«Тәжірибедегі рефлексия» кәсіби даму бағдарламасы бойынша «Оқудағы әлеуметтік іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс қимыл ауқымын кеңейту. Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету» деген тақырыпта сабақ өтті. Мұғалімдер оқу үдерісінде «мұғалім-оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимыл табиғаты туралы қорытынды жасап және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаттың маңыздылығының себептерін айқындады. Тіл табысу дағдылары арқылы инклюзивтілікке қол жеткізуделогикалық көпір жасай отырып, инклюзивті мектеп, сынып моделін құрастырды.
Contacts