ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ҚАРАҒАНДЫ…
"№53 МЛ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ас, тағам, тамақ, дәм
еда, пища.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 189
Жаңа сұрақтар: 0

Мектеп туралы

 

 
Кадрлық потенциал.

 

 
          Соңғы жылдарымектепте жоғары кәсіби педагогикалық ұжым қалыптасты.  Мектепте   103   мұғалім, он Олардың ішінде: 103 -  жоғары білімді және 10 мұғалім -  арнайы орта білімді (1-технология мұғалімі, 5 – бастауыш мектеп мұғалімдері, 1 – дене тәрбиесі мұғалімі, 1 – қазақ тілі мұғалімі, 2 - хореограф). Бір мұғалім - Қазақстан Республикасының білім беру үздігі. Педагогтардың жалпы санынан санаты барлар:  жоғары – 20 педагог, бірінші – 24,  екінші –  24, санатсыз - 32.  Педагогтардың сапалық құрамы  39,6% құрайды.  Мұғалімдер аттесттаудың болашақ жоспарына сәйкес біліктілігін арттыру курстарынан өтеді. Қазіргі кезде педагогтардың 75%  «Оқу және жазу арқылы сындық ойлауды дамыту бойынша педагогикалық зертхана» атты қалалық жоба аясында сындық ойлау бойынша курстардан өтті. Алты мұғалім функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша курстардан өтті. Мұғалімдер ұжымының орта жасы - 45 жас.

Кесте  2.1. Пәндер бойынша сертификатталған мұғалімдер саны.

Пән

3 (базалық)деңгей

2 (негізгі) деңгей

1 (жетік)  деңгей

Бастауыш мектеп

-

-

-

Қазақ тілі

2

1

 

Орыс тілі

2

 

1 (декрет)

Ағылшын тілі

1

 

 

География

1

 

 

Химия

 

 

1

Физика

1

 

1 (директор)

Тарих

 

 

1

Информатика

 

1

 

Барлығы: 13

7

2

4

 

    

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» АБҰ педагогикалық шеберлік орталығы жасаған Деңгейлік бағдарламаның жоғары миссиясыКембридж университетінің білім беру факультетінің сарапшыларымен серіктестік, біздің білім беру жүйесін қадамды, бірте - бірте өзгерту болып табылады. Біліктілігін көтеру бағдарламасының мақсаты: мұғалімге кәсіби түсінік беру – оқыту мен оқушылар және өз практикасын түсіну және жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін қалай қолдану керектігі туралы терең теориялық білім беру. Бағдарламаны жүзеге асырудың концептуалды негіздері мен деңгейлік қағидалары  сертифицикатталған педагогикалық кадрлерге коучинг  пен  менторинг  үдерісі арқылы сабақ беру практикасын, педагогикалық қоғамның кәсіби, тораптық іс-әрекетін түрлендіруге,  ХХІ  ғасырда белсенді және табысты қызмет етуге оқушылардың дайындығын қалыптастыруға көмектесетін қажетті білім беру жүйесін жасауға,  сындық ойлау, өзін-өзі уәждеу, өзін-өзі реттеу, оқи алу дағдыларын бойына сіңіруге мүмкіндік береді.

КММ « №53 ЖББ ОМЛ» Бағдарламаның идеясын (7 модуль) деңгейлік бағдарламалар бойынша оқудан өткен (өтпеген) әріптестерді қолдау және сабақ беру практикасына енгізу бойынша Магнитті мектеп болып табылады (7 модуль) – бұл Октябрь ауданының келесі мектептері № 13, № 61, № 74, №73.  Сертифицикатталған  педагог кадрлардың серіктестігін қамтамасыз ету,  сондай –ақ деңгейлік бағдарламалар бойынша оқудан өтпеген мұғалімдерді үдеріске тарту үшін,  Қазақстан Республикасының орта білім беру мазмұнын жаңарту үшін тораптық серіктестікті жасауда көшбасшылық функцияларды жүзеге асыратын тораптық ұйымдастырушы ретінде бекітілген мектептер (тірек мектептер) арқылы бағдарламаның идеяларын жүзеге асыру керек. Бағдарламалардың басты идеяларын жүзеге асыруды және  мониторингін  бақылау үшін  жалпы білім беру ұйымдарының басшылары  (директор,  директордың орынбасарлары)  оқудан өткен мұғалімдермен практикалық шаралар кешенін жүзеге асыруға тиіс. Мектеп басшысы мен мұғалімдердің назарының басты объектісі оқу мен  мен оқыту болуға тиіс. Әкімшілік  менторинг пен коучингті жүйелі өткізу арқылы мұғалімдердің кәсіби өсуіне белсенді көмектесуге тиіс. Қорытындысында 2018 жылға қарай біздің білім беру ұйымымызда оқу- тәрбие үдерісіне тиімді практиканы енгізу бойынша кәсіби оқыту қауымдастығы қалыптасуы керек. Бұл үшін қазірдің өзінде бірте - бірте өту кезеңінің анық алгоритмі жасалған. Жұмысты жоспарлауда деңгейлік курстардан өткен мұғалімдер басты рөл атқаруы керек. Сандық эквивалентте - бұл Деңгейлік бағдарламалар идеясын жүзеге асыратын команданың негізін құратын 14 мұғалім.   

2014 жылғы 01 қыркүйектен  № 53 ЖББ ОМЛ мектептің тұтас педагогикалық үдерісіне «Өзін-өзі тану» рухани - адамгершілік білім Республикалық бағдарламасын енгізуді жүзеге асыру бойынша пилоттық білім беру ұйымы болып табылады. Бес өзін-өзі тану мұғалімі 2015 жылы «Бөбек» РМҚК ҰҒПБСО базасында «Өзін - өзі тану» пәні бойынша деңгейлік курстардан өтті. Осы мұғалімдерге оқу- тәрбие үдерісіне рухани - адамгершілік идеясын енгізу миссиясы жүктелген. 2018 жылға қарай біздің мектептің түлектері табысты әлеуеттене алады.    

 

 2.2 - кесте. «Бөбек» РМҚК ҰҒПБСО базасында курстан өткен «Өзін - өзі тану» пәні бойынша сертификатталған мұғалімдер саны.

 

 

Барлығы: 5

3 (базалық)деңгей

2 (негізгі) деңгей

1 (жетік)  деңгей

 

  2

 

3

0