«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№13 ҚББМО " КММ
Құрметті Қарағанды қаласының ата –аналары, оқушылары және ұстаздары!
Құрметті Қарағанды қаласының ата –аналары, оқушылары және ұстаздары!
✍Өңіріміздегі эпидемиологиялық жағдайдың  ушығуына байланысты 2022 жылдың 17 қаңтарынан бастап оқу үрдісі  Қарағанды облысының бас дәрігерінің 2022 жылғы 14 қаңтардағы №2 қаулысына сәйкес келесі форматта ұйымдастырылады: 
✔ 600 оқушыдан аспайтын  контингенті бар мектептер штаттық форматта оқиды;
✔ контингенті 600 оқушыдан асатын мектептерде:1-2 сыныптар штаттық форматта, 3-5 сыныптар кезекші сыныптарда, 6-11 сыныптар қашықтықтан оқиды;
✔ вакцинацияланған оқушылар мен толық вакцинация курсын аяқтаған оқушылар білім ұйымының әкімшілігінің қалауы бойынша штаттық режимде рұқсат етіледі;
✔қосымша білім беру ұйымдарында – штаттық режимде - жеке сабақтар, топтық – 10 адамға дейін, бұл ретте мүмкіндігі шектеулі балаларға/ересектерге арналған түзету орталықтарында /кабинеттерде – 8 адамға дейін – штаттық режимде, 8 және одан да көп адамнан онлайн форматта жеке және топтық сабақтар жүргізілетін болады.
 
Уважаемые родители, учащиеся и педагоги города Караганды!
В связи с ухудшением эпидемиологической ситуации в области обучение с 17 января 2022 года  согласно Постановлению главного государственного санитарного врача Карагандинской области № 2 от 14.01.2022 г. будет организовано в следующем формате:
✔в штатном формате во всех  школах с контингентом до 600 учащихся;
✔ в школах с контингентом  более 600 учащихся:  1-2 классы в штатном режиме, 3-5 классы в дежурных классах, 6-11 классы в дистанционном формате;
✔разрешается допуск вакцинированных школьников, завершивших полный курс вакцинации, в штатном режиме по усмотрению администрации учебного заведения;
✔ обучение в организациях дополнительного образования: в штатном режиме - индивидуальные занятия, групповые – до 10 человек, при этом в коррекционных центрах/кабинетах индивидуальные и групповые занятия до 8 человек – в штатном режиме, с 8 и более человек – в онлайн формате.
Авторство: