Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Нәзік "бөбекжайы

2020-2021 оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспары

Келісілді                                                                                  «Қарағанды қаласының                                                           білім бөлімі» ММ                                                                           

басшысының  міндетін атқарушы                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

__________Н.В.Головина                                                                     «    » _______________ 2020 ж.                                                                   

Бекітемін

«Нәзік» бөбекжайы»

КМҚК-ң директоры

 

__________С.А.Петрова

 «    »____________2020 ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2020-2021 оқу жылына арналған

«Нәзік» бөбекжайы» КМҚК-ның

оқу жұмыс жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарағанды 2020

Түсінік хат

 

 «Нәзік» бөбекжайы КМҚК жұмыс оқу жоспарын әзірлеуде төмендегі нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа алды:

  1. «Қазақстан Респусликасының Білім туралы»  Қазақстан Респусликасының Заңы 27.07.2007ж. №319–III (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 27.08.2020ж. №361-VІ);
  2. «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» 11.07.1997ж. №151 Қазақстан Республикасының Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 24.05.2018ж. №156-V);
  3.  «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» 08.08.2002ж. № 345-ІІ Қазақстан Республикасының Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 07.07.2020ж.)
  4. «Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі № 306 Заңы.
  5. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысы).
  6. «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым 05.05.2020ж.

№ 182,бұйрығымен бекітілген(1-қосымша);

  1. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы»   Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 20.12.2012ж.

№ 557 бұйрығымен бекітілген (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 10.10.2018ж. № 556;

  1. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың

үлгілік оқу жоспар, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 12.05.2020ж. №195 бұйрығымен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген,

1-қосымша қазақ тілінде тәрбиелеу мен оқыту, 2-қосымша орыс тілінде тәрбиелеу мен оқыту;

  1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 19.11.2014ж.

№ 479 бұйрығына 3-қосымша мүмкіншілігі шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік жоспары;

  1. Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 30.10.2018ж. № 595 бұйрығы (1-қосымша ), (18.05.2020ж. №207 бұрығымен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген);
  2. «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығы;
  3. Қазақстан Республикасы Кемтар балаларды әлеуметтік және медицина-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы Қазақстан Республикасының Заңы 11.07.2002ж. № 343 (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 02.07.2018ж.

№ 165-VI);

  1. «Өзін-өзі тану» пәндік оқыту бағдарламасы, Қазақстан Республикасының  Білім және ғылым министрлігінің «Адамның үйлесімді дамуы институы» өңделген, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің Алматы, «Бөбек» ҰҒПББСО 03.04.2013 ж. №115 бұйрығымен бектілген 08.04.2016ж. № 266 бұйрығымен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген;
  2.   «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау Министрінің 17.08.2017ж.

№ 615 бұйрығы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 28.08.2020ж.);

  1. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында 2020-2021

оқу жылында тәрбиелеу-біліи беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемеліік нұсқау хат Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесінің шешімімен баспаға ұсынылды (15.06.2020 жылғы № 7 хаттама);

  1. «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу

шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдстырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы;

  1. КМҚК «Нәзік» бөбекжайының 29.05.2020 жылғы  педагогикалық кеңестің   №5 хаттамасында «2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарының жобасын талқылау».

Барлық жас ерекшелігі бар топтарда оқу жүктемесі санитарлық - гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша  бөбекжай қазіргі  үнемі өзгеріп  отырған заманға бейімделуге қабылетті баланың жеке тұлға ретінде қалыптасып, дамуына жағдай жасайды. Білім  беру саласының мазмұнын оқып-үйренуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың жас ерекшелік сатысының нақты базистік жоспарының саны мен көлеміне сәйкес келеді. Апталық жүктеме берілген нормадан  аспайды. Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілетін максималды көлемі мен ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы бала денсаулығының және психикасының мүддесін қорғау негізінде енгізіледі.

Стандартта мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар айқындалған.

         «Рухани жаңғыру» бағдарламасының міндеттерін іске асыру мақсатында мектеп жасына дейінгі балаларда ұлттық салт-дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік бағдарларды қалыптастыру, «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласының жобаларын ескере отырып, атааналардың жауапкершілігін арттыру және тәрбие процесіне белсенді тарту бойынша жұмыс жалғастырылады.

          Баланы жақсылық жасауға баулитын, рухани-адамгершілік қасиеттерге тәрбиелейтін негізгі орта-отбасы болып табылады. Педагогтердің міндеті – ата-аналарға отбасында, ең алдымен, ата-бабалар қалыптастырған адамгершілік және рухани әдет-ғұрыптар мен құндылықтардың сақталуы және берілуі керек екенін, ата-аналар балаларды тәрбиелеуге жауапты және бала үшін отбасы  бұл тәрбие негізі, адамдарға, табиғатқа деген карым-қатынас қаланатын әлем екенін түсінуге көмектесу. Балалардың құрдастарына мейірімді қарым-қатынасын дамытуға, адамдарға деген құрмет сезімін, игі істер жасауға ұмтылысын тәрбиелеуге ерекше көңіл бөлу қажет . Мектеп жасына дейінгі балаларда 4К моделі бойынша негізгі құзыреттерді қалыптастыру «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық» және «Әлеумет» білім беру салаларында жүзеге асырылатын болады.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұны:

  • перспективалық жоспар (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік

оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған (Астана қ. 2018ж.),өтпелі тақырыптарды қолдану бойынша әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2017 ж.),  негізінде құрастырылған;

  • апталық циклограмма (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық

жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар (Әдістемелік ұсынымдар «Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2018ж.);

Білім беру процесінің тиімділігі, сондай - ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін диагностика негізінде Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізіледі;

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп оларды жан-жақты дамытуға бағытталған «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларын кіріктіру арқылы қамтамасыз етіледі.

Білім беру салаларының бірлескен мазмұны төмендегі мәселелерді қамтамасыз етеді:

  • біртұтас жүйе шеңберінде білім беру салаларының мазмұнын жүзеге асыру;
  • баланың жеке тұлға болып қалыптасуы мен оның әлеуметке үйлесімді енуі.

Оқу жоспарына вариативтік бөлім енгізіледі. (Мектепке дейінгі ұйымдарда үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлімін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар«Мектепке дейінгі балалақ шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, қолдануға ұсынылған, Астана 2016ж.), бұл білім берудің вариативтілігін қамтамасыз етеді, тәрбиеленушілердің жеке қасиеттерін, қызығушылығы мен икемділігін ескере отырып,  білім беру салаларының қызметін кеңейтуге және мектепке дейінгі ұйымның  басым бағыттарын көрсетеді. 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының вариативті компоненті "Денсаулық", "Коммуникация", "Шығармашылық", "Таным", "Социум"мемлекеттік білім беру салалары бойынша жас кезеңін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

 

Қазақ тілінде тәрбиелеу мен оқыту топтары үшін вариативті компонентті іске асыру аясында келесі бағдарламалар қолданылады:

Ортаңғы  топ (3 жастан бастап):

  1. Ортаңғы топ балаларына арналған тәжірибелік-эксперименттік қызмет бойынша «Жас зерттеушілер»  бағдарламасы  (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 28.03.2016 ж., № 08 хаттама) – 1,0

Ересектер  топ (4 жастан бастап):

  1. Мектепке дейінгі ортаңғы топтардағы балалардың логикалық ойлауын дамытуға бағытталған «Ойнада, ойлан» бағдарламасы (бағдарлама «Толағай» балабақшасы» КМҚК- мен  құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 23.04.2016ж., № 09 хаттама) – 1,0
  2. Ортаңғы топ балаларына арналған «Қылқаламсыз сурет саламыз» бағдарламасы (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 29.02.2016 ж., № 07 хаттама) – 1,0

Мектепалды даярлық топ (5 жастан бастап):

  • Ересектер тобының балаларына арналған қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша «Жолда жүру ережесі» бағдарламасы («Бақыт» бөбекжайы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 01.03.2019 ж., № 05 хаттама) – 1,0
  • Ересектер тобының балаларына арналған тәжірибелік-эксперименттік қызмет бойынша «Жас зерттеушілер» бағдарламасы  (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 28.03.2016 ж., № 08 хаттама) – 1,0
  • Ересек тобының балаларына арналған «Қылқаламсыз сурет саламыз» бағдарламасы (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 29.02.2016 ж., № 07 хаттама) – 1,0

 

Орыс тілінде тәрбиелеу мен оқыту топтары үшін вариативті компонентті іске асыру аясында келесі бағдарламалар қолданылады:

Ортаңғы топ (3 жастан бастап):

  1. Ортаңғы топ балаларына арналған  дәстүрлі емес «Қылқаламсыз сурет саламыз» бағдарламасы (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 29.02.2016 ж., № 07 хаттама) – 0,5

Мектепалды даярлық топ (5 жастан бастап):

  •  Мектепалды даярлық  тобының балаларына арналған қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша «Қауіпсіз балалық шақ» бағдарламасы («Бақыт» бөбекжайы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 01.03.2019 ж., № 05 хаттама) – 1,0
  •  Мектепалды даярлық тобының балаларына арналған тәжірибелік-эксперименттік қызмет бойынша «Жас зерттеушілер» бағдарламасы  (бағдарлама №108 «Арман» балабақшасы» КМҚК-мен құрастырылған, Қарағанды қаласы білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен қарастырылған және қолдануға ұсынылған, 28.03.2016 ж., № 08 хаттама) – 1,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснительная записка

 

КГКП «Ясли-сад «Нәзік» осуществляет образовательную деятельность в соответствии с:

  1. ЗакономРеспублики Казахстан  «Об образовании» от 27.07.2007 года

№ 319–III(с изменениями и дополнениями по состоянию на 24.08.2020г.

№ 361-VI);

  1. ЗакономРеспублики Казахстан от 11.07.1997 года № 151«О языках в Республике Казахстан»(с изменениями и дополнениями по состоянию на 24.05.2018г.№156-V);
  2. ЗакономРеспублики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан»от 08.08.2002 года № 345-ІІ (с изменениями и дополнениями по состоянию на 07.07.2020 г.);
  3. ЗакономРеспублики Казахстан «О безопасности игрушек» от 21 июля 2007 года № 306.
  4. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020-2025 годы (постановление Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 988).
  5. «Государственный общеобязательный образовательный стандарт для всех уровней образования Республики Казахстан. Образование и наука 05.05.2020г.№ 182, утвержденный приказом (приложение 1);
  6. «Типовой учебный план дошкольного образования и обучения» Утверждено приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 20.12.2012.№ 557 (с изменениями и дополнениями от 10.10.2018 г. № 556);
  7. Приказ Министра образованияи науки Республики Казахстан от20 декабря 2012 года № 557 «Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан», с  изменения и дополненими и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан   приказом от 12.05.2020г. № 195, приложение1для детейсказахским языкомвоспитания и  обучения, приложение2 для детейсрусским языкомвоспитания и  обучения
  8. Приказ Министра образованияи науки Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 604 «Об утверждении государсвенных общеобязательных стандартов образования всех уровней образования».
  9.  
  10. Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 «Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения».
  11. Приказ Министра образованияи науки Республики Казахстан от17 мая 2019 года № 217 «Об утверждении перечня учебников,учебно-методических комплексов, пособий и другой дополнительной литературы, в том числе на электронных носителях».
  12. Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 августа 2020 года № 345 «Методические рекомендации по организации воспитательно-образовательного процесса в дошкольных организациях, в группах/классах предшкольной подготовки в период ограничительных мер, связанных с недопущением распространения коронавирусной инфекции».
  13. Программой  по предмету «Самопознание», разработанной институтом МОН РК «Гармоническое развитие личности»,Алматы  ННПООЦ «Бөбек»,утвержден приказом МОН РК от 03.04.2013года

№ 115;

11. Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 17 августа 2017 года № 615 «Об утверждении Санитарных правил «Санитарноэпидемиологические требования к дошкольным организациям и домам ребенка» (с внесенными изменениями от 28 августа 2020г).

