлгерімнің төмен болу себептерін анықтайды, оларды жоюды ұйымдастырады;

3.7. білім алушылардың мектепте, Балаларға қосымша білім беру мекемелерінде және тұрғылықты жері бойынша ұйымдастырылатын үйірмелер, клубтар, секциялар, бірлестіктер жүйесі арқылы қосымша білім алуына жәрдемдеседі;

3.8. оқушылардың мектеп формасына қойылатын талаптардың сақталуын бақылайды;

3.9. сынып оқушыларына қатысты "ұлттық білім беру деректер қоры" бөлімдерін толтыруды жүзеге асырады;

3.10. білім алушылардың өзін-өзі басқару органдарымен бірлесіп, салауатты өмір салтын белсенді насихаттайды; сыныпта білім алушылардың денсаулығын нығайтуға ықпал ететін дене шынықтыру-бұқаралық, спорттық және басқа да іс-шараларды жүргізеді;

3.11.  белгіленген тәртіппен сынып құжаттамасын жүргізеді, білім алушылардың күнделіктерді толтыруын және оларға бағалар қойылуын бақылайды;тәрбие жұмысы жоспары;орта білім беру ұйымдарына арналған ата-аналар жиналысының хаттамасы;орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушының жеке іс қағазы; орта білім беру ұйымдарына арналған 1-4 сынып білім алушысының үлгерімі туралы табель;орта білім беру ұйымдарына арналған 5-11 (12) сынып білім алушысының сабақ үлгерімі туралы табель;

3.12. білім алушылардың ата-аналарымен (оларды алмастыратын адамдармен) тұрақты байланыста болады);

3.13. сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлайды;

3.14. білім беру процесін қауіпсіз жүргізуді қамтамасыз етеді;

3.15.ауысымның басында және сонында сынып оқушыларының сабаққа қатысуын қадағалайды, әрбір жазатайым оқиға туралы мектеп әкімшілігін жедел хабардар етеді, дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды;

3.16. білім беру процесін жүргізу жағдайларын жақсарту және сауықтыру жөнінде ұсыныстар енгізеді, сондай-ақ білім алушылардың тыныс-тіршілігін және ағзасының жұмысқа қабілеттілігін төмендететін білім беру процесін қамтамасыз етудегі барлық кемшіліктер туралы кабинет меңгерушісінің, басшылықтың назарына жеткізеді;

3.17. сынып журналында немесе нұсқаулықты тіркеу журналында міндетті түрде тіркей отырып, тәрбиелік іс-шараларды өткізу қауіпсіздігі бойынша білім алушыларға нұсқама жүргізеді;

3.18. білім алушылардың еңбекті қорғау жөніндегі ережелерді, жол қозғалысы ережелерін, тұрмыста, суда және т. б. мінез-құлықты зерделеуін ұйымдастырады;

3.19. мектептің педагогикалық кеңесінің жұмысына қатысады;

3.20. мерзімді тегін медициналық тексерулерден өтеді;

3.21. өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады; әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және әдістемелік жұмыстың басқа да нысандарына қатысады;

3.22. педагогтың қоғамдық жағдайына сәйкес мектепте, тұрмыста, қоғамдық орындарда мінез-құлықтың этикалық нормаларын сақтайды;

 

 

3.Лауазымдық міндеттерді жүзеге асыру үшін қажетті қызметтік қарым-қатынастар (байланыстар):

Байланыс түрі

Жиілігі

Мақсаты

Ішкі байланыстар. 

Білім беру ұйымының қызметкерлері, ата-ана қоғамдастығы, оқушылар.

Күн сайын

Білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.

 

4.Құқығы:

 

Кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде педагогтың:

4.1. Тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын еркін таңдауға;

4.2. Лауазымды адамдар және басқа да тұлғалар тарапынан заңсыз араласудан және кедергі келтіруден қорғалуға;

4.3.Білім алушылар, тәрбиеленушілер және олардың ата-анасы немесе өзге де заңды өкілдері тарапынан кәсібіне құрметпен қаралуына және тиісінше мінез-құлық көрсетілуіне;

4.4.Кәсіптік қызметін жүзеге асыру үшін ұйымдастырушылық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуге және қажетті жағдайлардың жасалуына;

4.5.Ғылыми, зерттеу, шығармашылық, эксперименттік қызметті жүзеге асыруға, педагогтік практикаға жаңа әдістемелер мен технологияларды енгізуге;

4.6.Тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде шығармашылық бастамаға, оқыту мен тәрбиелеудің авторлық бағдарламалары мен әдістерін әзірлеуге және қолдануға, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа, неғұрлым жетілдірілген әдістерін дамытуға және таратуға;

4.7.Білім беру бағдарламасына сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің оқу құралдарын, материалдарын және өзге де құралдарын таңдауға;

4.8.Білім беру бағдарламаларын, оқу жоспарларын, білім беру қызметінің әдістемелік материалдары мен өзге де құрауыштарын, сондай-ақ оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу құралдарын әзірлеуге қатысуға;

4.9. Жұмыс орны бойынша сайланбалы лауазымға сайлануға және оны атқаруға;

4.10.Білім беру сапасын жетілдіруге бағытталған, оның ішінде білім беру ұйымының қызметіне қатысты мәселелерді талқылауға қатысуға;

4.11. Білім беру ұйымын басқарудың алқалы органдарының жұмысына қатысуға;

4.12. Бес жылда бір реттен сиретпей біліктілігін арттыруға;

4.13. Үздіксіз кәсіптік дамуға және біліктілікті арттыру нысандарын таңдауға;

4.14. Біліктілік санатының мерзімінен бұрын берілуіне;

4.15. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жеке педагогтік қызметке;

4.16. Кәсіптік қызметіндегі табыстары үшін көтермеленуге;

4.17. "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әскери қызметке шақыруды кейінге қалдыруға;

4.18.Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен және шарттарда кәсіптік дағдыларын сақтап-тұру және арттыру үшін "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша тағылымдамадан өтуге;

4.19. Өзіне қатысты қабылданатын ұйым басшысының актілеріне, әрекеттеріне және шешімдеріне жоғары тұрған лауазымды адамдарға немесе сотқа шағым жасауға;

4.20. Білім алушылар, тәрбиеленушілер және олардың ата-анасы немесе өзге де заңды өкілдері тарапынан ар-намысы мен қадір-қасиетіне құрмет көрсетілуіне құқығы;

4.21. Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтары бар.

Педагогтың осы баптың 1-тармағында көзделген құқықтарын жүзеге асыру басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын бұзбауға тиіс.

 

  1. Осы лауазымда Сіз жауапты боласыз:

 

5.1. Оқужоспары мен оқупроцесініңкестесінесәйкесбілім беру бағдарламаларынтолықкөлемдеіскеасырмау;білім беру процесіжәнемектептентыс, мектептентысіс-шараларкезіндеоқушылардыңөмірі мен денсаулығы, оқушылардыңқұқықтары мен бостандықтарыныңбұзылуы.

5.2. Мектептің жарғысын және ішкі еңбек тәртібінің ережелерін, мектеп директорының заңды өкімдерін және өзге де жергілікті нормативтік актілерді, осы Нұсқаулықта белгіленген лауазымдық міндеттерді дәлелсіз себептермен орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін мұғалім еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауаптылықта болады.

5.3.Білім алушының жеке басына дене және (немесе) психикалық зорлық-зомбылыққа байланысты тәрбиелеу әдістерін, оның ішінде бір рет қолданғаны, сондай-ақ өзге де азғындық теріс қылық жасағаны үшін мұғалім ҚР Еңбек кодексіне және "Білім туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес атқаратын лауазымынан босатылуы мүмкін. Жұмыстан шығару берілген заңсыздық тәртіптік жауапкершілік шарасы емес.

5.4. Мектепке немесе білім беру процесіне қатысушыларға өзінің лауазымдық міндеттерін орындауға (орындамауға) байланысты кінәлі залал келтіргені үшін, мұғалім ҚР Еңбек кодексінде және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шекте материалдық жауаптылықта болады.

5.5.  Білімал АБЖ сапалы және уақытылы толтыруға.

 

6.Педагогтың кәсіптік қызметін қамтамасыз ету

 

6.1. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс беруші педагогке ол кәсіптік қызметін жүзеге асыру үшін жағдайды қамтамасыз етеді.

6.2. Педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде:  Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, оны кәсіптік міндеттерімен байланысты емес жұмыс түрлеріне тексерулер жүргізуге; оған тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу бойынша міндетті жүктеуге жол берілмейді.

6.3. Мемлекеттік орта білім беру ұйымдарының педагогтерін олар кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде мемлекеттік емес ұйымдардың іс-шараларын өткізуге тартуға жол берілмейді.

 

7.Педагогтың материалдық қамтамасыз етілу құқығы

 

7.1. Мемлекеттік ұйымдарда кәсіптік қызметін жүзеге асыратын педагогке еңбегіне ақы төлеу жүйесі, лауазымдық айлықақылар, қосымша ақылар, үстемеақылар және ынталандыру сипатындағы басқа да төлемдер Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен айқындалады.

7.2.Жекеменшік білім беру ұйымдарында кәсіптік қызметін жүзеге асыратын педагогтердің еңбегіне ақы төлеуді олардың құрылтайшылары немесе соған уәкілеттік берілген адам Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айқындайды.

7.3.Мемлекеттік ұйымдар педагогтерінің жалақысын есептеу қағидаларын білім беру саласындағы уәкілетті орган еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісу бойынша бекітеді.

     

 

8. Тікелей басшы Сіздің жұмысыңызды келесі көрсеткіштер негізінде бағалайды:

 

8.1. Білім ұйымы директорының жұмыс өкімдері мен бұйрықтарының уақтылы және сапалы орындалуы. 

8.2.   Жұмыс жоспарларының орындалу дәрежесі. 

8.3.   Есептердің және ақпараттардың уақтылы ұсынылуы.