Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№14 мектеп- гимназиясы

Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы

Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары

 

2023-2024 оқу жылыТақырыбы: Оқушылардың әлеуметтену мәселелерін қарастыра отыра заман талабына сай көмекпен қолдау көрсету, әлеуметтік диагностика мен реабилитация жұмыстарын жүргізу, қиын жағдайға тап болған оқушылар мен ата-аналарға жол көрсету.

 

        Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты:оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, сонымен қатар оқушылардыңмәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.

Әлеуметтік педагогтың міндеттері:

  • оқушылардың құқықтарын қорғау үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет өкілдерімен жұмыс жүргізу;
  • оқу барысында қиын жағдайға душар болған оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету;
  • тәрбиеленушілердің өмір сүру жағдайын, отбасының, микроортасының психологиялық, медициналық, педагогикалық ерекшеліктерін зерделеу;
  • оқушымен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның, мектептің арасындағы келісімге келістіруші міндетін атқарады;
  • аз қамтылған отбасы оқушыларының бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында үйірмелермен қамтамасыз ету;
  • ерекше білімді қажет ететін оқушылар және үйде оқытылатын оқушылардың құқықтарын қорғайды және олардың қоғамдық ортаға бейімделуіне жағдай жасайды;
  • жетім, қамқорлықтағы және қорғаншылықтағы балалармен жұмыс жүргізеді;
  • мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы отбасылардың есебін ұдайы жүргізіп отырады;
  • мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, күн көріс деңгейі төмен отбасынан шыққан балалармен, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен, тұрмыс деңгейі төмен аз қамтылған отбасы балаларының уақытылы әлеуметтік көмек алуын, ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін және жазғы лагерьлермен қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізу.

Іс – шаралар

Орындалу мерзімідері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

                                                                   І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу      

1

Ұйымдастырушылық іс-шаралар.

 

  • Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру.
  • Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау.

тамыз

әлеуметтік педагог

жоспар

2

  • «Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, әлеуметтік жағдайларына байланысты мектепке келе алмайтын оқушыларды анықтау.
  • Әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

тамыз

әлеуметтік педагог

акция аясында

3

  • «Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну.
  • Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру.

тамыз

әлеуметтік педагог;

ДТІЖО

пед кеңес анықтама

4

  • Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу, мектептің әлеуметтік паспортын жасау.

қыркүйек

әлеуметтік педагог;

сынып жетекшілер

пед кеңес анықтама

5

  • Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл  қоғамдық тамақпен қамту бойынша  жұмыстар жүргізу.

қыркүйек

әлеуметтік педагог ДТІЖО

пед кеңес анықтама

6

  • Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында (қашықтан білім беру болған жағдайда) оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау.

қыркүйек

әлеуметтік педагог; сынып жетекші;

кітапханашы;

пед кеңес анықтама

7

Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша  мектептің әлеуметтік паспорты :

  • Толық отбасы (туған әкесі мен анасы);
  • Аз қамтылған;
  • Құжаты бар аз қамтылған отбасы;
  • Көпбалалы отбасы, отбасындағы балалар саны, оның ішінде кәмелетке толмағандар саны;
  • Ата - анасының қамқорлығынсыз қалған балалар;
  • балалар үйінің тәрбиеленушісі; балалар үйінің атауы
  • Толық емес отбасы(анасымен тұрады\әкесімен тұрады);
  • Отбасы ПБ-де есепте тұр;
  • Әлеуметтік билеттің болуы, әлеуметтік билеттің жарамдылық мерзімі;
  • Жалпы оқу қорынан көмек;
  • Тегін тамақтану

қыркүйек

әлеуметтік педагог

мектептің әлеуметтік  төлқұжатын әзірлеу

 

ІІ. Бала  құқығын қорғау жұмысы

8

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен ҚББ байланыса отырып жұмыс жүргізу

жыл бойы

әлеуметтік педагог

анықтама

9

Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу

тоқсан сайын

әлеуметтік педагог; сынып жетекшілері; психолог;