12. Протокол №5 педагогического совета КГКП «Ясли-сад «Нәзік» от 29.05.2020 года.

Учебная нагрузка всех возрастных уровней дошкольного образования соответствует санитарно-гигиеническим нормам и правилам. По объему учебной нагрузки ясли -сад создает условия для формирования и развития личности ребенка, способного успешно адаптироваться в современном постоянно меняющемся мире. Количество и объем недельной учебной деятельности, отведенной на изучение содержания образовательных областей,соответствует количеству и объему,определенным базисным планом соответствующей возрастной ступени обучения. Недельная нагрузка не превышает предельно допустимую норму. Максимальный допустимый объем недельной учебной нагрузки воспитанников, продолжительностьорганизованной учебной деятельности вводится с целью защиты здоровья и психики ребенка.

Стандартомопределены требования к уровню подготовки детей дошкольного возраста, содержанию дошкольного воспитания и обучения и максимальному объему учебной нагрузки.

Реализация обновленного содержания дошкольного воспитания и обучения осуществляется через:

- перспективное планирование(Методические рекомендации по составлению перспективного плана и циклограммы в дошкольных организациях, РЦДД МОН РК, Астана 2018г.), составленное на основе сквозных тем(Методические рекомендации по использованию сквозных тем для реализации содержания типовой программы ДВО, РЦДД МОН РК, Астана 2017г.);

    -  циклограммуна неделю(Методические рекомендации по составлению перспективного плана и циклограммы в дошкольных организациях, РЦДД МОН РК, Астана 2018г.);

    -  мониторингаотслеживания уровня развития умений и навыков детейдошкольного возраста (Методические рекомендации по мониторингу развития умений и навыков у детей дошкольного возраста, РЦДД МОН РК, Астана 2018г.).

 

Реализация содержания Типовой программы осуществляется на основе интеграции образовательных областей «Здоровье», «Коммуникация», «Познание», «Творчество», «Социум»,  ориентированных на разностороннее развитие детей с учетом их возрастных и индивидуальных особенностей.

Интеграция содержания образовательных областей обеспечивает:

  • реализацию содержания образовательных областей в рамках целостного процесса;
  • формирование личностных качеств ребенка и его гармоничное вхождение в социум.

В учебный план вводится вариативный компонент(Методические рекомендации по организации вариативной части типового учебного плана ДО, РЦДД МОН РК, Астана, 2016г.), которыйобеспечивает вариативность образования, отражает приоритетные направления деятельности дошкольной организации и расширение области образовательных услуг для воспитанников, учитывая их личностные особенности, интересы и склонности.

Вариативныйкомпонент Типового учебного плана дошкольного воспитания и обучения обеспечивают организацию педагогического процесса с учетом возрастной периодизации по образовательным областям ГОС ДВО:«Здоровье», «Коммуникация», «Творчество», «Познание», «Социум».

 

В рамках реализации вариативного компонента для групп с казахским языком воспитания и обучения используются программы:

Средняя  группа (от 3 лет):

  1. Программа «Жас зерттеушілер» по опытно-экспериментальной деятельности для детей среднего дошкольного возраста (программа разработана КГКП детский сад №108 «Арман», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 08 от 28.03.2016 г.) – 1,0

Старшая группа (от 4 лет):

  • Программа «Ойнада, ойлан», направленная на развитие логического мышления для детей старшего дошкольного возраста (программа разработана КГКП детский сад «Толағай», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 09 от 23.04.2016г.) – 1,0
  • Программа «Қылқаламсыз сурет саламыз» для детей старшего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП детский сад №108 «Арман», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 07 от 29.02.2016 г.) – 1,0

Предшкольная  группа (от 5 лет):

  • Программа «Жас зерттеушілер» по опытно-экспериментальной деятельности для детей предшкольного возраста (программа разработана КГКП детский сад №108 «Арман», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 08 от 28.03.2016 г.) – 1,0
  • Программа «Жолда жүру ережесі» по основам безопасного поведения для детей предшкольного возраста (программа разработана  КГКП «Ясли-сад «Бақыт», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 05 от 01.03.2019 г.) – 1,0
  • Программа «Творим без кисточки» по нетрадиционному рисованию для детей  предшкольного возраста (программа разработанна КГКП детский сад №108 «Арман», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 07 от 29.02.2016 г.) – 1,0

 

В рамках реализации вариативного компонента для групп с русским языком воспитания и обучения используются программы:

Средняя группа (от 3 лет):

  • Программа «Творим без кисточки» по нетрадиционному рисованию для детей среднего дошкольного возраста (программа разработанна КГКП детский сад №108 «Арман», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол № 07 от 29.02.2016 г.) – 0,5

Предшкольная  группа (от 5 лет):

  • Программа «Безопасное детство» по основам безопасного поведения  для детей  предшкольного возраста (программа разработана  КГКП «Ясли-сад «Бақыт», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г. Караганды, протокол

№ 05 от 01.03.2019 г.) – 1,0

  • Программа по формированию языковой компетентности «С английским в будущее» для детей предшкольного возраста(программа разработана КГКП детский сад «Алтын сақа», рассмотрена и рекомендованна к использованию методическим кабинетом Отдела образования г.Караганды, протокол № 03 от 31.10.2016 г.) – 1,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейін балаларды оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың

 оқу жоспары

№ 6 «Қуаныш» ортаңғы тобы (3 жастап бастап)

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

«Денсаулық»

 

3

 

Дене шынықтыру

3

«Қатынас»

 

2

 

Сөйлеуді дамыту

1

 

Көркем әдебиет

0.5

 

Орыс тілі

0.5

      «Таным»

 

2.5

 

Математика негіздері

1

 

Құрастыру

0.5

 

Жаратылыстану

1

«Шығармашылық»

                            

3

 

Сурет салу

1

 

Мүсіндеу

0.25

 

Жапсыру

0.25

 

Музыка

1.5

«Әлеумет»

                                

0.5

 

Қоршаған ортамен танысу

0.5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

15-20 мин.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі:

11

Вариативтік компонент

«Жас зерттеушілер»-1

1

 

Барлығы

 

12

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 3 «Айналайын» ересек  тобы (4 жастан бастап)

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

«Денсаулық»

 

3

 

Дене шынықтыру

3

«Қатынас»

 

2.5

 

Сөйлеуді дамыту

1

 

Көркем әдебиет

1

 

Орыс тілі

0.5

        «Таным»

 

2.5

 

Математика негіздері

1

 

Құрастыру

0.5

 

Жаратылыстану

1

«Шығармашылық»

 

3.5

 

Сурет салу

1

 

Мүсіндеу

0.5

 

Жапсыру

0.5

 

Музыка

1.5

«Әлеумет»

 

0.5

 

Қоршаған ортамен танысу

0.5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

20-25 мин.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі:

12

Вариативтік компонент

«Ойнада, ойлан» -1

«Қылқаламсыз сурет саламыз»-1

 

2

Барлығы

 

14

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№4 «Айгөлек»  мектепалды даярлық тобы (5 жастан бастап)

 

Білім беру салалары

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Апталық оқу жүктемесі

«Денсаулық»

 

3

 

Дене шынықтыру

2.5

 

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

0.5

«Қатынас»

 

5

 

Сөйлеуді  дамыту

1

 

Көркем әдебиет

1

 

Сауат ашу негіздері

2

 

Орыс тілі

1

«Таным»

