"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№100 КМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ағым, бағыт, бағдар
направление.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 19
Жаңа сұрақтар: 27
2024 жылдың 5 қаңтары мен 9 ақпаны аралығында ҚМУ №100 кешкі мектебінде ақпараттық сауаттылықты дамыту бойынша «Цифрлық әлем» апталығы өтті.

2024 жылдың 5 қаңтары мен 9 ақпаны аралығында ҚМУ №100 кешкі мектебінде ақпараттық сауаттылықты дамыту бойынша «Цифрлық әлем» апталығы өтті. Пәндік апталықтың мақсаттары: оқушылардың ақпараттық даму деңгейін арттыру,ой-өрісін кеңейту;ойлау дербестігін,мақсаттқа жетудегі табандылығын,ұжым алдындағы өз жұмысына жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; Пәндік апталықтың міндеттері:Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын,зерделілігін,ізденімпаздығын,логикалық ойлауын дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру; Информатика мен АКТ-ға қызығушылықты дамыту және нығайту; «Өз білімін» үнемі жетілдіріп отыруға құштарлыққа тәрбиелеу; Оқушылардың информатика ақпаратын күнделікті өмірде пайдалану туралы түсініктерін тереңдету; Оқушыларды өз бетінше шығармашылық іс-әрекетке баулу; Шығармашылық қабілеті бар тереңдетіп оқуға ұмтылатын оқушыларды анықтау.

В период с 5 января по 9 февраля 2024 года в КГУ ВШ №100 была проведена неделя по развитию информационной грамотности «Цифровой мир». Цели предметной недели: Повышение уровня информационного развития учащихся, расширение их кругозора; Воспитание самостоятельности мышления, воли, упорства в достижении цели, чувства ответственности за свою работу перед коллективом. Задачи предметной недели: Развивать компьютерные способности, сообразительность, любознательность, логическое мышление, укреплять память учащихся; Развивать и укреплять интерес к информатике и ИКТ; Воспитывать стремление к непрерывному совершенствованию своих знаний; Углубление представления учащихся об использовании сведений по информатике в повседневной жизни; Вовлекать учащихся в самостоятельную творческую деятельность; Выявить учащихся, которые обладают творческими способностями, стремятся к углубленному изучению информатики.

Авторство: