ОҚУҒА ҚҰШТАР МЕКТЕП ЖОБАСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
Мұрат Әуезов еңбектерінен кітап көрмесі жасалды.
Мектеп кітапханасында Қонаев Дінмұхамед Ахметұлының туғанына 110 жыл толуына орай «Тұғыры биік тұлға» музейіне виртуалды саяхат жасалды.
9 "Б" сынып оқушылары мен Қазақстан Жазушылар Одағы проза кеңесінің жас әдебиетшілер төрағасы Ә. Нұршайықовтың "Сырлы да, сұлу суреткер" атты библиографиялық шолу сабағы өтті.
8 Наурыз аналар мерекесіне мектеп кітапханасынад құттықтау көрмесі жасалды.
1 Наурыз –Алғыс айту күніне кітапханда фото көрме ұйымдастырылды.
Мектебімізде «Оқуға құштар мектеп»жобасы аясында «Кітап оқыған-табысты адам» үзілісте кітап оқу. Осы жоба аясында 2 а,2 г сынып оқушылары өздері оқыған ертегілері бойынша бейне-ролик жасады.(буктрейлер) Бейне-роликті сіздердің назарларыңызға ұсынамыз.
Буктрейлердің басты мақсаты — болашақ оқырманды қызықтыру және кітапқа деген қызығушылығын ояту, сюжеттік желілер мен көркем шығарманың кейіпкерлеріне назар аудару және де оқырмандарға оқуға ұсыну.
Тарихи өмірінде орны айрықша зор тұлға - Ахмет Байтұрсыновтың халықтық тәлім -тәрбиелік ойларының негізінде оқушылар бойына адамгершілік, ұлтжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді дарыта отырып, жас ұрпақты ұлттық рухта тәрбиелеу мақсатында 3-сыныптар арасында А.Ж.Кадирова, Г.Т.Аккубекова, Ө.М.Қожабаеваның ұйымдастыруымен Ахметтің 40 мысалынан үзінділер қойды.
Оқушылар мысалдармен таныса отырып, өзара пікір алмасып, өмірмен байланыстырып, ақ пен қараны ажырата алды.
Мақсаты:Мектеп оқушыларының кітап оқуға белсенділігі арттыру,отбасылық кітап оқу дәстүрін жалғастыру.Оқушылардың оқырмандық мәдени тәрбиесі,көркем әдебиетке,кітапқа деген қызығушылығын дамыту,электрондық кітаптарды оқуды меңгерту.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында мектебіміздің 2-11 сынып оқушылары “Каникулда кітап оқимыз” атты ІІ республикалық марафонға қатысып,жарыса кітап оқыды.
Мақсаты:Мектеп оқушыларының кітап оқуға белсенділігі арттыру,отбасылық кітап оқу дәстүрін жалғастыру.Оқушылардың оқырмандық мәдени тәрбиесі,көркем әдебиетке,кітапқа деген қызығушылығын дамыту,электрондық кітаптарды оқуды меңгерту.
Мектебімізде «Оқуға құштар мектеп»жобасы аясында «Кітап оқыған-табысты адам» үзілісте барлық оқушылар,мұғалімдер,қызметкерлер,косалқы кызметшілер барлығы бір уақытта бір кісідей көркем оқыды.
«Каникулда кітап оқимыз» атты ІІ республикалық марафонға мектебіміздің 2-11 сыныптары қатысып жатыр. Мақсаты: Мектеп оқушыларының кітап оқуға белсенділігі артады. Отбасылық кітап оқу дәстүрі жаңғыртылады. Оқушылар электронды оқуды меңгереді. Оқушылардың оқырмандық мәдени тәрбиесі, көркем әдебиетке, кітапқа деген қызығушылығы дамиды.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Бәрін тастада, кітап оқуды баста» үзілісте кітап оқу
Кітапханада үзілісте кесте бойынша бірге кітап оқу ұйымдастырылды . Оған мектебіміздің 4 сынып оқушылары белсене қатысты. Мақсаты: Оқушыларды кітап оқуға қызықтыру,сауаттылығы мен оқу мәдениетін қолдау.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында мектебімізде
«Оқу сағаты» жүргізіліп жатыр, оқушылар бәрі бірге сыныпта кітап оқиды. Мысалы: 4 ә сынып оқушылары «Бейбарыс сұлтан »кітабын бірге оқып жатыр. Мақсаты:Кітап оқуды насихаттау және оқуға шақыру,жас ұрпақтың бойына ұлтжандылық қасиеттерін сіңіру және патриоттық тәрбие беру. Жаппай кітап оқуға дағдыландыру.
Оқуға құштар жобасы аясында мектебімізде қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің ұйымдастыруымен«Ұлт ұстазы- Ахмет Байтұрсынұлына 150 жыл » кеш өтті. Мақсаты: қазақ халқының әлеуметтік, саяси, мәдени , тарихи өмірінде орны айрықша зор тұлға-Ахмет Байтұрсынұлының халықтық тәлім-тәрбиелік ойларының негізінде оқушылар бойына адамгершілік, ұлтжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді дарыту; ақын, қоғам қайраткері, педагог-ұстаздың құнды мұраларын дәріптеп, жас ұрпақты ұлттық рухта тәрбиелеу.
Мектебімізде «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында "Оқы және өзгеге сыйла"атты буккроссинг бұрышы ұйымдастырылған.
Мақсаты:Өзіңіздің сүйіп оқыған кітабынызды басқа да оқырмандармен бөлісіп, оларға да түрлі жанрдағы кітаптарды оқуға мүмкіндік беру. Сонымен қоса игі іс жасау яғни бұл акцияның ерекшелігі ешқандай оқырманға формуляр ашылмайды және акцияға берілген кітапты алған оқырман өзінің қаншалықты кітапқа жауапты екенін білу керек. Яғни кітапты кері қайтаруы оқырманның негізгі жауапкершілігі болып табылады.