2021-2022 Ж.Ж. ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
Мақсаты: Жалпыадамдық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Мақсатқа жету келесідей мәселелерді шешу барысында жүзеге асырылады:
- жеке тұлғаның кәсіби қасиеттерін қалыптастыру;
- өз елінің, айналасындағы адамдардың әл-ауқатына қамқорлық көрсететін азаматтық-патриоттық жағдайды, әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру;
- моральдық тәрбие, оның нәтижесі - жалпыадамзаттық мораль нормаларын, қарым-қатынас мәдениетін меңгеру;
- мамандық таңдауға деген оң көзқарасты қалыптастыру, шығармашылық жұмысқа қажеттілікті жандандыру;
- заңға және қоршаған адамдардың құқықтарына деген құрметке негізделген ұжымдық өмір нормаларын сақтау;
- салауатты өмір салтын қалыптастыру, физикалық өзін-өзі жетілдіру және дамыту қабілеті.
Міндеттері:
- Тұлғаның саяси мәдениетін дамытуға, жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат және патриотты қалыптастыруғакөмектесу, олардың бойында балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұрудайындығын, құқықтық санасын, балалар мен жастардың құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
- Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қоғам өмірі дәстүрлері және нормаларымен үйлестірілгенморальдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыру мүмкіндігін туғызу.
- Тұлғаның ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасындатұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
- Балатұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысына,олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерінарттыруға, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруге ықпал ету.
- Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, тұлғаның қоғамдағы жалпымәдени мінез-құлық дағдыларынқалыптастыру, оның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
- Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуына және өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, табиғат сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын тәрбиелеуіне; экологиялық сауаттылығы мен мәдениетін жоғары деңгейде дамытуына жағдай жасау.
- Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиетін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемеліккеңістігін, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруына ықпал ету.
- Салауатты өмір салты дағдыларын, дене дамуы мен психологиялық денсаулығын сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторлардыанықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Нәтижесінде: Жан - жақты дамыған, рухани адамгершілік қасиеттері бар,
таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым - қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар әлеуметтенген тұлға қалыптастыру.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің нормативтік негізін Қазақстан Республикасының келесі стратегиялық құжаттары құрайды:
- Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы туралы ҚазақстанРеспубликасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығы;
- Қазақстан Республикасында діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл жөніндегі 2018 – 2022 жылдарға арналған мемлекеттікбағдарламаны бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 15 наурыздағы № 124 қаулысы.
Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету |
||||
1 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері |
Жұмыс жоспары |
ДТІЖО |
Жыл бойы |
2 |
2020-2021оқу жылына арналған мектеп-интернатты дамыту бағдарламасы |
Жұмыс жоспары |
ДТІЖО |
Жыл бойы |
3 |
2020-2021оқу жылына арналған мектеп-интернатты дамыту бағдарламасы |
Жұмыс жоспары |
ДТІЖО |
Жыл бойы |
II. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету |
||||
1 |
Тәрбие жұмысының сапасын арттыру құжаттарымен қамтамасыз ету |
Құжаттамалар |
Сынып жетекшілері, тәрбиешілер |
Жыл бойы |
2 |
Замануи білім беру технологияларын, интерактивті әдістерді кешенді түрде тиімді пайдалану істерін жалғастыру |
Оқу-әдістемелік материал |
Сынып жетекшілері, тәрбиешілер |
Жыл бойы |
3 |
Болашақ мамандардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған өндірістік тәжірибелік жұмыстарын жетілдіру |
Әдістемелік әзірлемелер |
Сынып жетекшілері, тәрбиешілер |
Жыл бойы |
4 |
Мониторинг - тәрбие сапасының талдауын ұйымдастыру. |
сауалнамалар |
ДТІЖО, сынып жетекшілері, тәрбиешілер |
Жыл бойы |
5 |
Білім беру саласындағы үздік технологиялар мен тәжірибе алмасу мақсатында, ғылыми-зерттеушілік мекемелермен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру. |
Ақпарат |
ДТІЖО |
Жыл бойы |
6 |
Тәрбие жұмысы жоспарларын жетілдіру |
Жоспарлар |
ДТІЖО |
Қыркүйек |
III. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар |
||||
1-бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Білім күні мерекесімен мекте-интернат директорының онлайн құттықтауы |
видео |
01.09.2020 |
ДТІЖО |
2 |
«Қазақстан Республикасының Конституциясына – 25 жыл»,«Әбу Насыр Әль- Фарабидың туғанына 1150жыл», «А.Құнанбайұлының 175 жылдығы» |
Сынып сағаттары |
1.09.2020 |
Сынып жетекшілері |
3 |
«Түнгі қаладағы балалар», «Көше», «Жасөспірім», «Отбасында зорлық-зомбылыққа жол жоқ!» |
Рейд |
Жоспар бойынша |
ДТЖО, инспектор |
4 |
«Біздің таңдауымыз – құқықтық мемлекет» құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен кездесу |
Дөңгелек үстел |
Қараша |
ДТЖО, психолог, инспектор |
5 |
«Біз сыбайлас жемқорлыққа, қоғам мүдделеріне деген сатқындыққа қарсымыз» |
Пікірсайыс |
Қараша |
ДТЖО |
6 |
16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні «Тұғыры биік Тәуелсіздік» |
Апталық |
Желтоқсан |
ДТЖОМұғалімдер |
7 |
«Жас Ұлан» ББҰ-на оқушыларды қабылдау |
Салтанатты жиын |
Желтоқсан |
Тәлімгер |
8 |
«Ұрпаққа үлгі болған ерлік» Кеңес әскерлерінің ауған жерінен шығарылғанына арналған іс-шара |
Кездесу |
Ақпан |
ДТЖО, Әскери жетекші |
9 |
Ұлы отан соғысындағы Жеңістің 76 жылдығы «Ұлы Жеңіске мәңгілік тағзым!» |
Апталық |
Мамыр |
ДТЖО,тәлімгер |
10 |
«Сыңғырла, соңғы қоңырау»11 - сынып |
Салтанатты жиын |
Мамыр |
ДТЖО |
11 |
31-мамыр қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күніне арналған шаралар |
Танымдық сағаты |
Мамыр |
А.Омарова |
Күтілетін нәтиже: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті, патриотты азамат болуға тәрбиеленеді. Оқушылардың құқықтық санасын оятып, құқықбұзушыларға қарсы тұруға деген дайындығы қалыптасады. Әлеуметтік құндылықтарға құрметпен, мақтаныш сезімдері оянып, жауапкершілікпен қарауға тәрбиеленеді |
||||
2-бағыты: «Рухани-адамгершілік тәрбие» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Мектепке жол», «Қамқорлық», «Адамдарға қуанышсыйла»қайырымдылық акциялары |
Акция |
Қыркүйек, қаңтар, мамыр |
Әлеуметтік педагог Мектеп ұжымы |
2 |
«Қарттарым, аман сау жүрмісің?» 5-7сыныптар |
Тәрбиелік шара |
Қазан |
Тәлімгер |
3 |
«Қарттарым – асыл қазынам» 4-сынып |
Ашық тәрбие сағаты |
Қазан |
Сынып жетекшілері |
4 |
«Ұлылықтың басында ұстаз тұрар» ұстаздар күніне арналған шаралар |
Мерекелік шара |
Қазан |
ДТЖО, Тәлімгер |
5 |
«Әбу Насыр Әль- Фарабидың туғанына 1150жыл» |
Дөңгелек үстел |
Қараша |
Математика пәні мұғалімдері |
6 |
Абай Құнанбаевтың 175 жылдығы «Мәңгілік елдің ұлы Абайы» |
Әдеби танымдық кеш |
Желтоқсан |
ДТЖО, тәлімгер |
7 |
«Кітап – сарқылмас рухани қазына»5-сынып |
Ашық тәрбие сағаты |
Ақпан |
Сынып жетекшілері |
8 |
«Адамгершілік - рухани қазына»6-сынып |
Ашық тәрбие сағаты |
Сәуір |
Сынып жетекшілері |
9 |
«Кітап оқитын сынып» сыныптар арасында оқырманы көп сыныпты анықтау |
Сыныптан тыс шара |
сәуір |
Кітапханашы |
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бойында үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, кішіге ізет көрсетуге, адамгершілік қасиеттері оянады.Рухани байлықтары кеңейеді. Өзінің арына, парызына ой мен сөз бірлігіне, өз мінез - құлқын жетілдіруге, адамдарға риясыз қызмет етуге , өз ата - анасын, Отанын құрметтеуге үйренеді. |
||||
3-бағыты: «Ұлттық тәрбие» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте»тілдер мерекесіне орай шара |
Апталық |
Қыркүйек |
Тіл мұғалімдері |
2 |
«Бір ел – бір кітап» ашық кітаптар көрмесі |
Видео көрме |
Қыркүйек |
Кітапханашы |
3 |
«Туған жер – тал бесігім»3-4 сыныптар |
Ашық тәрбие сағаты |
Қараша |
Сынып жетекшілері |
4 |
«Өз жеріңді таны»5-8 сыныптар |
Ашық тәрбие сағаты |
Қаңтар |
Сынып жетекшілері |
5 |
«Нағыз қазақ, қазақ емес, нағыз қазақ – домбыра»10 – сынып |
Ашық тәрбие сағаты |
Ақпан |
Сынып жетекшілері |
6 |
«Наурыз айы келгенде...» |
Мерекелік шара |
Наурыз |
ДТЖО |
7 |
«Ұлттық қолөнер – ұрпаққа аманат» |
Қолөнер көрмесі |
Қаңтар, мамыр |
Үйірме жетекшілері |
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бойында үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, кішіге ізет көрсетуге , адамгершілік қасиеттері оянады. Рухани байлықтары кеңейеді. Өзінің арына, парызына ой мен сөз бірлігіне , өз мінез-құлқын жетілдіруге, адамдарға риясыз қызмет етуге , өз ата-анасын, Отанын құрметтеуге үйренеді. |
||||
4-бағыты: «Отбасылық тәрбие» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Отбасы – бақытмекені» республикалық апталық |
Апталық |
Қыркүйек |
ДТЖО |
2 |
«Отбасы – қоғамның алтын діңгегі» |
Ата-аналар жиналысы, конференция |
Қыркүйек Желтоқсан Мамыр |
Мектеп әкімшілігі Сынып жетекш |
3 |
«Ата-анам және мен» мектепішілік отбасылық сайыстар |
Спорттық сайыстар |
ІІ жарты жыл |
Дене тәрбиесі мұғалімі |
4 |
«Жаңа жыл – жаңа жыр» |
Жаңа жыл мерекесін ұйымдастыру |
Желтоқсан |
Ата-аналар комитеті |
5 |
Мектепішілік «Ашық есік күнін» өткізу |
Ата-анамен байланыс |
Қаңтар, мамыр |
Мектеп әкімшілігі |
6 |
«Мен қазақ қыздарына қайран қалам» |
Сайыс |
Наурыз |
Тәлімгер, қыздар ұйымы |
7 |
«Отбасы – өмір аясы » |
Тренинг |
Сәуір |
Мектеп психологы |
Күтілетін нәтиже: Оқушылар отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік орта екенін, отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің мұралар мен салт-дәстүрлердің сақтаушысы екенін, отбасында бала алғаш рет өмірмен, қоршаған ортамен танысатынын, мінез-құлық нормаларын игеретінін біледі. Өнегелі отбасылармен кездестіргенде өздері де болашақ ана мен әке болғанда үлкен өнегелі азамат пен азаматша болуға өздерін қалыптастырады. Ата-аналар мектепте біріккен кездесулерде, дөңгелек үстелдерде, тренингтерде балаларының әрбір қасиетіне көңіл бөліп, балаларының дарындылықтарын дамытуға, жауапты бала тәрбиелеуге, неке құндылықтарына құрметпен қарауға құнды деректер алады. |
||||
5-бағыты: «Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Оқушы формасы – мектеп айнасы» мектеп формасына рейд |
Ұйымдастыру жұмысы |
Күн сайын |
ДТЖО |
2 |
Оқушыларды өлкенің тарихи-мәдени ескерткіштерімен таныстыру |
Тарихи орындарға саяхат |
Жыл бойы |
Сынып жетекшісі |
3 |
«Кәсіптік бағдар – болашаққа жол» |
Дөңгелек үстел |
Қараша |
Тәрбиешілер |
4 |
«М.Мамыраев музейі» және «Асыл мұра» залының деректерін үнемі толықтырып тұру. |
Музей |
Жыл бойы |
Музей жетекшісі |
5 |
«Ең таза сынып» |
Байқау |
Қаңтар, сәуір |
Тәлімгер |
6 |
«Экочеллендж», «Ең жасыл кабинет» байқауларын өткізу |
Байқау |
Сәуір |
ДТЖО Биология пәні мұғалімдері |
7 |
«Табиғатты таза ұстау – адамзаттың борышы» сенбілік жұмыстарын ұйымдастыру |
Сенбілік |
Сәуір Мамыр |
Мектеп-интернатұжымы |
8 |
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру |
Жоспар |
Мамыр |
ДТЖО Әлеуметтік педагог |
Күтілетін нәтиже: Оқушылар экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әртүрлі қызметке, позитивті көзқарас қалыптастыруға, экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға, еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге үйренеді. |
||||
6-бағыты: «Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Ана тілін құрметтейік» бастауыш сыныптар арасында |
Сайыс |
Қыркүйек |
Бастауыш мұғалімдері |
2 |
«Ұлт тәрбиесінің қайнар көзі - кітапхана» 10-11 сыныптар |
Дөңгелек үстел |
Қазан |
ДТЖО Кітапханашы |
3 |
«Ғаламторсыз өмір мүмкін бе?»8-9сыныптар |
Пікірсайыс |
Қараша |
Сынып жетекшілері |
4 |
«Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар»7-10 сыныптар |
Зияткерлік сайысы |
Ақпан |
Тәлімгер |
5 |
«Білім көзі кітапта»Кітапханадағы бір күн |
Ой бөлісу |
Наурыз |
Кітапханашы |
6 |
«Жас жол инспекторлары» |
Байқау |
Сәуір |
инспектор, тәлімгер |
7 |
«Білімді шығар биікке» |
Озаттар слёті |
Мамыр |
ДО |
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өмір бойы білім алуына; өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалануға, сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған ақпаратты тиімді пайдалануға, зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға қабілеттілікті еңгеруіне, пікірталас жүргізу дағдылары, жасампаз қызметке, топтағы жұмысқа, корпоративтік рухты нығайтуға, ақпарат көздерін сыни іріктеуге, Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне, Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіруге, Интернеттік-сауаттылықтарын қалыптастыруға, ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға, жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылуға және қызығушылық білдіруге тәрбиеленеді. |
||||
7-бағыты: «Көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Күз – береке, күз - мереке» |
Кеш |
Қазан |
Тәлімгер |
2 |
«Қарағандыныңкиелі жерлері» |
Саяхат |
Ақпан |
Сынып жетекшілері |
3 |
«Үш тұғырлы тіл» |
Полиглот |
Қаңтар |
Тіл мұғалімдері |
4 |
«Ән – көңілдің ажары» |
Концерттік бағдарлама |
Ақпан |
Жакипханов Е. |
5 |
«2 сәуір – балалар кітабы күні». «Кітап – білім бұлағы» |
Апталық |
Сәуір |
Кітапханашы |
6 |
1 мамыр – Халықтар достығы күні «Ынтымық. Бірлік. Татулық» |
Мерекелік шара |
Мамыр |
Тәлімгер |
7 |
«Дос болайық бәріміз» 5-6 сыныптар |
Ашық тәрбие сағаты |
Мамыр |
Сынып жетекшілері |
Күтілетін нәтиже: Оқушылар толеранттық және ғаламдық пікірмен санасуға, көпмәдениеттілік және көптілділікті үйренуге, мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және өзге тілдерді білуге, мәдениетаралық әрекетке, қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлық нормаларына, қарым-қатынас мәдениетіне, эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына, шығармашылықпен ойлауға және қиялға, шығармашылық-эстетикалық қызметті қалыптастыруға қызығушылық ұмтылыстарын танытады. Сөздік қорлары молайады. Өзін-өзі дамытуға,ізденуге, шығармашылықпен айналысуға,қалыптастыруға дамытады. |
||||
8-бағыты: «Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» |
||||
№ |
Іс-шара мазмұны |
Формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
«Салауаты Қазақстан» бағдарламасы аясында «Денсаулық фестивалі – 2020-21» |
Спорттық шара |
Қыркүйек, сәуір |
Дене тәрбиесі мұғалімдері |
2 |
«Сенім» орталығының жұмыс жоспарын жасап, жұмысын жүргізу |
Жоспарлы жұмыстар |
Жоспар бойынша |
ДТЖО |
|
«Әлемді бағындырған жерлесіміз» |
Кездесу |
Қараша |
Дене тәрбиесі мұғалімдері |
3 |
«Аулақ бол жаманәдеттен» темекінің зияны туралы түсіндіру |
Дөңгелек үстел |
Желтоқсан |
Тәлімгер, дәрігер |
