Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№14 мектеп- гимназиясы

Годовой план работы педагога-психолога школы – гимназии №14 на 2023-2024 учебный год

 Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

 

Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.  

Міндеттері:

1. Оқушылардың  жеке басының құқықтары мен мүдделерін қорғау, олардың психикалық және физикалық дамуы  үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету, психологиялық, педагогикалық және медициналық -әлеуметтік мәселелерді шешуге қолдау мен көмек көрсету;

2. Балаға дамудың, оқудың, әлеуметтенудің өзекті мәселелерін шешуге көмектесу: оқу қиындықтарын, эмоционалды-ерік аясының бұзылуын, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас проблемаларын жою бағдарламаларын іске асыру; оқу мен кәсіби бағытты таңдауға бағыт-бағдар беру;

3. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының - оқушылардың, мұғалімдердің, ата -аналардың психологиялық -педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

4. Білім беру процесінің барлық субъектілері арасындағы өзара түсіністік пен өзара әрекеттестікті нығайтуға көмектесу, педагогикалық ұжымға білім беру мекемесінің әлеуметтік-психологиялық климатын оңтайландыруға көмектесу.

Күтілетін нәтиже

Қойылған мақсат-міндеттерге жету, білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізіп, психологиялық денсаулықтарын нығайту.

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысананалы топ

Орындалу мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1.

Жаңа оқу жылында жаңадан келген ұстаздарға АСППМ бойынша ақпарат беру

Бағдарлама жүйесі бойынша түсіндірме жұмыстар

педагогтар

қыркүйек

Түсіндірме жұмыс

Педагог-психолог

анықтама

 

2.

АСППМ бағдарламасы бойынша мәліметтер базасын жаңарту

Жыл бойы

1-11 сыныптар

қыркүйек

Кесте толтыру

Педагог-психолог

анықтама

 

3.

Жалпы ата-аналар жиналысы

«Мектептегі психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарымен,  бағыттарымен таныстыру, келісім парағына қол қойдыру»

Ақпараттандыру

1-11 сыныптар

қыркүйек

Ата-аналар жиналысы

психолог

хаттама

 

4.

Бейімделу жұмыстары

Ұйымдастырушылық бағыт

1,5 сыныптар

 

қыркүйек

Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау

Педагог-психолог

Бақылау парағын толтыру

5

Ерекше білімді қажет ететін оқуышының ортаға бейімделуі

Ұйымдастырушылық бағыт

2-3-8 сыныптар

қыркүйек

Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау

Педагог-психолог

Бақылау парағын толтыру

6

«Бәріміз біргеміз!»

1 - сынып оқушыларының мектепке бейімделу сабақтары

Психологиялық ағарту- алдын алу

1-сыныптар

қыркүйек

Психолог сағаты

Педагог-психолог

анықтама

7

«Қарым-қатынасқа үйренейік»

5 -  сынып оқушыларының орта буынға бейімделу сабақтары

Психологиялық ағарту- алдын алу

5-сыныптар

қыркүйек

Психолог сағаты

Педагог-психолог

анықтама

8

«Буллинг, кибербуллинг туралы әңгімелесейік?»

Психологиялық ағарту- алдын алу

7-сыныптар

қыркүйек

Психолог сағаты

Педагог-психолог

анықтама

9

«Мен және интернет»

Интернетке тәуелділікті алдын алу

Психологиялық ағарту- алдын алу

5-7-сыныптар

қыркүйек

Психолог сағаты

Педагог-психолог

анықтама

10

«Бүгінгі жас маман -  ертеңгі шебер ұстаз!»

Жас мамандарды психологиялық сүйемелдеу

Түзету-дамыту бағыты

Жас мамандар

қыркүйек

Психологиялық тренинг

Педагог-психолог

анықтама

11

Сыныпта буллинг пен кибербуллингті болдырмау мен алдын алуда сынып жетекшінің рөлі

Психологиялық ағарту- алдын алу

Сынып жетекшілері

қыркүйек

Жиналыстарда сөз сөйлеу

Педагог-психолог

анықтама

12

Сұраныс бойынша кеңес беру

Кеңес беру

Оқушылар, ата-аналар, педагогтар

қыркүйек

Сұраныс бойынша

Педагог-психолог

Журналға тіркеу

13

1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін зерттеу

1 кезең

Диагностикалық бағыт

1 сынып оқушылары

қазан

мотивация (Лусканова)

Ақыл-ой қабілеттерін зерттеу (ОҚЭДӘ)

әдістемесі

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама

14

5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау. 1 кезең

Диагностикалық бағыт

5 сынып оқушылары

қазан

Оқу мотивациясын кешенді зрттеу Н.Г. Лусканова әдістемесі.