анықтама

10

«Отбасылық қарым- қатынас» тақырыбында орта сыныптарда эссе жазу

желтоқсан

әлеуметтік педагог; сынып жетекшілері

анықтама

11

«Бала құқығы - асыл қазына» тақырыбы аясында мектеп бірітуші сыныптарға түсіндірме жұмыстарын жүгізу (9-11 сыныптар)

желтоқсан

әлеуметтік педагог; ДТІЖО;

психолог;

сынып жетекші

анықтама

12

«Мен және менің дінге көзқарасым» 5-11  сыныптар эссе, сауалнама

ақпан

әлеуметтік педагог ДТІЖО психолог

анықтама

13

«Өмір құндылығы» 5-11 сыныптар тренинг

сәуір

әлеуметтік педагог;

ДТІЖО;

психолог

анықтама

ІІІ. Әр түрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс

14

Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық-әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу.

жылына екі рет

әлеуметтік педагог

және комиссия құрамы

Акт

қамқоршының есебі

15

Әлеуметтік педагогикалық қолдауды  қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайға тап болған)  отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу 

қыркүйек

ДТІЖО

сынып жетекші

әлеуметтік педагог

педагог психолог

анықтама

16

Оқушылардың әлеуметтік-құқықтық сұрақтары бойынша кеңес беру және практикалық көмек көрсету

жыл бойы

әлеуметтік педагог;

ДТІЖО

 

анықтама

17

Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалануын ұйымдастыру мақсатында ұйымдастырылған іс-шаралармен жұмыс;

 

Әлеуметтік- тұрмыстық жағдай актын толтыру

жыл бойы

ДТІЖО;

әлеуметтік педагог;

психолог

тізім

18

«Мен тұлғамын» 5-7 сыныптар дөңгелек үстел

наурыз

әлеуметтік педагог психолог

анықтама

19

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың  мектепішілік  және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру

мамыр

әлеуметтік педагог

оқушы құжаттарын жинау

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.)  өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы

 

20

Жетім және қамқорлықтағы оқушылар үшін:

  • ай сайын жәрдемақы алуын қадағалау.
  • акт ЖБУ жасау, құжаттарын жинау;

 

ай сайын

жылына екі рет

әлеуметтік педагог;

педагого-психолог;

сынып жетекші;

педагог ұйымдастырушы

оқушы құжаттарын жинау

есеп

21

Сабақтан себепсіз қалған кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқышылармен (бар болған жағдайда)  психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу.

ұдайы

болған жағдайда

22

Медициналық сала өкілдерімен кездесулер өткізу

жоспарға сай

 

V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс

 

23

Ата-аналар жиналыстарына қатысу;

Сынып жетекшілерінің  әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау

ІІ.ІІІ.ІV тоқсан

әлеуметтік педагог;

ДТІЖО

хаттама

24

Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың білім алуын қадағалау

ұдайы

әлеуметік педагог

кеңес беру анасымен сұхбаттасу

25

Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын жаңарту, оқушыларды анықтау

І.ІІ.ІІІ.ІУ тоқсан

әлеуметтік педагог

кеңес беру

хаттама

26

Әлеуметтік жол жүру билеті үшін құжаттарды жинау, тіркеу және үлестіру

жыл бойы

әлеуметтік педагог

кеңес беру

27

«Отбасы жарастығы» дөңгелек үстел ата-аналармен

наурыз

әлеуметтік педагог,психолог ДТІЖО . сынып жетекші

хаттама

28

Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың бір мезгіл  қоғамдық тамақпен қамту бойынша ата-аналарынан өтініш қабылдау және бухгалтерияға есептерді жинау және дайындау

жыл бойы

әлеуметтік педагог

кеңес беру

хаттама

 

                                                                                   VI. Диагностикалау-талдау қызметі         

29

Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 7-11 сыныптар аралығы.

мамыр

әлеуметтік педагог

анықтама

30

Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі

мамыр

әлеуметтік педагог

SVOT талдау

31

Келесі жаңа оқу жылына жоспар құру

мамыр

әлеуметтік педагог

Жоспар әзірлеу

 

Әлеуметтік педагогтың уақытша  м.а: Т.К.Алибекова