4 |
1 желтоқсан – Дұниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні «Бір-біріне жақын, есірткіден алыс» |
Кездесу |
Желтоқсан |
ДТЖО, медбике |
5 |
«Көңілді старттар» |
Спорттық шаралар |
Жоспар бойынша |
Дене тәрбиесі мұғалімдері |
6 |
«Өзін-өзі тану: Махаббат пен шығармашылық педагогикасы» |
Онкүндік |
Ақпан |
Өзін-өзі тану мұғалімдері |
7 |
Аудандық,қалалық, облыстық спорттық сайыстарға оқушыларды қатыстыру |
Спорттық сайыстар |
Жоспар бойынша |
Дене тәрбиесі мұғалімдері |
Күтілетін нәтиже: Оқушылар денсаулық жағдайының скринингін анықтауға, әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге жетуге, теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге, табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға, денсаулық сақтауға және нығайтуға, өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылықпен қарауға, қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етудің жолдарын табуға, денсаулық сақтау ортасын құруға қалыптасады. Өздеріне денсаулық керек екенін, денсаулыққа әсер тигізетін жат заттардан сақтану керек екенін ұғынады |
Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі қызмет
Міндеті:кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтар мен қадағалаусыз қалудың алдын алу бойынша тәрбиешілердің, сынып жетекшілерінің қызметін жандандыру
№ |
Шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі Кеңестің, құқықтық клубтардың жұмыс жоспарын бекіту |
қыркүйек |
ДТІЖО, әлеуметтікпедагог, психолог, инспекторЮПБ, сынып жетекшілері |
2 |
Мектептің әлеуметтік паспортын жасау |
қыркүйек |
әлеуметтікпедагог, психолог, сынып жетекшілері |
4 |
«Жас Ұлан» ұйымы қызметін ұйымдастыру |
қыркүйек |
ДТІЖО, тәлімгер |
5 |
"Жас қыран" полицияға көмектесу тобының жұмысы |
қыркүйек |
ДТІЖО, топ жетекшісі |
6 |
Құқықтық білімді насихаттау онкүндігін өткізуге дайындық |
қазан |
ДТІЖО, әлеуметтікпедагог, инспекторЮПБ, құқық және тарих пәні мұғалімдері |
7 |
ЮПБ инспекторларымен кездесу |
қазан |
ДТІЖО, тәлімгер |
8 |
Отбасы мүшелері арасындағы өзара қарым-қатынас сипатын анықтау мақсатында тұрмысы нашар отбасылардан шыққан балалардың пәтерлеріне бару |
жыл бойы |
әлеуметтікпедагог, психолог, инспекторЮПБ |
9 |
Ата-аналар жиналысы:«Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың себептері және олардың алдын алу жолдары» |
қараша |
ДТІЖО |
10 |
Алдын алу кеңесінің отырысы |
ай сайын |
ДТІЖО |
11 |
«Жасөспірім» акциясы |
қыркүйек-қаңтар |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог, инспектор ЮПБ, сынып жетекшілері |
12 |
Құқықтық тәрбие онкүндігі |
қаңтар |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог |
13 |
Темекі шегудің, алкоголизмнің, нашақорлықтың және ЖҚТБ-ның алдын алу бойынша сынып сағаттары |
ай сайын |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог |
14 |
ЮПБинспекторының ата-аналар қауымдастығымен кездесуі |
жыл бойы |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
15 |
Оқушылардың жазғы демалысынұйымдастыру |
мамыр |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог, инспектор ЮПБ, сынып жетекшілері |
16 |
Оқушылардың бос уақытын бақылау, қайыршылықпен, қаңғыбастықпен айналысатын оқушыларды анықтау мақсатында шағын аудан бойынша рейдтер. |
апта сайын |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог, инспектор ЮПБ, сынып жетекшілері |
17 |
Балаларды тәрбиелеуден жалтарған ата-аналарды әкімшілік жауапкершілікке тарту. |
ай сайын |
ДТІЖО, әлеуметтік педагог, инспектор ЮПБ, сынып жетекшілері |
«Жас Ұлан» оқушылардың өзін-өзі басқару қызметі
Проблемасы: Қоғамдық маңызды мақсаттарға жету үшін шешімдер қабылдау мен іске асыруда оқушылардың дербестігін дамытуды қамтамасыз ететін оқушылар ұжымының өмірін ұйымдастырудың жеткіліксіздігі.
Міндеттер:
1.Қабілеттер мен мүдделерді, рухани әлемді, дербестікті, ойлау мен өзін-өзі тануды дамыту үшін жағдай жасау
2.Оқушылардың дербестігі, бастамашылығы үшін жағдай жасайтын тәрбие ортасын құру.
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Күтілетін нәтиже |
1 |
«Жас Ұлан» ұйымының жұмысын ұйымдастыру |
қыркүйек |
ДТІЖО, тәлімгер |
Оқушылардың өзін-өзі басқаруын ұйымдастыру үшін жағдай жасау |
2 |
Өзін-өзі басқару күнін өткізу |
қазан |
Мектеп президенті, 11 сынып жетекшісі, тәлімгер |
Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білу, басқарушылық шешімдер қабылдау |
3 |
Әлеуметтік бағдарланған тұлғаны тәрбиелеу жөніндегі жобалар шеңберінде іс-шараларға қатысу және өткізу |
жыл бойы |
Мектеп президенті, тәлімгер |
Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін жетілдіру |
4 |
«Жас Ұлан» ұйымының ашық отырысы |
ақпан |
Мектеп президенті, тәлімгер |
Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін жетілдіру |
5 |
ҰОС Жеңісінің мерейтойына арналған шағын аудан және мектеп ардагерлерінің кеңестерімен бірлескен іс-шаралар ұйымдастыру |
жыл бойы |
Мектеп президенті, тәлімгер |
Альманах басылымы |
6 |
Бастауыш мектеппен қоштасу мерекелері, оқытудың негізгі және жоғарғы сатыларында оқуды аяқтау бойынша жиындар |
мамыр |
Мектеп президенті, тәлімгер, бастауыш сынып жетекшілері |
Оқушылар мен ата-аналарды жандандыру, мектепке деген оң уәждемені қалыптастыру |
Ата-аналармен, жұртшылықпен жұмыс
Міндеттері:
- педагогикалық білім мен дағдылармен қаруландыру арқылы ата-аналардың белсенді педагогикалық ұстанымын қалыптастыру;
- мектеп жобаларына қатысу арқылы ата-аналарды мектеп өміріне барынша тарту
№ |
Жұмыс мазмұны |
Жауаптылар |
Күтілетін нәтиже |
Мерзімі |
1
|
«Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру» ата-аналар жиналысы |
Сынып жетекшілері |
Қашықтықтан оқыту жолдарын түсінеді |
тамыз |
2
|
Педагогтарды 1, 5, 10 сыныптардың ата-аналарымен таныстыру, отбасының әлеуметтік мәртебесін зерттеу |
Сынып жетекшілері |
Ата-аналармен жұмыс жүйесін жетілдіру, ынтымақтастыққа оң уәждемені дамыту |
қыркүйек |
3
|
«Отбасылық мұра-Республика игілігі» жобасы шеңберінде ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру |
4, 7, 10 сынып жетекшілері, ата-аналары |
жыл бойы |
|
4 |
Отбасы мүшелері арасындағы өзара қарым-қатынас сипатын анықтау мақсатында жетім және қамқорлықтағы балалардың, көп балалы отбасылардың , тұрмысы төмен отбасылардан шыққан балалардың пәтерлеріне бару |
«Сенім» орталығы |
Ерекше назар аударуды талап ететін оқушылармен жұмыс жүйесін жетілдіру |
қазан |
5 |
Ата-аналарға арналған жеке кеңестер |
«Сенім» орталығы |
Балаларды тәрбиелеу мәселелерінде көмек көрсету |
жыл бойы |
6 |
Ата-аналар жиналыстары |
Сынып жетекшілері |
Тоқсан сайын |
|
7 |
Жазғы жұмыспен қамту мәселесі бойынша ата-аналар комитетінің отырысы |
Ата-аналар комитеті |
Қылмыс пен қаңғыбастықтың алдын алу |
мамыр |