 

2.5

 

Математика негіздері

1

 

Құрастыру

0.5

 

Жаратылыстану

1

«Шығармашылық»

 

5

 

Сурет салу

1

 

Мүсіндеу

1

 

Жапсыру

1

 

Музыка

2

«Әлеумет»

 

1.5

 

Өзін-өзі тану

1

 

Қоршаған ортамен танысу

0.5

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

25-30мин.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі:

17

Вариативтік компонент

«Жолда жүру ережесі»-1

«Жас зерттеушілер» -1

«Қылқаламсыз сурет саламыз»-1

 

 

3

Барлығы

 

20

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения
             от 1 года до приема в 1 класс с русским языком обучения

 

Группа  предшкольной подготовки

№1 «Ақбота» (от 5 лет)

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

«Здоровье»

 

3

 

 

Физическая культура

2.5

 

 

Основы безопасного поведения

0.5

 

«Коммуникация»

                                  

6

 

 

Развитие речи

1

 

 

Художественная литература

1

 

 

Основы грамоты

2

 

         

Казахский язык

2

 

«Познание»

 

2.5

 

 

Основы математики

1

 

 

Конструирование

0.5

 

 

Естествознание

1

 

      «Творчество»

 

5

 

 

Рисование

1

 

 

Лепка

1

 

 

Аппликация

1

 

         

Музыка

2

 

«Социум»

 

1.5

 

 

Самопознание         

1

 

 

Ознакомление с окружающим миром

0.5

 

Продолжительность учебной деятельности:

25-30мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

18

 

Вариативный компонент

«Безопасное детство»-1

«Юные исследователи»-1

 

2

 

Итого

 

20

 

         

 

 

 

 

 

 

 

Группа  предшкольной подготовки

 №2 «Таңшолпан» (от 5 лет)

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

«Здоровье»

 

3

 

 

Физическая культура

2.5

 

 

Основы безопасного поведения

0.5

 

«Коммуникация»

                                  

6

 

 

Развитие речи

1

 

 

Художественная литература

1

 

 

Основы грамоты

2

 

         

Казахский язык

2

 

«Познание»

 

2.5

 

 

Основы математики

1

 

 

Конструирование

0.5

 

 

Естествознание

1

 

      «Творчество»

 

5

 

 

Рисование

1

 

 

Лепка

1

 

 

Аппликация

1

 

         

Музыка

2

 

«Социум»

 

1.5

 

 

Самопознание         

1

 

 

Ознакомление с окружающим миром

0.5

 

Продолжительность учебной деятельности:

25-30мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

18

 

Вариативный компонент

 «Безопасное детство»-1

«Юные исследователи»-1

 

2

 

Итого

 

20

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Средняя  группа №5 «Ақниет» (от 3 лет)

 

Образовательные области

Организованная учебная деятельность

Недельная учебная нагрузка

 

«Здоровье»

 

3

 

 

Физическая культура

3

 

«Коммуникация»

                                  

2.5

 

 

Развитие речи

1

 

 

Художественная литература

0.5

 

         

Казахский язык

1

 

«Познание»

 

2.5

 

 

Основы математики

1

 

 

Конструирование

0.5

 

 

Естествознание

1

 

      «Творчество»

 

3

 

 

Рисование

1

 

 

Лепка

0.25

 

 

Аппликация

0.25

 

         

Музыка

1.5

 

«Социум»

 

0.5

 

 

Ознокомление с окружающим миром

0.5

 

Продолжительность учебной деятельности:

15-20мин.

 

 Общий объем учебной деятельности:

11.5

 

Вариативный компонент

«Творим без кисточки»-0.5

0.5

 

Итого

 

12

 

         

 

 

 

 

  1. Приказ Министра образованияи науки Республики Казахстан от20 декабря 2012 года № 557 «Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан», и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан внесены изменения и дополнения приказом от 12.05.2020г. № № 195, приложение-1обучение на казахском языке, приложение-2   обучение на русском языке;