Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1. Оқушылардың жеке басының құқықтары мен мүдделерін қорғау, олардың психикалық және физикалық дамуы үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету, психологиялық, педагогикалық және медициналық -әлеуметтік мәселелерді шешуге қолдау мен көмек көрсету;
2. Балаға дамудың, оқудың, әлеуметтенудің өзекті мәселелерін шешуге көмектесу: оқу қиындықтарын, эмоционалды-ерік аясының бұзылуын, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас проблемаларын жою бағдарламаларын іске асыру; оқу мен кәсіби бағытты таңдауға бағыт-бағдар беру;
3. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының - оқушылардың, мұғалімдердің, ата -аналардың психологиялық -педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
4. Білім беру процесінің барлық субъектілері арасындағы өзара түсіністік пен өзара әрекеттестікті нығайтуға көмектесу, педагогикалық ұжымға білім беру мекемесінің әлеуметтік-психологиялық климатын оңтайландыруға көмектесу.
Күтілетін нәтиже
Қойылған мақсат-міндеттерге жету, білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізіп, психологиялық денсаулықтарын нығайту.
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысананалы топ |
Орындалу мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауаптылар |
Орындалуы туралы белгі |
1. |
Жаңа оқу жылында жаңадан келген ұстаздарға АСППМ бойынша ақпарат беру |
Бағдарлама жүйесі бойынша түсіндірме жұмыстар |
педагогтар |
қыркүйек |
Түсіндірме жұмыс |
Педагог-психолог |
анықтама
|
2. |
АСППМ бағдарламасы бойынша мәліметтер базасын жаңарту |
Жыл бойы |
1-11 сыныптар |
қыркүйек |
Кесте толтыру |
Педагог-психолог |
анықтама
|
3. |
Жалпы ата-аналар жиналысы «Мектептегі психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарымен, бағыттарымен таныстыру, келісім парағына қол қойдыру» |
Ақпараттандыру |
1-11 сыныптар |
қыркүйек |
Ата-аналар жиналысы |
психолог |
хаттама
|
4. |
Бейімделу жұмыстары |
Ұйымдастырушылық бағыт |
1,5 сыныптар
|
қыркүйек |
Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау |
Педагог-психолог |
Бақылау парағын толтыру |
5 |
Ерекше білімді қажет ететін оқуышының ортаға бейімделуі |
Ұйымдастырушылық бағыт |
2-3-8 сыныптар |
қыркүйек |
Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау |
Педагог-психолог |
Бақылау парағын толтыру |
6 |
«Бәріміз біргеміз!» 1 - сынып оқушыларының мектепке бейімделу сабақтары |
Психологиялық ағарту- алдын алу |
1-сыныптар |
қыркүйек |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
анықтама |
7 |
«Қарым-қатынасқа үйренейік» 5 - сынып оқушыларының орта буынға бейімделу сабақтары |
Психологиялық ағарту- алдын алу |
5-сыныптар |
қыркүйек |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
анықтама |
8 |
«Буллинг, кибербуллинг туралы әңгімелесейік?» |
Психологиялық ағарту- алдын алу |
7-сыныптар |
қыркүйек |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
анықтама |
9 |
«Мен және интернет» Интернетке тәуелділікті алдын алу |
Психологиялық ағарту- алдын алу |
5-7-сыныптар |
қыркүйек |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
анықтама |
10 |
«Бүгінгі жас маман - ертеңгі шебер ұстаз!» Жас мамандарды психологиялық сүйемелдеу |
Түзету-дамыту бағыты |
Жас мамандар |
қыркүйек |
Психологиялық тренинг |
Педагог-психолог |
анықтама |
11 |
Сыныпта буллинг пен кибербуллингті болдырмау мен алдын алуда сынып жетекшінің рөлі |
Психологиялық ағарту- алдын алу |
Сынып жетекшілері |
қыркүйек |
Жиналыстарда сөз сөйлеу |
Педагог-психолог |
анықтама |
12 |
Сұраныс бойынша кеңес беру |
Кеңес беру |
Оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қыркүйек |
Сұраныс бойынша |
Педагог-психолог |
Журналға тіркеу |
13 |
1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін зерттеу 1 кезең |
Диагностикалық бағыт |
1 сынып оқушылары |
қазан |
мотивация (Лусканова) Ақыл-ой қабілеттерін зерттеу (ОҚЭДӘ) әдістемесі |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама |
14 |
5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау. 1 кезең |
Диагностикалық бағыт |
5 сынып оқушылары |
қазан |
Оқу мотивациясын кешенді зрттеу Н.Г. Лусканова әдістемесі. «Бейімделу кезеңіндегі оқушылардың қобалжу деңгейін анықтау» экспресс әдістемесі |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама |
15 |
9-11 сынып оқушыларының бейімделу деңгейлерін бақылау, оқу мотвациясын анықтау |
Диагностикалық бағыт |
9-11 сынып оқушылары |
қазан |
Оқу мотивациясын кешенді зрттеу Н.Г. Лусканова әдістемесі.
|
психолог |
хаттама
|
16 |
«Балалардың ойынға тәуелділігі» |
ағарту –алдын алу бағыты |
2-4 сынып оқушылары |
қазан |
Психолог сағаты |
психолог |
хаттама
|
17 |
«Ойынға құмарлық немесе лудомания» |
Ағарту-алдын алу бағыты |
7-8сынып оқушылары |
қазан |
Психолог сағаты |
психолог |
хаттама
|
18 |
«Буллинг, кибербуллинг туралы әңгімелесейік?» Аутодеструктивті мінез құлықты алдын алу |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
8-11 сынып оқушылары |
қазан |
Психолог сағаты |
психолог |
хаттама
|
19 |
«Мен және интернет» Интернетке тәуелділікті алдын алу |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
8-10 сынып оқушылары
|
қазан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
20 |
Сұраныс бойынша кеңес беру |
Кеңес беру бағыты |
Оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қазан |
Сұраныс бойынша |
Педагог-психолог |
Журналға тіркеу |
21 |
6-8 сынып оқушыларының оқу мотивацияларын анықтау
|
Диагностикалық бағыт |
6-8 сынып оқушылары
|
Қазан |
Н.Г.Лусканованың сауалнамасы Оқу мотивациясының деңгейін бағалау сауалнамасы |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама
|
22 |
Педагогикалық кеңес: «Педагогтың психологиялық денсаулығы – оқушы денсаулығының кепілі» |
Түзету-дамыту, ағарту-алдын алу бағыты |
педагогтер |
қараша
|
Психологиялық тренинг |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс |
23 |
Оқушылардың әлеуметтену динамикасының мониторингісі |
АСППМ |
1-9 |
Жыл бойы |
мониторинг |
Педагог-психолог |
анықтама |
24 |
Жасөспірім тәртібіндегі ауытқулардың негізгі себептерін айқындау. |
Диагностикалық бағыт |
7-сыныптар |
қараша |
Басса- Дарки әдістемесі |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс |
25 |
Оқушылардың өзіне-өзі қол жұмсауға бейімділіктерін анықтау |
Диагностикалық бағыт |
7- сынып 8-сынып оқушылары |
қараша |
СБА әдістемесі |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс |
26. |
9-11 сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру |
Диагностикалық бағыт |
9-11 сыныптар |
Қараша |
Голланд әдістемесі Дифференциалды-диагностикалық сауалнама әдістемесі (Е.А.Климов) |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс |
27. |
«Зорлық-зомбылықсыз – балалық шақ» |
Түзету-дамыту бағыты |
5-8 сынып оқушылары |
қараша |
Психологиялық тренинг |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс |
28. |
«Стресс және дағдарыс» |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
7-8- сынып оқушылары |
Қараша |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс |
29. |
«Жасөспірімдер арасында суицидтің алдын алу, оқушылардың физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және деструктивті мінез-құлықты алдын алу» |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
педагогтар |
қараша |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс |
30. |
«Мектептегі жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және деструктивті мінез-құлықтың алдын алу» |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
Ата-аналар |
қараша |
Ата-аналар жиналысы |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс |
31. |
«Сыныпта буллинг пен кибербуллингті болдырмау мен алдын алуда ата-ананың рөлі» |
Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты |
Ата-аналар |
қараша |
Мектеп сайттарына орналастыру |
Педагог-психолог |
Хаттама |
32 |
Жеке дара кеңестер |
Кеңес беру |
Оқушылар, ата-аналар, педагогтар |
қараша |
Сұраныс бойынша |
Педагог-психолог |
Журналға тіркеу |
33 |
«Стресс және дағдарыс» |
Ағарту –алдын алу бағыты |
9-11 сыныптар |
желтоқсан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
анықтама |
34 |
«Конфликт және оны шешу жолдары» |
Түзету-дамыту бағыты |
5-9 сынып оқушылары |
Желтоқсан-қаңтар |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
35 |
«Бірге күштірек, сәттірек, бақыттырақ» Мемлекеттік емтиханға дайындық барысында күйзеліс, қорқынышты жеңе білу қабілеттерін дамыту |
Түзету-дамыту бағыты |
11- сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
36 |
«Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» |
Түзету-дамыту бағыты |
5-8 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
37 |
«Мен мамандықтар әлемінде» Кәсіби көзқарастарын дамыту |
Түзету-дамыту бағыты |
9-сынып |
желтоқсан |
Түзету дамыту сабағы |
Педагог-психолог |
Хаттама |
38 |
«Психикалық денсаулығымыз туралы әңгімелесейік» |
Ағарту-алдын алу |
8-сыныптар |
Қараша-желтоқсан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
39 |
Ерекше назардағы оқушылармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру |
Түзету-дамыту бағыты |
Ереше назардағы оқушылар |
Желтоқсан |
Түзету дамыту сабағы |
Педагог-психолог |
ҚМЖ |
40 |
Психологтарға арналған қалалық семинар |
Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт |
психологтар |
Желтоқсан |
Семинар |
Педагог-психолог |
анықтама |
41 |
«1- 5 сынып оқушыларының орта мектепке бейімделу ерекшеліктері, жүргізілген зерттеу жұмыстарының қорытындысы»
|
Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт |
педагогтер |
желтоқсан |
Педконсилиум |
Педагог-психолог, пән мұғалімдері |
анықтама |
42 |
Педагогикалық кеңес: Педагогикалық құзыреттілікті арттыру |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
педагогтер
|
Қаңтар |
Психологиялық тренинг |
Педагог-психолог |
Хаттама |
43 |
"Психология - ғажайып әлем" психология апталығы |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
Оқушылар, педагогтер, ата-аналар |
Қаңтар |
Психологиялық ойын-жаттығулар |
Педагог-психолог |
Хаттама |
44 |
Сұраныс бойынша жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру |
Аутодеструктивті жүріс-тұрыстың алдын-алу Түзету-дамыту сабақтары |
Сұраныс бойынша |
Сұраныс бойынша |
Түзету дамыту сабағы |
Педагог-психолог |
хаттама |
45 |
«Конфликт және оны шешу жолдары» |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
5-8 сынып |
қаңтар |
Түзету дамыту сабағы |
Педагог-психолог |
хаттама |
46 |
«Менің өмірімнің құңдылықтары» |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
8-9 сынып |
қаңтар |
Түзету дамыту сабағы |
Педагог-психолог |
хаттама |
47 |
«Мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал!» |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
9-сыныптар |
қаңтар |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
хаттама |
48. |
Біріңғай ата-аналар конференциясы: «Бала қауіпсіздігі» |
Психологиялық – педагогикаклық ағарту бағыты |
1-9 сынып ата-аналары |
10.11.2023. |
Ата-аналар конференциясы |
Педагог-психолог |
Хаттама |
49 |
«Қарым-қатынаста мен қандаймын?» |
Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу |
5-6 сынып сынып |
қаңтар |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
хаттама |
50 |
Оқушылар арасында зорлық-зомбылықтың түрлерін анықтау мақсатында 3-11 сынып оқушыларына сауалнама жүргізу. |
Диагностикалық бағыт |
3-11 сынып оқушылары |
ақпан |
Сауалнама |
Педагог-психолог |
хаттама |
51. |
Қатыгездікке жол жоқ! |
Мектептегі буллингтің алдын -алу |
1-2 сынып 3-4 сынып оқушылары |
ақпан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
52. |
Қатыгездікке (буллингке) қарсы тұру. |
Мектептегі буллингтің алдын -алу |
5-6 сынып 7-8 сынып оқушылары |
ақпан
|
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
53 |
«Мектептегі буллингтің алдын алу профилактикасы» |
Мектептегі буллингтің алдын -алу |
9- сынып оқушылары
|
ақпан |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
54 |
Біріңғай ата-аналар конференциясы: «Кәсіби бағдар» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
9 - сынып ата-аналары |
Ақпан-наурыз |
Ата-аналар конференциясы |
Педагог-психолог |
Хаттама |
55. |
9- сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру «Мамандық таңдау-ертеңді ойлау» тренинг |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
9- сынып оқушылары |
наурыз
|
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама, анықтама, ұсыныс
|
56.
