Мектеп – білім берумен қатар, тағылымды тәлім-тәрбие түрлерін ұйымдастыратын өнеге ордасы. Тәрбие мазмұны ұйымдастырушының шеберлігімен ұштасқанда қандай шара болсын, шәкірттің ішкі жан-дүниесін жаңартып, рухани азық болып, соныда жарқын құбылыстарға жетекші бола бермекші.
Жаз айлары- мектеп оқушылары үшін ерекше ықыласпен күтілетін уақыт. Жыл бойы сабақ барысындағы тоқсан арасындағы берілетін күндер демалыс болып есептелгенімен, жаз кезіндей демалыстың мол мүмкіндігін бере алмайды. Жазғы демалыс – мектеп оқушыларының жалпы физиологиялық, сана – сезімдік, дүниетанымдық тұрғыда даму, жетілу кезеңі.
Жаз мезгіліндегі бұл уақыт балалардың негізгі сабақтан, үйреншікті тіршілік қарекетінен босап, өзін қызығушылығымен айналысуына мүмкіндік береді. Сондықтан ұстаз-тәрбиешілерге оқушының бос уақытын дұрыс пайдалануға бағыттаудың, үйретудің мәні зор. Бос уақыт дене және ақыл-ой қызыметін тынықтыратын, қарым-қуатты жетілдіретін іс-әрекетке жұмсалуы жөн. Әйтсе де тыныға жүріп, ойын барысында балалардың шынығу – шындалу мәселесімен қатар, түрлі бағыттағы іс-шараларға тарту арқылы тәрбиелеу маңызды. Осыған орай, балалардың жазғы демалысын ұтымды пайдалану мақсатында мектепішілік 2 аусымнан тұратын лагердің жұмыс жоспары жасалып, 1 аусым маусымның 1 – 14 аралығын, ал 2ші аусым маусымның 18 мен 29 аралығын қамтиты жоспарланды. Екінші аусымдағы «Күншуақ» лагері жұмыс жоспары жасалып бекітілді. Лагерь өз жұмысын ертеңгілік жаттығумен бастайды.Лагерь балалары 2 мезгіл тамақпен қамтамасыз етіледі. Лагерде 2 топ «Салауат» және «Жас қыран» топтары жұмысын бастады .
Мұғалім сөзі:
«Қыз – өссе елдің көркі» дегенімізбен, қаракөз қыздарымыздың шын мәнінде еліміздің көркі болуы үшін олардың бойына жастайынан ұлттық сана салт - дәстүрімізді, қазақ қызына тән қасиеттерді сіңіріп, дұрыс тәлім – тәрбие беру ата-аналардың ғана емес, білім орындары мен ұстаздардың да парызы.
Мақсаты: а) Қазақ қыздарымызды имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеу Қазқызыныбойындағы ұлттық дәстүрімізге сай қасиеттерге бағыт- бағдар бере отырып, олардың бойында қарапайымдылық, әсемділік, өнерге қызығушылық, сахна мәдениетін, шығармашылық қабілеттерін арттырып, салт - дәстүрімізді ары қарай жалғастыруға себепші болуға баулу.
Төмендегі номинациялар бойынша өнер көрсетеді:
1. «Сәлем - сөздің анасы,..»
2. «Білім сайысы».
3. «Өнер сайысы».
4. «Сымбат, көрік»
5. Үй тапсырмасы.
Байқаудың әр шарты өз кезегінде түсіндіріліп отырады.
1-жүргізуші.
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар. Бүгінгі «Әсем қыздар» атты мерекелік байқауымызға қош келдіңіздер! Мектеп аруы н анықтау мақсатында қыз сыны байқауын өткізгелі отырмыз. Бұл байқау қыздарымызға эстетикалық тәрбие беруді көздейді. Өйткені қыздарға жан сұлулығымен қоса тән сұлулығы бірдей болғандығы жарасады. Сондықтан ибалы, инабатты қыздарымыз көбейе берсін деген ниетпен бастауға рұқсат етіңіздер.