«Бейімделу кезеңіндегі оқушылардың қобалжу деңгейін анықтау» экспресс әдістемесі

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама

15

9-11 сынып оқушыларының бейімделу деңгейлерін бақылау, оқу мотвациясын анықтау

Диагностикалық бағыт

9-11 сынып оқушылары

қазан

Оқу мотивациясын кешенді зрттеу Н.Г. Лусканова әдістемесі.

 

психолог

хаттама

 

16

«Балалардың ойынға тәуелділігі»

ағарту –алдын алу бағыты

2-4 сынып оқушылары

қазан

Психолог сағаты

психолог

хаттама

 

17

«Ойынға құмарлық немесе лудомания»

Ағарту-алдын алу бағыты

7-8сынып оқушылары

қазан

Психолог сағаты

психолог

хаттама

 

18

 «Буллинг, кибербуллинг туралы әңгімелесейік?»

Аутодеструктивті мінез құлықты алдын алу

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

8-11 сынып оқушылары

қазан

Психолог сағаты

психолог

хаттама

 

19

«Мен және интернет»

Интернетке тәуелділікті алдын алу

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

8-10  сынып оқушылары

 

қазан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

20

Сұраныс бойынша кеңес беру

Кеңес беру бағыты

Оқушылар, ата-аналар, педагогтар

қазан

Сұраныс бойынша

Педагог-психолог

Журналға тіркеу

21

6-8 сынып оқушыларының оқу мотивацияларын анықтау

 

 

 

Диагностикалық бағыт

6-8 сынып оқушылары

 

Қазан

Н.Г.Лусканованың сауалнамасы

Оқу мотивациясының деңгейін бағалау сауалнамасы

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, анықтама

 

22

Педагогикалық кеңес: «Педагогтың психологиялық денсаулығы – оқушы денсаулығының кепілі»

Түзету-дамыту, ағарту-алдын алу бағыты

педагогтер

қараша

 

Психологиялық тренинг

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс

23

Оқушылардың әлеуметтену динамикасының мониторингісі

АСППМ

1-9

Жыл бойы

мониторинг

Педагог-психолог

анықтама

24

Жасөспірім тәртібіндегі ауытқулардың негізгі себептерін айқындау.

Диагностикалық бағыт

7-сыныптар

қараша

Басса- Дарки әдістемесі

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс

25

Оқушылардың өзіне-өзі қол жұмсауға бейімділіктерін анықтау

Диагностикалық бағыт

7- сынып

8-сынып

оқушылары

қараша

СБА әдістемесі

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс

26.

9-11 сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру

Диагностикалық бағыт

9-11 сыныптар

Қараша

Голланд әдістемесі

Дифференциалды-диагностикалық сауалнама әдістемесі (Е.А.Климов)

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс

27.

«Зорлық-зомбылықсыз – балалық шақ»

Түзету-дамыту бағыты

5-8 сынып оқушылары

қараша

Психологиялық тренинг

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс

28.

«Стресс және дағдарыс»

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

7-8- сынып оқушылары

Қараша

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс

29.

«Жасөспірімдер арасында суицидтің алдын алу, оқушылардың физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және деструктивті мінез-құлықты алдын алу»

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

педагогтар

қараша

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс

30.

«Мектептегі жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және деструктивті мінез-құлықтың алдын алу»

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

Ата-аналар

қараша

Ата-аналар жиналысы

Педагог-психолог

Хаттама, сынып жетекшілеріне, оқушыларға ұсыныс

31.

«Сыныпта буллинг пен кибербуллингті болдырмау мен алдын алуда ата-ананың рөлі»

Психологиялық -педагогикаклық ағарту бағыты

Ата-аналар

қараша

Мектеп сайттарына орналастыру

Педагог-психолог

Хаттама

32

Жеке дара кеңестер

Кеңес беру

Оқушылар, ата-аналар, педагогтар

қараша

Сұраныс бойынша

Педагог-психолог

Журналға тіркеу

33

«Стресс және дағдарыс»

Ағарту –алдын алу бағыты

9-11 сыныптар

желтоқсан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

анықтама

34

«Конфликт және оны шешу жолдары»

Түзету-дамыту бағыты

5-9 сынып оқушылары

Желтоқсан-қаңтар

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

35

 «Бірге күштірек, сәттірек, бақыттырақ»

Мемлекеттік емтиханға дайындық барысында күйзеліс, қорқынышты жеңе білу қабілеттерін дамыту

Түзету-дамыту бағыты

11- сынып оқушылары

Желтоқсан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

36

«Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын»

Түзету-дамыту бағыты

5-8 сынып оқушылары

Желтоқсан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

37

«Мен мамандықтар әлемінде»

Кәсіби көзқарастарын дамыту

Түзету-дамыту бағыты

9-сынып

желтоқсан

Түзету дамыту сабағы

Педагог-психолог

Хаттама

38

«Психикалық денсаулығымыз туралы әңгімелесейік»

Ағарту-алдын алу

8-сыныптар

Қараша-желтоқсан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

39

Ерекше назардағы оқушылармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру

Түзету-дамыту бағыты

Ереше назардағы оқушылар

Желтоқсан

Түзету дамыту сабағы

Педагог-психолог

ҚМЖ

40

Психологтарға арналған қалалық семинар

Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт

психологтар

Желтоқсан

Семинар

Педагог-психолог

анықтама

41

«1- 5 сынып оқушыларының орта мектепке бейімделу ерекшеліктері, жүргізілген зерттеу жұмыстарының қорытындысы»

 

Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт

педагогтер

желтоқсан

Педконсилиум

Педагог-психолог, пән мұғалімдері

анықтама

42

Педагогикалық кеңес:

Педагогикалық құзыреттілікті арттыру

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

педагогтер

 

Қаңтар

Психологиялық тренинг

Педагог-психолог

Хаттама

43

"Психология - ғажайып әлем" психология апталығы

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

Оқушылар, педагогтер, ата-аналар

Қаңтар

Психологиялық ойын-жаттығулар

Педагог-психолог

Хаттама

44

Сұраныс бойынша жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру

Аутодеструктивті жүріс-тұрыстың алдын-алу

Түзету-дамыту сабақтары

Сұраныс бойынша

Сұраныс бойынша

Түзету дамыту сабағы

Педагог-психолог

хаттама

45

«Конфликт және оны шешу жолдары»

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

5-8 сынып

қаңтар

Түзету дамыту сабағы

Педагог-психолог

хаттама

46

«Менің өмірімнің құңдылықтары»

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

8-9 сынып

қаңтар

Түзету дамыту сабағы

Педагог-психолог

хаттама

47

«Мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша  таңдап ал!»

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

9-сыныптар

қаңтар

Психолог сағаты

Педагог-психолог

хаттама

48.

Біріңғай ата-аналар конференциясы:

«Бала қауіпсіздігі»

Психологиялық – педагогикаклық ағарту бағыты

1-9 сынып ата-аналары

10.11.2023.

Ата-аналар конференциясы

Педагог-психолог

Хаттама

49

«Қарым-қатынаста мен қандаймын?»

Түзету-дамыту бағыты, ағарту-алдын алу

5-6 сынып сынып

қаңтар

Психолог сағаты

Педагог-психолог

хаттама

50

Оқушылар арасында зорлық-зомбылықтың түрлерін анықтау мақсатында 3-11 сынып оқушыларына сауалнама жүргізу.

Диагностикалық бағыт

3-11 сынып оқушылары

ақпан

Сауалнама

Педагог-психолог

хаттама

51.

Қатыгездікке жол жоқ!

Мектептегі буллингтің алдын -алу

1-2 сынып

3-4 сынып оқушылары

ақпан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

52.

Қатыгездікке (буллингке) қарсы тұру.

Мектептегі буллингтің алдын -алу

5-6 сынып

7-8 сынып оқушылары

ақпан

 

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

53

«Мектептегі буллингтің алдын алу профилактикасы»

Мектептегі буллингтің алдын -алу

9- сынып оқушылары

 

ақпан

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

54

Біріңғай ата-аналар конференциясы:

«Кәсіби бағдар»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

9 - сынып ата-аналары

Ақпан-наурыз 

Ата-аналар конференциясы

Педагог-психолог

Хаттама

55.

9- сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру

 «Мамандық таңдау-ертеңді ойлау» тренинг      

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

9- сынып оқушылары

наурыз

 

 

 

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама, анықтама, ұсыныс

 

56.

 

 

 

 

 

 

 

«Психоэмоционалдық күйлерді,  өзін-өзі реттеу техникасы. Ағзаның  стресске реакциясы».

«Қыз бала мен ұл баланың  қарым -қатынасындағы мінез -құлықтың ерекшеліктері»

Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу

 

 

5-6- сынып оқушылары

 

 

 

7-8 сынып оқушылары

наурыз

 

 

 

 

наурыз

 

 

 

 

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

57.

Оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтарын дамыту

1. «Адам өмірі – басты құндылық»

2.  «Мейірімділік»

3. «Жеке адам және өзін - өзі тәрбиелеу»

4. «Мінез – көңіл – күй айнасы»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

1 сынып

2 сынып

3 сынып

4 сынып оқушылары

наурыз

 

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

58.

 «Бала - біздің болашағымыз»

 

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

4 сынып ата-аналары

Наурыз 

Ата-аналар жиналысы

 

Педагог-психолог

Хаттама

59

Педагогикалық кеңес:

«4 - сынып оқушыларының орта буынға дайындығы»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

педагогтар

наурыз

баяндама

Педагог-психолог

Хаттама

60

 Кәсіби күйіп кетуді алдын алу «Педагогтың эмоциялық салауаттылығы»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

Педагогтар

Сәуір

тренинг

Педагог-психолог

Хаттама

61

Оқушылардың коммуникативті дағдыларын дамыту тренингтері:

1. «Менің сыныбым»

2.Достық 3.Коммуникативті дағдыны дамыту 4.«Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тану тренингтері»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

1 сынып

2 сынып

 

3 сынып

 

4- сынып

 

сәуір

Психолог сағаты

 

Хаттама

62.

Күлімде өмір ғажап!

Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу

5-6 сынып оқушылары

сәуір

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

63

«Сен өз агрессиянды қалай жеңесің?»

Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу

8-9 сыныптар

сәуір

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

64

Орта буынға көшетін бастауыш түлектерінің дайындық деңгейін анықтауда  маңызды белгілерін диагностикалау

Диагностикалық бағыт

4-сынып

сәуір

Диагностика АСППМ

Педагог-психолог

Хаттама

65.

Өмір – баға жетпес құндылық

Аутодеструктивті және бейәлеуметтік жүріс-тұрыстардың алдын-алу

7-8 сынып оқушылары

мамыр

Психолог сағаты

Педагог-психолог

Хаттама

66.

«Мен өзіме сенемін» емтиханға дайындалу кезіңіне психологиялық қолдау

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

9 -11 сынып оқушылары

мамыр

Психолог сағаты 4

Педагог-психолог

хаттама

67.

Ата-аналар форумы:

«Өмірлік дағдылар»

Профилактика және психологиялық ағарту бағыты

Ата-аналар

Мамыр

Форум

Педагог-психолог

Хаттама

68.

Сұраныс бойынша оқушыларға жеке және топтық кеңес беру

Кеңес беру

1-9 сынып оқушылары

Жыл бойы

кеңес

Педагог-психолог

 

69.

Сұраныс бойынша педагогтарға жеке кеңес беру

Кеңес беру

Педагогтар

Жыл бойы

кеңес

Педагог-психолог

 

70.

Сұраныс бойынша ата-аналарға  жеке кеңес беру

Кеңес беру

Ата-аналар

Жыл бойы

кеңес

Педагог-психолог

 

71.

Педагогикалық кеңес:

«4 сынып оқушыларының орта буынға дайындығы. Зерттеу қорытындысы»

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыт

 

Педагогтар

Сәуір

Баяндама

Педагог-психолог

Хаттама

72

Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылында жүргізген жұмыстарының аналитикалық, статистикалық есебі

Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

 

Мамыр

Аналитикалық-статистикалық есеп

Педагог-психолог

Анықтама

 

 

 

 

Педагог – психологтар:               Т.К.Алибекова

                                                          М.Ж.Хазирова