|
«Психоэмоционалдық күйлерді, өзін-өзі реттеу техникасы. Ағзаның стресске реакциясы». «Қыз бала мен ұл баланың қарым -қатынасындағы мінез -құлықтың ерекшеліктері» |
Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу
|
5-6- сынып оқушылары
7-8 сынып оқушылары |
наурыз
наурыз
|
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
57. |
Оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтарын дамыту 1. «Адам өмірі – басты құндылық» 2. «Мейірімділік» 3. «Жеке адам және өзін - өзі тәрбиелеу» 4. «Мінез – көңіл – күй айнасы» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
1 сынып 2 сынып 3 сынып 4 сынып оқушылары |
наурыз
|
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
58. |
«Бала - біздің болашағымыз»
|
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
4 сынып ата-аналары |
Наурыз |
Ата-аналар жиналысы
|
Педагог-психолог |
Хаттама |
59 |
Педагогикалық кеңес: «4 - сынып оқушыларының орта буынға дайындығы» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
педагогтар |
наурыз |
баяндама |
Педагог-психолог |
Хаттама |
60 |
Кәсіби күйіп кетуді алдын алу «Педагогтың эмоциялық салауаттылығы» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
Педагогтар |
Сәуір |
тренинг |
Педагог-психолог |
Хаттама |
61 |
Оқушылардың коммуникативті дағдыларын дамыту тренингтері: 1. «Менің сыныбым» 2.Достық 3.Коммуникативті дағдыны дамыту 4.«Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тану тренингтері» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
1 сынып 2 сынып
3 сынып
4- сынып
|
сәуір |
Психолог сағаты |
|
Хаттама |
62. |
Күлімде өмір ғажап! |
Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу |
5-6 сынып оқушылары |
сәуір |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
63 |
«Сен өз агрессиянды қалай жеңесің?» |
Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу |
8-9 сыныптар |
сәуір |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
64 |
Орта буынға көшетін бастауыш түлектерінің дайындық деңгейін анықтауда маңызды белгілерін диагностикалау |
Диагностикалық бағыт |
4-сынып |
сәуір |
Диагностика АСППМ |
Педагог-психолог |
Хаттама |
65. |
Өмір – баға жетпес құндылық |
Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу |
7-8 сынып оқушылары |
мамыр |
Психолог сағаты |
Педагог-психолог |
Хаттама |
66. |
«Мен өзіме сенемін» емтиханға дайындалу кезіңіне психологиялық қолдау |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
9 -11 сынып оқушылары |
мамыр |
Психолог сағаты 4 |
Педагог-психолог |
хаттама |
67. |
Ата-аналар форумы: «Өмірлік дағдылар» |
Профилактика және психологиялық ағарту бағыты |
Ата-аналар |
Мамыр |
Форум |
Педагог-психолог |
Хаттама |
68. |
Сұраныс бойынша оқушыларға жеке және топтық кеңес беру |
Кеңес беру |
1-9 сынып оқушылары |
Жыл бойы |
кеңес |
Педагог-психолог |
|
69. |
Сұраныс бойынша педагогтарға жеке кеңес беру |
Кеңес беру |
Педагогтар |
Жыл бойы |
кеңес |
Педагог-психолог |
|
70. |
Сұраныс бойынша ата-аналарға жеке кеңес беру |
Кеңес беру |
Ата-аналар |
Жыл бойы |
кеңес |
Педагог-психолог |
|
71. |
Педагогикалық кеңес: «4 сынып оқушыларының орта буынға дайындығы. Зерттеу қорытындысы» |
Ұйымдастыру-әдістемелік бағыт
|
Педагогтар |
Сәуір |
Баяндама |
Педагог-психолог |
Хаттама |
72 |
Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылында жүргізген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі |
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|
Мамыр |
Аналитикалық-статистикалық есеп |
Педагог-психолог |
Анықтама |
Педагог – психологтар: Т.К.Алибекова
М.Ж.Хазирова