Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Григорий Потанин атындағы ЖББМ" КММ
Question answer
Всего ответов: 249
Новых вопросов: 2
Мектеп газеті және функционалдық сауаттылық жоба: мектеп газеті "Шырақ"
Бүгін, 12 қараша 2019 жылы "Шырақ" мектеп газетінің алғашқы шығарылымы шықты.  Бұл басылым тоқсанына 1 рет шығады. Газеттің редакторы орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Смирнова Т. Ю., газет редакторының орынбасары - 11 "Б" сынып оқушысы Иванова Екатерина.
 
Қазіргі мектепте білім берудің мақсаты мен міндеттері мұғалімнен білім берудің стандартты шеңберінен тыс. Бүгінгі күні үйретіп қана қоймай, үйренуге және ақпаратты өз бетінше табуға, үнемі өсіп келе жатқан ақпарат ағымында дұрыс таңдау жасауға, оны табуға, өңдеуге, түсіндіруге, дұрыс және қауіпсіз пайдалануға үйрету қажет.
 
Біздің мектеп-бұл жақсы дәстүр мен тарихы бар үлкен отбасы. Қаншама қызықтар болды және әрдайым болады ондай! Оның қазіргі және өткен шақтың арасындағы байланысты жоғалтпау үшін, оның тарихынан жаңа мәліметтер немесе алаңдаушылық фактілер туралы ғана емес, сондай-ақ мұнда да, қазір де болып жатқан ақпараттарды көрсету.
 
2019-2020 оқу жылында "№ 63 ЖББОМ" КММ "Журналистика: мектеп газеті "Шырақ" жобасы жұмыс істейді.
 
Жобаның мақсаты: қазіргі қоғамда өзін жүзеге асыруға қабілетті коммуникативті, әлеуметтік белсенді шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамытуға ықпал ету.
 
Газетті шығару және тарату үшін ең алдымен мықты шығармашылық команда құрылды. Редакциялық алқаға 5-11 сынып оқушылары кірді. Барлық тапсырмалар ерікті түрде бөлінеді, шығармашылық процесс барысында ауысымды болып табылады.
 
Жұмыс топтар бойынша жүргізіледі, міндеттер бөлінді, ақпарат жинау бойынша тапсырмалар берілді, атап айтқанда:
 
- ақпаратты өз бетінше іздеу;
 
- баспа материалдарымен жұмыс;
 
- нәтижелерді Word форматында сақтау ;
 
- газеттің макетін жасау, бірыңғай дизайнды талқылау;
 
- газеттің нөмірін рәсімдеу.
 
Біздің мектеп басылымы жалпыадамзаттық құндылықтар: бейбітшілік, жақсылық, төзімділік, салауатты өмір салты тұрғысынан оқиғаларды, құбылыстарды, пікірлерді бейнелейді .  Нормативтік емес лексиканы, жаргонды қолдануға болмайды. Мақалалар өмірлік, оптимистік сипатта болуы тиіс.
 
Сауалнаманың көмегімен біз "Мектеп жаңалықтары", "оқушылардың өзін-өзі басқару: біз өзіміз жасайтын мектеп", "Бастауыш мектеп: Ашық есіктер мен жүрек" атты тұрақты айдарлардың атауларын анықтадық.»,
 
"Мектепүштілділікбағытында.  School in the framework of the trilingual education. "Үш тілділік аясында мектеп"," Өнегелі өмір"," атаулы күндер күнтізбесі"," лингвистикалық сөздік"," қалам сынамасы"," жүрек жылуымен"," Шығармашылық аумағы"," Дені саудың – жаны сау","маңызды ақпарат".
 
 Оқушылардың алдында ақпараттық мәдениетті меңгерген коммуникативтік қызмет субъектісі ретінде келесі мақсаттар қойылады: оқу, жазу, тыңдау және сөйлеуді үйрену.
 
Бұл мақсатқа жету біздің көзқарасымызша оқу мәдениетін, жазу мәдениетін, тыңдау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін меңгеруге әкеледі. Жиынтығында бұл төрт компонент тұлғаның ақпараттық мәдениетінің коммуникативтік негізін құрайды.
 
Болып жатқан қоғамдағы өзгерістер, жаңартуды талап етеді, қазіргі заманғы адамның мұндай тұлғалық қасиеттерін ретінде бастамашылдық, дербестік, төзімділік, патриотизм.
 
Біздің мектеп газеті қазіргі қоғамда өзін жүзеге асыруға қабілетті коммуникативтік, әлеуметтік белсенді шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді, өскелең ұрпақтың функционалдық сауаттылығын дамытуға ықпал етеді.
 
Авторство: