Бизнестегі иновациялық идеялар
Инновациялық идеялар мен оларды жүзеге асыру - бизнесте 21 ғасырдың жаңа тренді. Компаниялар, бизнесмендер, кәсіпкерлер көп, оларды іске асыру үшін ресурстарды іздеп, жобалар, кірістердің жаңа көздерін іздейді. Соңғы уақытта жоғары оқу орындары базасында құрылған шағын инновациялық кәсіпорындар (бизнес-инкубаторлар, оқу-ғылыми-инновациялық кешендер және т.б.) кеңінен таралуда. Шын мәнінде, мұндай кәсіпорындар ғылым мен ел экономикасының нақты секторы арасындағы байланыс болып табылады. Ғылыми жобалардың нәтижелерін коммерциялау мақсатында жоғары оқу орындары құрған шағын инновациялық кәсіпорындар көбінесе «айналдыру кәсіпорындары» деп аталады. Шағын кәсіпорындардың инновациялық процестегі маңызды рөлі олардың бәсекеге қабілеттілігі мен серпінділігіне байланысты. Олар модернизацияның стратегиялық құралы және экономикалық дамудың катализаторы бола отырып, өндіріс пен технологияның ең заманауи құралдарын жасайды. Шағын бизнеске қатысты инновациялық шешімдерді қолдау қажет. Жаңа технологиялық шешімдер өз клиенттерін қабылдауға көмектеседі. Болашақ экономикалық даму көп жағдайда инновациялық идеяларды қолдануға байланысты. Олар өмір сүру деңгейін, өнімнің сапасын едәуір жоғарылатуға және клиенттермен сенімді байланыс орнатуға көмектеседі.
Айта кету керек, инновациялық бизнестің бірқатар артықшылықтары бар. Біріншіден, қазіргі заманғы нарықтағы кәсіпкер әлі жұмыс істемейтін тауашаларға сене алады. Бұл бәсекелестік ең төменгі деңгейде болады немесе мүлдем жоқ дегенді білдіреді. Сонымен қатар, инновациялық идеялар әрдайым бағасы төмен болатын жаңа өнімдер жасауға мүмкіндік береді. Табысқа келетін болсақ, уақыт өте келе ол барлық шығындарды өтей алады.
Барлығына белгілі бір сөз бар: бекер айтылмаған ескі. Шынында да, егер сіз көптеген заманауи инновациялық жобаларды қарастырсаңыз, оларда бұрыннан таныс нәрсені байқай аласыз. Мысалы, көп адамдар селфи үшін қолданылатын моноподты алайық. Мұндай құрылғы ХХ ғасырдың соңында ойлап табылды, бірақ жақында ғана үлкен танымалдылыққа ие болды. Алғашқы сенсорлы телефондар 1992 жылы пайда болды, ал дисплей өзі 1965 жылы ойлап табылды. Мұндай мысалдар көп.
Қазіргі таңда білім беру жүйесінің негізгі міндеттерінің бірі - бұл балаларды өмірге ерте дайындау, өмірде өз орнын алуға қабілетті, дербес, табысты және сенімді тұлғалардың өсуіне көмектесу. Осы орайда 2019-2020 оқу жылынан бастап мектеп бағдарламасына «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» деп аталатын таңдау пәні енгізілген.
Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Кез - келген адам үшін "Табыс формуласы" – бұл қойылған мақсаттарды іске асыруға және қажетті нәтижеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттердің өзіндік тізбегі. Тек мақсатты және жауапты адам ғана табысқа жетудің өз формуласын нақты анықтай алады. Оқушыларды "Табысты болуға" үйрету керек. Сонда ғана олар өз өмірінің жоспарын жоспарлай отырып, ерте жастан мамандығын таңдап, үлкен өмірге икемделеді.
Осыған орай, 2020 жылдың 13 қарашасы күні сағат 12.00- де Қарағанды облыстық кәсіпкерлер палатасының директоры Кульпейсов Ернар Дауылұлымен онлайн форматта ZOOM платформасында онлайн кездесу өтті. Ұйымдастырылған атаулы іс-шараның негізгі мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойындағы дарын-таланттарын дамытып, заман талабына сай көзі ашық, көкірегі ояу азаматтарды тәрбиелеу болып табылады. Кездесу қалалық «Өнегелі өмір» жобасының аясында өткізілді.
Кездесу барысында Кульпейсов Ернар Дауылұлы өз еңбек жолымен оқушыларды таныстырып, оқушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап берді. Ернар Дауылұлы оқушыларға «Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлнр палатасында жстарды қолдау барысында жасалып жатқан жобалар жайында, гранттық байөауларға өатысу мүмкіндіктері жайында мәлметтер беріп, оқушылардың бизнеске деген ынта жігерлерін оятты. Кездесу соныңда, Ернар Дауылұлы мектеп ұжымына өз жүрекжарды тілегін білдірді.
Байланыс телефондары