2-жүргізуші.
- Армысыздар, осы залға жиналған қауым1
Желпиік, ал ендеше жыр самалын.
Қуанайық ағайын, көктем келді жеріме,
Қошеметпен көрейік, ару шықсын төріне.
Аруларға әділ баға қоятын әділқазы мүшелерімен таныстыру.
1
2
3
4
5
1-жүргізуші.
Нұр жаусын дарындының талабына,
Күш бітсін күн қайтарар жанарына.
Сәт-сапар ал ендеше біз тілеиік,
Айдай сұлу арулардың қадамына. (екеуі қосылып)
.
2-жүргізуші:
Ал енді, сахна төріне біздің аруларымызды шақырамыз.
1-нөмірлі аруымыз:
2-нөмірлі аруымыз:
3-нөмірлі аруымыз:
4-нөмірлі аруымыз:
5-нөмірлі аруымыз:
6-нөмірлі аруымыз:
7-нөмірлі аруымыз
8-нөмірлі аруымыз:
9- нөмірлі аруымыз:
1-жүргізуші.
Ән тамашалаңыздар.
2-жүргізуші.
«Сәлем - сөздің анасы, алыстан сәлем береді, әдепті елдің баласы» дегендей, байқауымыздың алғашқы шарты: Арулардың өздерін таныстыруын сұраймыз.
1-жүргізуші.
Әділ қазылар аруларымыздың сайыстың бірінші шарты бойынша тиісті бағаларын беріңіздер. Әділқазы бағаларын береді.
2-жүргізуші.
-Асу, асудан, құстар сайрап өткендей, білім қуған арулар арманына жеткендей, келесі байқауымыз «Білім сайысы». Әділ қазылар алқасының алдындағы коньвертті алып, онда жазылған сұрақтарға жауап береміз, жауапқа 3 минут беріледі.
1-жүргізуші.
Әділ қазылар аруларымыздың екінші сайыс бойынша тиісті бағаларын беріңіздер.
2-жүргізуші.Байқауымыздың келесі сайысы «Өнер сайысы». Бұл бөлімде аруларымыз өз өнерлерін ортаға салады
1-жүргізуші.Байқауымыздың 3- шарты өнер сайысы бойынша аруларымыздың өнерін тамашалайық.
2-жүргізуші.Құрметті әділ қазылар аруларымыздың 3- бөлім бойынша тиісті бағаларын беріңіздер.
1-жүргізуші. Байқауымыздың төртінші шарты «Сымбат, көрік» деп аталады.Аруларымыздың сәндік киім үлгісін тамашалаңыздар.
2-жүргізуші.Әділқазылар байқауымыздың «Сымбат көрік» бөлімі бойынша аруларымыздың тиісті бағасын беріңіздер.
1-жүргізуші.Үйге берілген тапсырмаларға баға берейік.
2-жүргізуші.Әділқазылар байқауымыздың «үй тапсырмасы» бойынша аруларымыздың тиісті бағасын беріңіздер.
Бүгінгі мерекелік «Әсем қыздар» атты байқауымыз аяқталды. Әділ қазылар алқасы дайын болғанша «Спорт - денсаулық кепілі» дегендей, спортшы жігіттеріміз Лесбек пен Русланның өнерін тамашалаңыздар.
1-жүргізуші. Мектебіміздің 6 «А» сынып оқушысы «Саудакент аруы» біздің бүгінгі қонағымыз Сәтмаханова Арайлымның орындауында «Аппақ гүлдер» тамашалаңыздар.
2-жүргізуші. Аруларды құттықтап, жеңімпаздарды анықтау үшін әділ қазылар алқасының төрағасы Сейналиев Асанбай ағайға сөз кезегін береміз.
(Аруларды жеңісімен құттықтап, тәж кигізеді, мерекелік бағдарлама ән мен биге ұласады).
1-Жүргізуші Әділқазы алқасы ортаға шығып өз пікірлерін білдіріп, аруларға жинаған ұпайларына сай атақтары мен мақтау қағаздарын береді.